açıldı bile hahhah çılgın Gv 250
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2624902
açıldı bile hahhah çılgın Gv 250
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2624902
süpersiniz beyler yaa resmen içim gitti gezinize
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Üzülme dostum en kısa zamanda senide alıp nice ufuklara vites büyütücez
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
Rıdvan resimler nerede hala keseleniyor musun yoksa
Aklıma geldi bir gün geziden sonra hamama gidelim
slmlar siteye bugün üye oldum hyasung gv 250 2012 modellerinde birtane almayı düşünüyorum piyasaya baktım 8.500 tl ye bikaç yerle görüştüm bu fiyeta bu motor alınırmı?yada başka hangi mofelleri önerirsiniz bilgi ve teçrübelerinizi benimle yaplasırsanız cok sevinirim şimdiden teşekkürler...
Valla benim gibi acemi isen 2. el bir makine al acemiligini at derim , öncelikle )
slmlar siteye bugun üye oldum ve cok beyendim bir konuda bilgi ve tecrübelerinize danışmak istiyorum bikaç hafta içinde yeni bir mator alıcam hyasung gv 250 2012 düşünüyorum araştırdım 8.500 teleye anlastım bu motoru tavsiye edermisiniz yada bu paraya başka hangi motorları tavsiye edersiniz şimdiden teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
vitesliye ilk geçişim olucak ama sağlam bir makina istiyorum bayi bana sıfırınn kalmadığını kapora bırakırsam iki aya geliceğini söyledi ama okadar sabırlı değilimde murat kardeş motoru nerden aldın sıfır varmı aldığın yerde?
Yok her türlü beklersin sıfırı yok bayiilerde. Mayıs başı gelecek diyorlar bu aralar. Benim bayii bir yerlerden buldu getirdi ama yine bekledim 2-3 hafta. Kayalar motora bir sor.
şu motor gelsede binsek artık yaa ) cankeş oldum valla.
Merhabalar.
Alarm aküyü bitiriyor falan diyorlardı bende ne alakası var diye inanmıyordum ama galiba gerçektende bitiriyor yani bitiriyor derken ömrünü alıyor manasında değil şarjını yiyor.Aküm şarj tutmuyordu gerçi motor kışın sürekli yattı normaldir diyordum fakat şarj edip bir kaç gün motoru kullanmadığımda yine aküyü bitmiş buluyordum gerçi akü 2 sene oldu ömrü bitmişte olabilir.Denemek için alarmın sigortasını çektim aküyü şarj ettim bugün üçüncü gün akü canavar gibi basıyor.Motor sürekli kapalı yerde duruyor alarmı hiç devreye sokmuyorum(neden taktıysam artık)aküyü bitirmesin diye şu kırmızı yanıp sönen lambayı hiç bağlamamıştım zaten.
Kısacası galiba alarm aküden az da olsa yiyor ve 3-5 gün bir hafta kullanılmadığında aküyü bitiriyor gibime geldi bu konuda fikri olan başka başına gelen var mı?
slayer herşey tamam perşembe günü muayene yaptırıcak vatandaş sonra getirecek inşallah.. )
Benim motorumda da alarm var. Hatta kendim taktım. Motorun üzerindeki akü kaç yıllık ben bile bilmiyorum. 1,5 yıl önce motoru aldığımda eski sahibi "akü değişmesi gerekebilir, bir kaç gün bekleyince zor marş basıyor." demişti. Ben de yuasa aküyü görünce cimrilik yapıp akü almak yerine şarj ettim. 1,5 yıldır kullanıyorum ve akünün 2,5-3 yıllık olduğunu düşünüyorum. Kışın çok soğuklarda 2-3 gün motoru kullanmadığında bitiyordu akü. Bunun sebebi olarak eski akümü ve alarmı gördüm önce. Ama kullandığım zamanda dahi 15 km git-gel yaptığım için far da açık olunca motorun şarj olmaya zamanı olmadığına karar verdim. Çünkü motoru şarj olması için yeteri kadar kullandıktan sonra 15 gün hiç çalıştırmama rağmen tek marşta çalıştı. Yani alarmdan şüphelerim bir nevi boşa çıktı. Senin akünün boşaması hakkında da şöyle düşünüyorum; zaten çok iyi durumda olmayan (2 yıllık) akün her ne kadar kapalı alanda da dursa soğuk havalarda daha çabuk bitiyordu, alarmı devre dışı bırakıp tekrar şarj ettin zaman da havanın görece sıcak olduğu döneme denk geldi ve sen suçu alarmda buldum. Ama yine de alarm benim de aklımda bir ara teknik olarak incelemeye alıp net bir cevap yazacam. Muhtemelen ve unutmazsan hafta sonu olur. (Bu hafta sonuna o kadar çok şey attım ki sanki yıllık izin. )
Bayağı bişey alıcam ben ordan da, ayaklık siparişi verdim ilk bakalım. Kaç kiloya kadar gümrükte sıkıntı olmadan geçer bir fikrin var mı? onu merak ediyorum.
---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 22:05 ----------
Ben de bir alarm aldım da daha monte etmedim pek güvenemedim akü yüzünden. Detaylı bir anlatım bekliyorum o konuda da. Alarmlı disk kilidi aldım o idare edecek gibi sanki. Bir de son bir soru, dizlikleri pantalon içine giyiyorum ama yine de daha 300 kilometrede aquila yazının dize gelen kısımları zarar görmeye başladı, mesela sol tarafta yazı "Aquica"ya döndü. Bu yazıyı toptan çıkarmanın bir yolu var mı? Bir de depo nasıl çizilmekten korunur?
Kaç kilo değil de tutar ve adet olarak sınır var. 75€'yu geçen paketler gümrüğe takılır. Gümrük sınırını aşan kısmının %20'sini gümrük vergisi olarak ödersin. Ama her paket kontrol edilmiyor, dikkatini çeken paketler ya da rastgele şeklinde. Senin koruma demirlerinin takılma ihtimali yüksek.
Alarm için nasıl bir anlatım istiyorsun anlayamadım.
Senin dizlerinin denk geldiği yer yanlış. Depo koruma için tank pad şeklinde şeyler var onlardan alabilirsin. Armağan'ın motorunda vardı. Yazı için pek yapacak bir şey olduğunu sanmıyorum. Eskidikçe yenisini alırsın artık.
Ben taktığım alarmın montajını resimli olarak anlatmıştım eğer enjeksiyonlu modellerde kablo renkleri aynıysa buradan bakabilirsin:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...i-anlatim.html
Benim akü bitince abimin scooter'ının aküsünü aldım taktım yerine(sıfır motor) bikaç günde o da bitince alarmdan iyice şüpelenmiştim sen detaylı bi ölçüm yapabilirsen iyi olur tabi konu netliğe kavuşur.
Enjeksiyonlu olduğu için akü konusu benim başıma dert olabilir fazla kurcalamak istemiyorum açıkçası. Yok akü yemez alarm diye bir sonuç çıkarırsanız ben de takarım alarmı onu demek istedim. O koruma demirini de almaktan vazgeçtim. Ayak koyma pegi aldım bir, ne kadar zamanda gelecek bakalım. Koruma demirini kağıthaneden alırım ilerleyen günlerde. Bir de sissi bar aldım mı idare eder şimdilik.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)