Bu motor kesinlikle sıfır titreşimle çalışmıyor. Ama ciddi bir şekilde rahatsız edecek bir titreşim de yok. Ayrıca sallanma kısmını da anlayamadım. Motorunda bir anormallik olması yüksek ihtimal. Alırken ustaya/servise kontrol ettirdin mi? Aşırı titreşim ve sarsıntıya pistonlardan birinin düzgün çalışmaması sebep olabilir ama tam tarif edemediğin için bir şey diyemiyorum.
Necati hayırlı olsun. Dragstarı yaza mı alıyorsun?
Teşekkürler Rıdvan,
15 Kasımdan sonra ehliyetimi alacağım, ehliyeti aldıktan sonra hemen motosiklet almayı planlıyorum.
Model olarak kesin bir kararım yok o zamanki bütçeme göre karar vereceğim,
Honda Shadow 750 , Yamaha Dragstar 650 ilk tercihlerim ,
bütçeyi arttırabilirsem HD Sportster 883 e kadar yolu var...
Gv 250'nin eksikliğini daha ilk günden hissettim , kimseye satmasını tavsiye etmiyorum
slm arkadaşlar gv 250 lerimizde hangi bujiyi kullansak iyi olur ?ngk iridyum mu numarası tam kaçtır?
bi yardımcı olur musunz? daha 2 gün oldu alalı
pazar gunu toplanalim sisler ledler icin vs. guzel bi gezi de yapariz. yada cekeriz kafalari evde ;oD
---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:57 ----------
buji numarasi cr8e. iridyumlar daha uzun omurlu bildigim kadariyla
ben sis fari aldim 30tl cifti sirinevlerden, ledler ve lensler icinde bugun bi dukkandan ayar cekicem. tek eksik sisleri motora baglayacak demir.
ben bugun 7 de cikiyorum isten ayrica peh
İridyum yerine normal NGK CR8E buji al. En iyisi orjinal bujisidir.
Sis farı, bağlantı demiri ve powerled lazım. Cihan sis farı ve bağlantı demirini Sirkeci'de Faraş motordan alabileceğimizi yazmış. Powerled'leri ben hallederim demiş ama bu hafta olmaz herhalde, çalışıyormuş.
Motorunuz hayırlı olsun güle güle kullanın allah kaza bela vermesin.
Titreşim konusuna gelince motorda titreşim tabikide var fakat herzaman söylediğimiz gibi rahatsız etmeyecek derecede.Uzun süreli sürüşlerde uyuşmalar oluyor tabiki ama bence tek sebep titreşim değil yoldaki ufak çaplı engebeler,çukurlar bir de uzun süre hemen hemen hiç hareket etmeden oturuyoruz motorun üzerinde bunların hepsi bence uyuşma sebepleri.Hatta eldivensiz kullanımda elleri rüzgar bile çok etkiliyor.
selamlar arkadaşlar nabersiniz..
-Can son durum nedir sende, erdal ustaya mı baktıracaksın statör olayını ? benim fikrimi sorarsan statör almadan önce bi baktır o günde dediğim gibi belki bi kablonun içinde kaçak vardır kopmuştur, boşuna yeni statör alıp masraf yapmana gerek kalmaz..
-Necati satmışsın motoru hayırlı olsun diyelim
-Ahmet kanka led alacaksan kesinlikle haber ver bana..kafamdaki projeyi yapacağım, kesin kararlaştırdım..bahsettiğim gibi kırmızı ve beyaz istiyorum..
gerçi sen bende beyaz yeterince var demiştin..gene de haber ediver kanka..
-kilitci kardes ( büyüğümsen artık abi ) şu yukiyi aradım orta sehpa olayı için ama onlarda yokmuş taa karşıda ümraniyede var dedi o da kesin belli değil..senin bildiğin yakın civarlarda (en azından avrupa yakasında ) satan yer varsa haber verirsen sevinirim..
bu hyosung alışveriş olayını da isterseniz bende katılabilirim..bizim ahmette bulunan el korumalarından almak istiyorum..
bundan: http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=900
hee birde debriyaj teli malum burada fiyat uçtu son durum 64 tl bence fazlaca debriyaj teli getirtelim beyler..
birde bu powed led olayı falan tam netleşirse bana da haber verin.. yarın buluşma yapacaksanız burada son durumu yazın.. belki iş çıkışı bende katılabilirim..
ayrıca bugun gitti kışlık eldivenimi de aldım rıdvanın tavsiyesinde ..eldiven bot işi tamam sırada korumalı pantalon kaldı
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Arkadaslar merhaba,
bugun gidip kask ve montu almış bulunuyorum, daha ortada motor yok ama ne kadar kararlı oldugumun bir göstergesi olarak nitelendirerek kendimi avutuyorum, bu gidişle yeni gv250 lerin gelmesini bekleyemeyeceğim galiba, aşağıdaki 2 ilan için sizden yorum alabilirmiyim?
bu ilan bayadır duruyor:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sahibinden-orjinal-kazasiz-41436570/detay/
diğeri ise aksesuarsız ama uzaktan bir tanısık çıktı daha güvenilir bir kaynak benim için,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9484793/detay/
yorum ve yardımlarınızı esirgemezseniz çok sevinirim,
iyi aksamlar herkeze,
Eğer ikisi arasında bir tercih yapacaksan ikincisini alman daha iyi. Aralarında 500 TL fark var ve diğeri tanıdık diyorsun. Ayrıca o motorda 500 TL aksesuar yok. Çantalar 160 TL, sissy bar da çinli bir motordan uydurulmuş ve ikinci el bir motorda aksesuarlar da sıfır fiyatıyla düşünülmez.
dostum hayırlısı olsun..umarım en yakın zamanda hayalindeki motora kavuşursun...
adamlar cidden iyi fiyatlar vermiş..ben olsam ikincisini alırdım...hayırlısı olsun..
kesinlikle katılıyorum..
bu arada hüseyin yeni motorun hayırlı olsun..hiçbir motorda bildiğim kadarıyla sıfır titreşim diye birşey yoktur..ama gv250 lerdeki titreşim diğer motorlara göre kıyaslandığında rahatsız etmeyecek ve konforlu yolculuk sağlayacak şekildedir..ben hangi motora binersem bineyim kıstas olarak motorla giderken aynalara bakarım.aynalarda titreşim yoksa arka net olarak görülüyorsa o motor konforlu motordur.tıpkı gv250 deki gibi..bu salınım olayına ben de anlam veremedim..yani hiç de duymadım..acaba sen yanlış anlatmış olabilir misin?rıdvan mekanik konusunda neredeyse hepimizden daha bilgili.onun bahsettiği yerlere bir baktır istersen..umarım kazasız belasız keyifli bir şekilde kullanırsın..
herkese saygılar sevgiler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
İyi dileklerde bulunan herkese çok teşekkür ederim.. Titreşim sıkıntısı dediğim gibi 2 saatlik aralıksız uzun bir yolculuk sonrası karşılaştığım bir olaydı.. Kısa süreli günlük kullanımlarda kesinlikle hissettiğim bişey değil.. Dolayısıyla ateşleme sistemiyle alakalı bir sorunun meydana getirdiği bir durum olduğu kanısında değilim.. Servisi tabi ki gördü motoru.. Motor çok temiz.. Salınım olayına gelirsek.. Belki de dediğim gibi bu sürüş tarzına pek alışık olmadığımdan kaynaklanıyor olabilir.. Ama benim hissettiğim bu salınımı şöyle anlatayım.. Sanki arka tekerlek milinde boşluk varmış da siz dik bir şekilde düz yolda giderken birden çok hafif sağa yatıyor, sonra düzeltiyorsunuz, hemen sonra birden sola çok hafif yatıyor.. vs. vs. şeklinde tekrarlanan bir süreç.. Ama bu söylediğiim olay dün gazete almaya giderken (bahçe evinde kalıyoruz, en yakın market bir km mesafede) tekrar etmedi.. Belki de gerçekten alıştıkça ortadan kalkacak bir durum da olabilir.. Merakla bekliyorum bakalım.. Ama aynı sıkıntıyı abim de farketmiş.. Hatta bu salınımdan çok rahatsız olduğunu söylemişti bana.. Hayırlısı bakalım..
Bu arada yurtdışından yedek parça getirme işi ne durumda.. Listeye ben de dahil olabilirim.. Debriyaj teli, yağ filtresi, ihtiyacım olabilir, bunlardan ikişer tane alabilirim..
Bu arada kullanma fırsatınız oldu mu bilmiyorum ancak Honda CBF 150 lerde cidden neredeyse sıfır titreşim var.. Çok uzun yolculuklar yapmıştım, inanın gideceğim yere vardığımda en küçük bir uyuşma bile yoktu.. Mercedesten indiyseniz artık neye bindiğinizin de çok bi espirisi olmaz ya.. Sanırım bendeki durum da bu olsa gerek.. (CBFin GV den daha iyi olduğunu kastetmedim, titreşim farkından dolayı söyledim) Amam madem herkes bir miktar titreşimde hemfikir, o halde bu meseleyi büyütmeye gerek yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
Bu arada kask ve mont tavsiyeleriniz olursa çok hora geçer.. Acilen bir kask ve bir de sadece kışlık olmayan, dört mevsim giyebileceğim bir mont almayı düşünüyorum..
Selam beyler,benim ithiyacım olan ve özellikle onun için sipariş vermek istediğim sissy bar arka demirini buradan bir demir ustasına yaptırarak halletmeyi planlıyorum.dün gidip telle şablonu çıkarttı,önümüzdeki haftaya hazır olacak inşallah.Ve birde topuk vitesi de yaptırıyorum.Ben daha önce hyosungsource'da bulunan topuk vitesinden sipariş vermiştim ama benim vitesler sert olduğu için vites attırırken esneme yapıyordu,şimdi gerçek paslanmazdan ustaya yaptırıyorum.Eğer güzel olursa sizde ustaya yaptırabilirsiniz.
Dediğim gibi ben sadece arka demir için sipariş vericektim ama ustayla işimi halletmiş oldum.
Son olarak bu kurye motorlarında olan elcik korumasının şeffaf plastikten versiyonunu yapmayı düşünüyorum.Çünkü kışın ne giyerseniz giyin eller üşümekten kurtulamıyor.Vede elcik koruma plastikleri de rüzgarı maalesef içeri alıyor tam aerodinamik değil.Benim planım kalın şeffaf muşambamsı malzemeden alıp kolların içeri gireceği şekilde kesip,yanları yapıtırıp,görüntüde dikkat çekmeyen yağmurluk tarzında bir rüzgar koruması yapmak.Hele bir girişeyim resimlerini falan atarım burdan.
bu motora sis fari baglamaya yarayacak paslanmaz uygun fiyatli bisiyi nerden buluyorduk?
Anladığım kadarıyla hyosungsource'dan sipariş verme işini iptal etmiş oldun. Elcikler için şöyle deriden yapılmış bir şey daha hoş durmaz mı? http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=513
Cihan Sirkeci'de Faraş motor demişti.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)