Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Nihayet Hyosung GV250 aldım.

    Sonra, malum yola çıktım ve gazladım. İlk izlenimlerimi yarın paylaşacağım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    MrSandman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    Girne/KKTC
    Motosikleti
    Sattı
    Hayırlı olsun dostum.. Darısı başıma
    Herşey yeniden yollarda olabilmek için...

  3. #103
    Aceofspades - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Maltepe
    Motosikleti
    HD Softail
    Murathol, hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız kullan. Bende sl150 mi sattıktan sonra gv 250 almıştım, ilk üstüne oturduğumda bana çok seri gelmişti birazda gidonun alçaklığından yabancılık çekmiştim. Dikkatli ol iyi kaçıyor alet

  4. #104
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Arkadaşlar Hayırlı olsun dilekleriniz için teşekkürler.Aceofspades sizinle tanışmak isterim soracağım çok şeyler var! MrSandmandediğin gibi darısı başına.

    Artı'sı ve Eksi'si ile,Gelelim Gv250 Hakkında bugün'ki izlenimlerime;

    1- 150 cc motordan sonra gerçekten güç farkını ve çok çabuk süratlenmeyi açık açık hissediyorsunuz.
    2- Sl 150'de 90 km hızı basmama rağmen geçememiştim.Şimdi 1.vites kalktınız 2.3.4 vites 120 km'yi çok rahat görüyorsunuz.Motor rodajda olduğu için devam etmiyor gazı kesiyorum yani bassam hızlanma devam ediyor.
    3- Genel olarak baktığınızda,Çin motorları ile uzaktan yakından alakası bile yok. Çin motorlarına göre çok kaliteli durduğunu, sizde başkalarıda hemen farkediyor.
    4- Artıları şimdilik bu kadar.

    EKSİLERİ;
    1- Ön cam (Rüzgarlık),Motor koruma,Geniş ayaklık,Yan çantalar,Arkanıza sürekli birini alacaksanız sisi bar kesinlikle gerekli buda tabiki artı maliyet. En azından Motor koruma ve çantalar standart aksesuar olarak sunulabilir.
    2- Bu kadar hatta hiç aksesuarsız bir motor için bence fiyat biraz fazla.
    3- Vitesler arası geçişler zor ve boşa almak marifet istiyor.
    4- Motosikleti ayakta düz ve dik tutan orta sehpa (ayaklık) yok.

    Evet şimdilik anlatabileceğim, izlenimlerim bu kadar. Zaman geçtikçe daha fazla bilgi aktaracağım.

    Hepimize kazasız belasız sağlıklı günler dilerim.

  5. #105

    Üyelik
    27 Mayıs 2006
    Herkese slm. murat abi hayırlı olsun almışsın motoru ,bende sakal dan taksitli aldım pazartesi teslim alıcam gv 250 imi ,
    sigorta işini ne yaptın ,ben araştırdım ve görüştüm koç allianz i tavsiye ( siteden birisi )ettiler
    bilgin olsun 0216 550 38 98 murat taşçı fiyat da uygun ,kapsamı da.ben anadoludaki arkadaşımdan hem yüksek fiyat ,hem daha az kapsam oranı aldım
    allah kaza bela vermesin keyifli sürüşler deneyimlerini aktarmaya devam biliyosun ben acemiyim.

  6. #106
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Öncelikle hayırlı olsun, iyi bir motor almışsınız.


    Alıntı murathol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EKSİLERİ;
    1- Ön cam (Rüzgarlık),Motor koruma,Geniş ayaklık,Yan çantalar,Arkanıza sürekli birini alacaksanız sisi bar kesinlikle gerekli buda tabiki artı maliyet. En azından Motor koruma ve çantalar standart aksesuar olarak sunulabilir.
    2- Bu kadar hatta hiç aksesuarsız bir motor için bence fiyat biraz fazla.

    Bu arada yukarıda yazdıklarınızı ben de düşündüm. Hakikaten en azından sisy bar ve pegler standart olmalı. Hiç aksesuarsız bir motor için fiyat bence de çok yüksek. Tabii ki Çinlilerden kaliteli ama, en azından fiyat birazcık daha uygun ve bi kaç temel aksesuar olmalı diye düşünüyorum. (Benim de aklımda olan bir motor, bu sitem o yüzden )

    Sizden yeni yeni izlenimler bekleyeceğiz o zaman artık bu topicte. İyi sürüşler.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  7. #107
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Cyrus2 sana cepten ulaşamadım. Sanada hayırlı olsun acemi olduğunu biliyorum o yüzden aman ha boş alanda iyice çalışmadan trafiğe çıkma.
    Sakal takasa almadığı için benim burda çok iyi bi arkadaş (bayi) var ondan takas yaptım.

    clint sana tavsiyem sakın çin malı alma.Gerekirse biraz daha motorsuz kal paranı biriktir GV250 al.

    Gelelim Bu günki İzlenimlerime;
    Daha öncede söylediğim gibi, Çin malları ile uzaktan yakından alakası yok.Yani Gv250 hakkaten iyi makine. Seri,güçlü ve kaliteli duruyor.

    Tabi zaman ne gösterecek onu şimdiden kestirmek mümkün değil. Ancak kullandıkça ve kilometre yaptıkça, daha doğru bilgiler aktarabilirim.

    Bu günlerde havalar anormal sıcak olduğu için,(rodaj açısından) akşam otobandan sabiha gökçen hava alanına kadar gidip geri döndüm. Yaklaşık 70 km yol yaptım ön siperlik (cam) olmadığı için fazlaca rüzgar aldım süratimi engelledi gibi geldi bana. 130 km sürate kısa bir süre çıktım ve gaz kestim. Yaklaşık 100 km süratle seyrettim. Vibrasyon kesinlikle yok. Aynalardan arkanı çok net görebiliyorsun. Fakat vites geçişleri yine çok rahat değildi.Mesela kırmızı ışıkta durdum,boşa alacağım aşağı,yukarı biraz uğraştıktan sonra boşu bulabildim yani çok rahat değil. Yarın servisle konuşacağım bakalım normalmi yoksa sorun bendemi...

    Allah Tüm motorcuları korusun.

  8. #108
    Aceofspades - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Maltepe
    Motosikleti
    HD Softail
    Açıkçası vites geçişleriyle ilgili pek sorunum olmadı yada sl150'den sonra bana öyle geldi, eski motorumda ciddi vites problemleri vardı. Murathol hiç 3. viteste 5000 devir civarında gazın kesilmesi gibi bir durumla karşılaştınızmı acaba ? bende böyle bir durum var ve başka bir gv250 kullanıcısı arkadaş kendisindede bu problemin olduğunu ve hemen hemen tüm gv250 lerde bu sorunun olduğunu söylemişti.

  9. #109
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Murathol size özelden mesaj attım. Bi bakıp cevap yazarsanız sevinirim.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  10. #110
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    murathol,
    motorunuz hayırlı olsun. sonunda aldınız. fiyatı yazdınız mı idi bir yerlerde yoksa gözümden mi kaçmış.. kaça mal oldu acaba?

    clint,
    murathol'ün size tavsiyesine aynen katılıyorum. biraz daha bekleyiniz. (bu arada epeydir beklediğinizi de biliyorum ve nasıl bu kadar sabırlı olduğunuz konusunda da sizi hayranlıkla izliyorum).

    evet, sakın çinli almayınız. biz de bu arada sahip olduğumuz çinli ile idare edecez artık, ne yapalım. alternatif çinli'yi 2. el alarak da motor sevdanızı bastırabileceğinizi biliyorsunuz. 3-3,75 arası ediyorlar.

    eralp hocam, bir sözünüz vardı. hyosung gv 250'yi test edecektiniz. ben hala bekliyorum. hatırlatmak istedim.

    görüşmek üzere.
    [COLOR="Red"][B]Dikkat. 6D Kuralı. Konu motosiklet olunca 4x4-10 yönlü bir sürüş dikkati gerekir.[/B][/COLOR]
    [COLOR="Red"]D1: Öne dikkat, D2: Arkaya dikkat, D3: Sağa dikkat, D4: Sola dikkat, D5: Aşağı dikkat, D6: Yukarı dikkat.[/COLOR]

  11. #111
    guarin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    izmir
    izmirde bu modeli görebilecegimiz hatta alabileceğimiz bir yer var mi? bilgisi olan varsa cok makbule gecer...
    ömer akbulut...

  12. #112
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Aceofspades adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası vites geçişleriyle ilgili pek sorunum olmadı yada sl150'den sonra bana öyle geldi, eski motorumda ciddi vites problemleri vardı. Murathol hiç 3. viteste 5000 devir civarında gazın kesilmesi gibi bir durumla karşılaştınızmı acaba ? bende böyle bir durum var ve başka bir gv250 kullanıcısı arkadaş kendisindede bu problemin olduğunu ve hemen hemen tüm gv250 lerde bu sorunun olduğunu söylemişti.
    Öncelikle şunu söyliyeyim 1.viteste yavaş yavaş kalkış yaparsam, 5000 devirde motor hafif bir yığılma yapıyor.Yani sizin dediğiniz gibi gaz kesiyor.çok kısa bir süre sonra tekrar hızlanıyor. ve iyi gaz yiyor.

    Ancak 1. viteste devirli kalkış yaptığımda, yani olması gerektiği kadarıyla, gazı köklediğimde, bu tarz bir gaz kesmesi veya yığılma olmuyor. Motor adeta roketliyor. 2. vitese geçişi ve uzayışı bir harika oluyor.3.viteste herhangi bir gaz kesme olayı olmadı.

    Bu gün Kozyatağından Çağlayan, Mecidiyeköy, Şişli, Osmanbey Ordanda Sirkeci istikametine gittim. Çağlayan, Mecidiyeköy, Şişli, Osmanbey güzergahında, trafik anormal sıkışık olduğu için ve havanında aşırı sıcak olması nedeniyle, motorda acaip ısınma oldu. ısının etkisiyle motordaki parçaların özellikle dişlilerin genleşmesinden kaynaklı vites geçişleri çok zorlaştı ve 1.viteste debriyajı tam sıkmama rağmen geçici duruşlarda freni bıraktığımda ve debriyaj tam sıkılı olduğu halde motor hafif, hafif ilerliyordu. yarın servise gidip işin aslını öğreneceğim.Trafiğin aşırı yoğunluğundan dur kalklar ve vites geçişleri tam anlamıyla kabusa dönüştü.En son Eminönüne geldiğimde yeni caminin önünde yaklaşık 45 dakka istirahat ederek motorun soğumasını bekledim.Bu günlük bu kadar.

    Herkes'e kazasız,belasız, sağlıklı günler dilerim.

  13. #113
    Carlitoturco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Acıbadem
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250 (sattı)
    Öncelikle motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Yukarıdaki birkaç arkadaşın yazısını okudum açıkçası biraz üzüldüm. Bende yaklaşık 1 aydır SL150 sahibiyim ve ileride satınca almayı düşündüğüm motor GV250. Ama eski motorlarını bu kadar kötülemeleri tuhafıma gitti, yeni SL150 alacak arkadaşlara kötü örnek oluyorsunuz. Ben motorumdan şu ana kadar çok memnunum, biliyorum ileride belki bana da yetmiyecek ama eleştirirken ve kıyaslarken bi çok kıstası göz önüne almak lazım. Sonuça GV250 2silindir V tipi 250 cc. motor. SL150 ile segmenti çok farklı. Yorum yaparken dikkatli davranmakta yarar var, GV250 yi bende çok merak ediyorum, keşke sürebilme fırsatım olsaydı. Gerçekten güzel bir motosiklet, aksesuarsız oluşu büyük dezavantaj, yine de hayırlı olsun nice KM'lere...
    [FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]

  14. #114
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Topuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    clint,
    murathol'ün size tavsiyesine aynen katılıyorum. biraz daha bekleyiniz. (bu arada epeydir beklediğinizi de biliyorum ve nasıl bu kadar sabırlı olduğunuz konusunda da sizi hayranlıkla izliyorum).

    evet, sakın çinli almayınız. biz de bu arada sahip olduğumuz çinli ile idare edecez artık, ne yapalım. alternatif çinli'yi 2. el alarak da motor sevdanızı bastırabileceğinizi biliyorsunuz. 3-3,75 arası ediyorlar.
    Topuz teşekkür ederim, açıkçası param olmadığı için sabır göstermek zorundayım , bir de yaş itibariyle de yenilen kazıkların sayısıyla doğru orantılı olarak sabretme sürem epeyce uzadı . Ben en erken kış çıkışı gibi almayı düşünüyorum ki belki o bile olmayabilir. Ha bu arada ne yaptım, ehliyet aldım, Kasktı monttu, dizlikti aldım, üç beş koruma daha alacağım. Ayrıca sizler ve site sayesinde bir sürü moto bilgi edindim bu süreçte ve devamdayım öğrenmeye... İyi oldu bu sabır süreci yani. Ama murathol ve sizin önerilerinizi dinleyeceğim...Teşekkürler... Açıkçası RR diyordum ama artık o kadar kararlı değilim, en kötü ikinci elini alırım. Umarım Hyosung indirim ya da kampanya falan yapar da biz de motosiklet sahibi oluruz. Selamlar.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  15. #115
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Carlitoturco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Yukarıdaki birkaç arkadaşın yazısını okudum açıkçası biraz üzüldüm. Bende yaklaşık 1 aydır SL150 sahibiyim ve ileride satınca almayı düşündüğüm motor GV250. Ama eski motorlarını bu kadar kötülemeleri tuhafıma gitti, yeni SL150 alacak arkadaşlara kötü örnek oluyorsunuz. Ben motorumdan şu ana kadar çok memnunum, biliyorum ileride belki bana da yetmiyecek ama eleştirirken ve kıyaslarken bi çok kıstası göz önüne almak lazım. Sonuça GV250 2silindir V tipi 250 cc. motor. SL150 ile segmenti çok farklı. Yorum yaparken dikkatli davranmakta yarar var, GV250 yi bende çok merak ediyorum, keşke sürebilme fırsatım olsaydı. Gerçekten güzel bir motosiklet, aksesuarsız oluşu büyük dezavantaj, yine de hayırlı olsun nice KM'lere...
    Selamlar Ben SL150'yi kötülemedim.Ancak Burası motosikletler hakkında aklınıza gelebilecek her türlü bilgiyi paylaşabileceğimiz, herkeze açık demokratik forumdur.

    Ben sadece, İlk motosikletim SL150 olduğu ve bu güne kadar başka hiç bir marka motosiklet, kullanmadığım için ancak onunla kıyaslayabilirim.Neticede ikiside cruiser .Zaten SL150 için niye 150cc niye 250cc değil demiyorum.
    Ancak 11 ay kullandığım motosikletim, hakkında yaşadıklarımı anlatmaya çalışıyorum. Bilgi almak isteyen merak edenlere SL150 ile yaşadıklarımı anlatıyorum.İnanırsınız inanmazsınız herkezin en doğal hakkıdır.

    Diyorumki ben motosikleti ilk SL150 de öğrendim.Geçen 11 aylık süreçte 3 defa debriyaj balatası değiştirdim.En sonunda kendi paramla, garantiye felan bakmadan, Honda titanın orjinal debriyaj balatasını aldım.Debriyaj yaylarına, gelince onuda piyasada özel yapılmış yaylar ile değiştirdim.Bu arada 4000 ,5000km yapmış ama hiç balata değiştirmemiş arkadaşlarda var yok değil. 1 defa gidon civatası yalama oldu diş açtırdım,1 defa fren ayaklığının ve ayak basma demirinin şaseye bağlandığı civatası yalama olduğu için diş açtırdım.debriyaj balatasının flanşına tornada bişi yaptılar ama net olarak ne yaptılar bilmiyorum.Bunları toplam 3500 km'e içinde yaptım.Sonuçta SL150 yi 3500 km'de sattım. Şimdiye kadar SL 150 ile 90 km hız'ı geçebildiğimi hatırlamıyorum.Belki kilomun bunda etkisi olabilir (103 kiloyum) Kullandığım süreçte titreşim vibrasyon hiç eksik olmadı diks aynalarından arkamdaki araçları hiç net gördüğümü hatırlamıyorum.

    Keeway SL150, 3500 km'e boyunca orjinal bujisini, aküsünü değiştirmeden beni hiç yolda bırakmadı.Hiç stop etmedi,yollarda kendisini bana ittirmedi.Netice olarak Kaliteli malzeme kullanıldığını söyleyemeyeceğim.Bu fiyata bu kadar diyemeyeceğim. Sadece alnının teriyle, dürüstçe kazandığımız, mütevazi parayla gücümüz buna yetiyor diye, hayatımızı kalitesiz ürünlerin üstünde riske etmeye değmez diyorum.Türk Halkı Aslında Herşeyin en iyisine layıktır diyorum.

    Hyosung GV250'ye gelince onunda hakkında objektif olmaya çalışarak artı ve eksilerini yaşadıklarımı paylaşıyorum.Yazılarımı dikkatli okursanız anlarsınız.

    En iyisini almanızı ve sağlıklı kalmanızı dilerim.

  16. #116
    kaptaniderya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Motorsuz
    murathol motorun hayırlı olsun , bizim gv250 ler kalkmadan önce ısıtılmayı ve devirli kullanılmayı seviyor sanırım , Rampalarda devir düşürmenide sevmez rampaya belli bir devirle girmeni ister ve katır gibi tırmanır , ben acemilikten rampada durmuştum bir iki sefer , bahane ile kalkmayı öğrendim tabi

    Rodaj sürecinde vites aralıklarına alışmak biraz zaman alabiliyor , benzeri boşu tutturamama sorununu bende yaşamıştım , motor km yaptıkça kendine geliyor ve hızlanma için vites büyütmek istemeyebiliyor Isınma şu ana kadar bir sorun yapmadı ama rodaj da olduğu için bugünlerde yüksek sıcaklarda ne olmaz ne olmaz tabiki ,

    Zaman zaman ışıklarda durdugumda canı boşa geçmek istemeyebiliyor , doğrudan birinci vitese iniyor , sonra hafif bir tıkla boşa alıyorum , canı tez bizim delikanlıların V motoru , seriliği ve yağ soğutması ile tatmin edici bir makine ,

    aksesuar olayını globalmotor forumundada konuşuyoruz , ben siperlik ve ayak peglerini satın aldım ek maliyete girip kullanımda daha rahatlık sağladı , standart olsa iyi olurdu . Fotoları aşağıdaki linkte mevcut bakabilirsin, deneyimlerini bekliyoruz ,

    http://kaptaniderya.kristal.gen.tr/K...ls.php?album=2
    Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı

  17. #117
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı kaptaniderya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....aksesuar olayını globalmotor forumundada konuşuyoruz , ben siperlik ve ayak peglerini satın aldım ek maliyete girip kullanımda daha rahatlık sağladı , standart olsa iyi olurdu . Fotoları aşağıdaki linkte mevcut bakabilirsin, deneyimlerini bekliyoruz ,
    [/URL]

    Buradan söyleye söyleye en azından ayak pegi ve sisy bar gibi aksesuarları standart hale getirtebilir miyiz acaba? Fiyatı oldukça yüksek bir alet ve ben hala peg ve sisy bar'ın standart olarak verilmesi gerektiğini düşünüyorum (hele pegler: madem orjinali var, neden aletin üzerinde verilmiyor ki?)
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  18. #118
    masken37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    benim hysung gv 250 var motorumdan çok memnunnum arıza felan yapmadı şimdiye kadar ama üzerinde durulması gereken bi nokta var yakıdı 250 lik motora göre çok düşük.motorun performansı süper ama 8 bin 9 binden sonra mütiş gidiyo

  19. #119
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Hayırlı olsun dileklerini ileten,tüm arkadaşlara içtenlikle teşekkür ederim.

    Bu gün itibari ile 370 km'ye ulaşmış bulunmaktayım.Daha önce bahsettiğim sert vites geçişleri aynen devam etmekte.Hatta Boştan 1. vitese, attığımda sert ve sesli geçiş yapıyor. 1.viteste hareket ettikten sonra, 2. vitesede sesli geçiyor. 3.4.5. vites geçişleride sert ancak sesli değil.Boştan 1'e, 1'den, 2'ye geçişlerde buradan tıkırt diye tarif edebileceğim şekilde ses çıkartıyor.Ayrıca iki gündür motoru park edince, yola 5,6 damla yağ akıyor.Ayak freninin olduğu taraftaki, motor kapağı üzerindeki tüm vidaları sıktırmama rağmen, hala nereden olduğunu anlayamadığım yağ akıyor yağ kaçırıyor.

    İki ayrı yetkili servise uğradım 1000 km bakımına kadar kullan dişliler alışsın alışmassa 1000 km'e bakımına gelince motoru söker dişlilere bakarız dediler.

    İnşallah o zamana kadar motorun içi tahrip olmaz. Bendekide ne şans be kardeşim...

  20. #120
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    murathol, motorun yağ damlatması hoş değil bence en yakın zamanda kaynağını bul. Özellikle motor rodajda olduğundan yağın eksilmesi hoş olmayacaktır bu yüzden de damlayan yağı tamamlamanı ya da yağ seviyesini sürekli kontrol etmeni tavsiye ederim.
    Bu arada rodajda konulan yağ ile sonradan koyulan yağ farklı olabilri o konuda çok iyi bir bilgim yok. Servisin 1000 bakımı geçiştirmesini de sallama ve özelikle yağ olayına bakmalarını söyle.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)

Bu Konudaki Etiketler