4000 km de bakıma git yoksa garanti sorunu yaşayabilirsin.
4000 km de bakıma git yoksa garanti sorunu yaşayabilirsin.
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
kilitçi garanti bakım kartın yokmu ilk bakım 1000km.de ücretsiz. 2. bakım 3500km.de 3.bakım 7500 4. 11500 5. 15500 diyerek +4000 diye gidiyor. yalnız 2. bakım 3500 deydi. garanti dışı bırakmasınlar bir an önce git 3400 3300 diye işlerler karta aman kanuni duymasın
Hoş geldin Timoti;
Geçmiş olsun mu diyeyim, yoksa Allah böyle seyehatleri daha çok yaptırsın mı diyeyim bilmiyorum, ama anladığım kadarı ile çok güzel geçmiş. Deneyimlerine çok ihtiyacım var, uzun bir yolculuğa da bende çıkacağım, ihtiyaçların, yolda karşılaştığın zorluklar, bir günde en fazla kaç km gidebildin, gece yolculuğu yaptın mı? Daha çok soracaklarım var. Hele sen şu güzel yolculuğu bir anlatmaya başla. Seni tekrar aramızda görmek güzel.
Şarköy'de Sigortacı...
Benim motorun garantisi yok maalesef çünkü motorum 2007 model 2010 trafiğe çıkışlı elinde kalmış bir bayiiden sıfır almıştım o yüzden bakımlarını kendim yaptırıyorum
Kilitci Naber nasılsın.
Garanti malı aldıktan sonra başlar aldığın mal garantisiz olamaz vaktin varsa global le uğraşıp yola getirebilirsin.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
merhaba arkadaşlar, bu kış Keeway supershadow alarak motor yaşantıma başlamış oldum. 4-5 aylık kullanım sürecinde gördürüm 80 km üzerinde motorun güven vermediğidir. bu nedenle tedirgin kullanıyorum bu da beni yoruyor. Genelde şehiriçi (istanbul) kullanıyorum nadiren de Yalova, Şile ye gidiyorum.
650 cc geçiş yapmadan önce 250 cc de biraz daha tecrübe kazanmak istiyorum. bu Nedenle 100-110 km güvenle kullanabileceğim hızlanması ve fren sisteminin iyi olan bir motor arıyorum. yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
1-2 gün içinde 2006 model 2.el bi Hyosung GV 250 almayı düşünüyorum.
Kronik bir problemi var mı acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.
ya gv250 de rahatlık konusu açılmışken sorayım. Geçenlerde ilk kez uzun yollu bi geziye çıktım arkadaşlarla beraber. Bi süreden sonra artçı koltuğunun ucu belimi ağrıtmaya başladı. Ucu tam bel hizasında omurgama batıyor ve fena rahatsız etti. Boy 1.80 kilo 83. Yalnız gidon biraz düşük bende, aldığımda öyledi, spor duruşu hoşuma gidiyor diye yükseltmedim. Acaba onla bi alakası olabilir mi? benzer bir durum yaşan var mı?
Normalde motorumdan çok memnunum, sarsıntısı minimum rahatlığı maksimum düzeyde ama işte uzun yolda rahatsız etti biraz. Bir de arkadaşın motoru naked mesela, onun arka fren pedalı aşağıda biraz o yüzden yolda giderken ayağını düz tutuyor, aşağı itip fren yapıyor. Bizde ise fren pedalı ayaklığın üstünde. Ben de ayağım sürekli frende hazır durumda olunca rahat ediyorum. Zira ayaklığa normal bassam, fren sırasında manevra yapmam gerekir ve geç kalabilirim diye tırsıyorum. Onun için yapılabilecek birşey var mıdır?
Vitesin boşa geçme ya da boştan çıkma sıkıntısı var ama zaman içinde kendi kendine çözüyosun nasıl yapıldığını, nerdeyse herkesin farklı bir tekniği var Bir de kendi deneyimimden örnek vereyim, bir ustaya götürüp detaylı incelettir. Ben aldıktan sonra farkettim arka manifold yırtıkmış. Yeni kanuni modellerde aluminyumdan oluyo o borular, ancak hyosung modellerinde plastikten. Yırtık olma ihtimaline karşın bi kontrol ettir.
valla ben Atilla ustaya götürmüştüm. Hasanpaşa'da moto capro nun yanında hemen. Memnun kaldım. İstanbul motor var ama pek tavsiye etmem, sağlam verdim bozuk aldım motoru :( az kalsın kaza yapmama sebep olan bir sorun yarattılar motorumda hiç yoktan o yüzden biraz ağzım yandı. Gerçi bi defalık olmuş bişey de olabilir ama ben yanaşmam daha
Selam. İstanbul kadıkoyde evlendirme dairesinin karsısındaki yolda Niyazi Usta var. Gordugum en iyi Hyosung'cu. Baska servislerin cozemedigi bi sorunumu sıp diye cozmustu. Memnun kalırsın bence. 216 418 32 71 numarası.
Teşekkür ederim arkadaşlar yarın gidelim bakalım istanbula da zaten motoru maltepeden alıcam. Kadıköy de pek uzak sayılmaz Niyazi Ustayı arar bulurum diye düşünüyorum.
Onyx250 fren pedalını istediğin gibi ayarlıyabilirsin. Fakat ben ayağını fren pedalının üzerinde tutmanı tavsiye etmem. Fark etmeden fren yapabilirsin.
Arkadaşlar hepinize iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. acoskun hocam kısaca yanınıza alınması gereken malzemeler ve yapılması gereken bakımlardan bahsedeyim.
Ben yola çıkmadan önce yağ değişimi yaptırdım ve ipone yağ kullandım. Motosikletin hidrolik seviyesi düşüktü fakat fren ayarı değişeceğinden hidrolikle oynamadım. gaz ve debriyaj tellerini kontrol ettirdim. Zincir gerginliğini ayarlattım ve zinciri temizleyip yağladım. Hava filtresini yeni değiştirmiştim ama değişmese de bi temizlemekte fayda var. Yağ filtresi de yeni olduğundan değiştirmedim. Arka fren ayarını kendime göre ayarladım.
Yanıma zincir yağı, yan anahtar seti, ufak bir tornavida anahtar seti daha, gaz teli (karbiratörlü modellerde koreden sipariş etmek zorundasınız), debriyaj teli, buji(bende iridyum buji takılı olduğundan pek ihtiyacım olacağını zannetmiyordum), lastik tamir ve şişirme spreyi aldım.
Bunlar dışında uzun yola çıkarken yanınıza mutlaka tatlı ve tuzlu bisküvi ve bol miktarda su alın. Emin olun hayat kurtarıyor. Gerçi siz daha iyi bilirsiniz ama aşırı su kaybı siz farketmeden algılarınızı kapatır o yüzden düzenli olarak durup su içmelisiniz.
Ben yola hep sabah 05:00-05:30 civarında çıktım. Hem trafik az oluyor hem de serin oluyor. Gece yola çıkmanızı hiç tavsiye etmem. Çıkıyorsanız bile görünürlülüğünüze özen göstermelisiniz. Ayrıca farımı hep açtım bu da farkedilir olmanızı sağlayan önemli bir etken.
Bir günde en fazla 400 km yaptım. Onun dışında genelde 200-300 km arasında yol yaptım. Fakat bu hafta sonu bir günde 700 km yapmayı düşünüyorum ki bence yapılabilir. Mola vermeden 200 km kullandığım da oldu ama kollarım ağrıdı o zaman da.
Tek başıma yolculuk yaparken asfalttan ayrılıp dağ yollarına girdim zaman zaman ama bence büyük aptallıktı yaptığım. Hem motoru zorladım hem de başıma bir şey gelse bir hafta da bulamazlardı beni.
Son olarak ben cep telefonuma bir şekilde harita yükledim. Yanınızda bir harita bulundurmanız ya da gideceğiniz güzergahın hangi yerleşim yerlerinden geçtiğini bilmeniz sizi çok rahatlatır.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
hakan hocam hoşgeldiniz kazasız belasız geldiniz bitirdiniz ya önemli olan bu.şimdi sıra bu keyfi ve macerayı bizimle paylaşma zamanı merakla bekliyoruz resimlerinizi ve lütfen hiçbir ayrıntıyı atlamayın anlatırken
yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz
diğer abi ve kardeşlerime selamlar sevgiler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Merhaba Onyx250,
Fren pedalı ayarını resimdeki 1 numaralı vida başını çevirerek yapabilirsin.
Ya da fren pedalını gevşetip, bir diş geriye takarak da ayarlayabilirsin. Seçim sana kalmış
Bu arada görüyorum ki herkes patır patır GV250 alıyor. Sanırım benim motor Çorlu da olduğu için Istanbul müşterisi pek yanaşmıyor. 2 tane çok istediğim Volusia kaçırdım arkadaşlar, kısmet artık! Ama makineyi görmelisiniz, eğer yakından incelemediyseniz mutlaka inceleyin derim!
Ben her ihtimale karşın satılık ilanımın linkini tekrar vereyim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...tertemiz/detay
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Merhaba Timoti;
Güzel anlatımın için teşekkür ederim, sanırım gaz teli ihtiyacım var, diğer tüm ekipmanlarım hazır. Ben ancak Ekim ayında izne ayrılacağım, hava soğuk olur mu bilmiyorum, ama ne pahasına olursa olsun, gezimi motorumla yapacağım...
Canan Hocam;
Gv250'lerin en büyük ustalarından birisisin, yine güzel bir açıklama yapmışsınız, bende hemen istifade edeyim. Motorunuzu satmaya gelince, acele etmeyin derim hocam, bunda da bir hayır vardır diye düşünüyorum.
İlker Hocam;
Son olarak nerdesiniz? Artık sizi takip edemez olduk. Timoti'nin gezi fotoğraflarını bende merakla bekliyorum...
Şarköy'de Sigortacı...
GV250 alacak bir kişi olarak sizlere bir sorum daha olacak.
Normal kullanımda bu motosikletin zincir ve dişlileri kaç km sağlıklı bir biçimde götürür?
İkinci el piyasasında 10.000 ve üzeri kmli alacağımız GV250'lerin zincir ve dişlisinin değişmiş olmasına özen göstermelimiyiz? İnternetten baktığıma göre fiyatları biraz yüksek gibi geldi de... Belki de henüz ben nereden alacağımı bilmiyorum. =)
Merhaba Dooly,
Eğer zincir temizliğine ve yağlanmasına dikkat edilirse, zincir 20000km civarı sorunsuz (zaman zaman gerdirmek kaydıyla) gidebilir. Dişli içinse gözle kontrol ederek karar vermek gerekir. Çoğu kişi zincir ile birlikte dişlinin de değişmesi gerektiğini söyler ama eğer dişlinin dişlerinde şekil bozukluğu, deformasyon, ya da daha doğrusu iki diş arasındaki mesafeyi ve dişin uzunluğunu-genişliğini etkileyecek çok büyük bir deformasyon söz konusu değilse, değiştirmek gereksiz masraftır. Bu da zinciri söktükten sonra gözle kontrol ile anlaşılabilir.
Bakımları zamanında yapılmış bir zincirin 10000km de değiştirilmesine gerek kalmaz. Ama elbette eğer değiştirilmişse, daha iyidir
Ayhan Hocam, kaçırdığım Volusia ları görseniz öyle demezdiniz O kadar emek verdiğim motorumdan ayrılmak zor olacak ama Volusia da gerçekten XL bir makina! Kısmet artık, beklyeceğiz dediğin gibi!
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
cruiser ile başlangıç yapanlar daha sonra endro yada touring e geçiyorlar, tabi içinde bitmeyen bi cruiser tutkusu yoksa, sizdeki de sanırım bitmeyecek ki Volusia ya geçiş yapıyorsunuz.Bende arada kalanlardanım f 650 gs, fazer,dl 650 düşünürken birden arkadaşımın wild star 1600 almasıyla aklım karıştı.2007 ve üzeri voluisa iyi seçim olur enjeksiyonlu oluşu ile, her nekadar cruiser mantığına uymasada, yıllar geçiyor ve teknoloji ilerliyor.
Şu an bu konu içerisinde 66 kullanıcı var. (0 üye ve 66 misafir)