Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mayıs 2010, 18:05
#7181
Kesinlikle öyle bir durum yoktur arkadaşlar. Belki bağlantılarını doğru yapamamış olabilirsiniz. Bu demirden, ben Koray ve Murat arkadaşımız birlikte alıp takmıştık. Hiç bir sorun çıkarmadı
Hatta timotininde dediği gibi acoşkun hocamda kullanıyor memnun o da.
Reklamlar
-
14 Mayıs 2010, 19:04
#7182
Bende de çok bir sorun yok. Bazen ayaklıkta hissettiğim titreşimin demirden kaynaklayabileceğini düşünüyorum. O yüzden takmadan ve taktıktan sonraki durumları karşılaştırabilirler mi diye sordum. Demir taktırmayın sorunlu anlamında demedim.
-
14 Mayıs 2010, 21:28
#7183
selam arkadaşlar..
ayhan abi fotoğraf hoş olmuş.eline sağlık..
timoti arkadaşım sana özelden mesaj attım.bir kontrol ediver istersen..
evet arkadaşlar biz timoti ile birlikte koruma demiri olayına girdik.isteyen katılabilir.indirimli olur..
hepinize kazasız belasız sürüşler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
15 Mayıs 2010, 00:13
#7184
Merhabalar, Koruma demirini bende aynıyerden yerinde gidip taktırmıştım. ve titreşimle ilgili hiç bie sorun yaşamadım.
Az önce depoyu doldurdum bilgi olsun diye yazıyorum,şehir içinde ve ortalama 7000 devirde kullandığım motoruma 95 oktan shellden ( hep ordan alırım zaten) benzin aldım. 280 km de 11,44 lt . oda 100 km de 4,08 ye denk geliyor. Yani uzun yoldan devri normal kulanılırsa 3,5-ila 4,0 lt arasında yakar şimdiye kadarki ölçümlerim bu cıvarda ..
Paylaşıma devam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
15 Mayıs 2010, 12:27
#7185
brody, benim motosiklette koruma demiri yok. ama yüksek hızlarda bazen özellikle sağ ayak pedinde farkedilebilir ölçüde titreşim oluyor. yani koruma demirinden ollmama ihtimali kuvvetli
ve ben de bi ara koruma demiri alacağım da, bu ay ne yazık ki bütçem ona el vermeyecek gibi. :(
-
15 Mayıs 2010, 13:23
#7186
Yüksek devirlerde 4 silindir olmadıkça her zaman titreşim duyarsınız, önemli olan konfor hızınız olan 100-120 arası titreşim yapmaması
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
15 Mayıs 2010, 17:24
#7187
draggy adlı üyeden alıntı
Yüksek devirlerde 4 silindir olmadıkça her zaman titreşim duyarsınız, önemli olan konfor hızınız olan 100-120 arası titreşim yapmaması
Merak ediyorum acaba senin motorunda da titreşim varmı eğer varsa her zaman mı var yoksa belli devirlerde mi (Dragstar için soruyorum tabi)
-
15 Mayıs 2010, 20:20
#7188
kilitci adlı üyeden alıntı
O fotoğrafta kedi haricinde başka photoshop yokmu?Eğer öyleyse renkler falan güzel olmuş gerçekten gökyüzü falan çok güzel gözüküyor eline sağlık.
Merhaba Kilitçi;
Seni tekrar görmek güzel, özeline mesaj gönderdim, sanırım henüz bakmadın, bakarsan sevinirim
Fotoğrafta Sadece kedinin gözlerini fotoğrafın orjinalliğini bozmayacak şekilde yerleştirdim. Evet gökyüzünün bu maviliğini kaçırmamak için çok çaba sarfettim. Renkler çok canlı, eğer fotoğrafta photoshop proğramı ile değişiklik yapacak olsam, ilk yapraksız olan kavak ağaçlarını yeşillendirirdim. Fotoğrafta gördüğüm en büyük eksiklik o. Teşekkürler...
Şarköy'de Sigortacı...
-
15 Mayıs 2010, 20:24
#7189
kilitci adlı üyeden alıntı
Merak ediyorum acaba senin motorunda da titreşim varmı eğer varsa her zaman mı var yoksa belli devirlerde mi (Dragstar için soruyorum tabi)
150 üstünde bariz titreşim oluyor aynalar titriyor ama mekanik de olmayabilir sonuçta en yüksek devirde kullanıyorsunuz ...
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
15 Mayıs 2010, 20:25
#7190
Tüm arkadaşlara merhaba;
Bu gün Erciş ilçesine motosikletin muayenesi için gittim. İlk 3 yıllık muayenesinin ardından 2 yıllık muayene daha yaptılar. 64,90 Tl. fiş kesip para aldılar, başka da bir masraf olmadı. Sadece farları cihazla kontrol ettiler. Geri kalan elektrik donanımı ve frenleri gözlem yaparak muayene ettiler. Şasi motor numarasının ardından lastik dişlerini ölçüp muayene yaptılar. Muayenem artık 2012 yılına kadar mevcut. ;)
Şarköy'de Sigortacı...
-
15 Mayıs 2010, 20:59
#7191
Merhaba Kilitçi;
Seni tekrar görmek güzel, özeline mesaj gönderdim, sanırım henüz bakmadın, bakarsan sevinirim
Fotoğrafta Sadece kedinin gözlerini fotoğrafın orjinalliğini bozmayacak şekilde yerleştirdim. Evet gökyüzünün bu maviliğini kaçırmamak için çok çaba sarfettim. Renkler çok canlı, eğer fotoğrafta photoshop proğramı ile değişiklik yapacak olsam, ilk yapraksız olan kavak ağaçlarını yeşillendirirdim. Fotoğrafta gördüğüm en büyük eksiklik o. Teşekkürler...
Mesajı görmedim kusura bakma geç de olsa cevap yazdım.
150 üstünde bariz titreşim oluyor aynalar titriyor ama mekanik de olmayabilir sonuçta en yüksek devirde kullanıyorsunuz ...
Anladım teşekkür ederim zaten 150'ye nezaman çıkacaksın sonuçta motor zevk işi biyere yetişmiyoruz yani.
-
15 Mayıs 2010, 21:03
#7192
timoti adlı üyeden alıntı
acoşkun hocam kullanıyor aynı demirden bu sorunu kendisine yöneltelim bakalım var mı böyle bir durum.
Merhaba Timoti,
Yazıları bazen kaçırabiliyorum, özür dilerim. Ben demsiz ile demir taktırdıktan sonra farkedilecek bir titreşim hissetmedim. Başka arkadaşlar da kullanıyor, taktırdıktan sonra hissedilecek bir titreşim farkı olsa mutlaka burda yazarlardı.
Şarköy'de Sigortacı...
-
16 Mayıs 2010, 09:59
#7193
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar..
ayhan abi fotoğraf hoş olmuş.eline sağlık..
timoti arkadaşım sana özelden mesaj attım.bir kontrol ediver istersen..
evet arkadaşlar biz timoti ile birlikte koruma demiri olayına girdik.isteyen katılabilir.indirimli olur..
hepinize kazasız belasız sürüşler..
Merhaba İlker,
Koruma demirine beni de dahil eder misin?
Ödemeyi nasıl yapacağız?
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
16 Mayıs 2010, 15:37
#7194
arkadaslar hepsiburada ki demir biraz kucuk gibi, izgara gibi arasinda 3 ila 4 adet uzunlamasina ya da enlemesine krom parcalari olan koruma demiri yapan satan bir yer yokmu ? motoru daha oturakli buyuk gosterme amacli
-
16 Mayıs 2010, 22:12
#7195
canantas adlı üyeden alıntı
Merhaba İlker,
Koruma demirine beni de dahil eder misin?
Ödemeyi nasıl yapacağız?
Canan hocam ben yarın koruma demirini yapan amcayla konuşup haber veririm sana. Görüşmek üzere.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------
wolverineGV adlı üyeden alıntı
arkadaslar hepsiburada ki demir biraz kucuk gibi, izgara gibi arasinda 3 ila 4 adet uzunlamasina ya da enlemesine krom parcalari olan koruma demiri yapan satan bir yer yokmu ? motoru daha oturakli buyuk gosterme amacli
Hocam ben bu koruma demiri hususunu araştırdım biraz, demir üzerine krom yaptırırsan fazla dayanmaz paslanır ve krom atarmış. Muhtemelen bizim sipariş vereceğimiz adam paslanmaz çelik kullanıyor. Ama vaktin ve hayal gücün varsa sanayide istediğin gibi birşey yaparlar. Motosikletin de güzel taraflarından biri o hayal gücünü üzerine uygulayabiliyorsun.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
16 Mayıs 2010, 22:25
#7196
canan abi timoti ilgileniyor sağolsun.timotiye haber vermek yeterli dicem ki zaten timoti cevap vermiş sana
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
17 Mayıs 2010, 09:11
#7197
Arkadaşlar koruma demiri ile ilgili duyduğum bir kaç bilgiyi paylaşmak istiyorum. Koruma demirinin boyutu ideal olmalı diye duymuştum. Şöyle ki eğer çok daha geniş bir koruma demiri takarsanız, Allah korusun motoru yatırdığınızda sürüklenmesi yerine takla atarmış. Çok dar demirde ise yine yan yatırmalarda ayağın ezilmesi durumu olabilirmiş. Bunlar dediğim gibi sadece duyumlarım teknik yada sağlam kaynaktan alınan bir bilgi değildir. Ama normalinden geniş bir demirin kaza sırasında motora takla attırma fikri bencede olabilir.
-
17 Mayıs 2010, 10:45
#7198
Orko_ye adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar koruma demiri ile ilgili duyduğum bir kaç bilgiyi paylaşmak istiyorum. Koruma demirinin boyutu ideal olmalı diye duymuştum. Şöyle ki eğer çok daha geniş bir koruma demiri takarsanız, Allah korusun motoru yatırdığınızda sürüklenmesi yerine takla atarmış. Çok dar demirde ise yine yan yatırmalarda ayağın ezilmesi durumu olabilirmiş. Bunlar dediğim gibi sadece duyumlarım teknik yada sağlam kaynaktan alınan bir bilgi değildir. Ama normalinden geniş bir demirin kaza sırasında motora takla attırma fikri bencede olabilir.
hocam peki bu koruma demirlerinin ideal boyutları nedir, bi yerde yazılı olarak bulma ihtimalimiz var mı?
-
17 Mayıs 2010, 10:51
#7199
Orko_ye adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar koruma demiri ile ilgili duyduğum bir kaç bilgiyi paylaşmak istiyorum. Koruma demirinin boyutu ideal olmalı diye duymuştum. Şöyle ki eğer çok daha geniş bir koruma demiri takarsanız, Allah korusun motoru yatırdığınızda sürüklenmesi yerine takla atarmış. Çok dar demirde ise yine yan yatırmalarda ayağın ezilmesi durumu olabilirmiş. Bunlar dediğim gibi sadece duyumlarım teknik yada sağlam kaynaktan alınan bir bilgi değildir. Ama normalinden geniş bir demirin kaza sırasında motora takla attırma fikri bencede olabilir.
Bu çok doğru bir bilgi gidondan geniş bir demir olası bir yan yatma durumunda taklaya sebebiyet verir. Gerçi takla atacak motor her zaman atar ama buna müsadeyi vermemek çok önemli, ayrıca geniş demir aradan kaçmalarınızı da zorlaştırır. Bu arada ben eski demirimi Koray'a verdiğimden beri takmıyorum, çıplak hali daha hoşuma gidiyor. Demir istemeyenler için uzun yol pegi öneririm, katlanmayan olursa bir nevi koruma demiri görevi görecektir.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
17 Mayıs 2010, 13:34
#7200
yörük ve canantas arkadaşlar sizlere özelden mesaj attım iyi günler...
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler