Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8681
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Evet benim motorum karbüratörlü. Zaten enjeksiyonlu GV250 çok fazla sayıda yok piyasada. Motor biraz seri olunca sabit yakıt tüketimi yakalamak pek mümkün olmuyor Ama 4-4,5 Lt arası tüketiyor diyebilirim. Sakin kullanılırsa 3,5 lt'ye kadar düşüyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8682
    g_gokhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2011
    Şehir
    Sinop-Edirne
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Doğru söylüyorsun slayer,izlediğim videolardan da motorun ne kadar seri olduğunu gerçekten iyi anladım :D Yakıt tüketimi uzun yola çıkıldığında daha da düşecektir sanırsam..

  3. #8683
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı g_gokhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru söylüyorsun slayer,izlediğim videolardan da motorun ne kadar seri olduğunu gerçekten iyi anladım :D Yakıt tüketimi uzun yola çıkıldığında daha da düşecektir sanırsam..
    Uzun yolda biraz hızlı kullandığım için 3,9 lt. yaktı. Ama 140'ın altına pek düşmedim ve o kadar çok rüzgar vardı ki gidonu bıraksam arkadaki arabanın camına yapışacağımı düşünüyordum

    Bu arada karbüratörlü motor daha iyi demiş gibi oldum ama enjeksiyonlularda herhangi bir sorun olduğundan dolayı değil. Tamamen kendi tercihim. Yani enjeksiyonlu Gv250 almam diye bir durum yok. Sadece ne kadar mekanik o kadar iyi düşüncesi.

  4. #8684
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    g gokhan, meraklı olman ve soru sorman en az hata ile motor sahibi olman denmtir.
    bendeki motor enjeksiyonlu, diğerlerinden tek farkıda bu ve eksozu.
    Yakıt diyorsan şehir içi 4,5 5,5 lt arasında değişir kullnaıma göre uzun yolda 4,00 lt civarında olur daha az olsun diyorsan 5000 deviri geçmemen gerkiyorki bu psikoljik olrak mümkün değil bu motorlar seri olduğu için hemen 7000 ve üstü devirler ve 90-110 km arasına hemen çıkıyor..
    vesselam..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  5. #8685
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5000 deviri geçmemen gerkiyorki bu psikoljik olrak mümkün değil bu motorlar seri olduğu için hemen 7000 ve üstü devirler ve 90-110 km arasına hemen çıkıyor..
    vesselam..
    Motoru ilk aldığım zamanlarda 2. viteste 90'a çıkmıştım. Bir an düşündüm 5 vitesi niye koymuşlar diye. 250 cc bir cruiser'a göre çok seri ne olduğunu anlamadan 100'e çıkıyorsun.

  6. #8686
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Slayerrr lastik almak için buz motor a mail attım fakat dönen olmadı. Siz nasıl iletişim kurdunuz? Numaraları var ise özelden mesaj atabilir misiniz?

    Bu arada g_gokhan umarım sizi de aramızda görürüz.

    Herkese selamlar.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  7. #8687
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı timoti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slayerrr lastik almak için buz motor a mail attım fakat dönen olmadı. Siz nasıl iletişim kurdunuz? Numaraları var ise özelden mesaj atabilir misiniz?

    Bu arada g_gokhan umarım sizi de aramızda görürüz.

    Herkese selamlar.
    İnternet sitelerinde telefon numaraları var Hatta koordinatları bile var 0212 252 06 59 Kabataş'taki yer.

  8. #8688
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnternet sitelerinde telefon numaraları var Hatta koordinatları bile var 0212 252 06 59 Kabataş'taki yer.
    hakkaten varmış ben doğrudan maile konsantre oldum galiba sayfaların altına bakmamışım hiç. Teşekkürler.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  9. #8689
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    merhaba arkadaşlar tekrardan..
    bakalım bir tane 2010 model 0 km gv buldum.. yarın fiyat konusunda görüşmeye gideceğim..uygun fiyata bulduğuma inanıyorum..inş. aranızda olacağım bende
    herkeze saygılar..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  10. #8690
    g_gokhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2011
    Şehir
    Sinop-Edirne
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    bir aksilik olmazsa yaza kadar aranızda biryer alırım hayırlısıyla.bu arada bilgilerini ve deneyimlerini paylaşan herkese teşekkür ediyorum..

  11. #8691
    YurdaCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul - Maltepe
    Motosikleti
    2007 Model SYM Joyride Evo 200
    Merhaba, geçen hafta mondial mct250 mi satmıştım, bugün hyosung gv250 aldım. mct250 den sonra bu motora binince şahin-bmw farkı gibi birşey hissettim. Çok güzel bir motor. Lakin ilk günden sorun yaşadım, şöyle ki birkaç defa stop sorunu yaşadım. Boşta çalıştırıyorum, vitese taktığım an stop ediyor. 2 ayrı sefer oldu birkaç deneme ile çalıştı lakin az önce yaklaşık 10 dakika uğraşmama rağmen çalıştıramadım ve pes ettim. İlk günden problem yaşamam biraz canımı sıktı. Forumları okurken ayak müşüründen olabileceğini okudum. Sabah iş çıkışı bir göz atacağım, umarım problem o kadar basittir.

  12. #8692
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Motorun sol tarafında iki bloğun ortasında siyah yuvarlak bişi var rolanti ayarı için onu sağ tarafa doğru biraz çevir, jikleyide (gidonun solunda) onuda çekip birde öyle dene.Bir süre boşta çalıştır,bu arada motor dik konumda olsun, bir süre ısıt, vitese takarkende gaz verip öyle tak.Bi dene bakalım

  13. #8693

    Üyelik
    17 Nisan 2008
    Şehir
    İST-maltepe
    Motosikleti
    suzuki an125
    Alıntı YurdaCooL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, geçen hafta mondial mct250 mi satmıştım, bugün hyosung gv250 aldım. mct250 den sonra bu motora binince şahin-bmw farkı gibi birşey hissettim. Çok güzel bir motor. Lakin ilk günden sorun yaşadım, şöyle ki birkaç defa stop sorunu yaşadım. Boşta çalıştırıyorum, vitese taktığım an stop ediyor. 2 ayrı sefer oldu birkaç deneme ile çalıştı lakin az önce yaklaşık 10 dakika uğraşmama rağmen çalıştıramadım ve pes ettim. İlk günden problem yaşamam biraz canımı sıktı. Forumları okurken ayak müşüründen olabileceğini okudum. Sabah iş çıkışı bir göz atacağım, umarım problem o kadar basittir.
    hayırlı olsun yeni motosikletin..umarım yaşadığın ilk ve son sorun olur..ben ayak müşürünü komple söküp iptal etmiştim..motoru ısıtmak istediğimde üzerine binip dik konumda tutmaktansa yan ayağındayken boşta çalıştırıp üzerine binmeden ısınmasını bekliyebiliyorum
    Hakan GÜNDÜZ

  14. #8694
    YurdaCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul - Maltepe
    Motosikleti
    2007 Model SYM Joyride Evo 200
    Merhaba, az önce ayak müşürünü söktüm, bir güzelce temizledim, sonrasında kontak spreyle temizledim. içeri girip çıkan buton pislikten sıkışmış dğrudürüst çalışmıyordu. Şimdi daha iyi çalışır oldu. Avometre ile ölçtüm, şu an bayağı sağlıklı çalışıyor. akşamüstü yerine takacağım. Bakalım yerindeyken nasıl verim gösterecek. Olmadı, kabloyu kısa devre yaparak müşürü devre dışı bıakacağım.

  15. #8695
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı HAZER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun yeni motosikletin..umarım yaşadığın ilk ve son sorun olur..ben ayak müşürünü komple söküp iptal etmiştim..motoru ısıtmak istediğimde üzerine binip dik konumda tutmaktansa yan ayağındayken boşta çalıştırıp üzerine binmeden ısınmasını bekliyebiliyorum
    Vites boşta olduktan sonra ayak açık olsa da motor çalışır. Yani çalışması gerekiyor ve benimki çalışıyor

  16. #8696
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı YurdaCooL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, az önce ayak müşürünü söktüm, bir güzelce temizledim, sonrasında kontak spreyle temizledim. içeri girip çıkan buton pislikten sıkışmış dğrudürüst çalışmıyordu. Şimdi daha iyi çalışır oldu. Avometre ile ölçtüm, şu an bayağı sağlıklı çalışıyor. akşamüstü yerine takacağım. Bakalım yerindeyken nasıl verim gösterecek. Olmadı, kabloyu kısa devre yaparak müşürü devre dışı bıakacağım.
    Merhaba.Hayırlı olsun motorun.inşallah başka sorun yaşamazsın.
    Konuyla alakalı başka birşey soracaktım.Butona bastığında mı kısa devre oluyor kablolar yoksa bıraktığında mı?Benimkinde de biraz sorun var ona göre çözümü bulabilirim.

  17. #8697

    Üyelik
    17 Nisan 2008
    Şehir
    İST-maltepe
    Motosikleti
    suzuki an125
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites boşta olduktan sonra ayak açık olsa da motor çalışır. Yani çalışması gerekiyor ve benimki çalışıyor
    valla boşta olunca çalışırmı çalışmazmı bilmiyorum..fakat ben motoru aldığımda boştada olsa yan ayak açıkken çalşımıyordu illa ayağı kapamam gerekiyordu..belkide benim ayaklık müşüründede sorun olduğundan ileri gelen bir durumdu..ben toptan temizlik yaptım ve çok rahat oldu
    Hakan GÜNDÜZ

  18. #8698
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı HAZER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla boşta olunca çalışırmı çalışmazmı bilmiyorum..fakat ben motoru aldığımda boştada olsa yan ayak açıkken çalşımıyordu illa ayağı kapamam gerekiyordu..belkide benim ayaklık müşüründede sorun olduğundan ileri gelen bir durumdu..ben toptan temizlik yaptım ve çok rahat oldu
    Boştayken yan ayak açık olunca çalışmıyorsa, sorun boş vites sensöründedir. Motor vitesin boşta olduğunu anlayamazsa ayak açıkken çalışmaz. Ayaklık sensörünü iptal etmişsin ama yine de boş vites sensörünü kontrol et bence. Boşta debriyaja basmadan çalışması lazım. Eğer çalışmıyorsa şimdilik belki sorun olamaz ama, debriyaj sensörü dış etkenlere daha açık bir yerde olduğu için uzun vadede bozulabilir. Bozulduğunda boş vites sensörü de çalışmıyor olursa motoru normal yollarla çalıştıramazsın.

  19. #8699
    YurdaCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul - Maltepe
    Motosikleti
    2007 Model SYM Joyride Evo 200
    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.Hayırlı olsun motorun.inşallah başka sorun yaşamazsın.
    Konuyla alakalı başka birşey soracaktım.Butona bastığında mı kısa devre oluyor kablolar yoksa bıraktığında mı?Benimkinde de biraz sorun var ona göre çözümü bulabilirim.
    Merhaba, teşekkürler. butona basıldığında devreyi tamamlıyor. Dün yerine taktım ve şu an için bir problem yok. Şimdi gelelim ikinci soruna :( Bugün sabah işe gelirken e5' te 10km lik yolda 12-13 defa stop etti. Kontak'ta temassızlık gibi bir problem var. Boşta çalışmıyorken anahtarı takıp çevirip, kontakta iken elle yoklandığında elektrik gidip geliyor. (Boşta ışığı yanıpp sönüyor.) Muhtemelen yolda sarsıntıdan giderken elektriği kesiyor ve motor stop ediyor, anahtarı elliyorum ya da kapatıp açıyorum tekrar çalışıyor. Bunu ayak müşürü kadar kolay halledemeyeceğim galiba. Muhtemelen kontağın değişmesi gerekecek. Bulabileceğim uygun bir servis/parçacı filan biliyor musunuz?

  20. #8700

    Üyelik
    13 Mart 2011
    Şehir
    Amasya
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    merhaba değerli gv250 kullanan dostlarım ,
    dün başıma gelen ufak çaplı bir kaza sonucu lastik bakmaya karar verdim .
    michelin commander iyi duruyor almayı düşünüyorum fakat bizim gv250 lerim 150/80/15
    buz motor daki listede 150/80/16 var.Bu uyarmı yoksa arayıp 150/80/15 varmı diye sorayım mı ?
    şimdiden teşekkürler


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 43 kullanıcı var. (0 üye ve 43 misafir)

Bu Konudaki Etiketler