Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Kasım 2011, 15:36
#12141
Reklamlar
-
30 Kasım 2011, 16:54
#12142
Bu hepimizin başına gelebilir şans sana gülmüş olağan şeyler günlük hayatta ne zaman ne olacağı belli olmuyor müdürüm
-
30 Kasım 2011, 20:59
#12143
Canın yaşadığı talihsiz kazadan sonra hemen bugun koruma demirini monte edip öğlen arasında 3 4 km gezdim, depoyu fulledim sonra şansımı daha da zorlamamak adına şirkete geri döndüm...
keyifli bir sürüştü tek sıkıntı bizim şirketin otoparkındaki otomatik bariyer motoru görmüyor sadece araba geldiğinde açılıyor, sensörün tam olarak çalışma prensibini bir anlasam onuda çözeceğim kısmetse herkese iyi akşamlar...
-
30 Kasım 2011, 22:37
#12144
Can geçmiş olsun böyle ufak kazalar insana tecrübe oluyor Allah büyüğünden muhafaza etsin hepimizi.
-
01 Aralık 2011, 00:22
#12145
@cancalskan, çok geçmiş olsun, allah daha büyük kazalardan muhafaza etsin..
@wallaby, umarım bigün biyerlere gezmeye gideriz hepbirlikte, inan ben de çok istiyorum.
Bu arada benim zamazingonun fotoğrafını hiç koymamıştım, bugün bi tane çektim, fonda traktörümüz vardı, ben de motoru traktörün önünden kaldırdığım gibi alplere götürdüm
-
01 Aralık 2011, 00:45
#12146
Bugün yeşilyurt motora gittim bi arkadaşımla, gv 250nin selesine oturdum, oturmaz olaydım ! Ben niye bu kadar zaman belimi totomu ağrıta ağrıta racing sürmüşüm ki??
-
01 Aralık 2011, 00:49
#12147
bugay adlı üyeden alıntı
Bugün yeşilyurt motora gittim bi arkadaşımla, gv 250nin selesine oturdum, oturmaz olaydım ! Ben niye bu kadar zaman belimi totomu ağrıta ağrıta racing sürmüşüm ki??
birde uzun yolda vereceği rahatlığı düşün (=
-
01 Aralık 2011, 01:03
#12148
vallahi hocam niyetlendim aslında er 6 f bakınıyodum ama zaten bütçem şuan müsait değil onun için, Şehir içinde nasıl peki? Fazla cüsseli bi motor aralara falan çok giremez heralde değil mi?
-
01 Aralık 2011, 01:08
#12149
bugay adlı üyeden alıntı
vallahi hocam niyetlendim aslında er 6 f bakınıyodum ama zaten bütçem şuan müsait değil onun için, Şehir içinde nasıl peki? Fazla cüsseli bi motor aralara falan çok giremez heralde değil mi?
bu konuda yanlışsın bizzat tüm kuryecileri kovaıyorum tabiki gecemediğim yerler oluyor ama canta ve koruma demirini cıkarsam hiçte cüsseli değil ama kıvraklık konusunda biraz skıntılı olabilir öceden ne yapacağını iyi kestirmek gerekiyor onun haricinde hergün e-5 deyim hiç sıkınt yasamadım hep gidiyorum cok az duruyorum ..
-
01 Aralık 2011, 01:12
#12150
Ben gtr ile aynaları kapattıktan sonra kurye falan kalmıyo önümde gv250'de o kalın depo korkuttu beni biraz(cüsseli gösteren o heralde), ama gtr kıvraklığına alıştıktan sonra da sıkar mı bilmiyorum. Denemem lazım
-
01 Aralık 2011, 01:44
#12151
-
01 Aralık 2011, 01:55
#12152
Selam arkadaşlar aranıza gaziantepten katılıyorum çok uzun süredir forumu ve mt yi takip ediyorum ama üye olmak bugüneymiş..A2 ehliyetim var belli bir km motor sürmüşlüğümde var..aranıza kabul ederseniz ne mutlu bana...Özet olarak ben de bir GV250 almayı düşünüyorum fakat antepte ne bayisi var ne de servisi adanada maraşta hatay da var ama antepte yok..bu civarda temiz bir gv bulabilirsem enjeksiyonlu olanından hiç kaçırmayacağım..sizlere ufak tefek sorularım olacak forumun gerisinde de yazıyor ama farklı sayfalarda farklı cevaplara denk geldim bu motora 100km/3.3 litre yaktıranda var 100km/5 litre yaktıranda arada da en az 6-8 lira far var buda beni düşündürdü son hava koşullarına göre enjeksiyonlu model bir gv ne kadar yakıyor en azından sizin motorlarınız ne kadar yakıyor..bu arada dediğim gibi enjeksiyonlu temiz bir gv varsa satılık bu civarda sizlerinde yardımıyla bir gv sahibi olmak istiyorum.. hepinize iyi geceler...
-
01 Aralık 2011, 02:02
#12153
Can geçmiş olsun arkadaşım, Allah bidaha yaşatmasın inşallah.
Yılın Muhtelif Aylarında Kapsama Alanı Dışındayım
-
01 Aralık 2011, 02:05
#12154
bu arada can adlı arkadaşa da geçmiş olsun diliyorum...bundan sonra tekeri hep düz gitsin inşallah...
-
01 Aralık 2011, 02:07
#12155
bugay adlı üyeden alıntı
vallahi hocam niyetlendim aslında er 6 f bakınıyodum ama zaten bütçem şuan müsait değil onun için, Şehir içinde nasıl peki? Fazla cüsseli bi motor aralara falan çok giremez heralde değil mi?
GT250R'la arasında 15 cm genişlik farkı var. Çok sorun olmaz.
marvel adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar aranıza gaziantepten katılıyorum çok uzun süredir forumu ve mt yi takip ediyorum ama üye olmak bugüneymiş..A2 ehliyetim var belli bir km motor sürmüşlüğümde var..aranıza kabul ederseniz ne mutlu bana...Özet olarak ben de bir GV250 almayı düşünüyorum fakat antepte ne bayisi var ne de servisi adanada maraşta hatay da var ama antepte yok..bu civarda temiz bir gv bulabilirsem enjeksiyonlu olanından hiç kaçırmayacağım..sizlere ufak tefek sorularım olacak forumun gerisinde de yazıyor ama farklı sayfalarda farklı cevaplara denk geldim bu motora 100km/3.3 litre yaktıranda var 100km/5 litre yaktıranda arada da en az 6-8 lira far var buda beni düşündürdü son hava koşullarına göre enjeksiyonlu model bir gv ne kadar yakıyor en azından sizin motorlarınız ne kadar yakıyor..bu arada dediğim gibi enjeksiyonlu temiz bir gv varsa satılık bu civarda sizlerinde yardımıyla bir gv sahibi olmak istiyorum.. hepinize iyi geceler...
Hoşgeldin.
Bulunduğun ilde olması şart değil yakın bir ilden gidip alabilirsin. YÖRÜK 1000 km uzaktan motor bakıyor mesela.
Yakıta gelirsek 3.3 lt yaktıran ben oluyorum. Öyle diye diye 4 lt'ye çıktı zaten. Ama sakin kullanımda 3,5 - 4 lt arası yakar. Sakin kullanımdan kastım 50 km/s ile gitmek değil tabi, ben 3.3'e düştüğümde 80-100 km/s arası kullanıyordum. Biraz devirle biraz da trafikle alakalı. Motoru biraz zorlar, hep yüksek devirlerde kullanırsan 5 lt'ye çıkar ama 5 lt yaktırman biraz zor 4,5 lt'yi kolay kolay geçmez.
-
01 Aralık 2011, 02:08
#12156
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Bugay; dostum gtr kadar serilik ve kıvraklık olmasa da gv 250 de seni üzmez..gtr den inip buna binince sana kralmışsın hissi vermesi çok normal,oturuş pozisyonu gayet rahat.. Can'ın dediği gibi bende hergün e-5 te kovalamaca yaşıyorum ve bendeki çantalar daha da geniş olmasına rağmen çok sıkıntı çekmiyorum aralardan kaçarken..aslında seni korkutan depo değil, gidon olması gerek..bizim motorda gidonun girdiği her yere bizim makineler girer
Evet o da dikkatimi çekti fakat oturunca karşımdaki koca depo, çok büyük bi motorda olduğum hissini verdi Ama uzun yol keyfini düşünüyorum da çok rahat ederim, fakat dağlık bi yolda spor makinede virajlarda yatınca olan heyecan bunlarda pek olmuyo dediğim gibi denemem lazım bi süre
-
01 Aralık 2011, 02:12
#12157
marvel adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar aranıza gaziantepten katılıyorum çok uzun süredir forumu ve mt yi takip ediyorum ama üye olmak bugüneymiş..A2 ehliyetim var belli bir km motor sürmüşlüğümde var..aranıza kabul ederseniz ne mutlu bana...Özet olarak ben de bir GV250 almayı düşünüyorum fakat antepte ne bayisi var ne de servisi adanada maraşta hatay da var ama antepte yok..bu civarda temiz bir gv bulabilirsem enjeksiyonlu olanından hiç kaçırmayacağım..sizlere ufak tefek sorularım olacak forumun gerisinde de yazıyor ama farklı sayfalarda farklı cevaplara denk geldim bu motora 100km/3.3 litre yaktıranda var 100km/5 litre yaktıranda arada da en az 6-8 lira far var buda beni düşündürdü son hava koşullarına göre enjeksiyonlu model bir gv ne kadar yakıyor en azından sizin motorlarınız ne kadar yakıyor..bu arada dediğim gibi enjeksiyonlu temiz bir gv varsa satılık bu civarda sizlerinde yardımıyla bir gv sahibi olmak istiyorum.. hepinize iyi geceler...
selamlar hoşgeldiniz öncelikle;
bizim motorlar max 4.2 lt bilemedin 4.5 lt /100 km yakar (o da kışın motoru soğutmak için 10 dk rölantide çalıştırırsan ) benim makine 4 lt yi çok az geçiyor..ama şehir içi dur kalk (istanbul trafiğini düşünürsek ) arada devirli kullanmam gerektiğinden ( kamyonlardan ,trafik canavarlarından ve trafikten sıyrılabilmek için ) ve bahsettiğim gibi motorun biraz ısınmasını beklediğimden bu rakam mevcut..enjeksiyonlu gv ler karbüratörlülerden farklı yakmıyor.. hemen hemen aynı neredeyse..
---------- Post added at 00:12 ---------- Previous post was at 00:09 ----------
bugay adlı üyeden alıntı
Evet o da dikkatimi çekti fakat oturunca karşımdaki koca depo, çok büyük bi motorda olduğum hissini verdi
Ama uzun yol keyfini düşünüyorum da çok rahat ederim, fakat dağlık bi yolda spor makinede virajlarda yatınca olan heyecan bunlarda pek olmuyo dediğim gibi denemem lazım bi süre
bir ara gel değiş tokuş deneyelim 1 turluğuna bende o bel ağrısını hissedeyimde şu naked (sendeki racing biliyorum ) sevdamdan vazgeçmek için bahane olsun
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
01 Aralık 2011, 02:21
#12158
gerçekten karbüratörlülerden farklı yakmıyor olması çok ilginç sonuçta biri püskürtmeli diğeri bildiğin hortum :D bu konuya biraz açıklık getirirmisiniz çok teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgilere..mesafe bana dert değil gider alır geri de getiririm ama dert olan uzaktaki motoru ustaya gösteremem he bi arkadaşım derse ki kardeş ben motorumu satıyorum ankarada yada mersinde vs de siz arkadaşlarımda kefil olduktan sonra gider alır gelirim..birde arkadaşların ortak kanaati iyi bakımlı bi gv 145 i bile görür ve en az 80bin km yapar doğrumudur?
-
01 Aralık 2011, 02:33
#12159
marvel adlı üyeden alıntı
gerçekten karbüratörlülerden farklı yakmıyor olması çok ilginç sonuçta biri püskürtmeli diğeri bildiğin hortum :D bu konuya biraz açıklık getirirmisiniz
çok teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgilere..mesafe bana dert değil gider alır geri de getiririm ama dert olan uzaktaki motoru ustaya gösteremem he bi arkadaşım derse ki kardeş ben motorumu satıyorum ankarada yada mersinde vs de siz arkadaşlarımda kefil olduktan sonra gider alır gelirim..birde arkadaşların ortak kanaati iyi bakımlı bi gv 145 i bile görür ve en az 80bin km yapar doğrumudur?
Karbüratörlü-enjeksiyonlu arasında bir yakıt farkı yok. Ama illa fark olacak diyorsan karbüratörlü az yakıyor derim, sonuçta en düşük tüketimi karbüratörlü bir motorla yaptım.
Şu anda forumdan satan birisi yok hatırladığım kadarıyla. Hız ve km konusuna gelirsek, 145 yapar demeye gerek yok burada 155 yapmışı var, ama yokuş aşağı Düz yolda 140'ı geçebiliyor ama bu hızlar için tasarlanmış bir motor değil. 130'la saatlerce gidebilirsin ama. 80k km'yi görüyorum ve arttırıyorum, 100k km yapar bence, bakımları yapılıp düzgün kullanıldığı zaman. O kadar km yapan görmedim ama 60k üzeri gv250 ilanları gördüm.
Herkes gezelim diyor ama pazar günü için fikir sunan yok. Ben şu konuyu görünce acayip gidesim geldi ama soğukta da piknik falan zor olur, gidip dolaşıp gelmek de anlamsız olur.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...k-tabanca.html
-
01 Aralık 2011, 02:42
#12160
Teşekkür ediyorum slayer arkadaşım sıfırını gözüm kesti bir ara ama çok para onu alabilmek için arabamı satmam gerekir..oda anlamsız olur he arabam zaten satılık araba binmek istemiyorum artık hem yakıt hem özgürlük herşey beni değişmez sevdam motora itiyor birde gv bulursanız aklınızda bulunsun bu kardeşiniz temiz bir gv arıyor..4-5k aralığında..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5044301/detay/
reklam gibi olmasın tam kuralları okumayı bitiremedim ama mesela bu motor nasıl sizce?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler