Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ağustos 2010, 02:20
#7841
Merhaba arkadaşlar;
Key-X hemen ledli bir ampul aramaya başlıyorum, sisler çok lazım oluyor, aküyü bitirmeyen bir sis farına gerçekten çok ihtiyacım var. Bilgiler için teşekkürler....
Merhaba Viceroy;
Kendi motorumun özelliklerini çok inceledim, tüm topicim baştan sona okudum, ama keeway supershadow hakkında hiç bir bilgiye sahip değilim. Sen yazdıktan sonra sahibinden.com'a baktım, ama modelini yazmadığın için kewayın hakkında bir fiyat tahmininde bulunamayacağım. 2008 model GV250 den bahsediyorsun, enjeksiyonlu model olduğu için onlarda zaten cdi hatası yok diye biliyorum. Fotoğrafını koyduğun GV250 nin hem koruma demiri, hem de hem de sisbarı var. Ama başka bir GV250 içinse hyosourchten alınan koruma demirinden topicte o kadar da memnun kalmadıklarını okumuştum. Yurtiçinden almanı tavsiye ederim. Sisbar hakkında yorum yapamayacağım. 1.500 km deki GV250 zaten rodajı tamamlamıştır. Ayrıca nasıl bir rodaj yapacaksın ki?
Canan Hocam;
Motoru ilk aldığımda egzos tamamen açık odluğu için patlatma yapıyordu. Erciş ilçesinde bir motosiklet tamircisine götürdüm, ilk defa GV250 ye bakım yapacaktı, bende eğer süpap ayarı yaptırırsam patlamayı keseceğini düşünmüştüm. Tamirci söküp baktığında bunların süpap ayarlarının otomatik olduğunu, bunlara süpap ayarı yapılamayacağını söyledi. Sadece 2 motor arasında senkronizasyon ayarı yapılabileceğini söylemişti. Şimdi sizde süpap ayarı deyince kafam karıştı. Teşekkürler...
Şarköy'de Sigortacı...
Reklamlar
-
29 Ağustos 2010, 03:06
#7842
acoskun adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar;
Key-X hemen ledli bir ampul aramaya başlıyorum, sisler çok lazım oluyor, aküyü bitirmeyen bir sis farına gerçekten çok ihtiyacım var. Bilgiler için teşekkürler
Led ampüllerden gerçek sis farı kadar performans alamazsın haberin olsun.
Daha öncede söylediğim gibi ancak aydınlatmaya yardımcı olabiliyor.
-
29 Ağustos 2010, 06:04
#7843
Cevabın için teşekkürler canan abi daha önceki çin malı motorumda daha 1000 km'de sübap ayarı yapmak gerekmişti gv250'de buna gerek olmayacağını tahmin etmiştim zaten çekişinde herhangi bir sorun yok ilerde olursa o zaman bakacağız artık.
Ayhan abi otomatik sübap ayarı nasıl birşey tam bilimiyorum fakat tahminim bizim motorlar öyle değildir çünkü daha teknolojik motorlarda bile sübap ayarı yapılıyor diye biliyorum.
Sahibinden.com'daki koruma demirini aldığımız adam sisi bar ve çanta demiri aparatını yapıyorum diyordu yapım aşamasında olan halini görmüştüm rahat bir sisi bar olacak gibiydi eğer yapmışsa oradan da alınabilir.
-
29 Ağustos 2010, 07:13
#7844
Yorumlara eklenecek bir şey kalmadı bu arada resimdeki motorda benim motorum çarşbaşı / yalıköyde çektiğim foto güzel çıkmış
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
29 Ağustos 2010, 07:59
#7845
Günaydın Arkadaşlar,
Ayhan Hocam, senin verdiğin bilgiden sonra servis kitapçığını tekrar bir karıştırdım. Sübap ayarı otomatik değil, bugüne kadar hep duyduğum ve bildiğim gibi manuel
Zaten otomatik olması Mustafa nın da dediği gibi bu teknolojideki motorlar için fazla lüks olur Otomatik mesafe ölçüm tertibatı ve otomatik sübap hareket tertibatı zaten motor bloğuna sığmaz.
Bence o ustayı bir sorgula sen, hatta ezbere konuşan ustalara motoru emanet etme bence. Muhtemelen anlayamadığı için öyle demiştir sana.
Eğer ihtiyaç varsa, sübap ayarının nasıl yapıldığının resimli detayları var bende, gönderebilirim.
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
29 Ağustos 2010, 10:12
#7846
-
29 Ağustos 2010, 13:28
#7847
Canan Hocam Merhaba;
Sanırım haklısınız, burda elimizdeki imkanlarda malum, başka usta değiştirme şansım da yok, çünkü başka usta yok. Nasıl yapıldığını gönderseniz bile ben o kadar anlamam, ustada zaten sübaplar otomatik dedi, beklemekten başka çarem yok, seneye tayin olduğumda batı da yaptıracağım artık. İlginize teşekkürler...
Şarköy'de Sigortacı...
-
30 Ağustos 2010, 18:27
#7848
-
30 Ağustos 2010, 18:48
#7849
viceroy hayırlı olsun. Allah Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
-
30 Ağustos 2010, 19:10
#7850
Hayırlı olsun güzel motormuş güle güle kullanın.
-
30 Ağustos 2010, 19:23
#7851
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler.
Sıfır ayarında bir motosiklet almışız. Forumda artı ve eksileri paylaşırız artık. Sisi bar arayışımız yarın netlik kazanacak.Fiyatınıda burada paylaşırız.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
30 Ağustos 2010, 20:16
#7852
Hayırlı olsun Viceroy,
Kazasız belasız güle güle kullanır inşallah!
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
30 Ağustos 2010, 20:23
#7853
viceroy belasız kazasız sürüşler dilerim dayına...
bende topicte oldukca yeniyim iki sorum olacak sizlere:
1- şehiriçinde dur kalklarla yaklasık 50 km yol yapınca bacaklarımda hissedecegim şekilde motorun ısınması normal mi acaba? önceki motorlarımda 100km de falan hissettigim sıcaklıgı daha kısa mesafede hissetmem tedirgin etti beni. acaba acemiliğimden ötürü telaş mı yapıyorum?
2- yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve vitesler hala sert geliyo malesef:( hızlanmasında bi sorun yok motorun ancak son iki gündür motor sıcakken kalkışlarda sadece 1 seferliğine debriyajı bırakırken hafif cayırtı gibi bir ses geldi. hemen durup tekrer kalkış yaptıgımda olmadı 5 sefer denedim hiç olmadı bi daha tamirciye gittigimde de sorun olmadıgı için anlasılamadı sorun.acep bu şekilde bişeyle karsılasan oldu mu?
ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...
-
30 Ağustos 2010, 21:55
#7854
Arkadaşlar merhaba hafta sonu Çorum'dan Isparta'ya gidip geri döndüm. Böylece bir günde 700 km ile yeni rekoruma ulaştım . Uzun yol performansına bayılıyorum bu motorun tıkanma şişme yapmıyor. Uzun gezilere çıkmanızı tavsiye ederim.
Pazar günü Eğirdir Gölünde motosikletli bir grup vardı. Fakat ben oraya araba ile gittiğimden kaynaşamadım. Ancak yolda ya da molalarda karşılaştığım motorcularla sohbet etmek çok zevkliydi.
acoskun hocam çıkacağınız gezide yanınıza içlik almanızı tavsiye ederim sabahları artık havalar soğumaya başladı.
vıceroy yaptığınız takas umarım sizi mutlu eder.
nahzuvay ben yalnız ilk sorunuza cevap verebileceğim kusura bakmayın. Sıcak hava ve sıkışık trafik birleştiğinde gerçekten de motor ısınıyor. Fakat biraz yol açılınca hava sıcak ta olsa bir süre sonra motor soğuyor. Uzun yolda ise bahsettiğiniz şeyi bir kere yaşadım ama o gün giderken bana çarpan rüzgar bile yakıyordu beni.
Arkadaşlar gezi fotoğrafları ile hiç ilgilenemedim kusuruma bakmayın. Bir kaç hafta içerisinde yayınlarım fotoları.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
30 Ağustos 2010, 22:00
#7855
canantas,nahzuvay,timoti teşekkürler.
Dün motosikleti sürdüğüm zaman hayatımda gördüğüm en sert vites demiştim.Bugün teslim alıp sürmeden önce yağını Shell advance yarı sentetik API SG 10w40 ile yenileyip,manetten ayarını yapınca yumuşak oldu.Hatta müzmin sorun olan boşa geçmeme olayını bekledim o bile olmadı. Kullanım kitabında tavsiye edilen yağı ve özellikleri kullanın mutlaka. Benim gv650 API SL öneriyor ki bu standart sözde motosiklet için üretilen hiçbir markada yok.En iyimser seçim castrol o da API SJ. Gv250 deki yağı kullanınca vites kemikli olduğu gibi rahat çalışmadığını hissedebiliyorsunuz motosikletin.
Bu konuyu detaylı analiz ettikten sonra üzerinde motosiklet resmi var diye yolunmak yerine fabrikasının önerdiği tüm değerler ile örtüşen benzinli motor yağı kullanarak bu sorunları aştım.
sözün özü uygun yağı kullanın,manetten ayarı verin.Isınma olayı 20 km ye kadar üst devirleri yokladığım halde olmadı.Onu bir göstermekte yarar var derim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
30 Ağustos 2010, 22:38
#7856
harika bi takas olmuş güle güle kullanın motoru. Isınma konusuna gelince havalar aşırı sıcak bence normal biz bile motor kadar ısınıyoruz
-
30 Ağustos 2010, 23:52
#7857
Viceroy;
Allah hayırlı uğurlu etsin, güle güle kullan.
Timoti, tavsiyene uyup bir de içlik alacağım. Bu benim ilk uzun yol deneyimim, belki bu uzun yolda herkesten daha fazla uzun yol yapabilirim. Timoti, bu zamana kadar duyduğum günlük en uzun yol rekoru sizde, tüm topici okumuştum, bir günde bu kadar uzun yol duymamıştım. Tebrikler..
Canan Hocam;
Ön fren balatalarını değiştrim, bir de ayak freni ayarını yapayım dedim, harika oldu. Çok teşekkürler...
Şarköy'de Sigortacı...
-
30 Ağustos 2010, 23:54
#7858
Ne demek Ayhan Hocam.
Asıl ben verdiğim bilgilerin yararı oldukça seviniyorum! Faydalı olabildiğim için mutlu oluyorum!
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
31 Ağustos 2010, 17:58
#7859
Arkadaşlar sisibar arayışım sürüyor.Bahsettiğim yedek parçacıda gv650 için varmış ama gv250 için sisibar yok. Hyosungsourceden baktım gözüme takılmadı! Orjinali nerede kaç para bilen varmı? Mesela s&t kanunide bu aksesuar satılmıyormu?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
31 Ağustos 2010, 22:57
#7860
vıceroy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sisibar arayışım sürüyor.Bahsettiğim yedek parçacıda gv650 için varmış ama gv250 için sisibar yok. Hyosungsourceden baktım gözüme takılmadı! Orjinali nerede kaç para bilen varmı? Mesela s&t kanunide bu aksesuar satılmıyormu?
http://www.hyosungsource.com/parts/g...y-bar?cPath=70
istediğiniz parçayı buradan bulabilirsiniz.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 62 kullanıcı var. (0 üye ve 62 misafir)
Bu Konudaki Etiketler