Hoş geldin sefalar getrirdin Hazer;
Özletmiştin kendini, nerelerdeydin???
Hoş geldin sefalar getrirdin Hazer;
Özletmiştin kendini, nerelerdeydin???
Şarköy'de Sigortacı...
arkadaslar hangı motor yagını kullanıyosunuz acaba ?
...::: HYOSUNG GV 250 :::...
Ben Castrol kullanıyorum, 10W-40. Motul da kullanabilirsin...
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Motoru çalıştırırken ara sıra marş sanki hiç elektrik gelmiyormuş gibi basmazdı ve bende kontağı kapatıp açardım. Bugün aslında marşın 2 saniye geç bastığını farkettim. Marş butonuna basılı tutuyorsun 2 saniye sonra marş basmaya başlıyor. Motor sürekli böyle değil, bazen yapıyor.
Benzer bir durum yaşayan varmı?
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
Merhaba.Benimkinde şöyle bir durum var motor vitesteyken debriyajı tam dibine kadar sıkıp marşa bastığımda bazen seninki gibi marş basmıyor sonra marş düğmesi basılı iken debriyajı hafif salıyorum basmaya başlıyor.Belki aynı sıkıntı olabilir benim yaptığım şekilde bir dene istersen.
arkadaşım bu motor sana yaramaz kore üretimi uzun ömürlü bi motor değil Hyosung 250 ile kawasaki ninja 250rr bir çok videosu war hepsindede kawasaki ninnja 250rr geçiyor...
Büyük ihtimalle marş butonu altındaki kontakta paslanma ya da kirlenme olmuştur, marş butonuna bastığında iletkenlik ilk anda yeterli gelmiyordur. Bir elektrikçiye gidip o üniteyi söktürüp içini temizlettir, kontakt spreyleri var, onlarla yaptır bu işi. Motoru yıkarken her tarafa su gidiyor sonuçta, o kontaklar da paslanmaz malzemeden yapılmadığı için zamanla iletkenliğin oksidasyon ile düşmesi çok normal.
Senin problemin müşürlerle alakalı arkadaşım.
Kontrol etmen gerekenler;
1- Yan ayaklık müşürünün bağlantıları ve ayaklığın yay mekanizması
2- Vites boşta müşürü
3- CDI ünitesine giren soketlerin durumunu kontrol etmelisin. Gevşeklik olabilir.
Herşeyden önce kendini tanıtmalısın. İkinicisi karşılaştırdığın motorlar aynı sınıfta değil, eminim bunun farkındasındır, talihsiz bir açıklama yapmışsın.
Diğer yandan ise GV 250 kullanıp kullanmadığını çok merak ediyorum doğrusu. Kullandıysan olumsuz deneyimlerini paylaşmanı isteriz, kullanmadıysan kullananlara (hem de yıllardır ve binlerce kilometre) saygı göstermen gerekir. En azından 400 sayfadan fazla yazılış olan bir topic sadece geyik muhabbettinden ibaret olamaz değil mi, mutlaka bir bilgi paylaşımı olmuştur.
Son tavsiye, sanırım GT250 başlığını okuyacaktın ama bilgisizliğin yüzünden GV250 ye gelmişsin, bunu da ben öğreteyim sana.
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
slm arkadaslar 2011 senelık ıznımı aldıgım an 15 gunluk bır gezı planlamak ıstıyorum gv250 ıle
benım ılk fıkrım kahramanmarasdan ızmıre kadar yol yapmak sahıl boyunca donus ıstıkametı olarak ıc kısımlardan gelmeyı dusunmekteyım.
motorumuz bu kadar uzun ve kısa surelı yolculugu o sıcaklarda gıder mı sıhhatli bır sekılde.
ıkıncı sorum gezı rotam sızlerce nasıl delıcesıne bır tatıl dusunuyorum en fazla 3 motor cıkarız bu kadar uzun surelı gezı her kısının vaktı musaıt olamıyorum halı ıle.....
Yaz sıcağında (30 derece) İstanbul-Çanakkale-İzmir-Bursa-İstanbul (toplam 1250 Km) gezimi iki gün içinde yaptım. En ufak bir sorun yaşamadım. Forumda tek seferde çok daha fazla yol yapanlar da var ama hatırladığımda kadarıyla yazın değildi. Ama motorumuzun sıcakla bir sorunu olmadığını hatta abartıp sıcakken daha performanslı olduğunu bile söyleyebilirim.
Motoru alan soluğu izmirde alıyo heralde.
Bu yaz kısmet olursa ben de izmire doğru 3-4 günlük bir gezi yapmayı düşünüyorum.
Yanlış hatırlamıyorsam başlığımızın eski üyelerinden Selka, Antalya dan Şanlıurfa ya kadar (daha da uzakğa olabilir) bir gezi yapmıştı eşi ile birlikte. Bu gezi de yazın yapılmıştı. Malum, bahsi geçen bölgeler Türkiye nin en sıcak bölgeleri. Bir sorun yaşamamıştı. Başlığı aratırsanız gezinin bütün detaylarını bulabilirsiniz.
Ben şu başlığı buldum ;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...fa-gezisi.html
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Merhaba Bektas46;
İnşallah başarırsın,hayalini kurmak işin %50'sini başarmak demektir. Ben daha uzun bir gezi yaptım, yaklaşık 3.000 Km.lik. Ama havalar biraz soğuktu. Aşağıda vereceğim linkten gezimi görebilisin.
http://www.motosiklet.net/forum/konu...ml#post2190492
Canan Hocam;
Aklı sadece iki motorun birbirini geçmesine yeten birisi ile muhatap olmana bile değmez. Herkese selamlar...
Şarköy'de Sigortacı...
Haklısın Ayhan Hocam!
Ama bazen kanım kaynıyor işte, durduramıyorum kendimi...
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Sende haklısın Canan Hocam;
Bak anlattığın marş sorununu bende yaşamıştım, ne güzel anlattın, ellerine sağlık...
Şarköy'de Sigortacı...
Allah mesut bahtiyar etsin, haberimiz olmadı, olsa en azından bir tebrik mesajı gönderirdik. Arkadaşlar inşallah emekli olduğumda böyle dostların hep yanında olmaya olmaya çalışacağım. Çok sevindim Hazar. Tekrar Allah mesut etsin...
Şarköy'de Sigortacı...
Hayırlı uğurlu olsun, Allah bir yastıkta kocatsın inşallah!
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)