Arkadaşlar gv 250'de benzin filtresi yok mu?Yade nerede manuelinde göremedim.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Motor...Q5fAccessories
Eğer varsa da bu linkteki filtre yada benzeri mi var?
Arkadaşlar gv 250'de benzin filtresi yok mu?Yade nerede manuelinde göremedim.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Motor...Q5fAccessories
Eğer varsa da bu linkteki filtre yada benzeri mi var?
güzel soru benim elimde belki lazım olur diye aldığım şu
http://www.hyosungsource.com/hyosung...odels?cPath=77
filtre var ben de service manuel e baktım "fuel filter" ibaresi yok. Fakat motorda olması gereken yeri biliyorum hafta sonu bir bakayım.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
benzin filtresi var diye biliyorum bende ama..?hiç de merak edip kontrol etmedim.acaba karbüratörlü tiplerde yok da enjeksiyonlular da mı varki?o da saçma olur muhtemelen vardır.hakan hocam bakınca kafamızda netleşir.
bu arada iskenderunda kış çok çetin geçmiyormuş arkadaşlar.o yüzden bir ara gidip motoru antalyadan alıp getirmek istiyorum.ama yağmura yakalanmadan bir ayar çekmem lazım.yada şubat mart gibi mi yapsam acaba diyorum.bu arada ben buradaki motor trafiği kadar hiçbir yerde motor yoğunluğu görmedi.iskenderunda trafikte otomobilden çok motor var.scooter ve commuter ağırlıklı ve maalesef bir motora 4 kişi binen birilerini canlı olarak ilk defa burada gördüm.kask diye bişi kimsede yok zaten.kask mont buradaki insanlara çok yabancı gibi.ve ne hikmettir trafik polisleri bu kadar eminyetsiz ve yoğun bir motor grubun denetlemiyor.hafta da en az bir defa trafik kazası oluyor ve başrollerde hep motorlar var.insan üzülüyor,bir de montlu kasklı gruplar çok nadir de olsa çıkıyor (geleli 1 ay oldu 2 kişi görebildim sadece) o gruplarla da nasıl dalga geçiyolar artık bir görseniz yani kasklı ve montlu birini uzaylı görmüş gibi dikkatle süzüyolar böyle bir yerdeyim.ama fena yer değil.yaşanılacak bir yer.
herkese saygılar sevgiler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Benzin filtresi yanlış bilmiyorsam aşağıdaki resimde işaretlediğim yerde olması lazım.
Resim yükleme çalışması yapıyorum geçmiş fotolardan bir deneyeyim bakalım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 ----------
bu iş tamam galiba buda zeytinbağı sırtları marmara kıyısı olmasına rağmen sanki karadeniz kıyıalrı gibi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:29 ----------
[/IMG]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------
Bu resimde yalova delmece yaylasından mavi yeşil rota üzerinde zirve sayılabilecek bir yer ve güzel bir rota gerçekten.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------
Bu resimde şile ağva arasında bir yer günü birlik turlarımızdan yeğenimle beraber.. buresim yükleme işlemini nihayet çözdüm görsel paylaşımım daha çok olacak inşaallh
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Benzin mandalım kilitlendi ama "On" da kaldı iyi ki. Çeviremiyorum şimdi neden olmuş olabilir bu?
Arasına metal bir parça gelip kilitlemiş olmasın söküp içine bakmayı denediniz mi?
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Arkadaşlar Herkese Merhaba;
Dün uçakla İstanbul'dan Van'a dönüş yaptım, kısmet olursa hepsinin fotoğraflarını yayınlayacağım. Bundan sonra kısmet olursa internetim var. Bol bol yazışırız. Saygılarımla...
Şarköy'de Sigortacı...
doobly bence wd 40 işini çözecektir.kilitlenme ihtimali olmaması lazım.muhtemelen sıkışmıştır.bu arada arkadaşlar musluğu hangi konumda tutarak kullanıyor?aman reserve de iken kullanmayın..dikkat..
ayhan abi hoşgeldin.kazasız belasız bitirdin macerayı.fotoğrafları merakla bekkliyorum.
mithat hocam resimler güzel saygılar.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Ayhan abi hoşgeldin fotoğrafları bekliyoruz
Rezerve konusunda benim de bir sıkıntım var ben musluğu rezerveye çevirdiğim zaman motor stop ediyor yani çevirir çevirmez değil tabiiki heralde borulardaki benzin bitene kadar çalışıyor sonra stop ediyor ve daha da çalışmıyor ancak musluğu normal yerine çevirince çalışıyor.
Kilitci, resimde işaretlediğin parça sanırım benzin filtresi olması lazım,ama ben emin olamadım o parçayı söktükten sonra birde eğer benzin filtresi değilse diye buraya yazıp sorayım dedim.
Birde bu hyosungsource'dan sipariş verince kargo nasıl oluyor orda yazan ücrete ek olarak eklenip mi ödüyoruz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
Ayrıca kuralkan.net'te benzin filtresi göremedim.Yani sadece bir filtre için hyosungsource'a sipariş vermek istemiyorum.
Bence benzin filtresini koreden sipariş vermeye gerek yok çünkü çok özel birşey değil herhangi bir filtre olur diye düşünüyorum hortuma geçen yerler kalınlık olarak aynı olsun yeter.
Benzin filtresini en yakın motosiklet tamircisi/parçacısından alabilirsiz. Çok özel filtreler kullanan motosikletler hariç hepsinde aynı ölçüde/özelliktedir. Fiyatı da 1-10 TL arasında. Ucuzla pahalı arasında bir fark yok tutturabildiğine satıyorlar. Piyasada genelde 5 TL dir. Birkaç üstteki mesajda resimde işaretli parça düşündüğünüz gibi benzin filtresi. Örnek olarak;
http://www.velomoto.com.tr/urun.php?...1&kategori=113
http://www.rialli.com/urunler/323_ya...-filtresi-001/
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...iltresi-2.html
burda da benzin filtresiyle ilgili bir durum söz konusu,ama oradaki filtreler 1 giriş 2 çıkışlı bizim filtreler 1 giriş 1 çıkışlı.
Bizim motorlarda ve çoğu görece küçük hacimli motorda verdiğim linkteki gibi basit benzin filtresi kullanılır. Senin verdiğin linkteki motorda araba motoru gibi motor olunca araba filtresi gibi de filtresi oluyor Bizim motorlardaki filtrelerin görevi sadece benzini süzmek, bmw dekinin pompadan gelen basıncı regüle etmek gibi bir görevi daha var.
Anlaşıldı.Diğer çıkış basıncı ayarlamak için olması lazım.Yarın eğer zamanım olursa Sirkeci'de benzin filtresi bakıcam.
Kilitlenme alttaki vidadan kaynaklanan bişeymiş ucu ezilme yapmış. Vidayı değiştirince sorun çözüldü de bişey soracağım. O vidanın görevi nedir vidayı çok sıktığımızda mandalı sabitliyor. Gevşek bıraktığımızda mandalı çevirebiliyoruz bu vidanın gevşek bırakılmasının bir sakıncası var mı?
Ayrıca res muhabbetine gelince de 2 aydır bu motosiklete sahibim ama yine çözemedim şu yedek olayını.
-Yedek deponun dolması için benzin alırken mandalı "res" konumuna mı getirmeliyim?
-Sürekli "res" konumunda kullanırsak öncelikle normal depoyu kullanıp bitince mi yedeği kullanmaya başlıyor.
-Yoksa "res" normal depodan ayrı bir birim mi yani "res" te benzin yedek depodan, "on" da ise normal depodan mı geliyor?
Başlığa da göz attım bunun hakkında yorumlar var ama kesin bir yorum yok.
Bunu biri güzelce yazarsa çok sevinirim gece gündüz onu düşünüyorum kendi kendime denemeler yapıyorum.
Aslında bence durum şu; benzin biterken hatta motor tekleyip stop ettiğinde musluğu ''on'' konumundan ''res'' konumuna getirerek bir süre daha ilerleyebilirsiniz.Benzinciye gidip benzin aldığınızda otomatikman depo dolacak böylece hem normal kullanım için hemde ''res'' konumu için benzinde dolacaktır.
TaaVan'dan- Teeekirdağ'a 3.000 Km
Arkadaşlar uzun zamandır Topici takip edemedim. Sorularınıza cevap veremedim. Özür dilerim. Döner dönmez yoğun görevler peşimi bırakmadı. Gezimin Fotoğraflarını Ancak bu gün aşağıda verdiğim linkte yayınlayabildim. İnşallah beğenirsiniz...
http://www.motosiklet.net/forum/konu...ml#post2191256
Şarköy'de Sigortacı...
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)