Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Haziran 2011, 23:57
#9481
Herkese selamlar arkadaşlar,
Geçenlerde yolda motorun teklemesi gibi bir sorunla karşılaştım. Yakıt seviyesi biraz düşüktü ondandır diye düşündüm yakıt aldıktan sonra bir daha o gün dönüş yolunda bir problem yaşamamıştım ancak bugün aynı sorun tekerrür etti. genellikle 2. ve 3. viteslerde aniden motor gazı kesip resmen yığılıp kalıyor. Marşa basınca çalıştırıp yolu o zaman devam edebiliyorum. Motor sanki ateşlemeyi durduruyor gibi bir durum var gibi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda problemin kaynağının ne olabileceği hakkında fikri olan var mı?
Reklamlar
-
15 Haziran 2011, 01:04
#9482
mototor adlı üyeden alıntı
@logaritma
yorum kismi acik, ancak yorum yapmak icin giris yapmak gerekiyor google hesabindan.
hic giris yapmadan da yorum yazabilme ozelligni acabilirim?
gorsellik kismiyla da ilgilenecek olan varsa yetkileri verebilirim, hatta girip yazmak isteyen, biseyler anlatmak isteyen herkese verebilirim yetkileri. bu aralar cok vaktim olmayacak zaten ilgilenmek icin.
dememin sebebi şudur bakın 475 sayfa olmuş ama insanlar hep aynı şeyleri soruyorlar pek yeni bir şey yok o soruyu soranlar halbuki eski sayfaları karıştırsalar cevapların hepsi orada..
benim demek istediğim 475 sayfalık bu bilgi kaynağının heba olduğu en azından bu bilgilerin temel özü bir yerde toplana bilinirse gv250 alıcaklara çok güzel bir walkthough olur.. burda da artık konuşulmayan konular konuşulunmaya başlanır yeni yeni konular..
birisi bilindik şeyleri sorarsa direk o adrese yönlendirilip bilgilendirilmesi sağlana bilinir..
uzun zamandır aslında benimde bir vakdim olsa türkiyedeki v motor 250cc lik chopper cruiser kullanıcılarını forum değilde forum olarak zaten burası fazla fazla yetiyor ama bir platform etrafında toparlama niyetim varda benimde vaktim yok..
-
15 Haziran 2011, 05:42
#9483
arkadaslar yurt disinda yasiyorum turkiyede iken bir kac sene motor surdum 125cc lik ufak bir motorumda vardi ve bu hyosung gv650 ye tam manasi ile asik oldum 125 cc den sonra 650 cc lik bir chopper surmek cokmu riskli olur? icinizde gv650 si olanlarin tavsiye ve ne dusunduklerini gercekten ogrenmek istiyorum bu motor ruyalarima girmeye basladi cunki
-
15 Haziran 2011, 09:34
#9484
gencotr adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar arkadaşlar,
Geçenlerde yolda motorun teklemesi gibi bir sorunla karşılaştım. Yakıt seviyesi biraz düşüktü ondandır diye düşündüm yakıt aldıktan sonra bir daha o gün dönüş yolunda bir problem yaşamamıştım ancak bugün aynı sorun tekerrür etti. genellikle 2. ve 3. viteslerde aniden motor gazı kesip resmen yığılıp kalıyor. Marşa basınca çalıştırıp yolu o zaman devam edebiliyorum. Motor sanki ateşlemeyi durduruyor gibi bir durum var gibi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda problemin kaynağının ne olabileceği hakkında fikri olan var mı?
Bu sorun büyük bir ihtimalle yan ayak müşüründen kaynaklanıyor.Yan ayağın orada bir buton var onda temassızlık olabiliyor ve aynı dediğin problemi çıkarıyor.Butonu WD40 ile güzelce temizleyip bir denersin yine olmazsa iki kablosu var onları direk birleştirip komple iptal edersin.
-
15 Haziran 2011, 19:05
#9485
[QUOTE=Yasoe;2379140]
mosfet adlı üyeden alıntı
yasin abi hani enduro alacaktın chooper sevdası başka dimi ?
abi motorun hayırlı olsun haberleşelim görüşelim turlayalım bi ara kendine dikkat et..[COLOR="Silver"]
Teşekkürler Ahmet,
Chopper aşkı başka dediğin gibi..
Bir ara turlayalım gerçekten, güzel olur..
Hatta fırsat bulabilirsem cumartesi veya pazar, Sakaryadaki şenliğe gideyim diyorum, İzmitten arkadaşları da ayarlayabilirsem güzel olur..
abi bende şenliği iple cekiyodum fakat işim çıktı yarından itibaren 4 gün şehir dışındayım katılamayacam ama bizim motorcu arkadaşların hepsi orda olacak..başka bi zaman sana özelden yazarım haberleşiriz alırım bizimkileri geliriz oraya hatta kartepeye gitme planımızda var..
-
17 Haziran 2011, 00:51
#9486
selamlar
motorumla 1000.km doldu bugun(2. sahibiyim). ankaradan izmire geldim, ilk uzun yolum oldu ama fotograf makinem yoktu, o yuzden bi gezi yazısı şeklinde yazamıcam..dün cıkmıştık yola, afyon civarı yağmur bastırınca,ve dinmeyince, gece afyonda kalmak zorunda kaldık..bugun de vardım izmire. bir süre buradayım.
size sormak istediğim bir soru var. dün afyondayken motoru çalıştırmak istediğimde bi ufak titreme gibi bişey geliyodu sadece,marş basmıyodu.çalıştıramadım dolayısıyla.sinyaller fln calısıyodu ama. aküden olabilir gibi geldi, ama çok da anlamam. ama bi süre denedim sonunda kendi çalıştı. yolda bikac kez daha yaptı aynı şeyi. sorun aküde mi sizce? izmirde motoru gösterebileceğim güvenilir ve aşırı masraf çıkarmayacak neresi var?
-
17 Haziran 2011, 00:59
#9487
egeb adlı üyeden alıntı
selamlar
motorumla 1000.km doldu bugun(2. sahibiyim). ankaradan izmire geldim, ilk uzun yolum oldu ama fotograf makinem yoktu, o yuzden bi gezi yazısı şeklinde yazamıcam..dün cıkmıştık yola, afyon civarı yağmur bastırınca,ve dinmeyince, gece afyonda kalmak zorunda kaldık..bugun de vardım izmire. bir süre buradayım.
size sormak istediğim bir soru var. dün afyondayken motoru çalıştırmak istediğimde bi ufak titreme gibi bişey geliyodu sadece,marş basmıyodu.çalıştıramadım dolayısıyla.sinyaller fln calısıyodu ama. aküden olabilir gibi geldi, ama çok da anlamam. ama bi süre denedim sonunda kendi çalıştı. yolda bikac kez daha yaptı aynı şeyi. sorun aküde mi sizce? izmirde motoru gösterebileceğim güvenilir ve aşırı masraf çıkarmayacak neresi var?
Akü kutup başları gevşek olabilir. Çalıştırmayı denediğinde ses geliyor muydu ya da ne oluyordu tarif edersen daha iyi olur. Akü ömrü bitmiş olamaz. Çünkü aküden olsa hiç marş basmayan bir motor kendi kendine düzelemez.
-
17 Haziran 2011, 01:12
#9488
daha elektrik aksamından hiç anlamıyorum motorun. kutup başlarını sıkmayı denerim yarın.
çalıştırmayı denediğimde bazen marşın sesi az da olsa geliyodu ama daha cok tırrrr diye bi ses geliyordu hafiften titreyerek. kaç kere denedim çalıştıramadım. bi 10 dk bekledim tam bi usta arayacaktım, bi daha deniyeyim dedim, çalıştı bu defa. yolda da mola icin durdugumuzda aynı şekilde oldu bikaç kez, yine deniye deniye çalıştırdım. ama zaten calısıp 100 km fln gidince dolması gerekmez mi o akünün?
-
17 Haziran 2011, 01:49
#9489
egeb adlı üyeden alıntı
daha elektrik aksamından hiç anlamıyorum motorun. kutup başlarını sıkmayı denerim yarın.
çalıştırmayı denediğimde bazen marşın sesi az da olsa geliyodu ama daha cok tırrrr diye bi ses geliyordu hafiften titreyerek. kaç kere denedim çalıştıramadım. bi 10 dk bekledim tam bi usta arayacaktım, bi daha deniyeyim dedim, çalıştı bu defa. yolda da mola icin durdugumuzda aynı şekilde oldu bikaç kez, yine deniye deniye çalıştırdım. ama zaten calısıp 100 km fln gidince dolması gerekmez mi o akünün?
Önce kutup başlarını kontrol et eğer sorun devam ederse düşünürüz
Ama sorun çözülene kadar çalışmadığı olursa vurdurarak çalıştırabilirsin. Akü de eğer ömrünü tamamlamadıysa biraz kullandığında dolar. Ama aküden olamaz tekar söylüyorum. Çünkü aküsü bittiği için marş vermeyen motor bir kaç denemeden sonra bir anda akü dolup da marş veremez.
-
17 Haziran 2011, 19:45
#9490
arkadaşlar selam.bayadır giremedim nete.dün ebayden sipariş ettiğim bujilerim geldi.inanılmaz hızlı bir şekilde geldi bu sefer.normalde 25 günü buluyordu gelmesi ama bu sefer 9 günde geldi.şaşırdım sevindim.bir de benzin filtresi aldım.daha bu malzemelerin montajını yapmaya fırsatım olmadı ama işte malzemelerim..
herkese iyi keyifli haftasonları..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
17 Haziran 2011, 19:52
#9491
ben hysoung yada suziki fym 250 cclik motor alacam benim aklım hysoungta kaldı ama bana suziki fym 250 lilik al diyorlar hysoun kötü motor diye yargılıyorlar yavas yavas motor büyüterek gidiyorum racing de kullandım chopper da benim aklım bunlarda kaldı siz hangisini tavsiye edersiniz ve özllik açısını söyler misiniz _? En kısa zamanda cevabınızı bekliyorum rica ederim......
-
17 Haziran 2011, 20:23
#9492
fym250 kanımca japon suzuki değil.çin malı ve gv250 ile karşılaştırılmayacak kadar zayıf.fym250' yi mct 250 veya ramzeyin qm250 si ile karşılaştırabilirsin ancak.bence netten iki motorun da teknik özelliklerini araştır ve ona göre kararını kendin ver.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
18 Haziran 2011, 14:00
#9493
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Önce kutup başlarını kontrol et eğer sorun devam ederse düşünürüz
Ama sorun çözülene kadar çalışmadığı olursa vurdurarak çalıştırabilirsin. Akü de eğer ömrünü tamamlamadıysa biraz kullandığında dolar. Ama aküden olamaz tekar söylüyorum. Çünkü aküsü bittiği için marş vermeyen motor bir kaç denemeden sonra bir anda akü dolup da marş veremez.
açtım baktım, bi gevseklik yoktu. sıkmaya calıstım sıkamadım daha zaten. ama en nefret ettiğim şey oldu, sorun kendiliğinden yok oldu. gayet normal çalışıyo şu anda, bişeyi deniyemiyorum. bir daha sorun cıkarana kadar beklicem artık..
-
18 Haziran 2011, 15:30
#9494
egeb adlı üyeden alıntı
ama en nefret ettiğim şey oldu, sorun kendiliğinden yok oldu.
En kötü sorun sürekli olmayıp arada bir olandır. Arıza tespiti tahminlere kalır.
-
18 Haziran 2011, 16:16
#9495
bugun korna değiştirip, eski vızıltı gibi olandan kurtulmak için 2li seger 60b aldım( http://tr.seger.com/urun/60b/ ). yalnız problem şu ki, resimde goruldugu gibi bunların tek bir bağlantı kablosu var. nasıl bir bağlantı yöntemi izlemeliyim? birine sadece tek +kabloyu bağladıgımda ve yerine taktığımda, anahtarı on a getirdiğim anda çalmaya başlıyor. kullananınız var mı bu üründen?
-
18 Haziran 2011, 19:36
#9496
egeb adlı üyeden alıntı
bugun korna değiştirip, eski vızıltı gibi olandan kurtulmak için 2li seger 60b aldım(
http://tr.seger.com/urun/60b/ ). yalnız problem şu ki, resimde goruldugu gibi bunların tek bir bağlantı kablosu var. nasıl bir bağlantı yöntemi izlemeliyim? birine sadece tek +kabloyu bağladıgımda ve yerine taktığımda, anahtarı on a getirdiğim anda çalmaya başlıyor. kullananınız var mı bu üründen?
Kornanda tek kablo olması şaseyi kablodan değil kornayı bağladığın demirden aldığı anlamına geliyor. + Kabloyu bağladığında korna düğmesine basmadan kornanın sürekli çalması da korna düğmesinin + hat üzerinde değil de - hat üzerinde olduğu anlamına geliyor. Yani sen elektriği verdiğinde korna şase bağlantısını demirden alıp çalmaya başlıyor. Bunu düzeltmek için 2 yol var;
Birincisi kornayı 2 bağlantılı olanıyla değiştirmek
İkincisi kornanın şasi demiri üzerinden - bağlantıyı almasını engelleyip - kabloyu oraya bağlayacaksın. Ama elektrikten anlamıyorsan değiştirmek daha kolay olacaktır.
-
18 Haziran 2011, 20:28
#9497
iyi akşamlar arkadaşlar..
yakın zamanda motorunu muayeneye sokan varmı?benim muayene geçmiş haberim yok valla..biraz önce farkettim.ee binmeye binmeye motora olacağı bu
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
18 Haziran 2011, 21:07
#9498
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar arkadaşlar..
yakın zamanda motorunu muayeneye sokan varmı?benim muayene geçmiş haberim yok valla..biraz önce farkettim.ee binmeye binmeye motora olacağı bu
Yaklaşık üç hafta kadar önce motorumu muayneden geçirdim. Öyle aman aman bir inceleme yok açıkcası. Farlar sinyaller gidon ekseni lastik dişlerine bakıyorlar. Kablolar yüzünden şase numarasını okuyabilmek için baya bir uğraştı görevli. Fren kontrolleri çok ilginçti. Şöyle bir hızlan fren yap ilerden dön birde dönüşe hızlan gene frenleme yap dedi. Frenler bu şekilde kontrol ediliyormuş. Öğrendim bi yaşıma daha girmiş oldum böylece.
-
18 Haziran 2011, 21:35
#9499
Nihayet bende aranıza katılıyorum...
Merhaba arkadaşlar,
Muğladan aranıza katılıyorum.
Yaş 41
Coğrafya öğretmeniyim.
boy 175 kütle 95 kg.
Geçen eylül ayında gençlik hevesi yerinde duruyormu diyerek modial kt 125 aldım. E tabi kesmedi. Uzun süredir araştırıyorum. Virago 250, keeway falan derken son karar gv 250 oldu. Artçım 60 kg civarında. Eşimle şehirler arasında rahat yolculuk yapabilmeyi bekliyoruz. Aşağıdaki motorla ilgili fikirlerinizi almak istiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5670563/detay/
Şimdiden teşekkürler.
-
19 Haziran 2011, 00:58
#9500
hocam aramıza hoşgeldiniz.
ilanda gösterdiğiniz motor 2009 model olamaz.çünkü karbüratörlü modelden.2007 yada 2006 model muhtemelen ama trafiğe 2009 yılında çıkmış olabilir ve ona istinaden o şekilde yazmış olabilir.fiyatına gelince uygun gibi görünüyor.250tl de inecek ve 5 bine bırakacak,satıcının muhtemelen niyeti bu.tabi motora baktırmak gerek,motorun sıkıntısı yoksa fiyat normal.
son olarak doğru tercih yapmışsınız,diğer bahsettiğiniz motorlara göre gv250 daha rahat ettirir uzun yolda yolcularını..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 59 kullanıcı var. (0 üye ve 59 misafir)
Bu Konudaki Etiketler