arkadaşlar çok onemlı bırsey sormak ıstıyorum. amortisorunuzu hangi rakamda kullanıyorsunuz ben ''3'' de kullanıyorum. genelde 2 kişi bindiğim için ortalama 150 kg. acaba cok mu sertte kullanıyorum ?
gv250 için 100tl'ye çıkma, orjinal,temiz sisibar buldum. Fiyatı normalmi sizce?
cdı arızası dediğiniz 3. vites 6.000 devirde meydana gelen kısa süreli yığılmaylamı kendisini tanıtıyordu? Öyleyse kimler hangi maliyetle bu sorunu nasıl çözdü?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
gv nin üzerinde neden stkanuni yazıyo sırf bu yüzden kararımı değiştirdim ben o parayı veriyosak çinli gibi görünmemesi lazım
Tr pazarında özellikle en iyi geçiş motoru kabul görmüş lokomotif model olan 250gtr nin çok satması iştahları kabartınca,yarış başladı.kanuni baskın geldi ve anlaşmasını yaptı.Mahkeme sonucuyla Global devreden çıktı. Sizin düşünceniz çoğu kişide baskın olunca eski cirodan uzak kalınmış oldu.Bende aynı düşünceleri paylaşıyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Aslında teknik olarak s&t daha gelişmiş.cdı arızası sonlanmış,enjeksiyon gelmiş,eksoz değişmiş.Ama markaya bakış açısı değişmemiş itici geliyor heralde. Bana sorarsanız bakımı kolay ve arıza şansı az olan çift eksozlu,karburatörlü model daha mantıklı.Cruıser kullanıcılarının modifiye tutkusuna ters düşüyor enjeksiyon.
cevaplar için beklemedeyim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Sisibar fiyatı bana iyi gibi geldi orjinal ve temiz demişsin.
Cdi arızası için ya koreden getirtmek gerekiyor veya türkiyede merkezyedekparça.com'da var bir de geçenlerde bu forumdan birisi söylemişti Kadıköy Piton Motor. Burada beyin tamirleri yapılıyormuş ben hiç gitmedim fakat bir sormakta fayda var.
http://www.merkezyedekparca.com/agru...d=78&p=HYOSUNG GRUBU | GV 250
Yukarıdaki adres fiyat belirtmeyince hyosungsource ile kıyaslama şansıda kalmıyor. Bahsettiğim olay cdı arızası belirtisimi oluyor?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Hyosungsourceden getirilecek yeni cdı ünitesinin hatası düzeltilmiş yeni model olduğundan emin olmakta ayrıca sıkıntı sebebi.Hele memleketten alınabilecekler kesin eski ithalat bence.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
değişecek ve yeni takılacak bir cdi ünitesi sadece 5500'de devirim sonradan artması olayını çözüyor değilmi başka herhangi bir özelliği yok mu?
Arkadaşlar Merhaba.
Hyosung Gv 250 ler için yaptığımız koruma demirinden sonra sisybar da ürettik.Fotoğraflarını ekliyorum:
Sahibinden.com da ilan detayları mevcut:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...30908403/detay
İlan no: #30908403
Tamamen civatalarına kadar paslanmaz çelikten(Krom kaplamadan 3 kat daha pahalı bir malzemedir) imal edilmiştir.Paslanmaya karşı ömür boyu garantilidir.Arada bir Wd 40(Nalburlarda bulabilceğiniz tüm metal aksamlar için kullanılması önerilen bir çeşit metal yüzey koruyucusu) ile silerek bakımını yapmanız yeterlidir.Orjinal olarak satılandan çok daha ortopedik ve kalitelidir.Artçınızın rahatlığı için sırtı kavrayacak şekilde tasarlanmış olup geniş ve yüksek bir yapıya sahiptir.Gerekirse arkaya yüklük takılabilecek şekilde hazırlanmıştır.Atölyemize geldiğiniz taktirde ücretsiz montaj yapılmaktadır.
http://img690.imageshack.us/slidesho...mg1949copy.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/1305/mg1949copy.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/2860/mg1957copy.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/7242/mg1958copy.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/2296/mg1960copy.jpg
[COLOR="Red"]www.tamerkarakulak.com[/COLOR]
hocam keşke bitane gv 250 uzerınde takılı resmi olsaydı harika olurdu.
viceroy ben geçen yıl 200tl vermiştim sissy bara 100 tl uygun bir fiyat gibi geliyor bana,
hoşuna gittiyse al derim ama orijinaline arka çanta takmak için biraz kısa diyorlar ,ben hamdi ustaya yaptırdım uzun olanından..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
Sisibarı 4 ay kullanılmış sıfır ayarında orjinal 100 tl den aldık ve taktık bugün.
Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkürler.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
siz airhawk'lardan almıştınız arkadaşınıza değilmi?onu sele içinemi yoksa dışamı yerleştirdiniz?
Bu arada cdi ünitesi zannedersem 280tl. eğer sadece 5500devirde kısa süre hızlanmayı probleminden başka bir şeyi çözmüyorsa bence değişmesi gerekli olmayan bir parça.Ama yakıt tasarrufu falan da sağlıyorsa takılması düşünülebilir
Ohoooo, ben girmeyeli muabbet bayağı uzun olmuş burada
CDI arızası,5000-6000 devir civarında motorun gazı algılamayıp devrini sabit tutması olarak tanımlanabilir. CDI ünitesi, yurtdışından gelirse yaklaşık 200 TL gibi bir maaliyet tutar (3 tip CDI var, doğru olanı sipariş etmek lazım. Konnektör tip ve sayısından ayırt edilebiliyor).
Yurtiçinde ise CDI değiştirmek 400 TL ler civarında sanırım. Bir de CDI içerisindeki yazılımı değiştirmek söz konusu ki bir Elektrik - Elektronik Mühendisi olarak işi yapacak kişinin bunu nasıl yaptığını önceden gözümle görmeden hayatta teslim etmem CDI mı!
Aynı sorun benim motorda da var ve ben değiştirmeyi düşünmüyorum. Bence ciddi bir problem değil, bugüne kadar bir sıkıntı yaratmadı bana! Aççıkcası sırf yukarıdaki problem yüzünden CDI ünitesini değiştirmek bence gereksiz!
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)