tmm ayhan abi bakarım..ona göre bende bişiler uydurcam..sizinle de paylaşırım..
sinan abi çok sağol..Allah daha iyilerini nasip etsin herkese inşallah.yada allah herkese gönlündekini versin,gönlüne göre versin..çok sağol abi..
tmm ayhan abi bakarım..ona göre bende bişiler uydurcam..sizinle de paylaşırım..
sinan abi çok sağol..Allah daha iyilerini nasip etsin herkese inşallah.yada allah herkese gönlündekini versin,gönlüne göre versin..çok sağol abi..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
arkadaşlar motora tam sentetik 10 50 yağ mı yoksa yarı sentetik 10 40 yağmı alayım karar veremiyorum. 10 50 olan yag tam sentetik ve racing motorlar için ancak bizim motorda gt250r da kullanılıyor. motorun üzerinde 10 40 yazıyor en iyisi bunu kullanmak galiba ? sizce ?
10w40 castrol gayet iyi yaz oldugu ıcın 10w50 de kullanabılırsın.
Benım bıldıgım racing motorlar 0-30 kullanıyor ve litre fiyatıda 30 TL civarında
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
YÖRÜK motosiklet süper olmuş (harbiturk'e de kıyağı için teşekkür ediyorum) yalnız daha önce söylemiştim tekrarlayayım yan çantalara dikkat edin. Amortisöre sürtebiliyor iyi ayarlanmaz ise. Araba da pek güzel e tabi motosikletin tadını alan öyle tavanı kapalı bir şeye binemez heralde
Arkadaşlar benim hafta sonu fazla yoğun geçti. Motosikletin bana verdiği ilk zararı yaşadım geçen hafta. Eee hep zevk hep zevk olmuyor tabi. Geçen hafta baraj altında kalmış bir köyden fotoğraflar yayınlamıştım işte o fotoğraflar yaktı beni . Ben o fotoğrafları çekebilmek, uygun açıları bulabilmek için yerlerde sürünmüştüm meğerse o yerlerde pireler de varmış. Haliyle pireleri de artçı yaparak gelmişim ben eve. Sisi barın zevkini çıkarmışlar hayinler . Bir haftadır küfür edip duruyordum sivri sineklere ulan tamam sokuyorsun da popoyu bırak bari diye meğerse pireler dadanmış bizim popoya . Cuma günü durumu fark edip hem kendimi hem evi ilaçladım ve temiz olarak başladım hafta sonuna...
Cumartesi şehir dışından arkadaşlarla Hattuşa'ya gittik gezdik eğlendik.
Pazar günü ise m.şanveren (Mehmet) ile Amasya'ya gittik. Hayatımda ilk defa bir polis beni durudurup ehliyet ruhsat sordu. Gerçi ben tabelalara bakıyordum, nereye döneceğiz diye, son anda baktım biri bana el sallıyor tecrübesizlik işte ben de mi ona el sallasam acaba diye geçti aklımdan önce ama devlet memurunun mağrur tavrını hatırlayıp kendime geldim ve durdum. Mehmet ve benim bir sorunumuz yoktu zaten polisler de kibarlardı ve problemsiz olarak yola devam ettik.
Pazar günü ben tekrar çalıştığım ilçeye dönerek daha önceden ilaçladığım evi temizleyip kendime yatacak bir yer açtım ve uyudum. Hafta sonu toplam 650 km yol gitmişim ve bugün de kafamı kaldırmadan çalıştım. Şimdi ise yorgunluktan ölüyorum ama soğuk bir biranın atamayacağı yorgunluk yoktur
Amasya maceramızın fotoğraflarını ve orada tanıştığımız süper adamların hikayelerini bu hafta yayınlarım. Umarım hepiniz mutlu mesut günler giçirirsiniz...
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
Yan amortisörlü motorlar için armode çanta üretmiş, amortisör için yapılmış arkasında oyuk var, yani korkmadan asabilirsiniz. sirkecide gördüm ama modelini almayı unuttum kusura bakmayın.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
iyi akşamlar arkadaşlarım..
caner_54 10w-40 kullan yeterli oluyor yaz kış ama çok sıcak bir memleketteysen o zaman 10w-50 kullanabilirsin.
hakan (timoti) teşekkür ederim dileklerin için.senin sölediklerin sayesinde resimli anlatımın sayesinde yan çantaların mantaj demirlerini dediğin şekilde kıvırdım ve eşya koysam bile amartisörlere değmiyor şuan.
devrim o bahsettiğin çantaların bir fotoğrafı varmı?
bu arada bugün mesaideyken karacamın yanına gittim.tekrar jikle ile çalıştı ama gaz yemiyordu jikle ile çalışıyor ama jikleyi bırakıp rölantiye geçince stop ediyordu.sonra yan ayak müşirini kontrol ettim bir sıkıntı yoktu.kabloları takip ettim herhangi bir tahribata uğramış değillerdi.bende tekrar çalıştırdım sesini dinledim.o homurtulu ses gitmiş hırıltı çıkarır gibiydi.egzosa baktım birinden sıcak hava diğerinden soğuk hava çıkıuyordu.panik yaptım hemen silindirlere baktım.ön silindir soğuk,arka silindir ise sıcaktı.korktum acaba tek silindirle mi yolculuk yaptım ben antalya'dan izmire diye.tek silindirle mi yolculuk ediyomuşum diye düşündüm.sonra aklıma benzin geldi,baktım gösterge en dipte.bende rezerve aldım musluğu ve tekrar çalıştım bu sefer jikleyi bırakınca stop etmedi ve gaz verdikçe gazı yemeye kükremeye başladı bende derin bir nefes aldım,hemen vitese taktım stop etmedi.çocuklar gibi sevindim ve işi gücü bırakıp birkaç tur attım gazı verdikçe şahlandı karacam. bende mutlu bir şekilde sorunun benzinin bitmesiyle alakası olduğuna karar vererek ayrıldım garajdan.ama aklımda soru işaretleri var:
benzinin bitmesi silindirin birinin çalışmasını iptal edermi?yoksa silindirler normal şartlar da aynı anda değilde sırayla mı ısınıyorlaR?
benzin bitti diye motor vitese geçince stop edermi?cdi nin böyle bir emniyet payı varmı?
yoksa bunlar hala var olan ve ileride bana sıkıntı yaratacak problemler mi?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Armodelerin yeni içi ve arkası plastik olan kilitli modeli, model numarasını almak aklıma gelmedi maalesef ama yeni modelmiş, yeni modellerde sertleştirilmiş plastik var ve deforme olmuyor dedi satıcı, birde anahtarlı kilit takmışlar...
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Normalde silindirler sürekli çalışırlar (senkronu kaybetmeden). Isınma olayında ise, öndeki silindir arkadaki silindirden her zaman daha soğuk olur ama bu fark yolculuk esnasında farkedilir (öndeki silindir rüzgarı sürekli üzerine alır ve daha çok soğur).
Bana kalırsa son söylediğinin üzerinde durmak gerekir, iyi bir ustaya motorun elektrik aksamını kontrol ettirmekte fayda var (CDI bağlantıları, buj, başı bağlantıları, akü ve sigorta, ön farın içindeki kablolar ve deponun önündeki boğazın içindeki kablolar).
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
canan abi son sölediğim üzerinde duracam ama öncelikle şöle biraz uzun yol yapıp tekrar bakacam silindire ben eğer dediğim gibi ön arkadan bariz şekilde soğuksa o zaman ilk işim motorcu birine gitmek. bu arada benim bujileri değiştirme zamanım geliyor mu?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Bujileri söküp kontrol ettin mi hiç? Kurum bağlamış mı, aşınma ne kadar? Bu kontrolü yapmadan söylemek zor. Ama 5000 km dir değişmemişse en azından bir temizlik ister buji!
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
canan abi bujileri sökmek çok meşakatli yaw.ön ve arka için depoyu ve radyatörü sökmek lazım..bizim motorların en sevmediğim tarafı da bu işte.bujiyi neden silindirin yanlarına değilde üstüne yerleştirmişler ya..neyse depoyu nasıl sökebilirim tarif edebilecek misin canan abi?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Bisan Lifan bu konuda süper, Süleyman ın motorunda bujileri iki dakikada söküyorsun. Neyse, her güzelin bir kusuru vardır işte
Öndeki silindirin bujisine ulaşmak için radyatörü sökmek yeterli, koruma demirini yeni taktığına göre o kısmını biliyorsundur zaten
Depoyu sökmeden önce benzin musluğunu "OFF" konumuna getirimelisin. Sonrasında sürücü selesini çıkartmalısın. Depoyu şaseye bağlayan 2 adet vida başı var, göreceksin zaten. Onun ikisini söktüğün zaman depo boşa çıkar. Depoyu çıkartırken benzin hortumlarını da (resimde 1 numara) çıkartmalısın tabii
Aşağıda resimleri eklemeye çalıştım İlker.
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
canan abi çok sağol.artık bir uçtan başlamalıyım uğraşmaya teşekkür ederim..kolay gelsin o zaman bana
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Kolay gelsin İlker
Resimler umarım boyut olarak uygundur.
Resimlerde hem musluk pozisyonun, hortumu, depoyu gövdeye tutturan vidaları ve buji ucunda ölçmen gerek ideal mesafe var.
Başka bir sorun olursa haber verirsinnn tekrar!!!
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
timoti geçmiş olsun.
ilker abi kolay gelsin.
harbitürk cevap için teşekkürler.
canan abi süper destek veriyorsun yaa depoyu sökesim geldi
Motor süper olmuş Hakan.
Eline sağlık.
O kadar özledim ki motorumu, foruma girmek bile üzüyor beni.
Ama ara sıra yinede girip bir bakıyorum.
İnşallah seneye bende ya Orko-ye gibi transalp ile yada bir KLE 500 ile aranıza dönücem. Ve başka topikde değil bu topikde yazacağım motoruma yaptığım yenilikleri, gezilerimi
Tüm arkadaşlara selamlar..
Merhaba Arkadaşlar,
Yağlar ile ilgili güzel bir başlık var forumda...
Güzel bir paylaşım oldu, herkes faydalansın isterim...
Linki aşağıda...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2100936
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Merhaba,
Sürekli okuyorum aranızdayım. enjeksiyonlu motorun cdi arızam vardı hatırlarsınız. Beyin bekliyordum. Rolanti motoru bekliyordum. Tavsiye üzerine gittiğim Kadıköydeki bir motorcu çözmüş olayı, yazılımın yeniden yüklenmesi ve rolanti motorunun daha kalitelisi ile değişimi,senkron ayarı ve yağ değişi yapılarak sorunlarım giderildi.
İyi Akşamlar.
whitehair kardeşim senin adına sevindim. Ne kadara mal oldu neden garantiyi beklemedin? motorcunun adresini verirmisin belki bizede lazım olur ? adamı tebrik etmek lazım. Bence garantiden beyin gelirse bence yinede değiştir sıfır olsun ?
Şu an bu konu içerisinde 76 kullanıcı var. (0 üye ve 76 misafir)