Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Haziran 2010, 15:43
#7441
Reklamlar
-
16 Haziran 2010, 16:37
#7442
motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
Bir tane V-Strom 3 tane Gv li grup vardı;ben onlarla karşılaştım.
bayadır bakamıyorum forumlara anca şimdi zamanım oldu, o bi v-strom ve 3 gv'li grup bizdik hocam
-
16 Haziran 2010, 17:23
#7443
Merhaba Wolverinegv;
Harika bir gezi olmuş. Fotoğraflara bayıldım, tebrikler...
Şarköy'de Sigortacı...
-
16 Haziran 2010, 17:31
#7444
-
16 Haziran 2010, 19:19
#7445
Selam Arkadaşlar
Ben İzmirden aranıza yeni katılmayı palnlayan biriyim. İlk defa motorsiklet kullanacağım, kursa yazıldım. Tabi başlangıç motoru seçmem gerekiyor. Bende Hyosung GV 250 yada Kymco Venox almayı düşünüyorum. GV 250 için 7000-7500 TL fiyat çektiler. Venox ise sanırım 10.000 TL civarı tabi bu liste fiyatı. Detaylı araştırmaya girişmedim henüz. Forumda bu konu tartışılmış çok kez, bir kez daha sorayım, sizce yeni başlayan biri için hangisi uygun kaçar? Sıfır motor almaktansa, ikinci el temişz bir motor mu akıllıca olacaktır?
Motorcu çevrem yok, temiz motor nasıl bulunur onuda bilmem. O yüzden sıfır almayı düşünüyorum. Yoksa para durumumda iyi sayılmaz. Yukarıdaki fiyatlara bir de aksesuar ve kıyafetlerde eklenince, ve acemi olduğum için pek fazla motora binemeyeceğimde düşünülürse, 5000 TLye aksesuarlı ikinci el bi hyosung iyi bi tercih mi olacaktır?
-
17 Haziran 2010, 00:11
#7446
geçenlerde motorumu temizledikten sonra ıslak olan bezi havada sıcak diyerekten koltuğun altına koydum aslında aklımada geldi akü var orada diye ancak havada sıcaktı fazla kafama takmadım bugun yolda giderken göstergedeki FI lambası yanıp söymeye başladı uyarı verdi sürekli neyse eve geldim koltuğu kaldırdım birde baktım ki akünün (-) kutbu öyle bir oksitlenmişki...nyse güzelce temizledim arkadaşımdan oksit cözücü pas giderici ve koruyucu sprey aldım bi güzel hallettim dersimide alaraktan lamba uyarı vermeyi kesti bir dahada uyarı vermedi. hem dersimi aldım hemde motorun beyninin boş beyin olmadığını gördüm. uyarı vermese daha ilerde akü bitebilir marş basmayabilir kısaca yolda kalabilirdim. bugünde bunu öğrenmiş oldum. saygılar
-
17 Haziran 2010, 00:51
#7447
wolverineGV motosikletin gıcır gıcır pek bir güzel. Fotoğraflar için teşekkür ederim.
RisingStar ne desek boş motosikletin teknik özellikleri artıları eksileri geçmiş sayfalarda var. Forumu sürekli takip edenler için bunların tekrarlanması sıkıcı oluyor. Motosiklet alırken ben de venox250 ye bakmıştım fakat açıkçası fiyatı fazla gelmişti bana.
caner_54 akıllı uslu motor tabi söylüyor derdini Şaka bir tarafa elektrik aksamına iyi bakmak gerekiyor mesela benim korna muhtemelen sudan etkilendi ve bazen tutukluk yapıyor söküp bir temizleyeceğim. Bundan sonra da oraya fazla su tutmamaya özen göstereceğim.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
17 Haziran 2010, 05:18
#7448
arkadaslar bizim gv lerimize acik hava filtresi yapmayi dusunen oldu mu hic?
uyumlu mu sizce ?
-
17 Haziran 2010, 09:05
#7449
-
17 Haziran 2010, 13:35
#7450
-
17 Haziran 2010, 14:10
#7451
timoti adlı üyeden alıntı
wolverineGV motosikletin gıcır gıcır pek bir güzel. Fotoğraflar için teşekkür ederim.
RisingStar ne desek boş motosikletin teknik özellikleri artıları eksileri geçmiş sayfalarda var. Forumu sürekli takip edenler için bunların tekrarlanması sıkıcı oluyor. Motosiklet alırken ben de venox250 ye bakmıştım fakat açıkçası fiyatı fazla gelmişti bana.
caner_54 akıllı uslu motor tabi söylüyor derdini
Şaka bir tarafa elektrik aksamına iyi bakmak gerekiyor mesela benim korna muhtemelen sudan etkilendi ve bazen tutukluk yapıyor söküp bir temizleyeceğim. Bundan sonra da oraya fazla su tutmamaya özen göstereceğim.
Merhaba Hakan, korna konusunda haklısın. Yıkadıktan sonra onu kurutmak gerekiyor, varsa basınçlı hava en iyi yöntem.
Bu arada korna tutukluğunu gidermek için sökmene gerek yok. Kornanın arkasında küçük bir vida var, ayar için. O ayar, diyaframı gerdirip gevşetiyor ki zaten tutukluk yapmasının sebebi de o diyafram. Korna düğmesine basılı tutarak o vida ile sağa ya da sola ses gelene kadar yavaş yavaş çevir, düzelecektir.
Bana kalırsa bu kornaları yıkadıktan sonra WD40 ile silersek (içine de püskürtülebilir) sıkıntının tekrar edilmesi önlenir. Hafta sonu ben uygulayayım da sonucu buradan iletirim.
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
17 Haziran 2010, 15:52
#7452
Selam
Dün Venoxu test etme fırsatım oldu, gayet performanslı bir motorsiklet, gösterişide hoş. Ancak aklım klasik cruiselerde kaldı. İkinci el aksesuarsız bir venox 6500-7000 TL arası. Oysa sıfır bir hyosung gv 250 7700 TL civarında plaka masrafları dahil. 2.elde ise istediğim gibi bir Hyosung bulamadım yakın çevremde.Bir de hyosunga binmek istiyorum açıkçası.
İzmir ve yakın çevresinde de 2007-2009 model 5000-5500 TL civarı, en fazla 5000 km yapmış, yan yatması olmaya, devrilmemiş, temiz, bakımlı, aksesuarlı bir hyosung bulsam alıcam rahat edicem.
Yoksa gidip sıfır alıcam aksesuarı ıvırı zıvırıyla 8500 TL vericem rahatlıcam
-
17 Haziran 2010, 20:33
#7453
queequeg adlı üyeden alıntı
bayadır bakamıyorum forumlara anca şimdi zamanım oldu, o bi v-strom ve 3 gv'li grup bizdik hocam
Kırmızılı gv de bendim.Peşinize düşecektim ama kız arkadaşım adamları rahat bırak adamlar ful koruma biz atlet giyip gelmişiz karizmayı çizeriz diyince vazgeçtim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:18 ----------
RisingStar adlı üyeden alıntı
İzmir ve yakın çevresinde de 2007-2009 model 5000-5500 TL civarı, en fazla 5000 km yapmış, yan yatması olmaya, devrilmemiş, temiz, bakımlı, aksesuarlı bir hyosung bulsam alıcam rahat edicem.
Yoksa gidip sıfır alıcam aksesuarı ıvırı zıvırıyla 8500 TL vericem rahatlıcam
Merhaba,
ikinci el motor alırken kafanızda bazı sorunlarınız var anlaşılan.Ben de aynı durumları yaşamış biri olarak yardımcı olmak isterim.
Öncelikle motorcu çevreniz olmadığı için kime danışırım derdiniz var.İzmir mt den arkadaşlara ulaşırsanız ( http://www.motosiklet.net/forum/mt-i...let-grubu.html )size servis tavsiyesi vs. için yardımcı olacaklarını göreceksiniz.
İkincisi piyasadaki gv lerin çoğu 20000 i geçmemiş,en yaşlısı 5 yaşında olan modeller.Kullanıcı profili de genellikle düzgün insanlar.2000 model CBR 600 alsanız mutlaka motorun detaylı inceletmeniz,hatta belki sökülmesi gerekirdi ama bu durumda çok da dikkatli incelemeniz gerekmez.Büyük ihtimalle mekanik aksamı sapasağlamdır.
Km derdine de takılmayın.Nedense bizde bir km fetişizmi var.Rüştünü ispatlamış bir motosiklet bu,5000 olanla 15000 olan arasında inanın hiçbir fark yoktur.Mesela ben alırken az farklı lastikleri değişmiş olanı da bulmuştum,salak gibi almadım.Şimdi lastikleri değiştireceğim;500 milyon masraf çıkacak.
Yan yatmış ama depo ezilmemiş sadece aynaları ayaklık bar vs çizilmişse bu bir nimettir ,çünkü pazarlık ederken sıkıştırabilirsiniz
-
18 Haziran 2010, 02:34
#7454
arkadaşlar zincirin istündeki krom demir var ya yağ atmasını önleyen o bazen zincire çarpıyor ses yapıyor hiç karşılaşan oldumu bu drumla çözümü nedir ?
-
18 Haziran 2010, 09:18
#7455
-
18 Haziran 2010, 14:03
#7456
pazar gecesi 1'de huysongsource'a verdiğim sipariş az evvel elime geçti..yaklaşık 4 gün müthiş hız
-
18 Haziran 2010, 16:31
#7457
caner_54 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar zincirin istündeki krom demir var ya yağ atmasını önleyen o bazen zincire çarpıyor ses yapıyor hiç karşılaşan oldumu bu drumla çözümü nedir ?
GV min zinciri yeni,ama diğer motorlarda başıma geldi.Zincir ölçüldü, gerdirdim,problem çözüldü.
-
18 Haziran 2010, 20:09
#7458
HAZER adlı üyeden alıntı
pazar gecesi 1'de huysongsource'a verdiğim sipariş az evvel elime geçti..yaklaşık 4 gün müthiş hız
Hazer Hocam Merhaba;
Parçaların geldi, hem de orjinal.Güle güle kullan...
Şarköy'de Sigortacı...
-
18 Haziran 2010, 22:53
#7459
canantas adlı üyeden alıntı
Merhaba Hakan, korna konusunda haklısın. Yıkadıktan sonra onu kurutmak gerekiyor, varsa basınçlı hava en iyi yöntem.
Bu arada korna tutukluğunu gidermek için sökmene gerek yok. Kornanın arkasında küçük bir vida var, ayar için. O ayar, diyaframı gerdirip gevşetiyor ki zaten tutukluk yapmasının sebebi de o diyafram. Korna düğmesine basılı tutarak o vida ile sağa ya da sola ses gelene kadar yavaş yavaş çevir, düzelecektir.
Bana kalırsa bu kornaları yıkadıktan sonra WD40 ile silersek (içine de püskürtülebilir) sıkıntının tekrar edilmesi önlenir. Hafta sonu ben uygulayayım da sonucu buradan iletirim.
Hocam teşekkür ederim bir deneyeyim. Bu arada WD40 nasıl bir mucezedir öyle. Ben motor almadan önce özellikle bilgisayar fanlarında kullanıyordum. Bulduğun yere sıkıyorsun her eve lazım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------
caner_54 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar zincirin istündeki krom demir var ya yağ atmasını önleyen o bazen zincire çarpıyor ses yapıyor hiç karşılaşan oldumu bu drumla çözümü nedir ?
Hocam senin motor sıfırdı diye hatırlıyorum. Zincir gerginliğine bak diyeceğim ama motor yeni ihtimali düşüktür. Fakat yine de, ses zincire aşırı yüklendiğinde geliyorsa gerginlik problemidir. Bunlar dışında o parçanın vidalarına falan bak onlar gevşemiş mi ya da şaseye bağlı demirleri falan yamulmuş mu ( bu çok zor olur).
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------
HAZER adlı üyeden alıntı
pazar gecesi 1'de huysongsource'a verdiğim sipariş az evvel elime geçti..yaklaşık 4 gün müthiş hız
Ben de yaklaşık 250 liralık sipariş vereceğim ilk fırsatta güle güle kullan takınca bekleriz fotoları.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
19 Haziran 2010, 12:03
#7460
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 77 kullanıcı var. (0 üye ve 77 misafir)
Bu Konudaki Etiketler