Evet benim motorum karbüratörlü. Zaten enjeksiyonlu GV250 çok fazla sayıda yok piyasada. Motor biraz seri olunca sabit yakıt tüketimi yakalamak pek mümkün olmuyor Ama 4-4,5 Lt arası tüketiyor diyebilirim. Sakin kullanılırsa 3,5 lt'ye kadar düşüyor.
Evet benim motorum karbüratörlü. Zaten enjeksiyonlu GV250 çok fazla sayıda yok piyasada. Motor biraz seri olunca sabit yakıt tüketimi yakalamak pek mümkün olmuyor Ama 4-4,5 Lt arası tüketiyor diyebilirim. Sakin kullanılırsa 3,5 lt'ye kadar düşüyor.
Doğru söylüyorsun slayer,izlediğim videolardan da motorun ne kadar seri olduğunu gerçekten iyi anladım :D Yakıt tüketimi uzun yola çıkıldığında daha da düşecektir sanırsam..
Uzun yolda biraz hızlı kullandığım için 3,9 lt. yaktı. Ama 140'ın altına pek düşmedim ve o kadar çok rüzgar vardı ki gidonu bıraksam arkadaki arabanın camına yapışacağımı düşünüyordum
Bu arada karbüratörlü motor daha iyi demiş gibi oldum ama enjeksiyonlularda herhangi bir sorun olduğundan dolayı değil. Tamamen kendi tercihim. Yani enjeksiyonlu Gv250 almam diye bir durum yok. Sadece ne kadar mekanik o kadar iyi düşüncesi.
g gokhan, meraklı olman ve soru sorman en az hata ile motor sahibi olman denmtir.
bendeki motor enjeksiyonlu, diğerlerinden tek farkıda bu ve eksozu.
Yakıt diyorsan şehir içi 4,5 5,5 lt arasında değişir kullnaıma göre uzun yolda 4,00 lt civarında olur daha az olsun diyorsan 5000 deviri geçmemen gerkiyorki bu psikoljik olrak mümkün değil bu motorlar seri olduğu için hemen 7000 ve üstü devirler ve 90-110 km arasına hemen çıkıyor..
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Slayerrr lastik almak için buz motor a mail attım fakat dönen olmadı. Siz nasıl iletişim kurdunuz? Numaraları var ise özelden mesaj atabilir misiniz?
Bu arada g_gokhan umarım sizi de aramızda görürüz.
Herkese selamlar.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
merhaba arkadaşlar tekrardan..
bakalım bir tane 2010 model 0 km gv buldum.. yarın fiyat konusunda görüşmeye gideceğim..uygun fiyata bulduğuma inanıyorum..inş. aranızda olacağım bende
herkeze saygılar..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
bir aksilik olmazsa yaza kadar aranızda biryer alırım hayırlısıyla.bu arada bilgilerini ve deneyimlerini paylaşan herkese teşekkür ediyorum..
Merhaba, geçen hafta mondial mct250 mi satmıştım, bugün hyosung gv250 aldım. mct250 den sonra bu motora binince şahin-bmw farkı gibi birşey hissettim. Çok güzel bir motor. Lakin ilk günden sorun yaşadım, şöyle ki birkaç defa stop sorunu yaşadım. Boşta çalıştırıyorum, vitese taktığım an stop ediyor. 2 ayrı sefer oldu birkaç deneme ile çalıştı lakin az önce yaklaşık 10 dakika uğraşmama rağmen çalıştıramadım ve pes ettim. İlk günden problem yaşamam biraz canımı sıktı. Forumları okurken ayak müşüründen olabileceğini okudum. Sabah iş çıkışı bir göz atacağım, umarım problem o kadar basittir.
Motorun sol tarafında iki bloğun ortasında siyah yuvarlak bişi var rolanti ayarı için onu sağ tarafa doğru biraz çevir, jikleyide (gidonun solunda) onuda çekip birde öyle dene.Bir süre boşta çalıştır,bu arada motor dik konumda olsun, bir süre ısıt, vitese takarkende gaz verip öyle tak.Bi dene bakalım
Hakan GÜNDÜZ
Merhaba, az önce ayak müşürünü söktüm, bir güzelce temizledim, sonrasında kontak spreyle temizledim. içeri girip çıkan buton pislikten sıkışmış dğrudürüst çalışmıyordu. Şimdi daha iyi çalışır oldu. Avometre ile ölçtüm, şu an bayağı sağlıklı çalışıyor. akşamüstü yerine takacağım. Bakalım yerindeyken nasıl verim gösterecek. Olmadı, kabloyu kısa devre yaparak müşürü devre dışı bıakacağım.
valla boşta olunca çalışırmı çalışmazmı bilmiyorum..fakat ben motoru aldığımda boştada olsa yan ayak açıkken çalşımıyordu illa ayağı kapamam gerekiyordu..belkide benim ayaklık müşüründede sorun olduğundan ileri gelen bir durumdu..ben toptan temizlik yaptım ve çok rahat oldu
Hakan GÜNDÜZ
Boştayken yan ayak açık olunca çalışmıyorsa, sorun boş vites sensöründedir. Motor vitesin boşta olduğunu anlayamazsa ayak açıkken çalışmaz. Ayaklık sensörünü iptal etmişsin ama yine de boş vites sensörünü kontrol et bence. Boşta debriyaja basmadan çalışması lazım. Eğer çalışmıyorsa şimdilik belki sorun olamaz ama, debriyaj sensörü dış etkenlere daha açık bir yerde olduğu için uzun vadede bozulabilir. Bozulduğunda boş vites sensörü de çalışmıyor olursa motoru normal yollarla çalıştıramazsın.
Merhaba, teşekkürler. butona basıldığında devreyi tamamlıyor. Dün yerine taktım ve şu an için bir problem yok. Şimdi gelelim ikinci soruna :( Bugün sabah işe gelirken e5' te 10km lik yolda 12-13 defa stop etti. Kontak'ta temassızlık gibi bir problem var. Boşta çalışmıyorken anahtarı takıp çevirip, kontakta iken elle yoklandığında elektrik gidip geliyor. (Boşta ışığı yanıpp sönüyor.) Muhtemelen yolda sarsıntıdan giderken elektriği kesiyor ve motor stop ediyor, anahtarı elliyorum ya da kapatıp açıyorum tekrar çalışıyor. Bunu ayak müşürü kadar kolay halledemeyeceğim galiba. Muhtemelen kontağın değişmesi gerekecek. Bulabileceğim uygun bir servis/parçacı filan biliyor musunuz?
merhaba değerli gv250 kullanan dostlarım ,
dün başıma gelen ufak çaplı bir kaza sonucu lastik bakmaya karar verdim .
michelin commander iyi duruyor almayı düşünüyorum fakat bizim gv250 lerim 150/80/15
buz motor daki listede 150/80/16 var.Bu uyarmı yoksa arayıp 150/80/15 varmı diye sorayım mı ?
şimdiden teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)