Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mart 2012, 20:24
#14021
öncelikle hayırlı ugurlu olsun motorunun resimlerini bekliyoruz
yol durumuna göre devrini sen ayarlarsın redlıne ne girmede rıdvan hocam sana gerekli teknik bilgiyi verir mesajını okudugunda
Reklamlar
-
04 Mart 2012, 20:30
#14022
wolverineGV adlı üyeden alıntı
Arkadaslar iyi pazarlar. Aku almak istiyorum ama tavsiyesi olan varma tercihen internet linkleri olursa inceleme firtatimda olur.
Yuasa ve Bosch en pahalı ve en iyileri.Sonra sırasıyla HAZE,select,yiba çançinçong vs. diye gidiyor.Haze in altındakileri alma,ucuz çin malıdır hepsi.Benim bir motorda haze öbüründe bosch kuru akü var memnunum.
-
04 Mart 2012, 22:04
#14023
oleander48 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
motor için ideal ilk çalışma ve yol devri kaçtır? hangi devirlerin altında kullanılmamalı?
En uygun seyahat devri 6000rpm civarıdır.6000 devirde motor ekonomik yakıt tüketir,ancak 7000 üstünde çıktığında yakıt sarfiyatı artar.Vites geçişlerini de 6000-6500 rpm de yapabilirsin.
Benim tercihim 100km/h 6500rpm ile seyahat etmek.
-
04 Mart 2012, 22:58
#14024
audioslave adlı üyeden alıntı
En uygun seyahat devri 6000rpm civarıdır.6000 devirde motor ekonomik yakıt tüketir,ancak 7000 üstünde çıktığında yakıt sarfiyatı artar.Vites geçişlerini de 6000-6500 rpm de yapabilirsin.
Benim tercihim 100km/h 6500rpm ile seyahat etmek.
en yüksek torku 7bin devirde veriyo, yani motorun en verimli olduğu devir 7bin. Fuarda bol bol inceledim, üstünden inmedim gv250nin, hatta bi 250r sahibinin de ilgisin gv'ye kaydırdım. Motoru satsam gelecem aranıza da satılmıyo mübarek
-
04 Mart 2012, 23:16
#14025
merhaba arkadaşlar... gt 250 r' ın ön sinyal takımını değiştirmek istiyorum bunun için grenajları sökmek gerekiyor mu sinyalleri takmak için.
-
04 Mart 2012, 23:31
#14026
myhammer adlı üyeden alıntı
Kapida 4 kisisye bilet verdim Benim gibi biri cikarsa karsina girersin yada sigara icmek icin disari cikan elemenlrdan Rica et kartlariyla gir iceri
hasan abi sagol, bilet fiyati 25tl imis, tam alicaktik, baktik birileri gelenlere yardimci oluyor, rica ettik, bizi de aldilar iceri.
fuar da hayalkirikligi oldu benim icin, ilk defa gittim motosiklet fuarina, cok bos geldi.
-
04 Mart 2012, 23:35
#14027
Selamlar, ben de GV 250 siparişi verdim Yeşilyurt motordan, ay sonuna fabrikadan çıkacakmış. Fuardaki siyah motoru vereyim en geç salıya hazır dedi Hüseyin bey ama millet üstüne binip zıplıyor yanlış geldi açıkçası o motoru almak. Siyah üstüne bal köpüğü olacak ay sonuna doğru nasipse...
-
04 Mart 2012, 23:41
#14028
audioslave adlı üyeden alıntı
En uygun seyahat devri 6000rpm civarıdır.6000 devirde motor ekonomik yakıt tüketir,ancak 7000 üstünde çıktığında yakıt sarfiyatı artar.Vites geçişlerini de 6000-6500 rpm de yapabilirsin.
Benim tercihim 100km/h 6500rpm ile seyahat etmek.
özellikle merak ettiğim. Şehirler arası akan hızlı trafiğin olmadığı yollarda 3000-4000 devirde kullanmanın zararı olurmu? bunu merak ediyorum
-
04 Mart 2012, 23:55
#14029
oleander48 adlı üyeden alıntı
özellikle merak ettiğim. Şehirler arası akan hızlı trafiğin olmadığı yollarda 3000-4000 devirde kullanmanın zararı olurmu? bunu merak ediyorum
Zarardan ziyade verimsiz çalışır,fazla yakar,ayrıca hafif vuruntu yapar.4000-5000 arası kullanmakta bir mahsur yok.
Bu arada; audioslave 6500 de nasıl 100 gidiyorsun merak ettim.Benimki 7000 biraz üstünde oluyor hızı 100 e sabitlediğimde.Dişli mi değiştirdin ne yaptın
-
05 Mart 2012, 01:49
#14030
wolverineGV adlı üyeden alıntı
Arkadaslar iyi pazarlar. Aku almak istiyorum ama tavsiyesi olan varma tercihen internet linkleri olursa inceleme firtatimda olur.
Bosch kapalı akü alabilirsin, fiyatına oranla çok iyidir. http://www.akusepeti.com/Asit-Paketl...,LA_162-2.html
oleander48 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Nihayet ben de bir gv 250 edindim. 2010 model, 5500 km de. 6700 TL ye aldım. Fiyat biraz fazla gibi ama motor çok temiz göründü. Çanta, sisy bar mevcut. Koruma demiri eksik. Manisa Akhisar dan aldım ve aynı gün Milas'a gelmek için yaklaşık 300 km artçılı olarak yol aldım.
Arkadaşlara motor ilgili geçmiş yorumları için teşekkür ederim. bu anlamda motor benim beklentilerimi karşıladı.
Yakıt biraz fazla gibi geldi. Depoyu fulleyip çıktım. 200 km civarında kırmızıya düştü. Tekrar yakıt aldığımda biraz zorlamayla 10 lt civarında benzin aldı. Depo 14 lt olduğuna göre kırımızıyı gördüğümde yaklaşık 100 km daha yol yapar diye düşünüyorum.
Genelde 90 km civarı duble ve otobanda 100-110 civarı hız yaptım. Rüzgar fazla rahatsızlık vermedi. O yüzden camın çok gerekli olduğu fikrimden vazgeçtim.
Şimdi ihtiyacım olan koruma demiri. Arkadaşlardan elinde orjinal demir olan varsa satın almak isterim. Çıkma da olabilir.Orijinal bulamaz isem arkadaşların genellikle kullandıkları demirden alıcam gibi.
Birde deneyimli arkadaşlara sorum var: motor için ideal ilk çalışma ve yol devri kaçtır? hangi devirlerin altında kullanılmamalı?
Yardımcı olursanız mutlu olurum. Görüşmek üzere.
Hayırlı olsun, hoş geldin.
5 lt/100 km yakıt tüketimin olmuş. Eğer hep son gaz gitmediysen ilk kez bu motoru kullanan birisi için bile çok. Bahsettiğin şekildeki kullanımla 4 lt civarı bir tüketim olması gerekir. Hava filtresi ve bujileri kontrol et diyecem ama motorun gerçekten 5500 km'deyse ilk değişim zamanları bile gelmemiş. Sen yine de hava filtresi ve bujileri kontrol edebilirsin. Orjinal koruma demiri bulamazsın. Ancak hyosungsource.com 'dan alabilirsin. Kore kaynaklı bir site ve koruma demirinin kargo maliyeti yüksek olur.
Hızına göre 5000-8000 devir arası kullanım iyidir. Ben genelde 6000-7000 devir arası kullanırım.
leon99 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar... gt 250 r' ın ön sinyal takımını değiştirmek istiyorum bunun için grenajları sökmek gerekiyor mu sinyalleri takmak için.
Yanlış forumdasın.
audioslave adlı üyeden alıntı
En uygun seyahat devri 6000rpm civarıdır.6000 devirde motor ekonomik yakıt tüketir,ancak 7000 üstünde çıktığında yakıt sarfiyatı artar.Vites geçişlerini de 6000-6500 rpm de yapabilirsin.
Benim tercihim 100km/h 6500rpm ile seyahat etmek.
motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
Zarardan ziyade verimsiz çalışır,fazla yakar,ayrıca hafif vuruntu yapar.4000-5000 arası kullanmakta bir mahsur yok.
Bu arada; audioslave 6500 de nasıl 100 gidiyorsun merak ettim.Benimki 7000 biraz üstünde oluyor hızı 100 e sabitlediğimde.Dişli mi değiştirdin ne yaptın
Bizim motorlar standart lastik ve dişliyle 6500 devirde 90 km/s hız yapar. 100 km/s hız için 7205 devirde olması gerekir.
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Selamlar, ben de GV 250 siparişi verdim Yeşilyurt motordan, ay sonuna fabrikadan çıkacakmış. Fuardaki siyah motoru vereyim en geç salıya hazır dedi Hüseyin bey ama millet üstüne binip zıplıyor yanlış geldi açıkçası o motoru almak.
Siyah üstüne bal köpüğü olacak ay sonuna doğru nasipse...
Hayırlı olsun, hoş geldin.
oleander48 adlı üyeden alıntı
özellikle merak ettiğim. Şehirler arası akan hızlı trafiğin olmadığı yollarda 3000-4000 devirde kullanmanın zararı olurmu? bunu merak ediyorum
Düşük devirde kullanmanın bir zararı olmaz ama 3000 devirde 42 km/s, 4000 devirde 55 km/s hız yapabilirsin. Yani o kadar düşük devirde gitmenin bir anlamı olmaz. 5000-5500 devirlerde 70-75 km/s hız arasında daha rahat kullanabilirsin. Hem ani hızlanma ihtiyacın olduğunda da yüksek hızlara çok daha kolay çıkabilirsin.
Bu arada fuarda erro nickli arkadaşa denk geldik. Aslında pek denk gelmedik, o kalabalığın içinde gerçekte hiç tanımadığı beni görmüş, tebrik ediyorum kendisini.
-
05 Mart 2012, 02:30
#14031
selamlar arkadaşlar nasılsınız bakayım
öncelikle aramıza katılan arkadaşlara hoşgeldiniz deyip, pişman olmayacakları bir tercih yaptıklarını belirtmek isterim..
diğer gerekli açıklamaları Rıdvan yapmış zaten..
bu arada Rıdvan, biraz foto koysaydın be :(
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
05 Mart 2012, 15:47
#14032
oleander48 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Şimdi ihtiyacım olan koruma demiri. Arkadaşlardan elinde orjinal demir olan varsa satın almak isterim. Çıkma da olabilir.Orijinal bulamaz isem arkadaşların genellikle kullandıkları demirden alıcam gibi.
kardeşim hayırlı olsun
daha önce bahsettim mi hatırlamıyorum olsun yineden hatırlatma olur. k
koruma demiri için birçoğumuzun kullandığı koruma demiri aşağıdaki linkte mevcut Ustası iyidir kargo ile dahi yolladı bir kaç kişiye.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...50509970/detay
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Selamlar, ben de GV 250 siparişi verdim Yeşilyurt motordan, ay sonuna fabrikadan çıkacakmış. Fuardaki siyah motoru vereyim en geç salıya hazır dedi Hüseyin bey ama millet üstüne binip zıplıyor yanlış geldi açıkçası o motoru almak.
Siyah üstüne bal köpüğü olacak ay sonuna doğru nasipse...
yok iyi yapmışşın fuardaki baya ellendi (= Hüseyin beye rica et hediye olarak motora alarm taksın. iyi biridir. (=
@ rıdvan:: hocam Bİraz resimlesene forum şenlensin(=
güneşli bir istanbuldan herkese günaydın....
-
05 Mart 2012, 16:00
#14033
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Selamlar, ben de GV 250 siparişi verdim Yeşilyurt motordan, ay sonuna fabrikadan çıkacakmış. Fuardaki siyah motoru vereyim en geç salıya hazır dedi Hüseyin bey ama millet üstüne binip zıplıyor yanlış geldi açıkçası o motoru almak.
Siyah üstüne bal köpüğü olacak ay sonuna doğru nasipse...
Murat bey hayırlı olsun...fuar fiyatı 8100 lira diyorlardı doğru mu acaba? o fiyat teşhir için mi geçerliydi yoksa...kendim konuşmadım ama soran bir arkadaşa öyle demiş görevli...sipariş topluyorum dediğine göre teşhir ürünü için olmadığını düşünüyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
oleander48 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Nihayet ben de bir gv 250 edindim. 2010 model, 5500 km de. 6700 TL ye aldım. Fiyat biraz fazla gibi ama motor çok temiz göründü. Çanta, sisy bar mevcut. Koruma demiri eksik. Manisa Akhisar dan aldım ve aynı gün Milas'a gelmek için yaklaşık 300 km artçılı olarak yol aldım.
Arkadaşlara motor ilgili geçmiş yorumları için teşekkür ederim. bu anlamda motor benim beklentilerimi karşıladı.
Yakıt biraz fazla gibi geldi. Depoyu fulleyip çıktım. 200 km civarında kırmızıya düştü. Tekrar yakıt aldığımda biraz zorlamayla 10 lt civarında benzin aldı. Depo 14 lt olduğuna göre kırımızıyı gördüğümde yaklaşık 100 km daha yol yapar diye düşünüyorum.
Genelde 90 km civarı duble ve otobanda 100-110 civarı hız yaptım. Rüzgar fazla rahatsızlık vermedi. O yüzden camın çok gerekli olduğu fikrimden vazgeçtim.
Şimdi ihtiyacım olan koruma demiri. Arkadaşlardan elinde orjinal demir olan varsa satın almak isterim. Çıkma da olabilir.Orijinal bulamaz isem arkadaşların genellikle kullandıkları demirden alıcam gibi.
Birde deneyimli arkadaşlara sorum var: motor için ideal ilk çalışma ve yol devri kaçtır? hangi devirlerin altında kullanılmamalı?
Yardımcı olursanız mutlu olurum. Görüşmek üzere.
hayırlı olsun...ilan 7000 den açmıştı ilk diye hatırlıyorum...sonra da 6900 den gördüm...fiyatı da fazla değil bence...kazasız belasız sürmen dileğiyle
-
05 Mart 2012, 17:28
#14034
leon99 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar... gt 250 r' ın ön sinyal takımını değiştirmek istiyorum bunun için grenajları sökmek gerekiyor mu sinyalleri takmak için.
arkadaşlar yardımcı olabilecek birisi var mı ?
-
05 Mart 2012, 18:52
#14035
selamlar,
dün öğlen Örnek mahallesi / Ataşehir Öğrenci yurdunun 2 yanındaki apartmanın girişinde sıfır siyah/kırmızı gv250 gördüm, o arkadaş buralardamı??
gece geçtiğimdee üzeri brandalı duruyordu aynı yerde plakası HZN ye benzer birşeydi bir dahakine durup bir daha bakacağım...
-
05 Mart 2012, 19:07
#14036
erro adlı üyeden alıntı
Murat bey hayırlı olsun...fuar fiyatı 8100 lira diyorlardı doğru mu acaba? o fiyat teşhir için mi geçerliydi yoksa...kendim konuşmadım ama soran bir arkadaşa öyle demiş görevli...sipariş topluyorum dediğine göre teşhir ürünü için olmadığını düşünüyorum...[COLOR="Silver"]
Valla teşhir ürünü için olması lazım o fiyatın. Ben normal 8800den aldım; fuara özel fiyat kıracaklarını tahmin etmiyorum çünkü gördüğüm kadarıyla talep çok fazla; ucuzlatmazlar bence. Şu anda da söylenene göre stoklarda GV 250 yokmuş. Koreden yeni bir parti geliyormuş ay sonuna, benim motor da onların arasında.
-
05 Mart 2012, 19:20
#14037
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Valla teşhir ürünü için olması lazım o fiyatın. Ben normal 8800den aldım; fuara özel fiyat kıracaklarını tahmin etmiyorum çünkü gördüğüm kadarıyla talep çok fazla; ucuzlatmazlar bence. Şu anda da söylenene göre stoklarda GV 250 yokmuş. Koreden yeni bir parti geliyormuş ay sonuna, benim motor da onların arasında.
standdaki adam kapora istedi sipariş geçebilmek için...bu yüzden verdiği fiyatın teşhir ürünü için olmadığı kanısına vardık...eğer öyleyse gerçekten güzel bi indirim olurdu...ya da adam dalga mı geçti acaba
-
06 Mart 2012, 11:33
#14038
Valla o fiyattan sipariş almadıklarını ümit ediyorum, yoksa ben sazan gibi atlamış olurum. Neyse ya kredi kartına taksit yaptırdım peşin fiyatıına, en azından vade farkı der geçerim 800lük fiyatı. Bişey değil yanında kask mask vs. gibi hediye de alamıyorum.
-
06 Mart 2012, 16:52
#14039
hasan aga yollarda .. size iyi çalışmalar
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(HZ.MEVLANA)
-
06 Mart 2012, 22:41
#14040
oleander48 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Nihayet ben de bir gv 250 edindim. 2010 model, 5500 km de. 6700 TL ye aldım. Fiyat biraz fazla gibi ama motor çok temiz göründü. Çanta, sisy bar mevcut. Koruma demiri eksik. Manisa Akhisar dan aldım ve aynı gün Milas'a gelmek için yaklaşık 300 km artçılı olarak yol aldım.
Arkadaşlara motor ilgili geçmiş yorumları için teşekkür ederim. bu anlamda motor benim beklentilerimi karşıladı.
Yakıt biraz fazla gibi geldi. Depoyu fulleyip çıktım. 200 km civarında kırmızıya düştü. Tekrar yakıt aldığımda biraz zorlamayla 10 lt civarında benzin aldı. Depo 14 lt olduğuna göre kırımızıyı gördüğümde yaklaşık 100 km daha yol yapar diye düşünüyorum.
Genelde 90 km civarı duble ve otobanda 100-110 civarı hız yaptım. Rüzgar fazla rahatsızlık vermedi. O yüzden camın çok gerekli olduğu fikrimden vazgeçtim.
Şimdi ihtiyacım olan koruma demiri. Arkadaşlardan elinde orjinal demir olan varsa satın almak isterim. Çıkma da olabilir.Orijinal bulamaz isem arkadaşların genellikle kullandıkları demirden alıcam gibi.
Birde deneyimli arkadaşlara sorum var: motor için ideal ilk çalışma ve yol devri kaçtır? hangi devirlerin altında kullanılmamalı?
Yardımcı olursanız mutlu olurum. Görüşmek üzere.
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Selamlar, ben de GV 250 siparişi verdim Yeşilyurt motordan, ay sonuna fabrikadan çıkacakmış. Fuardaki siyah motoru vereyim en geç salıya hazır dedi Hüseyin bey ama millet üstüne binip zıplıyor yanlış geldi açıkçası o motoru almak.
Siyah üstüne bal köpüğü olacak ay sonuna doğru nasipse...
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
Dün sabah aquilam bana enayilik yaptı, akü bitene kadar marş bastım çalışmadı. Marş sesi güzel, aküsü yeni çözemedim neden çalışmadığını. Otoparktaki elemandan yardım istedim ittirdi sağolsun vurdurduk çalıştı. Yol boyunca dikkat ettim performansında herhangi bir düşüş yok, sesinde bir gariplik yok anlam veremedim. Akşam işten çıktım gene çalışmadı. Yoldan geçen birine rica ile vurdurup çalıştırdım avcılardaki servise götürdüm. Biraz incelediler ama bir anlam veremediler. Çünkü serviste defalarca kapatıp çalıştırdık sorun çıkmadı. Motorun soğukken böyle bir sorun yaptığını düşündük. Polat abi bırak burada motorunu sabah bakalım dedi. Erdal abi belki jikleyi açık unutmuşsundur bu saba gene dene dedi, tamam dedim aldım motoru bıraktım garaja bu sabah gene çalışmadı. Şimdi hala garajda duruyor. Önerisi olan varmı? Özellikle Rıdvanın okur okumaz çözmesini bekliyorum
Bu olay yüzünden 2 şey öğredim/hatırladım Spacyimle e-5 de nasıl atom karınca gibi gittiğimi ve rüzgarlığın ne kadar güzel birşey olduğunu. 3 aydır scooterıma elimi sürmediğimden kulağımdaki uğultu ve göğsüme yediğim havayı unutmuşum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler