Onyx250. Arkadaşım uyarın için teşekkürler. Dediğin gibi bu tarz olayların manevi tarafını düşünmek gerekiyor önce.
Onyx250. Arkadaşım uyarın için teşekkürler. Dediğin gibi bu tarz olayların manevi tarafını düşünmek gerekiyor önce.
..::.. GO ..::..
Evet siz tecrübelisiniz tüm seçeneklerden emin olabiliyorsunuz.Ben ustaya götürsemde.Öbür taraftan fiyattan kazık yeme ihtimali var.Ama bu paylaşımlar insanın adeta gözünü açıyor
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
tüm motor tutkunlarına merhaba,
bir süredir bu siteyi alacağım motor adına araştırma yaparken inceleme şansı buldum. gerçekten yaşanılmış tecrübeler ve bilgiler oldukça güzel paylaşılıyor. sizlerin deneyimleri sayesinde bende hyosung gv250 de başlangıç cruiserı olarak karar kıldım. en fazla bir ay sonra sıfır bir tane satın alacağım. yalnız yaşadığım bir problem var ve bu konuda yardımınızı rica ediyorum. antalya merkezde ikamet ediyorum ve onca araştırmama rağmen herhangi bir s&t kanuni gv250 (veya hyosung gv250) bayisi bulamadım. internet üzeri alışverişten hoşlanmıyorum, alacağım şeyi kendim gidip bizzat görmezsem içim rahat etmiyor. söz konusu motor olunca da paranoyalarım artıyor haliyle. her ne kadar hyosung ve s&t kanuni'nin sitesine baktıysam da bayilerin yazdığı sayfalar şansıma açılmıyor.
elinizde antalya bayi numarası varsa ya da bulup paylaşırsanız sevinirim.
keyifli sürüşler.
Antalya'da 8 tane bayi mevcut. Stkanuni'nin sitesini Internet explorer harici bir tarayıcıyla açmaya çalıştıysan harita çıkmamıştır ama link vereyim, liste halinde görebilirsin.
http://www.stkanuni.com.tr/Bayiler.aspx?ilid=ANTALYA
[B][I][COLOR="Blue"]I believe I can see the future
because I repeat the same routine.[/COLOR][/I][/B]
izual aramıza hoşgeldin.hayırlısı ile inşallah idealindeki motora kavuşursun.kendini biraz tanıtırmısın?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
hoş bulduk teşekkür ederim sıcak karşılamanız için sayın YÖRÜK ve değerli site üyeleri.
antalya 1986 doğumluyum ve bir süre üniversite için balıkesir, izmir, antalya'da ikamet ettiysem de 2006'dan beri tekrar antalya'dayım. 6-7 yıl kadar otelcilik yaptım antalya ve çevresindeki çeşitli otellerde ve son iki senedir havaalanında free-shopta çalışıyorum. çocukluğumdan beri çevremde motor kullanan arkadaşlardan, müzik ve yaşam tarzımdan ötürü hep chopper, cruiser motorlara ilgim vardı ama takdir edersiniz ki çalışmak, okumak, aşk meşk işleri derken odaklanıp bir türlü hayalimdeki motorla yollara düşme imkanını kendime yaratamamıştım. kısmet bu seneyeymiş. antalya doğası bakımından güzel bir şehir ve motor tutkunları için uğrak noktadır çoğu zaman. bende tüm bunların avantajıyla keyifli zaman geçireceğimi umuyorum. sitede sizlerin gezi hikayelerinizi okuyorum ve fotoğraflarınıza bakıyorum.
tabiri caizse oldukça gaza geldim.
[B][I][COLOR="Blue"]I believe I can see the future
because I repeat the same routine.[/COLOR][/I][/B]
tekrar aramıza hoşgeldin o zaman arkadaşım.adım ilker.aklına gelebilecek her türlü konuda bize danışabilirsin,başlığımız oldukça seviyeli ve bilgi paylaşımlı bir başlık olduğu için de şanslısın..hadi hayırlısı diyelim o zaman
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
teşekkür ederim. aklıma takılan bir şeyi sormak istiyorum hazır soru kredim tazeyken. şimdi hyosung ve s&t kanuni markası arasında bir karışıklık var forumda okuduğum kadarıyla. bu markalar arasında son durum nedir? ben sıfır gv250 alırken hyosung gv250 mi almalıyım yoksa s&t kanuni gv250 mi almalıyım? daha önceden açıklamalarını gördüm ama hep eski tarihli mesajlar. son durum nedir biliyor musunuz?
[B][I][COLOR="Blue"]I believe I can see the future
because I repeat the same routine.[/COLOR][/I][/B]
hoşgeldin... gv250 başlangıç için çok güzel bi cruiser dır. Derdi tasası pek olmaz, arada "ee noldu şimdi?" dedirtir ama sonra çalışır yine :D
sana tavsiyem ki genelde yeni başlayacak olanlara bunu diyorum, 0 alma. Neden diceksin. Düşersin falan motor değer kaybeder orasını geçtim, inşallah olmaz allah korusun diyorum. Ama sen illa ki motor büyütmek isteyeceksin. Motoru zevk için kullanan ve 250cc de başlayıp orada duran çok az kişi var bu grubun içinde olman zor bi olasılık sen o motoru büyütmek isteyeceksin. O yüzden 2. el ile başla, belki de aradığın/düşündüğün klansman o değildir. Ben mesela gv250 de başladım ama 600f e geçtim. Olası bi durum. Ya da intruder lara volusia lara dikeceksin gözünü. 0 alıp para kaybetmenin manası yok eğer param çok kafam rahat kullanmak istiyorum demiyosan. 0 alanlara da saygı duyarım, lafım yok. Sadece biraz bütçe meselesi aslında. İlla ki düşünmüşsündür bütçeni ama 0 motoru 2. el olarak satarken büyük oranda para kaybediyosun bunu da aklında bulundur.
Aynı zamanda 0 alacağın st kanuni yedek parçaları hyosung a göre daha pahalıdır ve bazen de uyuşmazlar (örnek: arka manifold mesela).Bilinçiz kullanım sonucu oluşabilecek sorunlar sana daha pahalıya mal olacaktır.
PS: bu aralar ST kanuni'nin satışlarına baya balta vuruyomuşum gibi hissediyorum, kullanıcılarına şimdiden özürler
Merhaba arkadaşlar.
Bende 2010 bir GV250 kullanıyorum.Bİr arkadaşım kullanmadığı orjinal ön cam verdi camda hiç bir problem yok yalnız camı gidona bağlanan aparatlarını bulamadı.Bende o aparat yerine kullanabileceğim birşeyler aradım ama bulamadım.B aparatı bulabileceğim bir yer bileniniz var mı?
Motorun şimdiden hayırlı olsun. Sıfır alacaksan marka seçmek gibi bir şansın yok zaten. Ben sana olayı özetleyeyim. Hyosung motorlar 2008 yılına kadar Global motor tarafından hyosung markasıyla Türkiye'ye ithal edildi. 2008 yılında distribütörlüğünü Kanuni'nin almasıyla aynı motorlar STKanuni markasıyla gelmeye başladı. Yani sıfır alacaksan hatta 2008 üzeri 2. el bile alacaksan STkanuni markasıyla almış oluyorsun. İki marka arasında yakıt sistemiyle ilgili bir kaç parçanın ve egzoz görünüşünün farklı olması markayla alakalı değil, Hyosung'un enjeksiyon sistemine geçtiği zamanın Kanuni'nin distribütörlüğü aldığı zamana denk gelmesi.
Yazının ikinci el kısmına biraz katılıyorum ama kimisi hiç sıfır araç almayı düşünmezken kimisi de ikinci el almayı aklından bile geçirmez. Sadece maddi bir şey değil. Onun için bu kısma yorum yapmıyorum ama yedek parça kısmına katılmıyorum. Zaten Türkiye'de Hyosung'un (her iki marka için de) resmi olarak tek distribütörü Kanuni olduğu için daha ucuza ya da pahalıya başka yerden parça alma şansımız yok. Ancak birileri perakende olarak yurtdışından parça getirip satabilir. O da zaten markayla alakalı olmaz. Parça bulunama konusu ise her iki motorda da parça sıkıntısı olmaz. Ama eğer olacaksa yakıt sistemiyle alakalı Hyosung'da sorun olabilir. Çünkü distribütör Kanuni olduğu için kendi sattığı modelin parçalarını getirmek zorunda. Ama her iki model için de zaten hyosungsource.com'dan bir hafta-10 gün gibi bir sürede parça getirebiliyoruz zaten.
Bulabileceğini hiç sanmıyorum. Ayrı olarak satılmıyor zaten. Ancak ön camı olup da kırılmış olan falan varsa öyle birinden bulabilirsin. Givi, Kappa gibi markaların bağlantı aparatları satılıyor ama hem o cama uymaz, hadi bir şekilde uydursan bile zaten fiyatı orjinal cam ve bağlantı aparatından daha yüksek.
Arkadaşlar konu zaten yedek parçaya gelince yurtdışından getirmek daha akıllıca geliyor bana önceki sayfada belirttiğim gibi parçalar konusunda burda yazılanlar assağı yukarı aynı ben motorumu alırken bu sorunları kabullenipte aldım bu motor için bukardar nazı çekerim kendimce cidden bine bileceğim en yi motor olduğuna halen inanıyorum severek te binşyorum hyosung a attığım maillerin sayısını tutmayıda bıraktım ama halen devam ediyorum benim zamanım bol
evet arkadaşlar sezon başladı herkese selam
bi konuyu tartışmak istiyorum
sizce kış boyu yatan bi motor sezona başlarken nelerine bakılmalı neleri kontrol ettirilmeli
Kışın nasıl yattığına göre değişir. Mesela ben aküyü söküp evde şarja bağladım, motoru temizledim, zinciri yağladım, benzin musluğunu kapayıp karbüratördeki benzini boşalttım ve benim için en önemlisi sele ve plastik aksamlar hariç motorun tamamını WD40'la yağlayıp havayla temasını kestim ki paslanma ve nikelajlarda kararma olmasın. Son olarak da kapalı mekanda olmasına rağmen brandasını çekip uykuya bıraktım. Kış hazırlığı böyle olunca kıştan çıkınca uğraşacak pek bir şey yoktu. Sadece balata spreyiyle WD40'ı temizledim, yağını değiştirip marşa bastım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...asigi-1/detay/
selam arkadas motorumu satlıga cıkardım ama ne garıpdır kı hala ındırım ısteyen arkadaslar olmakta olmus esek mı aramaktalar yoksa gercekden yuksek fıyat mı sundum sız gvcı arkadaslara danısmak ıstıyorum saygılar
Bektaş bu fiyattan daha aşağı herhalde türkiyede yoktur, ayriyeten aksesuarların bile epeyi para eder,bence fiyat olabileceğin en makulu hayırlı olsun en kısa zamanda satarsın ve gönlündeki motora kavuşursun
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)