Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Aralık 2011, 01:01
#12981
cancalskan adlı üyeden alıntı
evet herkese selam şimdi geelelim proplemimize
şimdi servise e gittim motor ahmetin motorla yanyana bugün hemen akü değişelim dedi usta bende yeni aldık 2 aylık akü dedim başka bir akü taktı onunla denedi konjektor yada stator arızası var dedi bakacaklar yarına kaldı ama dedi akkü yü değişmesi lazım T.E.T. diye bir akü önerdi 6 ay grantili dedi bende olabilir dedim ama aklımca Vlm akünün çok iyi olmadığı düşünmüyorum ve arızasını zaten konjktor veya stator dedi aküden şüpheleniyorum dedi ama aküyü değiştümrek istemiyorum açıkcası kıllandım daha bir seyi kontorl etmeden akü deyince .. fikirlerinizi bekliyorum yarın arayıp akü değiştirmek istemiyorum konjektor ve stator olan sorunu çözssünler akü bozuksa sonra değiştiririz diyeceiğim olmadı aküyu yuasa alacağım oradan almayacağım ..
Aküde ne gibi bir sorun olabilir ki marş basıyorsa tamamdır.Aküyü zaten yeni almışsın ne kadar kötü akü olsa yine 1 sene idare eder hiç aklıma yatmadı.Bu statör dediğiniz alternatörün içindeki sargılı kısım değil mi bunu ölçmenin bi imkanı yok mu otomobillerde bu sargılar yapılabiliyor diye biliyorum bi soruşturmak lazım bu işi.
Reklamlar
-
22 Aralık 2011, 01:12
#12982
şimdi kısAca detay veriyorum statör ve konjektor sorunlu olursa onlardan 2 ay önce değiştirdiğim için sıkıntı olacak ..
bu arada akü boş iken konjktorun verdiği volt düşük cıkıyor yanlız akü değiştirdi başka aküde de düşük değer cıkınca stator konjektor dedi ama dedi akünü değiştirelim akü bozuksa statoru ve konjektoru etkiler dedi ama içime sinmedi bu cevap cunkü normalde konjektor den gelen elektirk 13.8 volt cvarında motor arıza yapmadan iki hafta önce voltaj bu sekilde idi rıdvanla ölçtük farları değiştirirken sıkıntı yoktu.
akü iki gün önce bitti konjektor 12.5 volt veriyor 5000 devir altnda onunla iki günde doldu ve mars basar hale geldi yarın sabahtan arayıp konjektor ve statoru kontrol etsinler istedkleri akü ile sorunun cozunce benimkini taksınlar dyeceiğim.
-
22 Aralık 2011, 01:34
#12983
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
22 Aralık 2011, 01:40
#12984
Can senin motorda arızanın ne olduğu belli, önemli olan neden olduğu. Akü demişler ama geçen sefer aküyü değiştirmeden önce konjektör arızalanmıştı. Aküden olması mümkün aslında ama aküden olduğunu hiç sanmıyorum. Geçen sefer de dediğim gibi bence motorda çok fazla akım çeken bir şey var. Bu da muhtemelen sürekli olmayan, ara ara oluşan bir kısa devredir. Kontrol edince denk gelmezse belirlenemez ama bir süre kısa devre halinde kullanırsan konjektörü bozabilir. Hatta 1-2 gün arayla stop ve far ampullerinin patlamasına da bu sebep olmuş olabilir. Hatta istersen haftasonu elektrik tesisatını iyice bir kontrol edebiliriz.
-
22 Aralık 2011, 02:12
#12985
dostlar, böyle terazi şeklinde vites demirleri var. bunlar hakkında nasıl yorumlarınız var? dahamı kolayda böyle yapıyorlar, yoksa klasik sistem en kolayı mı. sanki ben aklımda canlandırınca terazi gibi olan daha kolay veya rahat olurmuş gibi geliyor ama tabi kullanan varsa yorumunu duymak isterim. belkide nasıl alışırsan öyle gider durumu da olabilir değilmi?
-
22 Aralık 2011, 02:15
#12986
gargi amca adlı üyeden alıntı
dostlar, böyle terazi şeklinde vites demirleri var. bunlar hakkında nasıl yorumlarınız var? dahamı kolayda böyle yapıyorlar, yoksa klasik sistem en kolayı mı. sanki ben aklımda canlandırınca terazi gibi olan daha kolay veya rahat olurmuş gibi geliyor ama tabi kullanan varsa yorumunu duymak isterim. belkide nasıl alışırsan öyle gider durumu da olabilir değilmi?
Motoru almadan aksesuarları araştırmaya başlamışsın.
Topuktan vites yükseltmek tabii ki daha rahat. Ben ne zamandır alacam diyorum ama hala yok. Alışkanlığın sorun olacağını sanmıyorum.
-
22 Aralık 2011, 02:52
#12987
Bellagio adlı üyeden alıntı
Ben Honda Shadow kullanıyorum,
tam olarak ne aradığını belirtirsen yardımcı oluruz sana burada.(bütçe,model,km,aksesuar,vb.)
Hocam ayırmak istediğim bütce 6000 lira gibi bir rakam fakat buna korumalar felanda dahil....ben aksesuarları kişinin kendi zevki olarak değerlendiriyorum....Mesela araba satarken alıcıya bu araca çelik jant taktım 1000 liraya ne biliyim teyp taktım 300 liraya film çektirdim 200 lira diyemiyoruz sonuçta...
-
22 Aralık 2011, 03:01
#12988
adrenalin876 adlı üyeden alıntı
ben aksesuarları kişinin kendi zevki olarak değerlendiriyorum....Mesela araba satarken alıcıya bu araca çelik jant taktım 1000 liraya ne biliyim teyp taktım 300 liraya film çektirdim 200 lira diyemiyoruz sonuçta...
Fiyata oranlarsak 5.000 TL'lik motordaki 1.000 TL'lik aksesuar 20.000 TL'lik arabada 4.000 TL yapar. Tabii ki aksesuar ya da kişiselleştirmeye harcadığımız parayı aracın piyasa fiyatına ekleyip düşünmüyoruz ama birbirinin aynısı iki aracın arasında, işine yarayacak 1000 TL'lik aksesuarı olan da diğeriyle aynı fiyata satılmaz.
-
22 Aralık 2011, 04:14
#12989
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Fiyata oranlarsak 5.000 TL'lik motordaki 1.000 TL'lik aksesuar 20.000 TL'lik arabada 4.000 TL yapar.
Tabii ki aksesuar ya da kişiselleştirmeye harcadığımız parayı aracın piyasa fiyatına ekleyip düşünmüyoruz ama birbirinin aynısı iki aracın arasında, işine yarayacak 1000 TL'lik aksesuarı olan da diğeriyle aynı fiyata satılmaz.
tabi sizin görüşünüzede saygı duyuyorum ama mesela ben arabama 2 ay oldu tüp taktırdım..şimdi satıcak olsam ve desemki 1750 liraya tüp taktırdım deyip, tüpün parasını arabaya artı olarak alamam....ayrıca sadece üstündeki aksesuarları satsak ne kadar eder sıfır değil sonuçta....Burda kimsenin malını karalamıyorum lütfen yalnış anlamayım....
-
22 Aralık 2011, 04:21
#12990
adrenalin876 adlı üyeden alıntı
tabi sizin görüşünüzede saygı duyuyorum ama mesela ben arabama 2 ay oldu tüp taktırdım..şimdi satıcak olsam ve desemki 1750 liraya tüp taktırdım deyip, tüpün parasını arabaya artı olarak alamam....ayrıca sadece üstündeki aksesuarları satsak ne kadar eder sıfır değil sonuçta....Burda kimsenin malını karalamıyorum lütfen yalnış anlamayım....
Bütçeniz müsaitse her zaman sıfır almak daha caziptir. Baştan sona kendi malındır ve her detayını bilirsin, yağın en güzeli kullanılmıştır, lastiğin iyisi takılmıştır kafan rahattır. 6000 TL ile 8000 TL pek uzak değiller, yinede sen bilirsin.
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
-
22 Aralık 2011, 04:37
#12991
mayildiz adlı üyeden alıntı
Bütçeniz müsaitse her zaman sıfır almak daha caziptir. Baştan sona kendi malındır ve her detayını bilirsin, yağın en güzeli kullanılmıştır, lastiğin iyisi takılmıştır kafan rahattır. 6000 TL ile 8000 TL pek uzak değiller, yinede sen bilirsin.
daha kask mont gibi korumalarda var..onlarla birlikte bütcem 6000 lira...
-
22 Aralık 2011, 10:07
#12992
Bu oran motosiklette daha yüksek ,
sebebi ise aksesuarların bir çoğu ya özel yaptırılıyor yada yurtdışından geliyor.
Durum böyle olunca sen 2-3 parça aksesuar için paran hazır olsa bile 1 ay bekliyorsun.
adrenalin876 adlı üyeden alıntı
tabi sizin görüşünüzede saygı duyuyorum ama mesela ben arabama 2 ay oldu tüp taktırdım..şimdi satıcak olsam ve desemki 1750 liraya tüp taktırdım deyip, tüpün parasını arabaya artı olarak alamam....ayrıca sadece üstündeki aksesuarları satsak ne kadar eder sıfır değil sonuçta....Burda kimsenin malını karalamıyorum lütfen yalnış anlamayım....
-
22 Aralık 2011, 11:43
#12993
usta ile konustum daha önceden boyle bir sorun oldu akünü sıfırlayalım dedi bende dedim yuasa alır gelirim tet istemiyorum rıdvan yuasa akü almam lazım
-
22 Aralık 2011, 11:54
#12994
cancalskan adlı üyeden alıntı
usta ile konustum daha önceden boyle bir sorun oldu akünü sıfırlayalım dedi bende dedim yuasa alır gelirim tet istemiyorum rıdvan yuasa akü almam lazım
Daha önceki sorunun bu aküyle değil, başka bir aküyle olduğunu söyleseydin keşke. Boşuna akü alacakmışsın gibi geliyor. Yuasa'da Entel enerjide stokta yok görünüyor. Fatih kılıçlı'da var görünüyor ve ilginç bir şekilde distribütörü olan entel enerjiden 20 TL daha ucuza satıyor. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...67650798/detay
-
22 Aralık 2011, 13:17
#12995
Günaydın arkadaşlar motorlara kurşun dökelim fikrine katılıyorum nazara geldik :-)
-
22 Aralık 2011, 13:21
#12996
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Daha önceki sorunun bu aküyle değil, başka bir aküyle olduğunu söyleseydin keşke. Boşuna akü alacakmışsın gibi geliyor. Yuasa'da Entel enerjide stokta yok görünüyor. Fatih kılıçlı'da var görünüyor ve ilginç bir şekilde distribütörü olan entel enerjiden 20 TL daha ucuza satıyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...67650798/detay
karsıda başka bir adamda buldum oradan sorduyorum fatih kılıç çok güvenilir gelmiyor olmadı oradan alacağım bu arada linkteki aku volt amper aynı ama model değişik.
myhammer adlı üyeden alıntı
Günaydın arkadaşlar motorlara kurşun dökelim fikrine katılıyorum nazara geldik :-)
gunaydın abi bende bugün metrobüse bindim aylar sonra ne zoruma gitti :S
-
22 Aralık 2011, 13:27
#12997
cancalskan adlı üyeden alıntı
karsıda başka bir adamda buldum oradan sorduyorum fatih kılıç çok güvenilir gelmiyor olmadı oradan alacağım bu arada linkteki aku volt amper aynı ama model değişik.
Şimdi baktım da ilandaki akünün modeli olan ytx12-bs 10 amper aküymüş. İlanda 12 amper yazmış ama bir Fatih kılıçlı klasiği.
-
22 Aralık 2011, 15:14
#12998
Can ben 1o gündur otobüs takılıyorum tosunum dinlenmede yağmur çamurda pek binme taraftarı deilim zaten hava soğuk arada gezelim derseniz ozaman tosunumun rahatını bozarim
-
22 Aralık 2011, 15:46
#12999
son bilgi konjektor arızası cıkmış gene grantiden değiştirmeye calıcaklar ama olurmu bilmiyorum rıdvan bana yuasa ytx-14bs 12volt 12 amp bul daha bulamadım. Yarın cıkacak gibi benim ciko
-
22 Aralık 2011, 16:36
#13000
Hadi gözün aydın can cikoya selami var benim tosunun
Darısı pompacilar prensi pompaci ahmet pasanin başına
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler