Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Ekim 2011, 00:52
#10661
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
rıdvan bu arada sen ne zaman gideceksin pantalon için ?
Çarşamba günü gidebilirim gitmeye de bilirim
Batuizm adlı üyeden alıntı
power ledlerimi aldım çil çil, lenslerde tamam, pcb denen zımbırtıyı açgözlülükten 12li aldım ;oD sığmadı sislerin içine 6lı yada 9lu bişi uydurcam bu eksiğim var bide süpürge mi faraşmı ne motorsa eminönünden sis farı bağlantı demiri almam gerek ;oD
Siz şu sis farı işine giriyorsunuz ama ön cam engel olmayacak mı?
Reklamlar
-
04 Ekim 2011, 01:14
#10662
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
04 Ekim 2011, 01:30
#10663
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
ayrıca sis farının ön camı etkileyeceğini düşünmüyorum..
Fotoğraftaki sis farlarının derinliğinin olmadığını da farketmişsindir herhalde. Ahmet'in aldığı sis farları daha derin. Belki sorun olmaz ama olabilir de
-
04 Ekim 2011, 01:37
#10664
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Fotoğraftaki sis farlarının derinliğinin olmadığını da farketmişsindir herhalde. Ahmet'in aldığı sis farları daha derin. Belki sorun olmaz ama olabilir de
farkettim kanka , maksat gaza gelmek
bu arada o fotodaki motorun ön camının kenarındaki şey bu arabalarda olan yapıştırmalı parlak şeyler dimi (ismini unutunca böyle yazdım )
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
04 Ekim 2011, 01:41
#10665
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
bu arada o fotodaki motorun ön camının kenarındaki şey bu arabalarda olan yapıştırmalı parlak şeyler dimi (ismini unutunca böyle yazdım )
Nikelaj bant/şerit gibi bir şeyden bahsediyorsan ondan olduğunu sanmıyorum. Çünkü fotoğrafta görüldüğü kadarıyla üzerinde yapıştırılmış gibi değil de yanlardan geçirilmiş gibi duruyor.
-
04 Ekim 2011, 01:46
#10666
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Nikelaj bant/şerit gibi bir şeyden bahsediyorsan ondan olduğunu sanmıyorum. Çünkü fotoğrafta görüldüğü kadarıyla üzerinde yapıştırılmış gibi değil de yanlardan geçirilmiş gibi duruyor.
anladım kanka ama güzel duruyor bence..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
04 Ekim 2011, 02:37
#10667
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Nikelaj bant/şerit gibi bir şeyden bahsediyorsan ondan olduğunu sanmıyorum. Çünkü fotoğrafta görüldüğü kadarıyla üzerinde yapıştırılmış gibi değil de yanlardan geçirilmiş gibi duruyor.
O bant nikelajlı bant,fitil diye de geçer,oto parça-aksesuar satan yerlerde vardırgiydirme şeklinde kenarlara takılır,gerekirse yapıştırıcıyla da sabitlenebilir
-
04 Ekim 2011, 10:33
#10668
audioslave adlı üyeden alıntı
O bant nikelajlı bant,fitil diye de geçer,oto parça-aksesuar satan yerlerde vardır
giydirme şeklinde kenarlara takılır,gerekirse yapıştırıcıyla da sabitlenebilir
Ben de onu diyorum işte Fotoğrafta görülen fitil şekilde ama Uğur'un bahsettiği şey genelde tamponlarda olan, yapıştırma nikelaj bant.
-
04 Ekim 2011, 10:35
#10669
-
04 Ekim 2011, 10:58
#10670
mototor adlı üyeden alıntı
on cam, sis farlari, far kaslari, om camurluk korumasi hepsi birbirinden guzel, masallah mi deniyordu boyle durumlarda
ozellikle camurluk korumasi super olmus, nerden bulabiliriz camurluk korumasini?
ugur fotografi nerden buldun, sahibiyle iletisime gecip buluruz belki
*bir de on koruma demirinin uzerinde ayaklik mi var?
Uğur'un böyle motorları bulmakta üstüne yok
Hyosungsource'da bu parçadan mevcut ama 2000 model yılına kadar Gv125 için diyor. Yeni modellere uymaz, hele 250cc'ye hiç uymaz diyor. Hatta bunun normalde 60$'ın üzerinde bir fiyatı var ama eski stokları tüketmek için 31 TL'ye satıyoruz diyor.
Koruma demirleri orjinal ve üzerinde kelepçe tipi bağlantısı olan ayaklıklardan koyulmuş.
Bu arada bizim motorun 2001-2003 model arası hiç gören oldu mu? Ben dün araştırırken bir şeyler buldum.
Nasıl?
-
04 Ekim 2011, 11:07
#10671
camurluk korumasina baktim, turkiye'de yok galiba, yurtdisinda da bikac yerde var, 79$ fiyat yazmislar, shipping falan derken ucar gider fiyat.
---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:00 ----------
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Bu arada bizim motorun 2001-2003 model arası hiç gören oldu mu? Ben dün araştırırken bir şeyler buldum.
Nasıl?
eski logo daha iyiymis.
-
04 Ekim 2011, 11:33
#10672
mototor adlı üyeden alıntı
eski logo daha iyiymis.
Bence asıl güzel olan tel jantlar
-
04 Ekim 2011, 13:17
#10673
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Bence asıl güzel olan tel jantlar
Kesinlikle tel jant bu motorun en büyük eksiğini 2001-2003 te gidermişler ama şimdi bilerek yapmıyorlar,yoksa diğer 250cc ler satamaz:D
-
04 Ekim 2011, 14:19
#10674
audioslave adlı üyeden alıntı
Kesinlikle tel jant
bu motorun en büyük eksiğini 2001-2003 te gidermişler ama şimdi bilerek yapmıyorlar,yoksa diğer 250cc ler satamaz:D
Aslında çelik jant çok daha iyi. Tel jantta şambrelli lastik, tel yamulması gibi sorunlar var. Ama tabii ki görüntü olarak daha güzel
-
04 Ekim 2011, 16:43
#10675
tel jant bana, benim ex motorum mct 250'yi hatirlatiyor, o yuzden ne kadar kullanisli da olsa gozume guzel gelmiyor
ayrica kalin jant daha estetik bence, hatta venox'un arka tekerindeki gibi ful kapali jant olsa daha iyi bile durabilir.
bu arada yagmurda camurda giyilebilecek bir bot tavsiyesine ihtiyacim var, motosiklet botu olmasina gerek yok, saglam olsun, su gecirmesin yeterli.
-
04 Ekim 2011, 16:53
#10676
mototor adlı üyeden alıntı
ayrica kalin jant daha estetik bence, hatta venox'un arka tekerindeki gibi ful kapali jant olsa daha iyi bile durabilir.
bu arada yagmurda camurda giyilebilecek bir bot tavsiyesine ihtiyacim var, motosiklet botu olmasina gerek yok, saglam olsun, su gecirmesin yeterli.
Tamamen kapalı olması bence hiç hoş değil ama temizlemesi kolay olur
Bot olarak da motor botları hariç su geçirmez diye satılan hiç bir bot uzun süre suya dayanamaz. Mesela benim botlarım yağmura 1 saate yakın dayanıyor ama sonuna pes edip bağcık yerlerinden su alıyor. Çünkü adamlar bu botu "bu adam saatte 100 km hızla suyun içine dalar" diye üretmemişler.
-
04 Ekim 2011, 16:58
#10677
Bujileri ne kadar sıkıştıracağımızı nasıl ayarlıyoruz?
-
04 Ekim 2011, 17:12
#10678
Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı
Bujileri ne kadar sıkıştıracağımızı nasıl ayarlıyoruz?
Bujiyi taktıktan sonra elle sıkabildiğin kadar sıkıp sonra da buji anahtarıyla çeyrek tur sıkman yeterli.
-
04 Ekim 2011, 17:12
#10679
çıt diye ses gelene kadar sık ve nekadar cevirdigini aklinda tut, sonra kirilan bujileri cikar ve saglam bi cift bujiyi aklindaki kadar sık ;oD
-
04 Ekim 2011, 17:15
#10680
Batuizm adlı üyeden alıntı
çıt diye ses gelene kadar sık ve nekadar cevirdigini aklinda tut, sonra kirilan bujileri cikar ve saglam bi cift bujiyi aklindaki kadar sık ;oD
Peki zarar gören silindir kapağı olursa ne yapıyoruz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 49 kullanıcı var. (0 üye ve 49 misafir)
Bu Konudaki Etiketler