Hepinize selamlar arkadaşlar,
Adım Bülent, Ankara'dayım,motorumu alalı yaklaşık bir hafta oldu, bu bir haftadan önce koca forumda en çok okuduğum başlık GV 250 ve GT 250 Comet idi. Her ne kadar gönlüm ilk etapta Comet ten yana da olsa gerek Ankara da motor bulamama gerek de cruiser ın alçak olması sebebiyle acemi kullanıcılar için biraz daha kolay kullanılır olması gibi hafifletici sepetler(!) sebebiyle GV 250 de karar kılıp aldım. Tüm sayfalar olmasa da son 150-200 belki de daha fazla sayfayı okumuşumdur.
Sizlere soru sormadan önce forumda nasıl arama yapmayı bildiğimi ve bu konuyu arattığımı belirtmek isterim. Zaten benimki sorudan ziyade sizlerin fikirlerini almak olacak. Bizim motorun lastik ebatlarının enteresan olduğunu sağır sultan bile duymuştur sanırım. Daha önceki sayfalarda bir arkadaşın Metzeler ME 77 serisinden 140 90 15 arka lastik aldığını okudum. Ancak sonrasında bu konuyla ilgili bir yorumunu göremedim. Bunun üzerine sizlere sormak isterim, ön lastiği ME 77 serisinde orjinal ebatta alsak, arkayı da arkadaşın aldığı gibi 140 90 15 alsak, iyi yapmış olur muyuz? Bu durumda arka lastik çapını 0,6 cm büyütmüş oluyoruz sanırsam, bunun çok önemli olmadığını düşünüyorum ama taban genişliğinden kaybedeceğim 1 cm bana yol su elektrik olarak geri döner mi? Bu aralar lastik almayı düşünen arkadaşlar varsa siz ne almayı düşünüyorsunuz?
Bir de devir göstergesi ile ilgili bir sorum olacak. Motorum 2006 model, devir göstergesi eski sahibinin söylediğine göre çalışıyormuş ancak buji değiştirdikleri birgün ne olduysa çalışmaktan vazgeçmiş. Devir göstergesi hayati bir durum arzetmiyor tabii ama yine de göstergenin ölü olup olmadığını anlamanın kesin yolunu bana tarif edebilecek elektrik işlerinden anlayan arkadaşlar varsa tam süper olur
Eğer bozuk olduğundan emin olursam göstergeyi değiştirmeyi düşünüyorum.
Bundan sonra bu başlıkta sadece okuyucu değil aynı zamanda daha aktif bir katılımcı olacağıma emin olabilirsiniz.