Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #14741
    TwisTeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul Küçükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 2007
    Alıntı gencotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aramıza yeni katılan arkadaşlara forumun daimi müdavimlerine kısacası tüm çılgın motorculara selamlar.

    Emre geçmiş olsun büyük badireler atlatmışsın. Giden bir çanta olsun sana bir şey olmasın. Aksilikte bildiğin geldin mi üst üste gelir bir taneyle yetinmez nedense her zaman.
    Kebap köfte yedik gezdik ama yaz geliyor formumuza dikkat edelim o sebeple maksat daha hafif bir şeyler yiyelim diye bu Ayvalık' a tost yemeye gidelim diyecektim ama baktım planlar yapılmaya başlanmış bile. Bende 23 Nisan için Yalova - Bursa - Balıkesir - Susurluk - Bergama - Ayvalık - Edremit - Çanakkale - Bandırma üzerinden dönüşlü tek gece konaklamalı bir seyahat düşünüyordum ama hiç mühim değil C.Tesi günleri çalıştığım için Pazar hareketli daha büyük bir göl macerası peşinden de gidebilirim.
    Çılgın motorcu murat (), Benimkisi sadece teklif, herkez bi plan sunsun ki en güzelini seçip eğlenelim ama marmara GÖLÜ gezisi akla yatkın gibi duruyor. Kesinleşince kendimize rota da çizelim.

    Alıntı serdarsom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle Emre geçmiş olsun. Neyseki sağ salim atlatmışsın.

    İlker sana da kolay gelsin. Ev taşıma zor iş, bir ay sonra bile hala eksik bir şeyler mutlaka oluyor.

    Harekete geçmeden önce jikleyi her zaman kapatıyorum. Motorun çalışlmasında bir düzensizlik yok, gaz verince patlama sesi de gelmiyor. Ama tüketim olması gerekenin 1,5 katı. Avcılar'a sizin sevise gelmeyi çok istiyorum ama bana çok uzak. Geçen elektrik tesisatında bir temassızlık vardı. Boş ışığı her zaman yanmıyor hatta tamire bıraktığım gün yolda giderken bujilere giden elektriği kestiği için yolda bile stop ediyordu. Sanayi Mahallesi'ndeki ST-Kanuni yetkili servisi deponun altındaki bir kabloya lehim yapıp 50TL aldı. Açıkçası bana 50 lira çok geldi ama. Bu arada bugün farkettim giderken stop etme problemi yok ama motor çalışmazken elektrik hattında yine temassızlık var gibi. Enteresan bir şekilde motoru sallamasam da 3-4 saniye sonra kendiliğinden gelebiliyor. Bu sefer kablodan bağımsız olarak kontak anahtarında da bir problem var gibi düşünüyorum ama bilemiyorum...
    Harika perşeme günüm için gelen bütün geçmiş olsun dileklerinin sahiplerine teşekkür ediyorum, Allah kimseye öyle bir gün vermesin. Ehem sorunun için bişi yazmam mümkün değil, genelde bu soruları Ustabaşı Rıdvana bırakıyoruz
    gencotr bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14742
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı serdarsom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harekete geçmeden önce jikleyi her zaman kapatıyorum. Motorun çalışlmasında bir düzensizlik yok, gaz verince patlama sesi de gelmiyor. Ama tüketim olması gerekenin 1,5 katı. Avcılar'a sizin sevise gelmeyi çok istiyorum ama bana çok uzak. Geçen elektrik tesisatında bir temassızlık vardı. Boş ışığı her zaman yanmıyor hatta tamire bıraktığım gün yolda giderken bujilere giden elektriği kestiği için yolda bile stop ediyordu. Sanayi Mahallesi'ndeki ST-Kanuni yetkili servisi deponun altındaki bir kabloya lehim yapıp 50TL aldı. Açıkçası bana 50 lira çok geldi ama. Bu arada bugün farkettim giderken stop etme problemi yok ama motor çalışmazken elektrik hattında yine temassızlık var gibi. Enteresan bir şekilde motoru sallamasam da 3-4 saniye sonra kendiliğinden gelebiliyor. Bu sefer kablodan bağımsız olarak kontak anahtarında da bir problem var gibi düşünüyorum ama bilemiyorum...
    O temassızlık tam olarak çözülmemiş, ateşlemeyi atlatıyor gibi görünüyor. Bir Cumartesi günü yavaştan Avcılar'a doğru gitmen senin için iyi olacak gibi. En azından bir lehim yapmaya 50 TL almayacaklarını biliyorum.

    Alıntı TwisTeD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harika perşeme günüm için gelen bütün geçmiş olsun dileklerinin sahiplerine teşekkür ediyorum, Allah kimseye öyle bir gün vermesin.
    Emre sen bu filmin devamını çekmeyi düşünüyor musun?
    Bu arada dikkatini çekerim, Armağan hala konuya cevap yazmadı. Şimdilik çekimser davranıyor ki ileride ben onu rüşvetle kandırırsam fikrinden dönmüş gibi olmasın.

  3. #14743
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Hepinize selamlar arkadaşlar,
    Adım Bülent, Ankara'dayım,motorumu alalı yaklaşık bir hafta oldu, bu bir haftadan önce koca forumda en çok okuduğum başlık GV 250 ve GT 250 Comet idi. Her ne kadar gönlüm ilk etapta Comet ten yana da olsa gerek Ankara da motor bulamama gerek de cruiser ın alçak olması sebebiyle acemi kullanıcılar için biraz daha kolay kullanılır olması gibi hafifletici sepetler(!) sebebiyle GV 250 de karar kılıp aldım. Tüm sayfalar olmasa da son 150-200 belki de daha fazla sayfayı okumuşumdur.
    Sizlere soru sormadan önce forumda nasıl arama yapmayı bildiğimi ve bu konuyu arattığımı belirtmek isterim. Zaten benimki sorudan ziyade sizlerin fikirlerini almak olacak. Bizim motorun lastik ebatlarının enteresan olduğunu sağır sultan bile duymuştur sanırım. Daha önceki sayfalarda bir arkadaşın Metzeler ME 77 serisinden 140 90 15 arka lastik aldığını okudum. Ancak sonrasında bu konuyla ilgili bir yorumunu göremedim. Bunun üzerine sizlere sormak isterim, ön lastiği ME 77 serisinde orjinal ebatta alsak, arkayı da arkadaşın aldığı gibi 140 90 15 alsak, iyi yapmış olur muyuz? Bu durumda arka lastik çapını 0,6 cm büyütmüş oluyoruz sanırsam, bunun çok önemli olmadığını düşünüyorum ama taban genişliğinden kaybedeceğim 1 cm bana yol su elektrik olarak geri döner mi? Bu aralar lastik almayı düşünen arkadaşlar varsa siz ne almayı düşünüyorsunuz?
    Bir de devir göstergesi ile ilgili bir sorum olacak. Motorum 2006 model, devir göstergesi eski sahibinin söylediğine göre çalışıyormuş ancak buji değiştirdikleri birgün ne olduysa çalışmaktan vazgeçmiş. Devir göstergesi hayati bir durum arzetmiyor tabii ama yine de göstergenin ölü olup olmadığını anlamanın kesin yolunu bana tarif edebilecek elektrik işlerinden anlayan arkadaşlar varsa tam süper olur Eğer bozuk olduğundan emin olursam göstergeyi değiştirmeyi düşünüyorum.
    Bundan sonra bu başlıkta sadece okuyucu değil aynı zamanda daha aktif bir katılımcı olacağıma emin olabilirsiniz.

  4. #14744
    serdarsom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan S
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepinize selamlar arkadaşlar,
    Adım Bülent, Ankara'dayım,motorumu alalı yaklaşık bir hafta oldu, bu bir haftadan önce koca forumda en çok okuduğum başlık GV 250 ve GT 250 Comet idi. Her ne kadar gönlüm ilk etapta Comet ten yana da olsa gerek Ankara da motor bulamama gerek de cruiser ın alçak olması sebebiyle acemi kullanıcılar için biraz daha kolay kullanılır olması gibi hafifletici sepetler(!) sebebiyle GV 250 de karar kılıp aldım. Tüm sayfalar olmasa da son 150-200 belki de daha fazla sayfayı okumuşumdur.
    Sizlere soru sormadan önce forumda nasıl arama yapmayı bildiğimi ve bu konuyu arattığımı belirtmek isterim. Zaten benimki sorudan ziyade sizlerin fikirlerini almak olacak. Bizim motorun lastik ebatlarının enteresan olduğunu sağır sultan bile duymuştur sanırım. Daha önceki sayfalarda bir arkadaşın Metzeler ME 77 serisinden 140 90 15 arka lastik aldığını okudum. Ancak sonrasında bu konuyla ilgili bir yorumunu göremedim. Bunun üzerine sizlere sormak isterim, ön lastiği ME 77 serisinde orjinal ebatta alsak, arkayı da arkadaşın aldığı gibi 140 90 15 alsak, iyi yapmış olur muyuz? Bu durumda arka lastik çapını 0,6 cm büyütmüş oluyoruz sanırsam, bunun çok önemli olmadığını düşünüyorum ama taban genişliğinden kaybedeceğim 1 cm bana yol su elektrik olarak geri döner mi? Bu aralar lastik almayı düşünen arkadaşlar varsa siz ne almayı düşünüyorsunuz?
    Bir de devir göstergesi ile ilgili bir sorum olacak. Motorum 2006 model, devir göstergesi eski sahibinin söylediğine göre çalışıyormuş ancak buji değiştirdikleri birgün ne olduysa çalışmaktan vazgeçmiş. Devir göstergesi hayati bir durum arzetmiyor tabii ama yine de göstergenin ölü olup olmadığını anlamanın kesin yolunu bana tarif edebilecek elektrik işlerinden anlayan arkadaşlar varsa tam süper olur Eğer bozuk olduğundan emin olursam göstergeyi değiştirmeyi düşünüyorum.
    Bundan sonra bu başlıkta sadece okuyucu değil aynı zamanda daha aktif bir katılımcı olacağıma emin olabilirsiniz.
    Aramıza hoşgeldin
    150/80 yerine 140/90 kullanman bence bir sorun oluşturmaz çünkü senin de yazdığın gibi çaptaki değişim çok önemli bir miktar değil. Genişlikteki 1cm viraj performansını biraz olumsuz, benzin tüketimini ise biraz olumlu etkileyebilir ama çok hissedilir bir fark olmayacaktır bence.
    Devir göstergesi konusunda ise bir fikrim yok malesef:(

  5. #14745
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepinize selamlar arkadaşlar,
    Adım Bülent, Ankara'dayım,motorumu alalı yaklaşık bir hafta oldu, bu bir haftadan önce koca forumda en çok okuduğum başlık GV 250 ve GT 250 Comet idi. Her ne kadar gönlüm ilk etapta Comet ten yana da olsa gerek Ankara da motor bulamama gerek de cruiser ın alçak olması sebebiyle acemi kullanıcılar için biraz daha kolay kullanılır olması gibi hafifletici sepetler(!) sebebiyle GV 250 de karar kılıp aldım. Tüm sayfalar olmasa da son 150-200 belki de daha fazla sayfayı okumuşumdur.
    Sizlere soru sormadan önce forumda nasıl arama yapmayı bildiğimi ve bu konuyu arattığımı belirtmek isterim. Zaten benimki sorudan ziyade sizlerin fikirlerini almak olacak. Bizim motorun lastik ebatlarının enteresan olduğunu sağır sultan bile duymuştur sanırım. Daha önceki sayfalarda bir arkadaşın Metzeler ME 77 serisinden 140 90 15 arka lastik aldığını okudum. Ancak sonrasında bu konuyla ilgili bir yorumunu göremedim. Bunun üzerine sizlere sormak isterim, ön lastiği ME 77 serisinde orjinal ebatta alsak, arkayı da arkadaşın aldığı gibi 140 90 15 alsak, iyi yapmış olur muyuz? Bu durumda arka lastik çapını 0,6 cm büyütmüş oluyoruz sanırsam, bunun çok önemli olmadığını düşünüyorum ama taban genişliğinden kaybedeceğim 1 cm bana yol su elektrik olarak geri döner mi? Bu aralar lastik almayı düşünen arkadaşlar varsa siz ne almayı düşünüyorsunuz?
    Bir de devir göstergesi ile ilgili bir sorum olacak. Motorum 2006 model, devir göstergesi eski sahibinin söylediğine göre çalışıyormuş ancak buji değiştirdikleri birgün ne olduysa çalışmaktan vazgeçmiş. Devir göstergesi hayati bir durum arzetmiyor tabii ama yine de göstergenin ölü olup olmadığını anlamanın kesin yolunu bana tarif edebilecek elektrik işlerinden anlayan arkadaşlar varsa tam süper olur Eğer bozuk olduğundan emin olursam göstergeyi değiştirmeyi düşünüyorum.
    Bundan sonra bu başlıkta sadece okuyucu değil aynı zamanda daha aktif bir katılımcı olacağıma emin olabilirsiniz.
    Hoşgeldin, motorun hayırlı olsun.
    ME77 almaya yeltenen bendim, ama almadım. Bildiğim kadarıyla da alan olmadı. Lastik tabanının 1 cm daralması/genişlemesi pek sorun edilecek bir şey değil. Yani alacak olsam ME77 140/40-15 alırım. Ama dersen ki kesinlikle orjinal ölçüsünü istiyorum, ME880 (custom touring) serisinde 150/80-15 mevcut ama ME77'ye göre yaklaşık 250 TL daha pahalı.

    Devir saati, devir bilgisini sarı çizgili siyah bir kablodan alıyor. Bu kabloyu takip edip bağlantılarını kontrol edebilirsin. Motor çalışır durumdayken elektrik gelmesi gerekir ama ne kadar elektrik olması gerektiğini bilmiyorum.

  6. #14746
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı serdarsom adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Harekete geçmeden önce jikleyi her zaman kapatıyorum. Motorun çalışlmasında bir düzensizlik yok, gaz verince patlama sesi de gelmiyor. Ama tüketim olması gerekenin 1,5 katı. Avcılar'a sizin sevise gelmeyi çok istiyorum ama bana çok uzak. Geçen elektrik tesisatında bir temassızlık vardı. Boş ışığı her zaman yanmıyor hatta tamire bıraktığım gün yolda giderken bujilere giden elektriği kestiği için yolda bile stop ediyordu. Sanayi Mahallesi'ndeki ST-Kanuni yetkili servisi deponun altındaki bir kabloya lehim yapıp 50TL aldı. Açıkçası bana 50 lira çok geldi ama. Bu arada bugün farkettim giderken stop etme problemi yok ama motor çalışmazken elektrik hattında yine temassızlık var gibi. Enteresan bir şekilde motoru sallamasam da 3-4 saniye sonra kendiliğinden gelebiliyor. Bu sefer kablodan bağımsız olarak kontak anahtarında da bir problem var gibi düşünüyorum ama bilemiyorum...
    Kontak anahtarında bazen temassızlık olabiliyor yani bende hiç olmadı fakat bikaç kişide olmuştu hatta en son yanlış hatırlamıyorsam Ahmetin motorunda olmuştu kendi söküp yapmıştı resim de koymuştu bulabilirsem eklerim buraya.

    Ahanda buldum:
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-506.html

  7. #14747
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Sagolun arkadaşlar, hoşbulduk. Slayerr ben seni lastikleri aldın sanıyordum, hatta bugün arattım lastik konusunu ama demek ki yanlış anlamışım. Neyse eğer ciddi bir muhalefet görmezsem ME77 serisinden almayı düşünüyorum çünkü senin de dediğin gibi ME880 biraz pahalı geldi, Ankara da var ve tam da 250 lira daha pahalı ME77 ise Haziran gibi gelir diyorlar ve ben de o zamana kadar seve seve sakin bir şekilde motor kullanmak durumundayım çünkü biraz devirliyken bile yaptığım vites küçültme işlemi sonucu arka lastiğin ön lastikle yanyana gitme isteği artçı olarak Yusuf dediğimiz arkadaşı sürekli taşımak anlamına geliyor, hele ki benim gibi acemiysen

  8. #14748
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sagolun arkadaşlar, hoşbulduk. Slayerr ben seni lastikleri aldın sanıyordum, hatta bugün arattım lastik konusunu ama demek ki yanlış anlamışım. Neyse eğer ciddi bir muhalefet görmezsem ME77 serisinden almayı düşünüyorum çünkü senin de dediğin gibi ME880 biraz pahalı geldi, Ankara da var ve tam da 250 lira daha pahalı ME77 ise Haziran gibi gelir diyorlar ve ben de o zamana kadar seve seve sakin bir şekilde motor kullanmak durumundayım çünkü biraz devirliyken bile yaptığım vites küçültme işlemi sonucu arka lastiğin ön lastikle yanyana gitme isteği artçı olarak Yusuf dediğimiz arkadaşı sürekli taşımak anlamına geliyor, hele ki benim gibi acemiysen
    Metzeler için Anes motora bakabilirsin. Forumda konu başlığı var ve peşin ödemede forum üyelerine %10 indirim yapıyorlar. Ücretsiz kargoyla da gönderiyorlar.

  9. #14749

    Üyelik
    01 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2009 Honda Shadow Spirit
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78265655/detay

    Bu motoru tanıyan var mı? Arkadaşıma almaya planlıyoruz.

  10. #14750
    wallaby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul/ Göztepe
    Motosikleti
    S&T GV250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Armağan hem gece kamp yapamayız diyorsun hem de konaklamalı geziye destek veriyorsun, nasıl bir çelişkidir?
    Konaklamalı deyince illla kamp yapmak gerekmiyorki otel hosterl pansiyon illa bir yer buluruz kafamızı sokmak için.
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca Armağan'a gel sis farını yaptım desem en karşı çıktığı konularda bile destekçim olur.
    ooo olmadı şimdi ama bu bel altı vuruyorsun teşvik ve rüşvet var
    Alıntı TwisTeD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Armağanı bilirim sis farı uğruna geziyi satmaz
    Sis farı baya iddalı bir rüşvette olsa yinede gezi daha ağır basıyor
    Alıntı gencotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kebap köfte yedik gezdik ama yaz geliyor formumuza dikkat edelim o sebeple maksat daha hafif bir şeyler yiyelim diye bu Ayvalık' a tost yemeye gidelim diyecektim ama baktım planlar yapılmaya başlanmış bile. Bende 23 Nisan için Yalova - Bursa - Balıkesir - Susurluk - Bergama - Ayvalık - Edremit - Çanakkale - Bandırma üzerinden dönüşlü tek gece konaklamalı bir seyahat düşünüyordum ama hiç mühim değil C.Tesi günleri çalıştığım için Pazar hareketli daha büyük bir göl macerası peşinden de gidebilirim.
    uwww her seferinde çıta biraz< daha yükseliyor biz bu gidişle yaza Hatayda künefe ardından Kars Kaşarlı tost yemeğede gideriz
    ben varım güzergah güzel gözüküyor yeterki hava güzel olsun

  11. #14751
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    selamlar arkadaşlar..bişey sorcam zorunlu trafik sigortasını yakın zamanda yaptıran varmı ne kadara fatlıyo bize.

  12. #14752
    Exzina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2011
    Motosikleti
    Transalp 650
    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar arkadaşlar..bişey sorcam zorunlu trafik sigortasını yakın zamanda yaptıran varmı ne kadara fatlıyo bize.
    86 lira tutuyor

  13. #14753
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    fatih teşekkür ederim..sigorta şirketinden deişiklik olmuyor deilmi standart fiyat bu.

  14. #14754
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar arkadaşlar..bişey sorcam zorunlu trafik sigortasını yakın zamanda yaptıran varmı ne kadara fatlıyo bize.
    Ankara da 10 gün kadar önce yaptırdım, sizin oraların gideri ne kadar bilmiyorum ama ben de siteden okuduğum kadarıyla en fazla 90-100 beklerken 180 diyince kadının suratına az kaldı hasss.. diyordum Netice de 170 liraya yaptırdım, yaptırırken sordum, bu acaba 2 yıllık falan olmasın dedim ama ne yazık ki yıllıkmış. Üzülerek de olsa ödedim.

  15. #14755
    TwisTeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul Küçükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 2007
    Alıntı wallaby adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konaklamalı deyince illla kamp yapmak gerekmiyorki otel hosterl pansiyon illa bir yer buluruz kafamızı sokmak için. ooo olmadı şimdi ama bu bel altı vuruyorsun teşvik ve rüşvet var
    Sis farı baya iddalı bir rüşvette olsa yinede gezi daha ağır basıyor uwww her seferinde çıta biraz< daha yükseliyor biz bu gidişle yaza Hatayda künefe ardından Kars Kaşarlı tost yemeğede gideriz
    ben varım güzergah güzel gözüküyor yeterki hava güzel olsun
    İnş hava güzel olurda hevesimiz kursağımızda kalmaz. Bu arada 1 mayıs salı günü tatil, ben pazartesi için izin aldım 4 gün tatil yapıcam, bilmem benim gibi plan yapan varmı. 4 gün diyorum, tatil diyorum, mayıs diyorum, sizin gözünüzde de motor tekeri dönüyor mu?

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emre sen bu filmin devamını çekmeyi düşünüyor musun?
    Bu arada dikkatini çekerim, Armağan hala konuya cevap yazmadı. Şimdilik çekimser davranıyor ki ileride ben onu rüşvetle kandırırsam fikrinden dönmüş gibi olmasın.
    Sezonu kapattığımı umut ediyorum kanka. Ayrıca mücadelen için de tebrik ediyorum, bilirsin kişi yenilmiş olsa bile tebrik etmek lazım, motorcuya bu yakışır

  16. #14756
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar arkadaşlar..bişey sorcam zorunlu trafik sigortasını yakın zamanda yaptıran varmı ne kadara fatlıyo bize.
    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fatih teşekkür ederim..sigorta şirketinden deişiklik olmuyor deilmi standart fiyat bu.
    Trafik sigorta fiyatı standart değil.Fiyatı etkileyen en büyük etken yaşadığın şehir, diğeri de kullanıcısı. Motorun ne olduğu fark etmiyor, aynı motoru aynı şehirde farklı kullanıcı yarı yarıya fark edecek kadar değişken fiyata sigortalatabiliyor. 50 TL de olabilir 150 TL de. Bir kaç yerde fiyat almanı tavsiye ederim.

    Alıntı TwisTeD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnş hava güzel olurda hevesimiz kursağımızda kalmaz. Bu arada 1 mayıs salı günü tatil, ben pazartesi için izin aldım 4 gün tatil yapıcam, bilmem benim gibi plan yapan varmı. 4 gün diyorum, tatil diyorum, mayıs diyorum, sizin gözünüzde de motor tekeri dönüyor mu?
    4 gün tatil sana özgü bir durum.

    Alıntı TwisTeD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sezonu kapattığımı umut ediyorum kanka. Ayrıca mücadelen için de tebrik ediyorum, bilirsin kişi yenilmiş olsa bile tebrik etmek lazım, motorcuya bu yakışır
    Bence şansını çok zorluyorsun, hatta kaşınıyorsun.

  17. #14757
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Bülent e hoş geldin der hayırlı olsun dileklerimi ilettikten sonra 4. ayın 1. de sigortamı yenilettim 28 tl ye anadolu sigorta ve 4 taksitle . izmt şartlarında tabi..
    vesselam..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  18. #14758

    Üyelik
    15 Ocak 2011
    Şehir
    Başakşehir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    beyler napıosunz ya, haftaya yıllık izine çıkıcam , gezi falan varmı :D ugurda kapar belki bi izin kopar gelirz
    ! Rock'N Roll !:bounce:

  19. #14759

    Üyelik
    10 Şubat 2012
    Arkadaşlar size bir sorum olacak.Bir gv 250 var 2006 model ve 4600 km.Sizce 6 yıllık motorun 4600 km olma ihtimali nedir fiyatı da 4800 tl olunca şüphe daha da fazla artıyor.Hal böyle olunca aklımda bir şüphe oluştu.Bu gv'lerin kilometresi ile oynanma ihtimali nedir.Bunu anlayabilirmiyiz ya da tamirci anlarmı.ne dersiniz.

  20. #14760
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı amorcortes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size bir sorum olacak.Bir gv 250 var 2006 model ve 4600 km.Sizce 6 yıllık motorun 4600 km olma ihtimali nedir fiyatı da 4800 tl olunca şüphe daha da fazla artıyor.Hal böyle olunca aklımda bir şüphe oluştu.Bu gv'lerin kilometresi ile oynanma ihtimali nedir.Bunu anlayabilirmiyiz ya da tamirci anlarmı.ne dersiniz.
    10 günde 1000 km yaptım ama adam hiç kullanmadıysa olabilir. Fakat az kilometre demek her zaman iyi olması anlamına gelmeyebilir. Motor 6 senedir fazla ellenmeden dışarda yatıyordur mesela; durum böyleyse düzenli bakımı yapılan 40 bin km'deki bir motor daha iyi olabilir diye düşünüyorum. Gidip görmek gerek motoru lakin pek iyi bir halde olmama ihtimali yüksek diye düşünüyorum.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler