Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Kasım 2008, 22:48
#641
Harbitürk ben motoru sattığımdan en ufak bir pişmanlık duymadım polemik için de yazmadım, sadece bilgi olsun diye yazdım, üstelik de senin gibi bir üslup da kullanmadım farkındaysan. Ama birisinin bu tip bir tepki vereceğinden de adım gibi emindim. Beni buradan soğutan şeylerden bir de sizin üslubunuzla avukatlıt yapanlardı zaten, demek ki hiç bir şey değişmemiş.
Sağol yine de sana motorunla keyifli sürüşler. Tekerin düz bassın.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
Reklamlar
-
03 Kasım 2008, 23:41
#642
-
04 Kasım 2008, 12:22
#643
harbitürk clint i eleştirmene birşey demiyorum tabii ki senin fikrin ve bende katılıyorum çünkü motorumdan çok memnunum ama clint de kendi fikirlerini yazmış ve burası bilgi paylaşım amaçlı olduğu için olumsuz düşüncelerinde yazılması lazım, ama harbiturk keşke daha kibar bir üslup kullansaydın, motorunun eleştirilmesini sanki sana hakaret edilmiş gibi algılaman çok yanlış
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
-
04 Kasım 2008, 19:17
#644
CLİNT dostum;
"Hyosung GV250'i ben de çok hevesle almıştım ancak, insanların kronik gaz yememe sorunu çözülemeyen, sürekli rölanti, krank, eksantrik zinciri problemleri çıkartan (hem de erken km'lerde) bir motoru niye alel acele satmak istediklerini anladım. Arkasında sağlam bir distribütör olmayan motor hele de tamirattan anlamıyorsanız kesinlikle almayın arkadaşlar.
hele ilk motor alacaksanız gidin tip mip demeden Honda ve Yamaha'nın 150 ve 125liklerini alın bir yıl binip satsanız bile sıfır sorunla ve hemen satabilirsbiniz, tecrübe ile sabittir."
bu erken km'lerde çıkan arızaları hayretle okudum kim de olmuş ne zaman olmuş????.Ben 22000 km de sattım motoru ki 22000 bu kore malı motor için hiç birşeydir.İdda ediyorum yıllar sonra hala aynı parlakta aynı performansta 100.000 km yi devirmiş bir sürü gv250 yi sokaklarda göreceksiniz o zamanda bu motorda efsane bir modelmiş diyeceğiz.
Motorumu satarken gözüm arkada kaldı çok güzel aksesuarlar yapmıştım ve hepsi el emeği uzun uğraşlardı.Keşke Çok param olsada GV250 yi garajda yaşlanana kadar saklasam.Bu memnuniyetimi GV650 ile devam ettirmek istiyorum.Yamaha,Honda kadar sağlam ve kaliteli bir marka.Türkiye ye gireli daha fazla olmadı ama geçmişi 1970 lere dayanan köklü bir markadır.Daha piyasaya gireli 3-5 yıl olmasına rağmen hiç parça sorunu çekmedim.Hyosung üretmeyi düşündüğü 1000cc motorlar ile dahada iddalı olacağı kesin.Zaman herşeyi gösterecek.Benim için ST-Kanuni olması problem değil sonuçta bu notorun nerden geldiği bellidir.
Şimdilik yaya kaldım ama siz iyi dostlarla bu formu bırakmak zor benim için.
Hepinize iyi sürüşler.....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
04 Kasım 2008, 20:54
#645
gv250 de kronik bir arıza yok.Özellikle krank kıran motor örneğini kimse gösteremez. Emsalsiz yazılara sadece gülüp geçilir.Rahatınıza bakın ve keyfini çıkarın kaliteli motosikletlerinizin.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
05 Kasım 2008, 01:43
#646
mrock küsmüyüz yoksa benim mesajlarım içinden sana yazdıklarımı göremiyor musun? :(
-
05 Kasım 2008, 11:24
#647
mrock zaten bu forumu bırakırsan döveriz seni sen uzun süre burada ki en tecrübeli gv250 ci olarak kalıcaksın gibi görünüyor bu arada seni gv650 forumunda da gördüm girişi yapmışsın al artık şu motoruda yorumlarını okuyalım, alsam mı almasam mı bende karar vereyim
bu arada motoru kaça sattın ?
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
-
05 Kasım 2008, 18:38
#648
selam arkadaşlar bi sorum olacan benim boyum 1.90 gv250 ye yakısırmıyım yoksa çokmu sırıtırm üstünde yardımcı olurmusunuz motor alıcam karar veremedim hangisini alayım die
-
06 Kasım 2008, 09:53
#649
ZaAmAan boyum 1.91 haliyle biraz büyük kalıyorum motorda ama o kadar da kötü değil, önceki sayfalarda motor üzerinde fotoğrafım vardı, bir bak istersen
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
-
06 Kasım 2008, 18:19
#650
Herkes önüne gelen konuşuyor gibi. Hele ki; önceden gv kullanıp sonra satanların (Mrock hariç) motoru olumsuz eleştirmesi. Üzücü... Eleştirelim ama kötülemeyelim.
Arkadaşlar GV ile 1500 km yi geçtim. Şu ana kadar hiçbir sıkıntım olmadı. İlk km lerde boş vitesi bulmak çok zordu. Ancak 1000 km den sonra rodaj yağını çıkardığım an motorum süper oldu. Boşu bulmak son derece rahat. Şanzuman kolayladı. Bu arada bu gaz kesme durumu bende de oldu. Ancak rahatsız değilim. Çünkü bana sunulan beygir gücü yeterince tatmin edici. Bu arada bu gaz kesme sorununu bir makine mühendisi arkadaşıma sorarak bilgi aldım. Tam bir mekanikçidir. Dediği; 250 cc lik bir motor bloğundan 29 HP lık bir gücü motoru zorlamadan almanın imkansız olduğudur. Yani bu gaz kesme nedeni; Normalde 750 cc lik bir motorun ürettiği bu gücü, 250 cc lik bir motor bloğundan almak istediğiniz an düşük devirli çalışan motor parçacıklarının diğer yüksek devirli çalışan (piston crank gibi ) motor parçacıkları ile beraber aynı anda çalışmaya zorlanması ve bu arada yağ pompasının bu güç esnasında bu parçacıkları her zaman olmasa da yaklaşık 10 ani hızlanmanın 1 inde zamanında yağlayamamasıdır. O sebeble CDI (beyin) motorda biz kullanıcılar gaz kolunu çevirsek bile yağlanma işinin motor çalışma devirine yetişememesi ve CDI ın o sebeble motor mekaniğini korumak amacı ile sizin kontrolünüz dışında gazı 1 yada 2 sn kesmesidir ki bu da motorrunuzun ileride 40000 yada 60000 km lere mekanik arızası olamdan ulaşmanızı sağlar. Bu kart bir yazılım ile kontrol edilir. Sonuçta arıza giderilmiş gibi olsa bile motor mekanik olarak ara sıra yağlanmada geç kalabilyor. Bu da motora asıl o an zarar verir. Bu arada 7000 YTL ye aldığınız bir motor size 15000 YTL lik bir motor performansı sunuyor ve sınıfının üstünde gruplar ile mukayese imakanı veriyor sa bu gaz kesmede tölere edilir bir eksiklik olarak görülebilir. Kaldı ki; bu bir eksiklik değil motor mekaniğinin kendisini refleks bir bilgisayar programı ile korumasıdır. Bunu istemeyen arkadaşlarımız Honda 750 yada Yamaha Dragstar 600 cc yi 15000 lira ödeyip alabilirler. İşte bu bağlamda CLİNT efendinin GV yi almayın Dragstar yada Shadow alın demesini bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmasına bağlıyorum. O sebeb ile açıklamalarım doğrultusunda kimi arkadaşa 250 cc den 30 HP alır 10 hızlanmada belki 1 inde 1 sn lik gaz kesmesini önemsemez 7000 liraya GV alır yada yok ben süper sürücüyüm o 1 sn benim için çok önemli der 15000 liraya o motorları alır. Burada o motor kötü bu motor iyi demem çünkü denmez. Bana göre arada ödenecek 8000 liralık eder değere göre bu tölere edilir bu yüzden bende tercihimi GV den yana kullandım. Ayrıca clint efendi dragstar ın 4 subab GV nın 8 sübab olmasını nasıl açıklar? Açıklayamaz çünkü bilgi sahibi değil de ondan.. Ezberci sadece dogmatik japonlar iyi diğerleri kötü. Acaba kendisi farkında değil mi? Bu tip japonlara extra 30% hava ve isim parası ödediğinden! Üzücü..
Demem o ki; Ben CDI kartı değiştirdim. Motorum gaz kesmiyor demesi iyi değildir. Bu gv nin motor mekaniğinin kontrol edilmediği yağlanmanın bazen yapılamadığı sadece bunu kullanıcının hissetmediğini söylemek isterim. Yani bu tip motorlar 15000 km de ciddi mekanik sorun çıkarabilirler. Oysa gaz kesen motorlar sağlıklı motorlardır. Yağlama olmadan motor devirini yükseltmiyor. Çünkü 250 cc lik blok bu işe bazen yetişemiyor. O an zorlarsan kötü şeyler olabilir. O sebeb le motorun gaz kesmesi motorun kendisini size karşı koruması anlamına gelmektedir.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
06 Kasım 2008, 18:21
#651
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
06 Kasım 2008, 18:25
#652
Herkese kazasız sürüşler..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
06 Kasım 2008, 19:10
#653
Selka adlı üyeden alıntı
Demem o ki; Ben CDI kartı değiştirdim. Motorum gaz kesmiyor demesi iyi değildir. Bu gv nin motor mekaniğinin kontrol edilmediği yağlanmanın bazen yapılamadığı sadece bunu kullanıcının hissetmediğini söylemek isterim. Yani bu tip motorlar 15000 km de ciddi mekanik sorun çıkarabilirler. Oysa gaz kesen motorlar sağlıklı motorlardır. Yağlama olmadan motor devirini yükseltmiyor. Çünkü 250 cc lik blok bu işe bazen yetişemiyor. O an zorlarsan kötü şeyler olabilir. O sebeb le motorun gaz kesmesi motorun kendisini size karşı koruması anlamına gelmektedir.
dostum kullandığım 22000 deki GV250 son 17000 km'sini gaz kesme problemi olmadan geçirmiştir.O zaman seri kalkışlarda,süratlenmelerde motorum gaz kesme yapamadığı için, dediğine göre motorum kendisini bana karşı korumadığı ve zarar gördüğü anlamına geliyor.Pek sanmıyorum böyle birşeyi.Değişik bir yaklaşım entresan geldi bana...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
06 Kasım 2008, 22:44
#654
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
06 Kasım 2008, 23:56
#655
selka kardeş, ben de 25 sene sonra en son mobiletten bu sene gv 250 alarak motosiklet tutkumu frenlemeye çalışıyorum ama bu boş vites olayında senin rahatlığını çok kıskanıyorum doğrusu. bendeki 2. el aldım, 12700 kmde 2007 model. aldığımdan beri 2500 km oldu, 2 kez yağını değiştirmeme rağmen vitesleri hala dank dunk diye geçiyor ve hele çalışırken boşa imkan yok istemli olarak getiremiyorum. sabahları tekleyerek çalışması, boşa geçmemesi ve yedek parça sıkıntısı dışında gaz yememe gibi kronik sorunları yok. bunca sene sonra, 22 yıl araba kullandıktan sonra çok zorlandım iki tekere ama şimdi bu dediğim sorunlar dışında çok zevk alıyorum. hele de istanbul trafiğinde, arabada trafikte esir olmadan gözümün kestiği boşluklardan yol alarak gitmek harika bir şey... trafik fobim bitti artık. yoksa nefret gelmişti, iş saatlerinde yola araba ile çıkmaktan. 41 yaşına gelip de 25 sene sonra iki tekere binmek çok zor geldi aylar önce ama şimdi araba mı motosiklet mi, tabii ki motosiklet ama şu boş vites olayına hala hayret ediyorum...
iki tekerde yol almak bir ağaç gibi tek ve hür, ve mt'de olmak bir ormaaaaan gibi kardeşçesine...
-
08 Kasım 2008, 03:36
#656
Kocaadam kardeş şanzumanı sert. O konuda aynı fikirdeyiz. Ses krank krunk çlang çulung şeklinde bunu çok sordum. Normal sakın elletme şanzumanına. Belki 4 tane gc ye baktım. Şanzuman sesi aynı. Ama benim boşa alamama sıkıntım sadece ilk 800 km içindi. Şu an o kadar kolay ki. Lambalarda durup hafifçe vitesi yukarı şak boş lambası yanıyor. Ama 10 lambada 1 adet boşa geçmeme sıkıntısı olmaktadır yanlış bilgilendirmeyeyim. Bunuda fazla önemsemiyorum. Bu arada ben bu motorun şehir içi olduğunu düşünmüyorum. Bence hızlı ısınıyor. Uzun yolda yağ daha kolay soğuyor..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
08 Kasım 2008, 12:59
#657
ikinci el piyasasinin bu derece hareketsiz oldugu bir donemde....neden insanlara ustelik az tecrubeyle (1500 km yi ben 2 gunde yaptim...iron butt yapip tek gunde yapan arkadaslar var) hala bu motorlari ovuyorsunuz...iyi niyetinizden hic suphem yok, ama inanin yanlis yaklasim...birilerinin canina mekanik sorunlardan dolayi bir seyler gelir...vicdan azabi cekersiniz yillarca....tamam ben de ilk bindigim kore mali motorun 'en iyisi' en makulu en saglami zannederdim...
niyetim poleik yaratmak degil....ya da mevcut gv250 sahiplerini uzmek/kirmak degil...
arkadaslar, tek soyleyebilecegim `gercekten cinlilerden uzak durun` kore mallarini alirkende iyi arastirarark alin...bakin mesela ben daelim aldigimda s2 avrupanin en iyi 250cc maxi scooteri secilmisti...ama nooldu...aldiktan 1 yil sonra motomax daelim getirmeyi birakti...ates pahasi parcalar (bulabilirseniz)...ve berbat servisler....allahtan parcalar kymco ile ortak o sekilde idare ettik....sattim....cok da keyifli ve sorunsuz uzun yollar yaptim...bakin benzer hikaye hyosungda da oldu,...o simdi kanuni...
sabredin ve temiz ikinci el bir japon alin arkadaslar...simdiye kadar hic eskiden japon kullanip da hyosung almis birilerine rastlaamadim ben....ne kadar garip degil mi?? oysa gv 650 cok yakisikli ve performansli bir alet...
o gaz kesme sorununun hic masum bir sey olmadigini anlayacagun bir durumla karsilasmamaniz dilegiyle...
-
08 Kasım 2008, 13:04
#658
sevgili selka yazılarınızı uzun zamandır okuyorum neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz hala anlamış değilim..haliniz benim ilk gv250 aldığım halime çok benziyor..önceki topikleri okursanız gv250 nin hararetli savunucularından biride bendim..motorumu aldıktan sonra 3000km sorunsuz kullandım sonra gaz kesme olayı çıktı ortaya allah var biraz yaşımdan dolayı birazda globaldeki tanıdıklar sayesinde çok ilgilendiler bizzat motorumu alıp teste tabi tuttular teknik ekipleri olağan dışı bir gayretle sorunu çözmek için uğraştılar en az 3 adet cdı değiştirdiler koreye yazdılar vs vs..ama sadece hafiflettiler sorun tam olarak çözülmedi..bazı arkadaşlarınki daha kötüydü baya baya motoru kilitliyordu..onlara bakarak halime şükrediyordum..15000km ye gelince daha sık problemlerle karşılaşmaya başladım ve motorumu sattim..zira uğraşacak ne zamanım nede durumum vardı..hemen hyosungtan kopmamak adına gv650 aldım onada 16000 km bindimaldığımın haftasında devridaim su kaçırmaya başladı sağolsun tanıdıklar vasıtasıyla devridaim garantiden değişti..3000km bindikten sonra benzin musluğu yakıt akıymaya başladı onuda değiştirdiler en son 15000km de debriyaj balataları sıyırınca ortada kaldım..tanıdıklar globalden ayrılmış hyosung kuralkana geçmişti..basit bir debriyaj balatasını bulamadılar..garantisinden vazgeçtim paramla alacağım oda yok..hyosung tamam sipariş vereceğiz gelir gelince taktırırsınız diyor ama ne zaman verebiliyor nede gerekli ilgiyi gösteriyorlar..biraz önce dediğim gibi bunlarla uğraşacak vaktimde yok..neyse ara tamircilerde ekleme çakma bir balata edindik ama motordanda baya soğumuştum..benki hemen hemen hergün 200km yol yapan hyosung fanatiği hyosungtan nefret eder olmuştum..motor servisten çıkar çıkmazda üçüne beşine bakmadan sattım..sattığım arkadaşada problemlerini tek tek anlattım ama fiatı ucuz tuttuğumdan ben hallederim abi dedi aldı gitti..(aldığının haftası sahibinden coma koydu hala müşteri bekliyor 8 aydır)sonra suzuki c800 aldım binenlerin tavsiyeleri doğrultusunda motorum şu an 16000km de sadece 6000km de bir servise gitti bakım için okadar..çok ama çokta memnunum..sorunlarla boğuştuğum 2 yılıma acıyorum keşke daha önce alsaydım..size diyeceğim ilkeride sıkılacağınız yazıları yazmayın..ben daha önce çok meth ettiğimden sıkıldığım için hiç bir topiğe yazmadım..umarım yarın benim durumuma düşmezsiniz bu nedenle biraz yavaş gitmenizde fayda var diye düşünüyorum..hala diyorum gv250 ler kötü motorlar değildir ama 2005 2007 modeller sorunlu motorlardır..şimdi değiştirmişler enjeksiyon koymuşlar alanlar sorun yok diyorlar...diyeceğim motorunuza güle güle sağlıkla binin inşallah benim yaşadıklarım sizin yanınıza bile yaklaşmaz..ama dediğiniz gibi japonlara ne isim parası nede hava parası veriyoruz..ben gv650 yi aldığımda 14000 ytl c800 ise 16000 tyl idi yani aralarında pek fark yoktu..hoşca kalın
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
-
08 Kasım 2008, 13:25
#659
Cemal bey; yazılarıma ilginiz için teşekkür ederim. Bende sizin bilgi ve tecrübelerinizden faydalanıyorum. Elbette sizin dikkat çektiğiniz konular benim gibi yeni biniciler için oldukça faydalı. Bende ileride başka modellere geçebilirim. Şu an 36 yaşımdayım. Hayatımda hiç pişmanlıklarım olmadı. Çünkü dünü dünde; bugünü bugünde; yarını yarında yaşarım. Çünkü hayat yaşadığın gündür. Dünüde aslında yoktur, yarınıda. O sebeble sizin yaşınızda ki birisine asla hayat felsefesi yapmak istemem ancak sizin yaşadığınız o tecrübeler elbette sabittir ve doğrudur. Ancak ben motorsiklete 1500 km bindim diye motorsikletimi eleştirme (olumlu-olumsuz) hakkım olmadığına inanmıyorum. O sebeble siz 50000 km binip yazı yazma benimde 1500 de yazı yazma hakkım vardır. Bırakalım birbirimize kast etme yerine okuyucular karar versin. Lakin ileride 5000 km de bir sorun yaşarsam onuda yazarım. AAA önceden iyi yazılar yazıyordum şimdi GV hakkında kötü yazılar yazarsam pişman olurum yada üzülürüm diye bir şey yok. Eskiden iyi arkadaş olup 10 yıl sonra kanlı bıçaklı olduğunuz arkadaşınız yada bir akrabanız olmadı mı? Yada ben bununla ileride kötü olurum deyip hemen tavır mı koymak lazım? O neden ile ben şu an GV de 1500 km yi yaşadım. İlk aldığım an motoru olumsuz eleştirdiğim anlar (boşa alma mesela) oldu. Hatta deli oldum. Ya bu motorum boşu ne kadar zor diye? Ama şimdi yok öyle bişey yaşamıyorum şimdi. Yada ileride arıza çıkacak diye arıza yaşamadan yazamam ki. Yaşarsam yazacağım diyorum. Hysoung un sahibi yada ortağı değilim ki! Zaten yazarken hep yaptığım km yi okuyuculara referans olsun diye yazarım ki yanlış yönlendirme yapmayım. Şu an en büyük problem GLOBAL MOTOR un akıbetidir. Gerçekten. Şu an MONDİAL gibi yedek parçaları tek tek somununa kadar yazan bir web sayfası olsa idi. Keşek bu motoru MONDİAL getirseydi diyorum. Girin web sayfasına bir bakın destek hizmeti diye bir yer var süper hazırlanmış, burada mondial şöyle böyle denebilri ama destek hizmeti bence suzukiden bile iyi. Açın web ten bakın suzukiye yada mondiala.. Burada yaşadığım eksiklik bu. Diğer açılardan yaşadıklarımı ve öğrendiklerimi paylaşıyorum hatta sizden de bişeyler öğreniyorum...
Kalın sağlıcakla kazasız sürüşler...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
08 Kasım 2008, 15:55
#660
.........
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler