Arkadaşlar, Bizm karaca için yağ tavsiyeniz nedir.
Repsol gibi pahalı yağlar olmasın lütfen?
Arkadaşlar, Bizm karaca için yağ tavsiyeniz nedir.
Repsol gibi pahalı yağlar olmasın lütfen?
Neden motorumu yıkamadığım konusunda ikna olmuşsunuzdur herhalde.
Sağol. Daha önce fotoğrafla uğraşmıyorum. Hatta herhangi bir eğitim de almadım. Biraz merak ve araştırmayla oluyor hepsi. Herhangi bir fotoğrafçılık sitesinde üyeliğim yok, pek gerek de görmüyorum. Zaten şimdiye kadar hiç fotoğraf çekme amacıyla dışarı çıkmadım. Amaç fotoğraf çekmek olmayınca çok da güzel fotoğraflar çıkmıyor.
Oraya en yakın servis Mecidiyeköy'de var. Genellikle para almazlar ama alırsa da fazla bir şey olmaz. Ek bilgi; noter satışında ruhsat yapraklarının birisi alınıp sana geçici bir ruhsat verilecek. Bu ruhsat (A4 kağıtta) 30 gün boyunca geçerli. Asıl ruhsat posta yoluyla ev adresine (noterde teyid edilecek) gönderilecek. Ayrıca motoru aldığın gün trafik sigortanın da yaptırmanı tavsiye ederim. Hem kaza durumlarına karşı hem de sigorta yapılmadan ruhsat gönderilmeyebiliyor.
Panaromik olanı arka plan yapmak için bir kaç tane yan yana koymuş monitöre ihtiyacın olabilir.
Kim bu skutırcı tanıyan var mı? Nereden karışmış aramıza?
Telif hakkı isteyebilirim.
Ne idüğü belirsiz bir yağ olmadıkça herhangi bir 10w40 4T motosiklet yağı kullanabilirsin diye düşünüyorum.
parasi neyse oderiz telifin ridvan, hele bi motor satilsin
ilanin linki de su; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0515201/detay/
fiyat konusunda dusunceleriniz nedir bu arada arkadaslar, fazla mi yazmisim?
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:37 ----------
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 15:42 ---------- Previous post was at 15:39 ----------
Uploaded with ImageShack.us
a
---------- Post added at 15:45 ---------- Previous post was at 15:42 ----------
Uploaded with ImageShack.us
a
---------- Post added at 15:48 ---------- Previous post was at 15:45 ----------
Uploaded with ImageShack.us
Mugla ya yaz geldi haydi yollara...
Gv 250 ini satsan da bu senin bir çılgın motorcu olduğun gerçeğini değiştirmez. Kaskın bu farklı tasarımını gerçekten bende seviyorum. Görüş açısından bu güne dek hiç bir sorun yaşamadım. Kayda değer tek olumsuz yanı durduğunda ön camın buhar yapması o kadar. Bu kaskın aşağıdaki rengi de hiç fena değil. Kendi kafa ölçülerimde bir artçım olursa bundan da bir tane alacağım muhakkak.
http://www.hondamototal.com/?urun-16...sk-Grafik.html
Bak bu fena bir fikir değil.
no one lives forever...
maxi scooter alabilmek icin motorumu satmam gerekiyor, yoksa memnunum gayet gv250'den. zaten ileride de muhtemelen sehir ici kullanimi icin bir maxi scooter bir de cruiser olur.
burgman'lar da evet cok iyi ama su anda 0'ini alamam, butcem yok o kadar. ikinci elleri de cogunlukla 2006 oncesi yuksek km'li, ondansa 0 sym almak daha mantikli geldi.
hocam cbr 250 r aklımı karıştırmasaydı senin motoru almak isterdim açıkçası..fiyat konusu da gayet makul bence diğer ilanlara bakınca...ama dediğim gibi cbr 250 r gönlüme düştü aniden daha kısa bir süre öncesine kadar ss ile işim olmaz derken...ama furada üzerine oturunca ss olmadığını anlıyosun...dik bi oturuşu var...bi de honda olması cezbetti...baksaba şuna yaw..
sagol Mustafa abi, oyle cok dusunmeden bi anlik gazla bu karari aldim zaten, vaz da gecebilirim
guzel motor tabi ama bana hala rahat degilmis gibi geliyor cbr'lar, fuar aslinda bu tur seyler icin iyi bi olanak, oturup bi denemek lazimdi. bir de canta konusu var, cantasi olmayan motosiklet almam muhtemelen ben
oturuşu touring e benziyo..dik bir oturuşu var...hyo gt 250 r a oturmamla kalkmam bir oldu...nefesim benzin deposunda buğu yapıyodu nerdeyse... ama bu cbr de daha dik ve yorgunluk vereceğini düşünmüyorum ki siteden motokurt nickli amcamız trabzon izmir gidip gelmişliği var...
O sigorta fiyatı Kocaeli'de yenileme fiyatı. İstanbul'da ilk sigorta için normal bir fiyat sayılır 120 TL. Ayrıca trafik sigortasında motosikletin ne olduğu fiyatı etkilemiyor. Yani goldwing'e de aynı paraya yaptırırsın.
Rahatlı ve konfor beklentiyle orantılı olarak göreceli. Kimisi cbr250 ile 1500 km yapar rahat der, başkası 600rr ile 1000 km yapar çok rahat der (forumda birileri yaptı diye hatırlıyorum) ben de gelir 500 km yol yaptım totom ağrıyor derim. Aslında benim motorum onlardan daha rahattır ama zaten rahatlık beklentisi içinde olduğum için en ufak konforsuzlukta şikayet ederim. Ama benim motorum da 250cc cbr da, neden benim ki 170 km/s hıza çıkmıyor diye şikayet etmem çünkü öyle bir beklentim yoktur. Ama GT250r'dan daha rahat olduğu tartışılmaz bile.
Gerçekten çok isterim, inşallah olur..
SS tarzı olmadığı arka çamurluğundan belli zaten. Direkt CBF'leri andırıyor. Güçlü bir commuter diyebiliriz bu alet için. Ama yine de iyi düşün derim. Biliyorsun ekibin gezdiği yollar "kaymak gibi" olduğundan bu alet biraz yadırgayabilir durumu
Aslında bizim motorlardan sonra genelde ya chopper/cruiser sınıfında hacim büyütüyorlar ya da sports touring/enduro'ya geçiyorlar. Mesela İlker sanırım DL650 düşünüyordu almak için. Bugün iki kişi bu durumu oldukça değiştirdi. Bir tane CBR'cı, bir tane de scooter'cı çıktı
hüseyin hocam..ben de gv 250 alsam bile bu yönde hacim büyültmeyeceğim kanısına vardım..ilker ve diğer arkadaşlar gibi (bi de eskilerden antalyalı bi arkadaş vardı) gönlümde enduro tarzı var...bu yüzden her ne kadar gv 250 ilk gözağrım olsa da kalbimi bu motor çaldı..bu motoru alsam bile gv 250 içimde ukte olarak kalıcak gibi...cbr ın daha kolay kontrol edilebileceğini düşünüyorum ve şehir içi için daha kullanışlı gibime geliyo...
Motosiklet seçimi tamamen kullanıcının beklentileri ve imkanlarıyla ilgili bir durum. Şimdi kim istemez ki yeterli vakti parası ve her şeyden önce uzun boyu olsun bir R1200GS Adventure üzerinde değil ülkeyi dünyayı turlamak? Enduro motosikleti almak mesele değil bir yerde asıl mesele aldığın motorun hakkını verebilmekte. Etrafta nice sürücüler görüyorum 1000cc üzeri enduro motosikleti olup ta henüz şehir dışına bir kez çıkmışlığı olmayan. Tabiri caizse endurocu olabilmek tamamiyle zaman ve para meselesi. Alacağın motosiklet aynı zamanda senin için şehir içi ulaşım aracı olacaksa tercihlerini bu doğrultuda yapmalısın. Yok ben hafta sonları veya tatillerde çıkarım yol yaparım sürüş konforu benim için önemli motorumdan aşırı sürat gibi bir beklentim de yok diyorsan benim gibi tercihini bir Gv250 den yana kullanabilirsin. İkilemde kalman çok doğal çünkü her seçim bir vazgeçiştir.
no one lives forever...
Selamlar arkadaşlar..işlerim karman çurman fazla yazamıyorum o yüzden..
Necati senin shadowu kullanamadan satıp almışsın harleyini
Yeni motorun hayırlı olsun dostum
Herkese iyi geceler..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Yorumuna katılmamak mümkün değil. Ama bir de şu var. Hepimiz genciz. Heves ediyoruz, ki zaten genellikle gençlikte tadı çıkarılabilen bir şey motosiklet kullanmak, o nedenle insanın aklında kalacağına istediği şeyi yapması daha uygun. Eğer gönülden R1200GS geçiyorsa, imkan da varsa alınmalı bence. İsterse şehir dışına yılda iki defa çıkılsın. O içinde kalmamalı insanın. Zaten böyle bir aletle şehir dışına çıkamayınca belli bir süre sonra kendiliğinden insanda motoru değiştirme ihtiyacı doğacaktır muhtemelen.
Fotoğraf çekmek gibi. İlk makineyi alınca her türlü fotoğraf çekiyorsun, portre, manzara, makro, ters ışık, HDR, panoramik vs. Ama zaman içinde insan belli bir alana doğru yönelmeye başlıyor, bunu da çektiği fotoğrafları incelerken fark ediyor, bir bakmışsın durmadan portre çeker olmuşsun. Onun gibi insan belki farklı motosikletler kullandıkça yavaş yavaş kendine en uygun olan tarzı buluyordur. Bildiğim kadarıyla duayen motorcu abilerin neredeyse kullanmadığı motosiklet türü kalmamış gibi. Genelde çoğu mobiletten başlamışlar
arkadaşlar hyosung gv 250 alacağım daha bulamadım doğru düzdün bir şey.Yanında yöresinde satılık gv 250 olan varsa bi iletişelim lütfen
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)