Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mart 2011, 15:00
#8701
sherlock adlı üyeden alıntı
merhaba değerli gv250 kullanan dostlarım ,
dün başıma gelen ufak çaplı bir kaza sonucu lastik bakmaya karar verdim .
michelin commander iyi duruyor almayı düşünüyorum fakat bizim gv250 lerim 150/80/15
buz motor daki listede 150/80/16 var.Bu uyarmı yoksa arayıp 150/80/15 varmı diye sorayım mı ?
şimdiden teşekkürler
150/80-16 olan lastik 16" jant için. Yani uymasına imkan yok. 1-2 sayfa önce konusu geçmişti zaten. Tam olarak aynı lastik ne michelin'de var ne başka markada. Michelin'de en uygun ölçüler, arka için 140/90-15 ön için 120/80-16.
Reklamlar
-
18 Mart 2011, 20:08
#8702
bu aralar gv topiği bayaa hareketsiz kaldı ilginç
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
18 Mart 2011, 20:14
#8703
sanırım havalar düzelince millet motosikletlerine bakım yapmakla yada gezmekle meşgul
-
18 Mart 2011, 20:40
#8704
sherlock adlı üyeden alıntı
merhaba değerli gv250 kullanan dostlarım ,
dün başıma gelen ufak çaplı bir kaza sonucu lastik bakmaya karar verdim .
michelin commander iyi duruyor almayı düşünüyorum fakat bizim gv250 lerim 150/80/15
buz motor daki listede 150/80/16 var.Bu uyarmı yoksa arayıp 150/80/15 varmı diye sorayım mı ?
şimdiden teşekkürler
Arka lastik için buz motorda 140/90/15 vardı sanırım.ben bundan kullanıyorum arada bariz bir fark yok.mecburiyetten kullanılabilir.
-
19 Mart 2011, 01:19
#8705
Merhaba
İkinci el bu motorun almayı düşünüyorum. İstanbulda yaşıyorum. Eğer satılık temiz bir tane biliyorsanız lütfen bana özel mesaj atın.
-
19 Mart 2011, 12:23
#8706
-
19 Mart 2011, 12:58
#8707
hazer arkadaşım özelden bi msj attım bakabilirmisin acaba
-
19 Mart 2011, 13:01
#8708
YurdaCooL adlı üyeden alıntı
Merhaba, teşekkürler. butona basıldığında devreyi tamamlıyor. Dün yerine taktım ve şu an için bir problem yok. Şimdi gelelim ikinci soruna :( Bugün sabah işe gelirken e5' te 10km lik yolda 12-13 defa stop etti. Kontak'ta temassızlık gibi bir problem var. Boşta çalışmıyorken anahtarı takıp çevirip, kontakta iken elle yoklandığında elektrik gidip geliyor. (Boşta ışığı yanıpp sönüyor.) Muhtemelen yolda sarsıntıdan giderken elektriği kesiyor ve motor stop ediyor, anahtarı elliyorum ya da kapatıp açıyorum tekrar çalışıyor. Bunu ayak müşürü kadar kolay halledemeyeceğim galiba. Muhtemelen kontağın değişmesi gerekecek. Bulabileceğim uygun bir servis/parçacı filan biliyor musunuz?
Aynı sorun bende de var. Bahsettiğin gibi kontak kısmında bir temassızlık yada oksitlenmeden kaynaklanan bir sorun.
Motoru çalıştırmadan önce kontağı hızlıca 8-10 sefer açıp kapatınca kolay kolay sorun çıkarmıyor. Ana caddelerde özellikle orta ve sol şeritte giderken oldukça tehlikeli sonuçlar doğuruyor. Tedbirli olmanı öneririm. İlk fırsatta "Kilitci" arkadaşımıza gidip bir göstermekte fayda var sanırım. Ne de olsa bu işin ustası. Bize yardımcı olur herhalde
-
19 Mart 2011, 13:29
#8709
Key-x adlı üyeden alıntı
Aynı sorun bende de var. Bahsettiğin gibi kontak kısmında bir temassızlık yada oksitlenmeden kaynaklanan bir sorun.
Motoru çalıştırmadan önce kontağı hızlıca 8-10 sefer açıp kapatınca kolay kolay sorun çıkarmıyor. Ana caddelerde özellikle orta ve sol şeritte giderken oldukça tehlikeli sonuçlar doğuruyor. Tedbirli olmanı öneririm. İlk fırsatta "Kilitci" arkadaşımıza gidip bir göstermekte fayda var sanırım. Ne de olsa bu işin ustası. Bize yardımcı olur herhalde
Olurum tabikide seve seve.Kontağın iç kısmında kabloların çıktığı yerde termik dediğimiz parça oluyor bahsettiğiniz sorun bununla alakalı.Termikte temassızlık var Otomobillerde bu parça ayrı satılıyor alıp takıyorsun.Motorlarda bildiğim kadarıyla kontakla iç içedir.Normalde tamir olabilecek bi parça değil fakat bi açar bakarız olmazsa alternafif bi şeyler üretmenin yollarını ararız.
-
19 Mart 2011, 14:08
#8710
kilitci adlı üyeden alıntı
Olurum tabikide seve seve.Kontağın iç kısmında kabloların çıktığı yerde termik dediğimiz parça oluyor bahsettiğiniz sorun bununla alakalı.Termikte temassızlık var Otomobillerde bu parça ayrı satılıyor alıp takıyorsun.Motorlarda bildiğim kadarıyla kontakla iç içedir.Normalde tamir olabilecek bi parça değil fakat bi açar bakarız olmazsa alternafif bi şeyler üretmenin yollarını ararız.
İşte işin uzmanı olunca olay böyle çözülüyor.
Artık geleceğiz bir çayını içmeye
-
19 Mart 2011, 16:28
#8711
Key-x adlı üyeden alıntı
İşte işin uzmanı olunca olay böyle çözülüyor.
Artık geleceğiz bir çayını içmeye
Gel tabi ne demek her zaman beklerim.
-
21 Mart 2011, 02:29
#8712
Key-x adlı üyeden alıntı
Aynı sorun bende de var. Bahsettiğin gibi kontak kısmında bir temassızlık yada oksitlenmeden kaynaklanan bir sorun.
Motoru çalıştırmadan önce kontağı hızlıca 8-10 sefer açıp kapatınca kolay kolay sorun çıkarmıyor. Ana caddelerde özellikle orta ve sol şeritte giderken oldukça tehlikeli sonuçlar doğuruyor. Tedbirli olmanı öneririm. İlk fırsatta "Kilitci" arkadaşımıza gidip bir göstermekte fayda var sanırım. Ne de olsa bu işin ustası. Bize yardımcı olur herhalde
kilitci adlı üyeden alıntı
Olurum tabikide seve seve.Kontağın iç kısmında kabloların çıktığı yerde termik dediğimiz parça oluyor bahsettiğiniz sorun bununla alakalı.Termikte temassızlık var Otomobillerde bu parça ayrı satılıyor alıp takıyorsun.Motorlarda bildiğim kadarıyla kontakla iç içedir.Normalde tamir olabilecek bi parça değil fakat bi açar bakarız olmazsa alternafif bi şeyler üretmenin yollarını ararız.
Key-x adlı üyeden alıntı
İşte işin uzmanı olunca olay böyle çözülüyor.
Artık geleceğiz bir çayını içmeye
kilitci adlı üyeden alıntı
Gel tabi ne demek her zaman beklerim.
Teşekkürler arkadaşlar. Key-x, bahsettiğin gibi yüksek hızda ve trafikte seyrederken aniden stop etmesi sıkıntı yaratıyor. Bir iki motorcuya sorduktan ve kontağın tamir olmadığını söylediklerin dolayı ayın 16'sında yurtdışından sipariş girdim. P.tesi, salı elime ulaşır sanıyorum. Sonrasında kontağı, depo kapağını ve sele altı kilidi değiştirmek kalıyor. Bunları da yaparım artık. Ama çay içmeye sizinle buluşmak isterim, çay bahane tabii, maksat tanışıp muhabbet etmek. Ben Maltepe'deyim, siz nerede oturuyorsunuz?
-
21 Mart 2011, 12:21
#8713
-
21 Mart 2011, 21:23
#8714
Öncelikle herkese merhaba.
Hyosun Gv 250 modelli bir motor almak istiyorum.En mantıklısı size danışmak olur diye düşündüm.Yan komşumda 2007 model 14.000 km'de. Sesini tanıdık bir motorcuya dinlettim.Gayet iyi durumda dedi.Bakımları düzenli olarak yapılmış.
Sizce 2.el alırsam herhangi bir sorun yaşar mıyım?
-
21 Mart 2011, 22:29
#8715
slm arkadaslar nasılsınız ne var ne yok
-
21 Mart 2011, 22:40
#8716
sidar1905 adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese merhaba.
Hyosun Gv 250 modelli bir motor almak istiyorum.En mantıklısı size danışmak olur diye düşündüm.Yan komşumda 2007 model 14.000 km'de. Sesini tanıdık bir motorcuya dinlettim.Gayet iyi durumda dedi.Bakımları düzenli olarak yapılmış.
Sizce 2.el alırsam herhangi bir sorun yaşar mıyım?
Bakımları yapıldıktan sonra kmsi bile bakılmayacak bir motor. Hiç bir sıkıntı yaşatmaz.
bektas46 adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar nasılsınız ne var ne yok
GV250 kullanıcıları daha olarak kış uykusundan çıkamadık galiba kimseden ses çıkmıyo.
-
21 Mart 2011, 22:48
#8717
sidar1905 adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese merhaba.
Hyosun Gv 250 modelli bir motor almak istiyorum.En mantıklısı size danışmak olur diye düşündüm.Yan komşumda 2007 model 14.000 km'de. Sesini tanıdık bir motorcuya dinlettim.Gayet iyi durumda dedi.Bakımları düzenli olarak yapılmış.
Sizce 2.el alırsam herhangi bir sorun yaşar mıyım?
Hocam sorunuza doğrudan cevap vermek pek mümkün değil. Nedeni ise bizler bahsettiğiniz motoru bilmiyoruz. Fakat şunu söyleyebilirim benim motorum 20 000 km ye yaklaştı ve aldığımdan daha iyi durumda. Özenli kullanılmış ve bakımları yapılmışsa 2. el almanızda sakınca yok diye düşünüyorum.
Bu arada arkadaşlar ben resmi olarak sezonu açtım. Motorumun yağ, yağ filtresi, lastik, fren balatası ve farını değiştirdim. Zinciri de değiştirecektim ama ustam daha değiştirmeye gerek yok dedi.
Kaska yaptığım ses sistemini de deneme şansım oldu. Fena değil ama biraz daha büyük bir kulaklık alsam daha iyi olurmuş.
Bir iki hafta içinde su geçirmeyen çakmaklık ile GPS montajlarını da yapmayı düşünüyorum. Fotoğrafları yayınlarım sonra.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
21 Mart 2011, 22:57
#8718
Çakmaklık koymayı ben de düşünüyorum ama henüz koyabilecek uygun bir yer bulamadım.
-
21 Mart 2011, 23:57
#8719
timoti adlı üyeden alıntı
Bir iki hafta içinde su geçirmeyen çakmaklık ile GPS montajlarını da yapmayı düşünüyorum. Fotoğrafları yayınlarım sonra.
Aynen Benimde çakmaklık yapmam lazım gps için.Gps tutucu aparat almıştım çakmaklığım eksik şu anda.
-
22 Mart 2011, 01:14
#8720
Arkadaşlar GV 250 nin ön arka dişli boyutunu değiştiren oldumu hiç. Forumda bulamadım.
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler