arkadaşlar ne yapıyorsunuz sesiniz soluğunuz çıkmıyor..?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
! Rock'N Roll !:bounce:
Var mı temmuzda karadeniz turu isteyen? Akdeniz turu tamam 2198 km'de.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Tekrar merhabalar bende bir gv 250 sahibi oldum sizin yorumlarinizin bu motoru secmemde baya bir faydasi oldu tessekkur ederim motor 2 gun sonra elime gecicek sanirim sizlerin yardimina ihtiyacim var istanbulda koruma demirini kagithanedeki bir adam yapiyor benim internetten bulabildigim kadariyla sisybarida ayni kisi yapiyor baska bu parclari almamı tavsiye ediceginiz biryer varmi ve heybe demirini satan biryerde bulamadim fazla soru sormus olabilirim tessekkur ederim simdiden yardimlariniz icin
ilker hocam salı günü iskenderundaydım ama bütün günüm isdemir de geçti...akşam da geri döndüm..en son askerdeyken gelmiştim..mayıs gibi geri döndüğüm için meşhur sıcağına denk gelmedim ama salı günü temmuz ve ağustosta iskenderunda olmayı hayal ettim de tansiyonum düştü
akşam saat 8.30 da 34 dereceydi
Orjinal sisy bar almak istersen hyosungsource.com adresinden Kore'den sipariş edebilirsin. Türkiye'deki servislerin elinde var mıdır bilmiyorum.
Arkadaşlar benim de bir sorum olacak. 1000km önce yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değiştirdim. Bujiler ve zinciri de 500km önce değiştirdim. Ama yakıt tüketimim 5.5lt/100km dolaylarında. Ben de dün Avcılar'daki Motopark'a gittim. Erdal usta motorun sesinin çok iyi olduğunu bir sorun olmadığını söyledi. (Hatta rölantide tam gaz verdiğinde çoğu motorun stop ettiğini benim motorun tepkisinin çok iyi olduğunu söyledi.) Tüketimin fazla olmasının sebebinin kısa mesafe git-gel şeklinde kullandığım için(5km) motorun soğukken fazla yakması olduğunu söyledi. Hava ayarını 2.5tan 3e getirdiğini söyledi. Sonrasında dün 32km bugün de 8-9km sorunsuz kullandım. Eve 1km kala motor gaz yememeye başladı. Gazı açınca motor boğuluyor gibi oluyor. Acaba sorun ne olabilir?
İnternette araştırınca yakıt filtresi, subap ayarı, karbüratör diyaframı gibi şeylerden kaynaklanacağını yazmışlar. Acaba ustanın gaz ayarını açması sorun olmuş olabilir mi?
Kağıthane'deki yer haricinde aksesuarların tek alternatifi orjinalleri. Bunlar da sadece Kore'den alınabiliyor.
Evet kısa mesafelerde biraz fazla yakar, hele ki çıkmadan önce motoru 5-10 dk boşta çalıştırıyorsan çok daha fazla yakmış olur. Boğulma sebebi hava ayarı olamaz çünkü bu sadece rölantiye etki eder. Benzin son çeyrekteyse pislik gelmiş olabilir. Daha bir sürü sebebi olabilir ama sübap ayarı ya da karbüratör kaynaklı olmasına ihtimal vermiyorum. Bir süre kullan, hatta deponu tam doldur. Eğer pislik geldiyse düzelir, düzelmezse sebebi araştırılır.
Rıdvan cevabın için çok teşekkürler.
Aslında yola çıkmadan 30sn falan boşta çalışıyor (kask ve eldiven takma süresi). Ama girdiğim trafiği düşünürsek dur-kalk ile ortalama 20-30km/h falan yapıyorum. Yol da 5km olunca rekor tüketimler elde ediyorum galiba
Hava ayarı yedek depo anahtarının yanındaki ise sadece o değil sağ tarafta hava filtresinin üzerindeki iki vidayı da yarım tur gevşetti galiba. Motorun solundaki direk rölantiyi ayarlıyordu ama sağdaki vidalar neyi ayarlıyor bilmiyorum.
Benzin yarı civarında olması lazım. Motor teklemeye başlarken hem düzlükteydim hem de motor dik konumdaydı. Benzini de en son Maslak Opet'ten almıştım. Neyse umarım sorun ufak bir pisliktir ve biraz kullanınca geçer.
hayırlı olsunn, yan çantalar için feyizoğlu armode http://www.feyizoglu.com/AR-750-Deri-canta_45518.html#0 birçoğumuzda bu yan çantalardan var. ALdıktan sonra verilen bağlantı demirini biraz mofiye etmen gerekiyor aksi taktirde çanta amortisöre çarpan kısımları zamanla kırılabiliyor. onuda ufak bir kaynak ile sorun çözülebilir.
Koruma demiri kağıthanedeki yerin gayet güzel. Alternatif de yok zaten benim bildiğim. Sisi barı 200 liraya yapıyor. Orijinal sisi bar koreden 250ye geliyor toplam. Orijinali daha da güzel olduğu için ben onu tavsiye ettim, 6 günde de elimde oldu. Orijinal almanızı tavsiye ederim. Heybe demiri AR 750'de var zaten alınca görürsün. Hayırlı olsun motorun. PEg de almanı tavsiye ederim sürüş konforunu çok olumlu şekilde değiştiriyor. hyosungsource.com adresinden alabilirsin.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
Başlangıç motoru olarak gv 250 düşünüyorum. Aslında küçük bir çinli alıp 5bin kullandıktan sonra gv 250 alsammı diye düşündüm size birkaç sorum olacak.
1- Başlangıç için ağır bir motor öğrenirken rahat kullanılabilinir mi?
2- İkinci el sitelerinde 07-08 model 10 küsur bin kmlerde motorlar neredeyse yarı fiyatına satılıyor. İleride satma durumum olsa büyük zararla satacağım sanırım bununla ilgili ne düşünüyorsunuz?
3- Bu motorun ebatlarında unilli lastik var bilirmisiniz nasıldır?
4- Eğer beğenirsem uzun süre kullanmak istediğim bir model, motor ömrü revizyona doğru ne kadar gidebilir?
5- Üstünde hafif elbise var ve krom yüzeyleri çok fazla. Gerek dış görünüş gerek de teknik bakımları zor mu
bugun kaza yhaptım ön teker kamyonun altına girdi..
! Rock'N Roll !:bounce:
Çok geçmiş olsun.
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
Oncelikle gecmis olsun
Verdiginiz tavsiyeler icin tessekkur ederim kagithaneye ugrayip internetten siparis verip isi halledicem sanirim acemiligimi uzerimden atip sizlerle birlikte yol yapmak isterim tekrar tessekurler
1. Ağır olması sorun değil, zaten alçak bir motor olduğu için acemilikte daha rahat olur.
2. Eğer o baktıklarının km'leri doğruysa başına bir iş gelmemişse tabii ki alınabilir. Ama mesela o ilanlardan birisi 17.000 km yazıyor ama yaklaşık 50.000'de. 50000'de olması aslında sorun değil ama 17000'de olduğunu sandığın bir aracın 50000'de olması sorun olur.
3. Unilli bir metzeler değil tabii ki ama fiyatına göre iyi, neredeyse yarı yarıya fiyat farkı var.
4. Henüz Gv250'de motor yaptıran duymadım ve 60-70 binde ilanlar gördüm ama yaklaşık 50000'de kullanan bir arkadaşımız vardı. Düzgün kullanıldığında 100.000 civarı gideceğini düşünüyorum.
5. Bakım olarak herhangi bir motordan farklı değil, kromları arada bir parlatmak güzel oluyor tabi.
Geçmiş olsun. Kamyonun altına giren sen olmadıkça çok da önemli değil ama bu 2 oluyor biraz dikkat et. Motordaki hasar nedir?
herkese günaydın..
erhan sen nasıl bir adamsın yaa :( arkadaş dibime kadar gelmişsin bir yemeğimi yemeden çayımı içmeden neden geri döndün? walla tanımadan sana sinir oldum bak kardeşim ayıp diye bişi var...sen gittikten sonra meşhurlaşmaya başladı sıcaklar ancak dün ve bugün ne hikmetse yağmur çiseledi yumuşadı biraz.senin geldiğin günün öncesindeki cuma 47 dereceyi görmüştü.eriyoruz yani burada..
aramıza hoşgeldin..arkadaşlar sana gereken her türlü cevabı vermişler.kazasız belasız mutlu şekilde binmeni temenni ederim..
çok geçmiş olsun dostum..sende var mı bir sıkıntı?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Mrb arkadaşlar bende mct 250 den sonra GV 250 sahibi oldum. Motorumda sisy bar ve koruma demiri var yalnız Ön cam yok(şehirler arası sürüşte faydalı olacağını düşünüyorum) Ön cam ve aparatı Ankarada nerden bulabilirim? önerileriniz neler? yardımcı olursanız sevinirim iyi günler...
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)