en son yanılmıyorsam metzellerın lastık ebatları tutmakta ıdı.
cunku ben de lastıklerımı degısmeyı dusunmekteyım 2006 model 4 seneyı doldurdu sızce sertlesmıs mıdır degısmek gereklı mıdır.görüntü olarak ıyı durmakda.km anlamında 19000 km oldu.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------
arkadaslar kahramanmarasda duzenlemekte oldugumuz mayıs ayının son cuma cumartesı ve pazar gunune motosıklet festıvalıne tum gv aılesını aılesını beklıyorum kalın saglıcakla
arkadaslar izmirde birtaz lastik araştırması yaptım benim motorun lastik ölçüleri 150-80-15 idi buldugum duro lastiğe 100 lira para istediler 150-90-15 lastik 1 cm yükselicek yani. urili lastik 120 lira 140-90-15 bu hem ince hem yuksek metzelderin tam geleni war 400 lira ona bakmadım bile:D bendeki lastiğin markası shinko idi motor 2009 olmasına rağmen lastik 2005 model:S shinko lastik de 160 lira bunlar sadece arka lastikdir öne bakmadım ama biraz zor bulunuyormus bizim lastik.
hyosung gv 250
Zamanında ben ve eski forum üyelerinden perioğlu (Muhterem) çok araştırarak Duro lastik almıştık GV'mize. Kesinlikle fabrika çıkışı lastiklerden daha iyidir. Shinko lastiği bayiden alıp takın o bile şu an üzerinde olan fabrika lastiğinden çok daha iyidir. Çünkü fabrika çıkış lastikleri gördüğüm çoğu motorda çok kalitesiz oluyor. GV'nin üzerinde bulunan Shinko lastik ister 2 yıl ister 5 yıl geçsin sanki hiç eskimemiş gibi görünebilir ama hamuru çok sert olduğundan en ufak bir ani arka fren yaptığınızda arka selenizi yan tarafınızda görebilirsiniz. Başıma geldiği için biliyorum.
Netice itibariyle ben 2009 yılında Duro lastikleri çifti 190 TL'ye almıştım. Arka lastik 1 cm daha kalın oluyor. Performansı ise üzerindeki fabrika lastiği Shinkodan çok çok daha kalitelidir emin olun.
..::.. GO ..::..
sanırım orhanın da dediği gibi duro en mantıklısı olacak o zaman...
ya bu arada çok maymun iştahlı oldum arkadaşlar gözümü akşamdan beri varadero ya taktım yaw acaba ben bunu zaptedebilirmiyim falan diyorum..650 lik düşünürken bir anda kasayım kasılayım alayım bir daha da hiç değiştirmeyim diye düşündüm ama sanırım sadece düşünmekte kalacağım :D
herkese iyi geceler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
ozur dılerım bırsey sorucam.affınıza sıgınarak. yorumlar bı kac kısı arasında mı gecmekde
bir kaç kişi derken??
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Arkadaşlar hepinize selam ederim. Uzun zamandır yazamadım. Herkesin yeni yılını kutluyorum bu arada. Lastik meselesi benim de gündemimde. Biraz tuzlu da olsa metzeller ya da michelin almayı düşünüyorum. Boyutlarını bir araştıracağım bakalım.
Kış olması benim motorla ilgilenmemi engellemiyor tabi. Bu aralar kaska ses sistemi yapmayla uğraşıyorum. Başarılı olursam fotoğrafları yayınlarım. Başaramazsam kaskta fazladan bir delik olacak galiba
bektas46 biraz kış rehaveti var gibi üzerimizde, o yüzden sanki bir iki kişi cevap veriyor gibi görünebilir fakat emin ol çoğu kişi düzenli takip ediyordur.
Mutlu olmanız dileğiyle...
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
merhaba arkadaşlar.
yazın lastikleren şikayetçi değildim ama şimdi şikayetçiyim. benim lastiklerim yeni sayılır 6500 km de ama islak yolda beni çok tedirgin ediyorlar..metzelller gibi pahalı bir lastikte,Duro gibi bilmediğim bir markanın lastiğini de almak istemiyorum. ne almalıyım yardımcı olurmusunuz.
kullanma kılavucunda lastik ebatlarının sonun da yazan 59s ve m/c 70s hız katogorisini mi ifade ediyor.. teşekkürler..
Ön teker ebadı 110/90‐16 59S
Arka teker ebadı 150/80‐15M/C 70S
Sonundaki değerlerden 59 lastiğin yüklenebileceği ve taşıyabileceği yük miktarının kodu, S harfide lastiğin önerilen max hızıdır.S kodu 180km/s'ye denktir.
59'u bilmiyorum ama 60'ın lastik başına kaldırabileceği yük miktarı 250kg,o zaman 59'da 243kg falandır,70'in ise 335 kg'dır. Birde M/C yazar buda ''motorcycle'' demektir.Yani motosiklet lastiğidir.
Lastik motoru asfalta bağlayan ve dolayısıyla fren mesafesini doğrudan etkileyen en hayati parçalardır.Dolayısıyla ucuza kaçmamak gerekir.Bende paraya kıyıp Michelin ön arka taktırdım.Tabiki ani frende bu lastikte kayıyor ama en azından kendimi güvende hissetmemi sağlıyor.
Bu arada şehir içi ideal kullanım deviri ne olmalıdır?Son günlerde baya devirli kullanıyorum sanıyorum çevre yollunda 9000 devirden aşağıya inmiyor dolayısıyla benzin sarfiyatım arttı.Sizin 5. viteste seyir devriniz nedir arkadaşlar?
vallahı arkadaslar bılemıyorum bır kac kısı kendılerını bılıyor
ılgı cekmedı sanırm kahramanmarasda festıval gv aılesı olarak beklemekteyım mayısda kahramnmarasa
Bir kaç kişi denir olmuş artık hakkımızda yaa
Olur mu bektas46! Biz hep burdayız, mevsimsel bir durgunluk söz konusu sadece!
audioslave, 9000 devir çok fazla. Genelde 8000 deviri aşmadan vites değiştirmek gerekir.
Süreklki 9000 devirde kalıyorsan 4.vites 110-115 civarı gidiyor olman lazım ve de ful gaz. Geçi 5. vites de de ful gaz açman lazım o devir için (rampa aşağı değilse).
Bence fazla sıkıştırıyorsun motoru
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Audioslave ben E 80 de 100 ile giderken 5 viteste 7000 civarı seyrediyorum- Ki bu da 5 viteste 90 civarı seyretmek demek..Uzun yolda denemelerim sonucu 5500-6000 devirlerde en ekonomik olduğunu keşfettim.8000 e kadar çok fazla fark yok,9000 e çıktığında ciddi olarak artıyor.
Kolpa Adamları
yakın konumda olanlar illa ki zamanı gelince siz konu açınca değerlendireceklerdir, biz istanbuldan nasıl gelicez iş güç var, mayıs da yıllık izin genelde olmuyor, öyle her festival var denilen yere de gidilmiyor, daha çok bilgi lazım, insanların ilgisini çekecek etkinlikler vs vs vs vs
Sanırım ben bu motoru racingciler gibi kullanıyorum.Çevre yolunda abartısız 9000-10000 devir arası.Çünkü bastıkça motor banamısın demiyor.Birde yüksek devirdeki gürültüsü hoşuma gitmeye başladı.Arabaları solladıkça kendimi iyi hissediyorum.Sanırım bir sonraki motorum Fazer olacak
iyi günler arkadaslar bende persembe gunu itibariyle GV 250 alarak ailenize katılmış bulunmaktayım.Bana önerceginiz ve tavsiye edeceginiz bilgiler var mı?(Ehliyeti yeni aldım ve bu motor ilk vitesli motorum). Onun dısında soracagım sorular;
1) Arka yan çanta alıcam.Ne önerirsiniz ?
2) Motor koruma demiri alıcam nerden en hesaplı alabilirim.(Kocaelinde oturuyorum.Ankara ve İstanbula sık sık iş maksatlı gidiyorum)
4500 tl ye 2006 model 2008 trafık cıkıslı 8500 km de sıyah-gri GV-250 aldım. Sizce fiyatı nasıl?
Merhaba bleach_1;
Allah hayırlı uğurlu etsin, güle güle kullan, fiyatı normal, sorduğun sorular içinde siteyi tamamen okursan, hem zevklidir, hem de aradığın tüm soruların cevabını bulabileceksiniz.
Arkadaşlar uzun bir süredir yoktum, bundan sonra daha sık görüşmek üzere...
Şarköy'de Sigortacı...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)