Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2012, 12:57
#15421
erhan haklısın ama bu sezon motorsuz kalacağım mecburen..önümüzdeki sezona inşallah bakalım..ya çok kararsızım her markanın kendine has bir güzelliği,avantajı bir de dezavantajı oluyor.şimdilik sadece araştırıyorum..aklımda hiç f650 gs yoktu mesela kesin dl650 diyordum ama şimdilerde ona da taktım..artılarını eksilerini karşılaştırıyorum bir de fiyatını tabi..bakalım bir sene daha böle forumlarda dolaşırken görebilirsiniz beni.sonra gezilere devam inşallah..hatta hiçbirinizin yapamadığını yapıp iskenderundan istanbula gelecem motorla,otomatik olarak ankara molalı olacak inşallah..hırs yaptım sizin geleceğiniz yok nasıl olsa
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
-
08 Haziran 2012, 13:10
#15422
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
erhan haklısın ama bu sezon motorsuz kalacağım mecburen..önümüzdeki sezona inşallah bakalım..ya çok kararsızım her markanın kendine has bir güzelliği,avantajı bir de dezavantajı oluyor.şimdilik sadece araştırıyorum..aklımda hiç f650 gs yoktu mesela kesin dl650 diyordum ama şimdilerde ona da taktım..artılarını eksilerini karşılaştırıyorum bir de fiyatını tabi..bakalım bir sene daha böle forumlarda dolaşırken görebilirsiniz beni.sonra gezilere devam inşallah..hatta hiçbirinizin yapamadığını yapıp iskenderundan istanbula gelecem motorla,otomatik olarak ankara molalı olacak inşallah..hırs yaptım sizin geleceğiniz yok nasıl olsa
valla g650 bile kendi içinde ayrılıyo tek silindir, tek silindir çift buji, çift silindir vs. gibi..diğer alternatifler de iyi gerçekten..özellikle dl650....bir sonraki motorum benim de enduro olacak muhtemelen...senin çok iyi araştırdığını bildiğimden seni sıkı takip ediyorum, ilker neylerse güzel eyler hesabı
motorsuz durmak zor gerçekten..geç olsun güç olmasın...
ankara ya da her zaman beklerim tabi yolun düşerse...
-
08 Haziran 2012, 13:22
#15423
-
08 Haziran 2012, 13:46
#15424
yarın iki gün sonra senin de çocuğun olunca seni de görecem ben rıdvan..arkadaş hanım bilen izin verdi ama ayaz bey izin vermiyor ne yapayım...elim kolum bağlandı resmen..içim gidiyo ama yapacak bişi yok..sabah en erken 7 de hızlı feribot varmış 2 saate yenikapıya yanaşıyormuş çok düşündüm ama olmuuyor aga böle çocuk varken..
erhan ciddi anlamda çok detaylı araştırıyorum enduro sınıfına giren neredeyse tüm modellerin herşeyini öğrenecem o derece yani.bakalım sen motorunun keyfini çıkar enduroya geçeceğin zaman haberleşiriz nasılsa.. ;)
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
08 Haziran 2012, 14:48
#15425
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
erhan haklısın ama bu sezon motorsuz kalacağım mecburen..önümüzdeki sezona inşallah bakalım..ya çok kararsızım her markanın kendine has bir güzelliği,avantajı bir de dezavantajı oluyor.şimdilik sadece araştırıyorum..aklımda hiç f650 gs yoktu mesela kesin dl650 diyordum ama şimdilerde ona da taktım..artılarını eksilerini karşılaştırıyorum bir de fiyatını tabi..bakalım bir sene daha böle forumlarda dolaşırken görebilirsiniz beni.sonra gezilere devam inşallah..hatta hiçbirinizin yapamadığını yapıp iskenderundan istanbula gelecem motorla,otomatik olarak ankara molalı olacak inşallah..hırs yaptım sizin geleceğiniz yok nasıl olsa
İlker abim merhaba, (=
geçen hafta Ayvalığa kampa giderken grupta hep bmw ler vardı. Sorma aklım gitti benimde sürekli Rıdvana ahiret soruları sorup duruyorum. F650gs hem daha alçak sele opsiyonu sunuyor hem çok derli toplu duruyor hem de sonuçta bmw üzerine bindim çok rahat ettim oturuş pozisyonu olsun gidon açısı vs ileride kesin deneyeceğim bir motor olarak kenara yazdım. Fiyatları pahalı sıfır zaten kesin düşünmem ama temiz ikinci el f640 gs olabilir.
-
08 Haziran 2012, 15:15
#15426
wallaby adlı üyeden alıntı
İlker abim merhaba, (=
geçen hafta Ayvalığa kampa giderken grupta hep bmw ler vardı. Sorma aklım gitti benimde sürekli Rıdvana ahiret soruları sorup duruyorum. F650gs hem daha alçak sele opsiyonu sunuyor hem çok derli toplu duruyor hem de sonuçta bmw
üzerine bindim çok rahat ettim oturuş pozisyonu olsun gidon açısı vs ileride kesin deneyeceğim bir motor olarak kenara yazdım. Fiyatları pahalı sıfır zaten kesin düşünmem ama temiz ikinci el f640 gs olabilir.
Yaw yazmayım dedim şimdi belli bir samimiyet yok aramızda belki ama dayanamıycam, abicim f620 daha ucuz diyollarrr
Bu arada, temiz f640 benim de ilerde almak isteyeceğim motorların arasında üst sıralarda, hatta f650 olursa tam süper olur ama ilk sırada halen er6n var, sonrasında da er6f.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
08 Haziran 2012, 15:26
#15427
-
08 Haziran 2012, 16:38
#15428
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Daha motorun adını yazamıyon nereye alacan.
Bir de f610 varmış hepten fakir modeli.
yahu iyiki bir hızlı yazarken numpadın azizliğine uğradık vurun gözüme gözüme (=
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Yaw yazmayım dedim şimdi belli bir samimiyet yok aramızda belki ama dayanamıycam, abicim f620 daha ucuz diyollarrr
Bu arada, temiz f640 benim de ilerde almak isteyeceğim motorların arasında üst sıralarda, hatta f650 olursa tam süper olur
ama ilk sırada halen er6n var, sonrasında da er6f.
yaz abi ya sende yaz (= alınmam böyle ufak şeylere.
-
08 Haziran 2012, 17:10
#15429
GV 250 alan sonrasında F633GS'ye mi sarıyor nedir? Benim de aynı isteğim var; burda görmek de enteresan oldu.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
08 Haziran 2012, 21:33
#15430
arkadaşlar mrb benim jinlun geçen yolda giderken birden kitledi motor baktım ne marş basıyor nede ayak pedalı ile çalışıyor. anladım motor yatak sardı. ben bunu yaptırmaya hiç niyetim yok koydum kenara uzun zamandır gv 250 topiğini takip ediyorum nerdeyse yazılanların tamamını okudum sayılır. motoru yaptırmaktansa gv 250 almayı düşündüm çin malı motora masraf yapmaktan bıktım artık. benim sizlere sorum şu ; 25000 km ile 35000 kilometre motoru almalımıyım yoksa birazdaha bekleyip daha az kilometre olanlardanmı alıyım. topicte yazılanlara bakıyorum düşük kilometre almaktan çekinmemin nedeni kilometre sıfırlamaları diye. bunun orjinal kilometrede olduğunu nasıl anlarım. uzun yol yapmayı ve gezmeyi çok seviyorum bu ara benim kendi şahsıma aiit mobilya şirketim var. şimd siz diyeceksinizki madem şirketin var neden motor alıyorsun araba alsana daha iyi olur. benim araban zatem var 2010 model transportur 2006 model h100 yeni kasa kamyone ve 2011 model pejo partner tepe arabalarım var. derlerya zevklerle renkler tartışılmaz diye daha önce birkaçkere kaza yaptım trafikte ama çok şükür bana bişey olmadı her defasında motoru yaptırdım yine bindim motor bambaşka bişey afedersiniz kıçım koltuğa değdiya vazgeçemiyorum nedense. aslında büyük motor almayı düşünüyorum ama yavaş yavaş büyültmek istiyorum. sizlerinde fikrini almak bana ardımcı olmanızı istiyorum.
-
08 Haziran 2012, 21:47
#15431
zilecef2676 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar mrb benim jinlun geçen yolda giderken birden kitledi motor baktım ne marş basıyor nede ayak pedalı ile çalışıyor. anladım motor yatak sardı. ben bunu yaptırmaya hiç niyetim yok koydum kenara uzun zamandır gv 250 topiğini takip ediyorum nerdeyse yazılanların tamamını okudum sayılır. motoru yaptırmaktansa gv 250 almayı düşündüm çin malı motora masuraf yapmaktan bıktım artık. benim sizlere sorum şu ; 25000 km ile 35000 kilometre motoru almalımıyım yoksa birazdaha bekleyip daha az kilometre olanlardanmı alıyım. topicte yazılanlara bakıyorum düşük kilometre almaktan çekinmemin nedeni kilometre sıfırlamaları diye. bunun orjinal kilometrede olduğunu nasıl anlarım. uzun yol yapmayı ve gezmeyi çok seviyorum bu ara benim kendi şahsıma aiit mobilya şirketim var. şimd siz diyeceksinizki madem şirketin var neden motor alıyorsun araba alsana daha iyi olur. benim araban zatem var 2010 model transportur 2006 model h100 yeni kasa kamyone ve 2011 model pejo partner tepe arabalarım var. derlerya zevklerle renkler tartışılmaz diye daha önce birkaçkere kaza yaptım trafikte ama çok şükür bana bişey olmadı her defasında motoru yaptırdım yine bindim motor bambaşka bişey afedersiniz kıçım koltuğa değdiya vazgeçemiyorum nedense. aslında büyük motor almayı düşünüyorum ama yavaş yavaş büyültmek istiyorum. sizlerinde fikrini almak bana ardımcı olmanızı istiyorum.
Geçen gün benim motora karşı mobilya teklif eden senmiydin
-
09 Haziran 2012, 01:10
#15432
myhammer adlı üyeden alıntı
Geçen gün benim motora karşı mobilya teklif eden senmiydin
Myhammer bu teklifler oluyormu bilmem ama sonucta boyle bisey tabiki isime gelir ama simdiye kadar kimseye boyle teklifte bulunmadim. 2 yildir ayni motora biniyorum. Gv 250 nin beyni pahali diyorlar gerci benim icin para onemli degil haftada 1000 km yol yapiyorum hem trafikten kurtuluyorum hemde zamandan bu sebepten dolayi motor bana daha avantajli oluyor hemde cok zevkli.
Burdaki arkadaslarin tum tekeri duz bassin allah kaza bela vermesin...
-
09 Haziran 2012, 02:07
#15433
Bugun itibariyle 41bin km gösterdi km sayacım ve yılbaşına kadar bu kullanım sıklığıyla 50bini geçecek gibi.bakalim satarken nasıl olacak tabiki km yi geri sarma falan mevzu olmaz ama herhalde fark edecektir düşük km ile yüksek km.
-
09 Haziran 2012, 02:15
#15434
audioslave adlı üyeden alıntı
Bugun itibariyle 41bin km gösterdi km sayacım ve yılbaşına kadar bu kullanım sıklığıyla 50bini geçecek gibi.bakalim satarken nasıl olacak tabiki km yi geri sarma falan mevzu olmaz ama herhalde fark edecektir düşük km ile yüksek km.
Ne güzel işte tecrübeli motor diye satarsın sen de.
-
09 Haziran 2012, 03:34
#15435
zilecef2676 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar mrb benim jinlun geçen yolda giderken birden kitledi motor baktım ne marş basıyor nede ayak pedalı ile çalışıyor. anladım motor yatak sardı. ben bunu yaptırmaya hiç niyetim yok koydum kenara uzun zamandır gv 250 topiğini takip ediyorum nerdeyse yazılanların tamamını okudum sayılır. motoru yaptırmaktansa gv 250 almayı düşündüm çin malı motora masraf yapmaktan bıktım artık. benim sizlere sorum şu ; 25000 km ile 35000 kilometre motoru almalımıyım yoksa birazdaha bekleyip daha az kilometre olanlardanmı alıyım. topicte yazılanlara bakıyorum düşük kilometre almaktan çekinmemin nedeni kilometre sıfırlamaları diye. bunun orjinal kilometrede olduğunu nasıl anlarım. uzun yol yapmayı ve gezmeyi çok seviyorum bu ara benim kendi şahsıma aiit mobilya şirketim var. şimd siz diyeceksinizki madem şirketin var neden motor alıyorsun araba alsana daha iyi olur. benim araban zatem var 2010 model transportur 2006 model h100 yeni kasa kamyone ve 2011 model pejo partner tepe arabalarım var. derlerya zevklerle renkler tartışılmaz diye daha önce birkaçkere kaza yaptım trafikte ama çok şükür bana bişey olmadı her defasında motoru yaptırdım yine bindim motor bambaşka bişey afedersiniz kıçım koltuğa değdiya vazgeçemiyorum nedense. aslında büyük motor almayı düşünüyorum ama yavaş yavaş büyültmek istiyorum. sizlerinde fikrini almak bana ardımcı olmanızı istiyorum.
Pişman olmazsın cafer..
-
09 Haziran 2012, 13:58
#15436
mhmtrn adlı üyeden alıntı
Pişman olmazsın cafer..
mhmtrn pişman olurmuyum olmazmıyım alınca bakacam. gerçi herkez almış pişman değil gibi hayırlısı bakalım alınca organizasyonlara katılırım işveren olduğum için kendime istediğim zaman hafta içi hafta sonu farketmez. yalnız arkadaşlar gv 250 yi alınca baklava partisi verecem hepinize haberiniz olsun
-
09 Haziran 2012, 19:27
#15437
selamlar herkese..
wallaby adlı üyeden alıntı
İlker abim merhaba, (=
geçen hafta Ayvalığa kampa giderken grupta hep bmw ler vardı. Sorma aklım gitti benimde sürekli Rıdvana ahiret soruları sorup duruyorum. F650gs hem daha alçak sele opsiyonu sunuyor hem çok derli toplu duruyor hem de sonuçta bmw
üzerine bindim çok rahat ettim oturuş pozisyonu olsun gidon açısı vs ileride kesin deneyeceğim bir motor olarak kenara yazdım. Fiyatları pahalı sıfır zaten kesin düşünmem ama temiz ikinci el f640 gs olabilir.
armağan dostum ben çift silindir bir motor istiyordum hep aklımda o vardı,konfor açısından da olumlu oolur diye düşünürdüm ama nedense nasıl olsa izindeyim boş boş duracağıma biraz forumları karıştırayım derken f650 gs başlığının 83 sayfasını okuyuverdim bir anda, sonra biraz da yurt dışı siteleri karıştırdım fena motor değil ancak işte herkese göre görecelik arz eden titreşim muhabbeti var..sanırım ne kadar titrediğini kendim binip kullanmadan anlayamayacağım..sele olarak en alçak sele grubu dediğin gibi bmw de var şu an için..
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Çok beklersin.
Çocuğu da al gel.
Bir de f610 varmış hepten fakir modeli.
ben en zengin olan bmw modelini alacam, f651 zaten cc olarak da öle bişi bir üst vergi dilimi..
cafer bey bu arada aramıza hoşgeldiniz..bakımları aksatılmadan yapılmış bir gv250 rahatlıkla 100 bin km yi sorunsuz aşabilir.bunu her zaman idda etmişimdir ve hala da ediyorum..o yüzden 35.000 km ler çok sorun yapılacak kmler değil.şuan 70.000 km de olan gv250 biliyorum..cihanın 50.000 km civarında motoru ve okuduğun üzere hala kullanıyor..önemli olan bakımlarının düzgün ve zamanında yapılmış olması..gönlünüzdeki motora kavuşmanız dileğiyle..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
09 Haziran 2012, 21:55
#15438
merhaba arkadaşlar, İstanbul'a gelmiş bulunmaktayım yarın anadolu tarafında bir etkinlik yapmak isteyen olursa katılmak isterim. Sabancı öğretmenevi tarafından anadolu hisarına çıkmak gibi bir isteğim oluştu.
bu arada son 500 kilometredir motorun kullanmaya başladıktan yaklaşık 10 dakika sonra FI lambası yanıyor. Bugün servise götürdüm 2 ay önce bir alet getirmişler bilgisayara takıp baktılar öyle bir arıza kaydı yapmış sonra da lamba yanık kalmış. Hatayı sıfırladık dedi artık yanmaz dedi ama o lamba yine yanıyor. Lamba yanık şekilde kullanmam bir sıkıntı yaratır mı? 7000 bakımında tekrar baktırtayım mesela. Yoksa motorun performansında, çalışmasında, yakıt tüketiminde filan hiç sorun yok.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
09 Haziran 2012, 23:14
#15439
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
cafer bey bu arada aramıza hoşgeldiniz..bakımları aksatılmadan yapılmış bir gv250 rahatlıkla 100 bin km yi sorunsuz aşabilir.bunu her zaman idda etmişimdir ve hala da ediyorum..o yüzden 35.000 km ler çok sorun yapılacak kmler değil.şuan 70.000 km de olan gv250 biliyorum..cihanın 50.000 km civarında motoru ve okuduğun üzere hala kullanıyor..önemli olan bakımlarının düzgün ve zamanında yapılmış olması..gönlünüzdeki motora kavuşmanız dileğiyle..
yörük bey öncelikle ilgine teşekkür ederim. tekeriniz her zaman düz bassın. ne demek istediğinizi çok iyi anladım. zamanında arabalarımın bakımları yapılıyor. sonuçta bu motoruda arabalardan ayırmak doğru olmaz beni yolda bırakmasın yeter. çin motoruma 18000 km bindim beni hiç üzmedi taaki geçen yolda motor kitleyene kadar. hiç ilgilenmedim tamiriyle masrafıyla ilgilemeyide düşünmüyorum bu motorla buraya kadarmış diye.. yani kısacası ben motoruma nasıl bakarsam oda bana bakar. sonuçta kimse malını kötülemez kimseyide bu güne kadar iş olsun araç satışı olsun mal satışı olsun müşterilerim olsun kandırmadım. yani müşterilerime bile genelde bu malzeme bu para bu malzeme bu para özellikleri şudur budur. bu malzemeyi uzun yıllar kullanırsın. bu malzemeyi 2 sene sonra çöpe atarsın. ama öyle insanlar varki arkalarından küfür ettirirler iyi yapanda kendine kötü yapanda kendine yani kim ne yaparsa kendine yapar. kandırılmayı hazmedemiyorum. motor isterse 50000 km de olsun ama bana desinki burda şu sorunu var burda şuvar bu var desin sonuçta 2.ci el motor alıyorum illaki kusurları olacaktır. sonuçta bu güne kadar malını kötüleyen insan görmedim ama kusurlarını söyleyen doğru dürüst insanlar gördüm.
-
10 Haziran 2012, 00:21
#15440
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 44 kullanıcı var. (0 üye ve 44 misafir)
Bu Konudaki Etiketler