Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Eylül 2010, 14:07
#7921
canatas'a katılıyorum.
+1
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:46 ----------
Peki arkadaşlar motorunda ön çatalın biraz gevşediğini düşünen ve bunu gideren arkadaşlar varmı?Sanki ön freni sıkınca ön çatal ufaktan ileri geri hareket ediyo gibime geliyor da...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------
Birde arka lastik için 150/80 yerine 150/90 lastik kullansak ne gibi artısı eksisi olur?150/90 uygun mudur?
Reklamlar
-
05 Eylül 2010, 14:24
#7922
audioslave adlı üyeden alıntı
canatas'a katılıyorum.
+1
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:46 ----------
Peki arkadaşlar motorunda ön çatalın biraz gevşediğini düşünen ve bunu gideren arkadaşlar varmı?Sanki ön freni sıkınca ön çatal ufaktan ileri geri hareket ediyo gibime geliyor da...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------
Birde arka lastik için 150/80 yerine 150/90 lastik kullansak ne gibi artısı eksisi olur?150/90 uygun mudur?
Muhtemelen ön fren balatan eskidi eskisi kadar iyi tutmuyor ve belli aralıklarla tutup belli aralıklarla tekeri bırakıyor. Sen de maşanın titrediğini sanıyorsun.
Tecrübeyle sabittir.
-
05 Eylül 2010, 14:33
#7923
ama geçen hafta değiştirdim. motomaster marka taktım biraz dandik balata ama sirkecideki eleman bana bunu önerdi kore malı dedi iyidir dedi,brenta istedim ama ondan artık getirtmediğini,gereksiz pahalı vs cart curt saydı.
Velhasıl yeni değiştirdim.Kendim değiştirdim,ilk etapta çok sıkıydı biraz alttan hidrolik yağını alıp kaliper pistonlarını genişletince sıkılığı geçti tam oldu diye düşünüyorum..
-
05 Eylül 2010, 20:30
#7924
herkese iyi akşamlar..
serden abi sissybar hayırlı olsun fiyatı normal gibi geldi bana.
cdi arızası senin de sorduğun ve canan abinin de açıkladığı gibi 6000 devirde 3-4 sn süreyle motor devri sabit tutuyor ve sonra tekrar devirlenmeye başlıyor.aslında çok bir problem değil bana göre ama param olunca değiştirebilirim..
yurtiçinde kuralkandan alırsanız 400 tl civarı tutuyor hyosource'den 200-250 tl ye hallediliyor.ama canan abinin de dediği gibi 3 farklı tip var.sipariş sırasında motorun modelini yazarsanız sanırım onlar uygun olanını yollarlar.yada cdi'ye bakarak resimdekilerden uygun olanı seçebilirsiniz.
ben de iskenderuna gittim geldim.4 gün için yeni iş yerimi gördüm ev kiralarına falan baktım.biraz ön fikir sahibi olup döndüm.
neyse şimdiden herkesin kadir gecesi mübarek olsun.kazasız belasız sürüşler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
05 Eylül 2010, 21:43
#7925
Merhaba, GV 250 almayı düşünüyorum. Bu motorda özellikle dikkat edilmesi gereken, "alırken şunu kesin kontrol et" diyebileceğiniz birşey var mı?
-
06 Eylül 2010, 19:02
#7926
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Merhaba, GV 250 almayı düşünüyorum. Bu motorda özellikle dikkat edilmesi gereken, "alırken şunu kesin kontrol et" diyebileceğiniz birşey var mı?
Alacağın gv 250'nin rodajının uygun ve periyodik bakımlarının zamanında yapıldığından emin olmalısın hatta sözle değilde kağıda kaşelenmiş servis mühürlerini görmeni öneririm.Daha sonra değişen parçası olup olmadığını öğrenmelisin.Kim ne derse desin lastiklerin raf ömrü 4 seneyi,kullanım ömrü 3 seneyi geçmemeli daha fazla ve yorucu kullanıldıysa 2 senede lastiklerin değişmiş olması gereklidir.Eğer değişmediyse kaliteli lastik fiyatı olarak 500 tl'yi gözden çıkartmalısın ve motoru öyle almalısın.
Tabiki vuruğu kırığı yatığı varmı diye sormuyorum bunların olmaması lazım varsa da yürüyen aksama ve diğer mekanik parçalara mani olmamalıdır.
Daha başka eklenecek olanlar varsa arkadaşlar yazarlar.
-
06 Eylül 2010, 22:32
#7927
gv 250'de bagaj olarak ne gibi uygulamalar kullanıyorsunuz?arka çanta, arka demir yan aparat vs. nasıl çözdünüz bu gereksinimi?
-
06 Eylül 2010, 23:04
#7928
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar foruma dönüş yaptık eskilerden hatırlayanlar olucaktır beni, gv250 satma fikrinden vazgeçmiş bulunuyorum.
-
07 Eylül 2010, 01:11
#7929
audioslave adlı üyeden alıntı
Alacağın gv 250'nin rodajının uygun ve periyodik bakımlarının zamanında yapıldığından emin olmalısın hatta sözle değilde kağıda kaşelenmiş servis mühürlerini görmeni öneririm.Daha sonra değişen parçası olup olmadığını öğrenmelisin.Kim ne derse desin lastiklerin raf ömrü 4 seneyi,kullanım ömrü 3 seneyi geçmemeli daha fazla ve yorucu kullanıldıysa 2 senede lastiklerin değişmiş olması gereklidir.Eğer değişmediyse kaliteli lastik fiyatı olarak 500 tl'yi gözden çıkartmalısın ve motoru öyle almalısın.
Tabiki vuruğu kırığı yatığı varmı diye sormuyorum bunların olmaması lazım varsa da yürüyen aksama ve diğer mekanik parçalara mani olmamalıdır.
Daha başka eklenecek olanlar varsa arkadaşlar yazarlar.
Teşekkürler
-
07 Eylül 2010, 15:27
#7930
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Teşekkürler
birşey değil.
Vlm marka akü kullanan varmı aranızda arkadaşlar fiyatı Yuasa'nın yarısı kadar ytx9-bs modeli.
Bunu taktırmayı düşünüyorum.Ancak ucuz etin yahnisi hesabına dönmemesi için merak ettim kullanan arkadaşlar varmıdır diye...
-
07 Eylül 2010, 15:39
#7931
DeJaVu_91 hoşgeldin.
audioslave Yuasa'nın fiyatı zaten çok pahalı. VLM güzel akü diye biliyorum. Bir de kışın kullanmıyorsanız motoru, akü 2 yıl gider sonra değiştirirsiniz. Ben jelli ucuz bir akü aldım 2 yıl gitsin yeter zaten 40-50 lira verdim.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
07 Eylül 2010, 16:01
#7932
audioslave adlı üyeden alıntı
birşey değil.
Vlm marka akü kullanan varmı aranızda arkadaşlar fiyatı Yuasa'nın yarısı kadar ytx9-bs modeli.
Bunu taktırmayı düşünüyorum.Ancak ucuz etin yahnisi hesabına dönmemesi için merak ettim kullanan arkadaşlar varmıdır diye...
Motorum 1 yıl yatmış akü bitmiş. VLM YTX-14BS yeni değiştirdim. Gayet güzel ve memnunum. Tavsiye de ederim. Alalı 4 ay oldu. 10 gün çalıştırmadığımda oldu sorunsuz tek marşda alıyor.
-
07 Eylül 2010, 21:19
#7933
vlm ytx-14bs 'yi gv 250 ye takmadınız sanırım.Çünkü motorda zannedersem 9amperden büyük akü takacak yeterli yer yok.
-
09 Eylül 2010, 02:10
#7934
audioslave adlı üyeden alıntı
vlm ytx-14bs 'yi gv 250 ye takmadınız sanırım.Çünkü motorda zannedersem 9amperden büyük akü takacak yeterli yer yok.
enjeksiyonlu 2009 model ve evet ytx14 bs takıldı.Orjinal aküsüde 14 amperdi. Karbüratörlüler 9 amper.
-
09 Eylül 2010, 11:13
#7935
Herkesin Ramazan Bayramı Mübarek olsun!
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
09 Eylül 2010, 11:25
#7936
Amin.Allah bayramımızı mubarek etsin.
-
09 Eylül 2010, 11:49
#7937
Herkeze iyi bayramlar arkadaşlar.
-
09 Eylül 2010, 12:28
#7938
Çok teşekkürler;
Herkesin Şeker bayramı şekerle dolsun....
Şarköy'de Sigortacı...
-
09 Eylül 2010, 16:24
#7939
Kanuni / S&T Kanuni
Model
GT 250 R ile hyosong gtr 250 arasın dakı fark ne arkadaslar
-
09 Eylül 2010, 20:58
#7940
Sayın Gv kullanıcısı arkadaşlarım,
Motorumu satıyorum bilgilerinize;
bebeğimiz olması ve eşimin baskıları nedeniyle otomobile yöneleceğimden ancak motor sevdasının bitmemesinden dolayı cbf 150 takas opsiyonum var. Dolayısı ile arabadan sonra tekrar gv 250 alabilirim.
ilan detaylarım için ilgili linke tıklayabilirsiniz.
www.sahibinden.com/31149258
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler