Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Aralık 2011, 03:07
#12841
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Bilek kısmınının büyük bölümünü zaten pantolon kapatıyor. Cırt cırtlarıyla da sıkıyorum ayağımı oynattıkça yukarı çıkmasın diye hiç bir yerden rüzgar girmemiş oluyor. Ayaklarım da hiç üşümüyor. Ama standart bir bot olduğu için her ne kadar rüzgar girmese de havalar daha soğuduğunda sıcak tutacağını hiç sanmıyorum. Korumalı botlar da pek rahat gibi durmuyor. Ya trekking botu alırım ya da nasıl olsa iş yeri yakın deyip idare ederim artık.
Ayakkabıdan girip bilek kısmına vuruyor galiba dediğin gibi..normalde bende baya sıktım bende ayak kısmını, ama nafile..
bakalım en kötü ihtimal yağmurluk ayaklıkla takılırım bende çok üşürsem.. ya da olmadı şu termal çorap falan alırım ama onunda fiyatı çok arkadaş..
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...ar-pmu667.html
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Reklamlar
-
16 Aralık 2011, 09:31
#12842
-
16 Aralık 2011, 12:30
#12843
Selam arkadaşlar,Çarşamba günü sabah işe giderken kaza yaptım.Anadolu'dan Avrupa'ya köprüden geçtim,az ileride Beşiktaş-Karaköy-Ortaköy çıkışı var.Oraya gelmeden 300 metre öncesinde ben sağ şeridin sağından gidiyorken(emniyet şeridi olamayacak kadar daraldı bir ara yol hatta yolun altında viyadük vardı galiba baya yüksekteydik) aniden önüme bir araç direksiyonunu kırdı.Tahmini hızım 75km civarıydı.Fren yaptım ama herhalde araca da 55-60km ile çarptım,oda yavaş gidiyordu 30 la falan.Ne kaçmaya ne durmaya mesafe vardı.Patlattım sağ arka tarafına ve sağdaki bariyerle araç arasında sıkıştım.Araç bana çarptığını anlayıp sola kırınca motorda sola yattı bende sağa yattım ve düştüm.
Kazada sadece sağ elimi bariyere çarpmaktan kaynaklı bir ezik var,birazcık da kanadı ama onun dışında hiç bir hasar almadım.Eldivenim parçalandı.Zaten korumalar tamdı,yeni aldığım Revit Axiss pantolonun sağ diz tarafı delinmiş daha 5 gün olmuştu alalı
Neyse gelelim motordaki hasara;koruma demirim olmasaydı herhalde ya dizlerim ezilecekti yada kırılacaktı.Ayrıca motorda çok daha fazla hasar alacaktı.Sol sis farım kırıldı,Ön cam çizildi,koruma demirinin bükülmesinden dolayı radyatörün sol kısmı biraz ezildi.Ama koruma demiri görevini layıkıyla yerine getirdi,ertesi gün ilk işim demiri aldığım ustaya giderek düzelttirmek oldu.
Çarptığım araç ise 2009 model 320d Bmw.Sol arka tekerleği patladı,nasıl olduysa,tampon haşat,sol fren lambası kırık,bende fazla hasarı var kısaca.Hatta servis çağırdı aracını çekip servise götürdüler,eleman kaldı çevre yolunun ortasında,ben gerekli evrakların fotokopilerini çekmek için beraber benim motorla gittik.
Siz siz olun herzaman gittiğiniz yollarda bile temkini elden bırakmayın,araba çıkmaz demeyin,yani o kadar motor vardı,önümüzde arkamızda beni buldu kaza.Zaten kazadan sonra bir sürü motor durdu varmı bişey vs diye bir çoğunu da durmadan geri yolladım sağolun iyiyim falan diye.Eleman bile şaşırdı bu duruma
Koruma demiri ŞART arkadaşlar,motoru yeni alanlar kendi koruma giysilerinden sonra,sisi bar,sis farı vs den önce koruma demirinizi alın takın derim ben.Tecrübeyle sabitlemiş oldum.
-
16 Aralık 2011, 12:49
#12844
gecmis olsun, saglik acisindan ucuz atlatmissin
-
16 Aralık 2011, 12:53
#12845
Cihan geçmiş olsun. Korumalarını test etmek zorunda kalsan da önemli olan sana bir şey olmaması. Hatalı olan karşı tarafsa biraz zorlamayla pantolonun parasını almak için şansını deneyebilirsin. Benim halen koruma demirim yok. Şu herkesin kullandığı koruma demirleri pek hoşuma gitmiyor. Ön camla beraber farklı bir şey yaptırmayı düşünüyorum. Olmazsa normalinden alırım artık.
-
16 Aralık 2011, 13:03
#12846
Geçmiş olsun cihan ALLAH korumus sadaka ver .
Emniyet seridinde gidrken trafik sıkısiksa düşük hızlarda gitmekte fayda var sonra böyle önüne araç cikabiliyor. Koruma demiri olayina katılıyorum mutlaka taktirilmali son kazan olsun inşallah en önemli olan sağlık..
-
16 Aralık 2011, 13:15
#12847
@audislave, çok geçmiş olsun.. Allah hepimizi daha büyük kazalardan korusun..
-
16 Aralık 2011, 13:39
#12848
Geçmiş olsun, çok şükür sana büyük birşey olmamış boş ver olan pantalona olsun... Tekrar geçmiş olsun kardeşim..
Koruma demirinin gerekliliğini birkez daha anladım iyiki motoru alır almaz ilk işim gidip taktırmak olmuş.
-
16 Aralık 2011, 14:06
#12849
arkadaşlar bu st kanuni yazısı yazdığı yerlerden kaldırılabiliyor mu, parça değişikliği vs ile...artçı selesi ve yan tarafta gördüm bu st ibaresini...
-
16 Aralık 2011, 14:12
#12850
erro adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu st kanuni yazısı yazdığı yerlerden kaldırılabiliyor mu, parça değişikliği vs ile...artçı selesi ve yan tarafta gördüm bu st ibaresini...
Eğer sıfır almayı düşünüyorsan yenilerin belirgin hiç bir yerinde Kanuni yazmıyor. Sadece sağ ve sol kapaklarda S&T yazıyor.
-
16 Aralık 2011, 14:45
#12851
Cihan geçmiş olsun , sana birşey olmaması çok sevindirici bir haber
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Şu herkesin kullandığı koruma demirleri pek hoşuma gitmiyor.
Neyi beğeniyorsunki zaten
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
16 Aralık 2011, 14:54
#12852
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Neyi beğeniyorsunki zaten
Bir de ön camı beğenmiyorum başka beğenmediğim bir şey yok sanıyorum.
-
16 Aralık 2011, 15:20
#12853
Cihan büyük geçmiş olsun Allah korumuş.Korumaların faydasını bir kez daha öğrenmiş olduk.Allah hepimizi kazalardan korusun.
-
16 Aralık 2011, 16:20
#12854
-
16 Aralık 2011, 17:02
#12855
Ahmet, Can doğru mu söylüyor, yoksa gerçekleri açıklamaktan çekiniyor mu?
-
16 Aralık 2011, 17:12
#12856
Ahmet senden Iyı bi çıkış bekliyorum resim felan atarsin artık yoksa cana inanacagiz
-
16 Aralık 2011, 19:33
#12857
O kadar uğraşıp temizlediğim ve yıkattığım motorum yine çamur içinde kaldı.
-
16 Aralık 2011, 20:44
#12858
Benimki seninkinden temiz ozaman
---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:42 ----------
Pazar günü temizlede gel
-
16 Aralık 2011, 21:52
#12859
Kazalar keşke hep cihan kardeşin ki gibi olsa diyesi geliyor insanın ama Allah Onuda cümlemize göstermesin.. ve Cihanada "verilmiş sakadan varmış" deyip geçmiş olsun dileklerimizi iletielim..
Benim ruhsat arka bagajda iken suyun boşalması ile yazılar birbirine karıştı ,ruhsatı yenileyelim dedik Önce ek 1 belgesini şöförler odasından 10 TL karşılığında aldık.Yazılmış olarak Kağıdın gerçek değeri 0,35 TL
Yazma parası 9,65 TL(Güzel Ülkemde düşme düşünce başına gelenlere ne dersen de),Sonra Tuvturk e gidip şasi ve motor noları doğrulat, Allahtan bu iş için para almadılar Şaşırdım..Trafik şubeye gel Ek 1 ve tuvturk belgesini teslim et , 117 TL kağıt parsı öde. Sorun yoksa Akşam 16,30 da evrakı al.. Yani ruhsatlardaki yazının kalitesizliğinin ve birazda dikkatsizliğimizin faturası 127 Tl ve 5 Saat meşguliyete patladı..
Ruhsatları sağlam bir yerlerde yazılarının deforme olmaması için aşırı dikkat ..
Vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
16 Aralık 2011, 22:41
#12860
mitmuallim adlı üyeden alıntı
Benim ruhsat arka bagajda iken suyun boşalması ile yazılar birbirine karıştı ,ruhsatı yenileyelim dedik Önce ek 1 belgesini şöförler odasından 10 TL karşılığında aldık.Yazılmış olarak Kağıdın gerçek değeri 0,35 TL
Yazma parası 9,65 TL(Güzel Ülkemde düşme düşünce başına gelenlere ne dersen de),Sonra Tuvturk e gidip şasi ve motor noları doğrulat, Allahtan bu iş için para almadılar Şaşırdım..Trafik şubeye gel Ek 1 ve tuvturk belgesini teslim et , 117 TL kağıt parsı öde. Sorun yoksa Akşam 16,30 da evrakı al.. Yani ruhsatlardaki yazının kalitesizliğinin ve birazda dikkatsizliğimizin faturası 127 Tl ve 5 Saat meşguliyete patladı..
Ruhsatları sağlam bir yerlerde yazılarının deforme olmaması için aşırı dikkat ..
Vesselam..
Ek-1 doldurmak için alınan para her ne kadar fazla da olsa, devletin haraçlarına öyle alışmışız ki 117 TL olan 2 tane kağıdın parası değil de 10 TL olan bir tane kağıdın parası gözümüze batıyor. Sizin için söylemiyorum tabi, genel olarak. Bu işlemi yaptıran kime sorsak EK-1 için " bir kağıt yazmaya 10 TL aldılar" der. Ama 2 kağıt yazmaya 117 TL vermek garip gelmez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)
Bu Konudaki Etiketler