Arkdaşlar bana bir konjektor bulun yaa haberleri okuyorum korkmaya başladım
http://haber.gazetevatan.com/metrobu...03953/1/Gundem
bu arada haberde vefat eden abimize baş salığı diliyorum ..
Bu ölümlerden metrobüsü tasarlıyan öküzler sorumludur unutmamamk lazım..
Şimdi miletin çilesine dikkat cektikten sonra hergün metrobüse iki kere biniyorum bu gidişlle yandık
S&T kanuni Gv 250
konu kargo olunca orada bi duracan ridvan efendi. burda aras kargo amelesi dururken sana laf dusmez ;oD
arkadaşlar selam
gv250 ne kadar yakıyor
bir depo ile ne kadar yol yapıyorsunuz
fuul depo kaca doluyor
bunları paylaşırsanız sevinirim teskler
ne amelesi estagpurullah ... Bu arada kuralkanı aradım pazartesi sevkiyat görünüyor hafta sonu gider bir motoruma bakarım healde ne yapıyoermus bir bakayım
evet enjeksiyonluda 3,22 lt 100 km de maksimum yujlu ikande 4,10 lt kadar gördüm daha fazla yakar heralde 4,50 lt görürü zotrlarsan ben full alıyorum hep 54 tl doldurdum bir ara ondan daha çok almadı
S&T kanuni Gv 250
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...t-pmu1735.html
bu ürün için yorum alabilir miyim.. bi de mont için nelere dikkat etmek gerek?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
ya bi de.. bu indirimler doğru mudur.. bu kadar indirim yaptıklarına pek inanasım gelmiyor..
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...n-pmu1721.html
Linkteki montu Ahmet ve Mesut kullanıyor bir şikayetleri yok bildiğim kadarıyla. Zaten gayet iyi bir şey gibi görünüyor. Eldiveni de ben kullanıyorum. Yağmur geçirir mi denemedim ama kesinlikle sıcak tutuyor. Sabahları ben üşüyorum ellerim terliyor
İndirimler de belki oranlar doğru olmayabilir ama indirimli sattıkları kesin. Çünkü bazı ürünler yurtdışı fiyatlarından bile ucuz oluyor. Türkiye'de yurtdışından daha pahalı satıldığını da düşünürsek bayağı indirim oluyor yani.
bende ikisinden de var, eldiveni bir defa kullandim, fiyatina gore baya iyi. bir tek parmak uclarinda bosluk olabiliyor, tam oturmuyor benim elime.
mont da gene fiyatina gore iyi. tek rahatsiz eden tarafi, icligini cikarip kullaninca sirt kismindaki yumusak koruma biraz rahatsiz ediyor.
Merhaba Arkadaşlar,
Hyosung GV 250 bu aralar ilgimi çekmeye başladı, ama motor hakkında bir bilgim yok. Bu konuda sizden yardım istiyorum. Motor hakkında sorularımı aşağıda belittim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
1. Motor Hyosung GV 250 ve S&T Kanuni GV 250 olarak geçmekte bunların biribirinden bir farkı var mı hangisinin tavsye edersiniz.
2. Motorda parça sorunu oluyor mu ve parça fiyatları nasıl.
3. Motorsiklet kullanım ve sağlamlık konusunda nasıl, servisi sürekli ziyaret etmeye gerek oluyor mu.
4. Bildiğim kadarı ile yeni modelleri 2010 sonrası enjeksiyonlu. Karbüratörlü modeli mi enjeksiyonlu modeli mi tercih edilmeli fark oluyor mu.
5. 2010 sonrası modelleri tek egzoz bu modellerden öncesi ise çift egzoz görünüş dışında bir farkı var mı.
6. 2. el bir GV 250 motor alınırken kaç km den fazlası alınmamalıdır?
7. Son olarak sizler hangi model ve markayı (S&T kanuni mi hyusung mu) tavsiye edersiniz.
İsmailadige, son 50 sayfaya göz gezdirirsen hem sorularına cevap alırsın hemde aklına gelmeyen bir çok sorununda cevabını bulursun daha mutmain olursun gibi geliyor bana gerçi 50 sayfayada bakmak biraz zaman alacak ama emek olmadan doğru bilgiyeulaşmak zor değil mi? öğrencilerime uyguladığım bir taktikdir bu biraz zorlanırlar ama kalıcı etkin bir öğrenme olur onlşar i,çin.. şimdiden kolay gelsin bakalım..hıı yine çözemediğin bir sorun olursa bu sitedeki her kişi samimiyetle sorularına cevap verecektir bilesinn.
Malum kış geliyor bi,r yazlık eldivenim verdı,birde kışlık olsun dedin geçen hafta sirkecideki tumoporsan dan 29 tlye kışlık aldım bir tane yukarıdaki gibi fakat benim eldığımın avuç işleri deri pakistan malı dün akşma ilk kullandım ellerim terledi yani bugünde yağmur yağıyor su geçirgenliğini denerim sonuç buradn paylaşılır inşaallahh
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
merhaba ismail, hoşgeldin..
sorularına bildiğim kadarıyla buradan cevap vereyim.. ama yine de forumu ayrıntılı incelersen çok daha tatmin olacağından eminim..
1. S&T ve Hyosung denmesinin tek sebebi önceki distribütörüyle şimdikinin değişmiş olması.. birbirinden farkları var.. 2008 ve sonrası modeller (S&T olanlar) enjeksiyonlu, egzoz tek, muhtemelen sesi daha iyidir.. önceki modeller ise karbüratörlü, çift egzozlu.. bunun dışında bir farkları yok..
2. motorda ekstra parça sıkıntısı bildiğim kadarıyla yok.. birkaç arkadaş konjektör probleminden bahsetmişlerdi, ama akü yeterli olduktan sonra böyle bir problemle karşılaşacağını sanmıyorum, sanırım konjektör sıkıntısı da akülerin zayıflamış olmasından kaynaklanıyordu.. ayrıca 2008den önceki modellerde CDI ünitesinin motorun tüm parçalarına tam zamanlı yeterli yağlama olmadığı durumlarda bir-iki saniyeliğine gazı otomatik olarak kesip sonra tekrar normale dönme olayı var diyolar ancak benim kullandığım 2007 karbüratörlü modelde şimdiye kadar böyle birşeyle karşılaşmadım.. zaten karşılaşanlar da 10-15 defada bir kere ya oluyor ya da olmuyor diyorlardı.. özellikle ilker abinin söylediği birşey var.. 3. vites 6000 devirde bazen yapabiliyo, ama çok nadir demişti.. bunun dışında klasik bakımlarını yapman gerek.. yağ filtresi vs vs gibi.. ki yedek parça temininde de hiç bir sıkıntısı yok.. ve japon markalara göre oldukça ucuz..
3. dediğim gibi çok fazla olmadı motoru alalı.. ama geçenlerde depoya kadar bi söküp taktım.. motorda herşey çok düzenli yerleştirilmiş.. işçiliği çok beğendim.. bakım yapmak da oldukça kolay olur görüşündeyim.. bu arada bakımlarını da kendin kolaylıkla yapabilirsin bence.. ben kendim yapmayı düşünüyorum.. malzeme kalitesini de çok beğendim doğrusu..
4. karbüratör ve enjeksiyon olayında yakıt olarak hiçbir fark yok diyebilirim.. forumun en başından bu yana çeşitli yakıt sarfiyat çalışmalarını görebilirsin.. her iki model için de ortalama 3,5-4 litre/100km gibi bir yakıt sarfiyatı mevcut.. ben depoyu 45 liraya fullemiştim, 120km uzun yol, 200km civarında da şehiriçi kullanımı yaptım, halen depoda benzin var, yedeğe düşmedim henüz.. ama sanırım bugün yarın yedeğe alırım, öyle görünüyo..
5. tek egzoz olayı 2010 değil 2008 sonrasında var.. ve yukarıda söylediklerim dışında hiçbir farkı yok..
6. buradaki arkadaşların ortak kanaati olduğunu düşünüyorum.. motorun hiç sıkıntısız 100bin km yi göreceğini düşünülüyor.. ikinci el olarak göreceğin çoğu motosiklet 30bin km civarıdır.. ki ben şahsen bu rakam için fazla olduğunu düşünmemen gerek diye düşünüyorum.. zira bu kadar km yapmış ise çok büyük ihtimalle uzun yollarda yapmış demektir.. ki eğer alıp binersen sen de anlarsın.. kısa mesafeler kesinlike bu cihazı kesmez.. binince uzayıp gitmek istiyor insan.. naçizane tavsiyem motoru gör, lastiklerine, zincir ve dişlisini kontrol et, eğer iyi durumdaysa hiçbir sıkıntı çıkarmaz.. (ustaya gösterme kısmını tabi ki söylemeye gerek yok)
7. bende 2007 üretim 2008 model var..
şahsen ben neredeyse tüm forumu okudum.. çok vakit alıyo.. ama motoru gerçekten tanıma fırsatın olmuş oluyor.. umarım yardımcı olabilmişimdir.. kafana takılan herşey için elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım..
Uzun uzun cevap yazasın gelmedi hiç. Kısaca sorduklarını cevaplıyım. 2009'dan itibaren motorları Kanuni ithal etmeye başladı ve motorun markası STkanuni oldu. İkisi de aslında tamamen aynı motorlar ama STkanuni olanlar model yılı itibariyle karbüratör sisteminden enjeksiyona geçtiği için üzerinde Stkanuni yazanlar, yani 2009 model ve sonrası olarak enjeksiyonlu ve tek egzozlu. Bunun haricinde iki model arasında bir fark yok. Her iki model için de parça sorunu yok, parça fiyatları gayet makul. Servise sadece yağ değişimi için gidiyorum. Çinliler gibi yolda vidaları dökülen haftada bir bir yerleri bozulan bir motor değil. Motorumun şimdiye kadar hiç bir arızası olmadı. Motor alırken km gibi bir sınırın olmasın. Önemli olan bakımlı olması ve mümkünse zincir-dişlilerin yeni olması. Boş vakitlerinde forumu okursan bilmen gereken her şeye ulaşabilirsin.
herkese selamlar..ismailadige aramıza hoşgeldin..hüseyin oldukça açıklayıcı sorularının hepsini aydınlatacak yazıyı yazmış..rıdvan da kalanları tamamlamış..bana diyecek pek bişi kalmamış..mithat hocamın da dediği gibi fırsat buldukça baştan sona okuyabilirsen başlığımızı oldukça fazla bilgi sahibi olursun...gönlündeki motora kavuşman dileğiyle..
herkese iyi akşamlar şimdiden..saygılar,sevgiler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)