Evet hyosungsource dan aldım. Fakat tek başına sipariş vermeyin bence, yanında herzaman işinize yarayacak hava filtresi, yağ filtresi gibi yükte hafif siparişler de verin. Aksi halde argo çok pahalı olur. Ben yanında üç hava filtresi, bir yağ filtresi, ön ve arka dişli getirttim. Türkiye'dekinden ucuza geldi.
Yeri gelmişken bir uyarıda bulunayım. Kuralkan da satılan hava filtresi enjeksiyonlu modeller için. Karbüratörlü model kullanıyorsanız hyo'dan sipariş vermenizi tavsiye ederim.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
hmm mantıklı tabikide..
size bunların toplam kargo dahil elinize geçmesi ne kadara mal oldu acaba ?
bu arada bugun motorumun ruhsatını gidip teslim aldım..öyle kargoyu falan beklemekle olmaz bu işler sonra kaybolur vs uğraş babam uğraş burası türkiye :D
ayrıca sirkeciye uğrayıp motorum için çoğunluğun tercih edip memnun kaldığı armode ar-750 yan çantaları ile öne sosis çanta ve elciklere püskül aldım..kullandığım yarım kask vardı.. onu da artçı kaskı yapıp kendime bir tane LS2 nin delta modeli çeneden açılan kaskını aldım..kaskı bugun aldığımdan henüz fazla yorum yapamayacağım..işte fotolar;
çantalarımı takmada bana yardımcı olan slayerrr kankamada buradan ayrıca saygılar
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
selamlar..
evet çıkıyor, bağlantı demir aparatı var..demir bu sisy var monte edilen yere bağlanıyor.. fakat bağlanıldığı yerdeki orjinal vida ufak kalıyor 1-2 cm büyük vida (uzunluk olarak büyük olacak genişlik olarak değil ) ve açık somun temin etmeniz gerek 4 tane.. paslanmaz alırsanız daha iyi olur..ben bulamadım bulunca değiştireceğim paslanmaz vida ve somunla
hee 4 tane de geniş pul lazım
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
selam arkadaslar,
gv 250 veya kymco venox almayi dusunuyorum, satmayi dusunen varsa iletisime gecebilir mi?
gordugunuz satilik ilanlarindan tavsiye edeceginiz, 'bu motor gonul rahatligiyla alinir' diyeceginiz olursa o da cok makbule gecer.
Motor çok yakışıklı olmuş, güle güle kullan, Allah kaza bela vermesin..
Ben atımı satıyorum, linki bu; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8782381/detay/
düşünürsen ayrıntıları görüşürüz, bu fiyat üzerinden birşeyler yapacağım.
StyLeOscaR 300-310 civarı birşey tuttu.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
iyi akşamlar arkadaşlar..
StyLeOscaR aksesuarlar yakışmış.aynı yan çantalar ve sosis çanta bende de mevcut ama ben püskül sevmediğim için püskülünü kesmiştim sosis çantanın..
güle güle kullanmak nasip olur inşallah..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
@StyLeOscaR
Tekrar hayırlı olsun motor ve çantalar bugün biraz dolaşınca rüzgarın yüzüme vurmasıyla kendime geldim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
gunaydin arkadaslar,
bu aralar, sagolsun Styleoscar'in da yardimlariyla gv 250 bakiyorum.
2010 model bi motor var, fiyati pahali.
bunlar kanuni'ye gectikten sonra kaliteleri dustu diye biseyler duydum, dogru mudur?
cok eski bir motor almak istemiyorum, 1000 - 1500tl fazladan verip 2010 almaya deger mi?
bahsettigim 2010 modellerden biri bu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9735036/detay/
Kanuni'ye geçtikten sonra kalitenin düşmesi gibi bir şey yok, zaten olmazda. Motorlar halen aynı fabrikada üretilip geliyor. Kanuninin yaptığı sadece üzerine etiket basmak. Ama Kanuni olanların tek farkı karbüratör yerine enjeksiyonlu olması. Bu da Kanuni ile alakalı bir durum değil. Kanuni'nin distribütörlük aldığı dönemin, motorların enjeksiyon sistemine geçtiği döneme denk gelmesi sonucu olan bir şey. 2010 model değer mi değmez mi orasına sen karar vereceksin.
@slayerrr
tesekkurler cevap icin.
tek farki karburator yerine enjeksiyonsa daha iyi olmus diyebilir miyiz yani?
fazla para verip 2010 almaya deger mi'yi de, tecrubem yok diye soruyorum. gv 250'yi bilen birisi olarak, ilanda verdigim motorun bir sorunu falan yoksa o parayi verip alir misin mesela sen?
Selam arkadaşım,2005 model kullanıyorum diye yazmıyorum,ancak eğer bir cruiser-chopper'a biniceksen o motor bence karbüratörlü ve hava soğutmalı olmalıdır.Çünkü enjeksiyon olayı artık yeni model motorlarda olan bir özellik ve biraz teknolojik kalıyor.Daha old scholl olması açısından ve bence sadelik daha iyidir ilkesinden yola çıkarak ben şahsen karbüratörlü motorları tercih ederim.Karbüratör sana sorun çıkarmaz ama piyasada bazı motolar var enjeksiyon arızası veren yada beyinleri daha çabuk bozulan.
Hava soğutmalı olmalıdır çünkü bu aletler hız yapmak için tasarlanmamışlardır sabit hızda yolda akmak için tasarlanmışlardır ve hava iyi bir soğutucu görevi görür ama su soğutmada,su ekle,suya bak vs durumlar vardır,herhengibir aksaklık durumunda motorun ateş gibi olur.
Kısaca sana 2006-2007 model öneririm eğer bulabiliyorsan temiz 2005 te bakabilirsin,ama aldıktan sonra bir miktar masrafıda gözden çıkart derim (hava filtresi-yağ filtresi ve motor yağı değişimi,akü,lastik ve balataların değişimi gibi..)
Harfiyen katılıyorum. Ama bana göre karbüratörlü motor tercih etmek enjeksiyonlu alınmaz anlamına gelmiyor. Ayrıca motorların enjeksiyonlu sisteme geçmesi daha iyi olduğu ya da daha az yaktığı için değil Euro egzoz normlarına uymak için sadece. Belki yakıt farkedilemeyecek kadar düşük olabilir ama enjeksiyon sistemini koymalarının sebebi sadece mecburiyet.
cevaplar icin tesekkurler arkadaslar.
acikcasi old school olmasi, klasik olmasi cok onemli degil benim icin. alayim motoru, sorunsuzca bineyim, aldiktan sonra bir de masraflari ile ugrasmayayim istiyorum.
'karburatorlu iyi ama enjeksiyonlu da kotu degil' diyorsunuz anladigim kadariyla.
ben biraz yeni olsun, az kullanilmis, yipratilmamis bi motor olsun istiyroum. verdigim ilandaki motor 4000km civari kullanilmis, garantisi devam ediyormus, s t kanuni servisinde kayitlari falan varmis. aradigimda sahibi 'ufak bi yana yatmasi var, kaza falan yok kesinlikle' dedi. zaten bir sorun varsa kanuni servisinde ortaya cikar diye dusunuyorum, oyle mi?
6000tl civarina dusururse muhtemelen alacagim bu motoru, sizin gibi tecrubeli arkadaslarin dusunceleri de onemli benim icin. ne diyorsunuz arkadaslar?
Motor temizse alınabilir 6000 tl civarına.Ben 2009 modeli 5,500 'e almıştım.Ama şunu unutmaki motor almakla iş bitmiyor.Ben Kıyafet ve korumalara 600 tl harcadım.460 tl'ye kasko yaptırdım.Sissyi bar,yan çanta ve çanta demirleri,motor koruma demiri,ön ve arka geniş ayak pegleri ve sis farları şu an yaptıracağım aksesuarlar 1000 tl rahat tutuyor.Motor temizliği için zincir temizleyici 29 tl metal temizleyici ve parlatıcı 39 tl krom parlatıcı 42 tl bez ve sünger ıvır aldım.Lastik tamir sipreyi aldım.Satış 75 tl tuttu trafik sigortası 46 tl.Motorun genel sorunu olan benzin göstergesinde sorun var muhtemelen şamandıra değiştireceğim.Gece far yeterince aydınlatmıyor ona el atılacak.Yani 5,500 tl ye aldığım motora bana toplamda ıvır zıvırla nedeyse 7000 tl ye maloldu.Dahada harcanacak öyle görünüyor.Hesabını bu şekilde yap.Çünkü motoru alıp cepte 5 kuruş olmadan karşıdan seyretmek çok acı olur
Ama sabah işe gelip bankanın önüne çekerken ayna gibi parlayan kedi gibi hırlayan motorumda inmek paha biçilemez
Bütün lüx arabam var çok havalıyım diyenlerin havası benim ses duyulmaya başlayınca sönüyor
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
@tayfunbora
aradim o ilanin sahibini. motorun beyni degismis kisin kullanimdan kaynakli islanma oldugu icin. ama garanti kapsaminda degisitirmisler beynini. s&t kanuni servisinde yaptirmis.
6500'den asagi da kesinlikle olmaz diyor. ben de 6000tl'den fazla kesinlikle veremem.
su anda zaten mct 250 kullaniyorum, kask, mont, dizlik, branda vs var. yani koruma, ekipman falan almayacagim.
neyse arayislarim devam ediyor.
alinabilecek bir sey(yasi ve km'si cok yuksek olmayan) denk gelirse haber verirseniz memnun olurum.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)