Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Mart 2010, 16:44
#6521
yasin geziye katılma durumun nedir? geliyorsun değilmi???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 ----------
Orko_ye adlı üyeden alıntı
Hakan ben ne yazıkki Pazar günü gelemem. Haftada eşimle birlikte vakit geçirdiğimiz tek gün pazar o yüzden üzgünüm
Artık daha sonraki buluşmalarda inşallah.
Beyler şu çanta işini halledin motorunuza takında resimlerini koyun artık canım iyice merak ettim ben
orhan geziye eşleriyle katılanlarda var...üstelik katılanlar yaş ortalaması açısından bizlere denk kişiler..yengeye bir çıtlat istersen beraber katılın
Reklamlar
-
19 Mart 2010, 17:29
#6522
HAZER adlı üyeden alıntı
yasin geziye katılma durumun nedir? geliyorsun değilmi???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 ----------
orhan geziye eşleriyle katılanlarda var...üstelik katılanlar yaş ortalaması açısından bizlere denk kişiler..yengeye bir çıtlat istersen beraber katılın
Dediğim gibi hem seninle tanışmak hemde böyle kalabalık bir gezide bulunmak istiyorum. Bu nedenle gerekirse buradaki arkadaşlardan af dileyerek ayrılıp geziye katılacağım.
Yani Pazar günü görüşürüz.. Keşke erken gelme şansın olsaydı, kahvalte ederdik beraber..
-
19 Mart 2010, 19:54
#6523
Yasoe adlı üyeden alıntı
Dediğim gibi hem seninle tanışmak hemde böyle kalabalık bir gezide bulunmak istiyorum. Bu nedenle gerekirse buradaki arkadaşlardan af dileyerek ayrılıp geziye katılacağım.
Yani Pazar günü görüşürüz.. Keşke erken gelme şansın olsaydı, kahvalte ederdik beraber..
tamam pazar günü görüşürüz kısmetse...balık yiyecez karşılıklı
-
19 Mart 2010, 20:03
#6524
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
ya devrim arka seleyi eşlerimiz için nasıl daha konforlu yapabiliriz?ben arka seleyi söküp,bizim bindiğimiz seleden koysak arkaya nasıl olur?
canan abi elemanlar istanbuldan galiba ama iletişim adreslerine bakmadım henüz.yalnız tüm armode çantaların hepsini kendi fabrikalarında ürettikleri için piyasaya göre daha ucuz..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:50 ----------
http://www.richardhyosunggvgt.com/gv...ccessories.htm bu linkte sayfayı biraz aşağı indirirseniz kırmızı gv250 göreceksiniz.o motorda arka seleye eleman ön selenin aynısından koymuş,çok da şık olmuş.bu tarz bir motor haline getiremezmiyiz bizim motorları??
Aynı koltuktan koysanda rahat etmiyecekler maalesef, çamurluğun üstündeler bunun içinde biz bir tümsekten geçerken fazla rahatsız olmuyor iken onlar çok rahatsız oluyor. Goldwinglerinki gibi bir sistem düşünüyorum benim koltuktan destek alacak şekilde ama şu anda düşünüyorum nasıl yapabileceğimi bir bulsam
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
19 Mart 2010, 20:11
#6525
ya o dediğini nasıl yapabileceksin ki?ben çıkma sele yada sıfır sele satan bir yer olsa bir tane sele almayı düşünüyorum.walla kasis yada çukurları idare etsinler artık yani eskiye göre geniş ve biraz daha rahat olsun yeter şimdilik...bu arada bildiğiniz bir yer varmı sele satan?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
19 Mart 2010, 20:39
#6526
Aşağıda basit bir çizimi var, sele direkt çamurluktan destek alamyaqcak, ana şasiden desteklenecek ve çamurluk ile sele arasındaki yaylar, titreşimi minimuma indirecek
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
19 Mart 2010, 21:24
#6527
ama o demir ne kadar yük taşıyabilir ki selenin altında kaynatacağın?yani sağlam bişi olması gerekir ama mantık süper..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
19 Mart 2010, 21:53
#6528
Onu çözdüğüm anda süper olacak, ek olarak 2 amortisör olabilir yanlara, çanta içine gizlenebilir diye düşünüyorum, yaza vakit çok, fikir savaşalrı tam gaz devam ediyor beynimde
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
19 Mart 2010, 22:14
#6529
kardeş bende senin beyin savaşlarından çıkan sonucu kopyalayabilirmiyim?telif hakkı verirmisin
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
20 Mart 2010, 00:31
#6530
Yapabilirsem yapım aşamasını yayınlıyacam, ondaqn sonra hatunların arka sele rahatsız kızmaları geçersiz hale gelecek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
Yapabilirsem yapım aşamasını yayınlıyacam, ondaqn sonra hatunların arka sele rahatsız kızmaları geçersiz hale gelecek
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
20 Mart 2010, 11:29
#6531
Devrim valla yapabilirsen süper birşey olur bu fikir benim içinde. Malum benim hanımda arka seleden rahatsız, sırf bu yüzden (birde içimdeki gizli enduroculuktan) ileride enduro bi motor alıcam yauff...
Hakan açıkcası benim hatunu MT'nin böyle bir gezisine götürmeyi istemem. Çünkü nerde çokluk, orda b..kluk olayı geçerli. O yüzden benim hanımı motordan soğutmamak için böyle bir geziye götürmekten yana değilim.
-
20 Mart 2010, 18:31
#6532
gv ciler güzel güneşn keyfini çıkarıyor galiba bugün motor sürmek için ideal birgün
-
20 Mart 2010, 18:56
#6533
Güzel bir gün ama maalesef çalışıyorum
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
20 Mart 2010, 19:40
#6534
draggy adlı üyeden alıntı
Güzel bir gün ama maalesef çalışıyorum
Aynen güzel gün şahane hava ama evde bahar temizliği ve Ada böceğe bakmakla meşguldüm ben de
Ride hard or stay at home
-
20 Mart 2010, 23:26
#6535
Valla gece 2 ye kadar buradayım, yarın kısmet olursa motora bahar temizliği yapacam, 1 ay karda, yağmurda dışarıda bırakmışlar Çorluda, krom olmayan yerlerde küfler, orjinal olmayan vidalarda pas var, bide hazır elim değimişken, pasta cilaq yapayım diyorum çamurluklarla depoya, alındığından beri bir kere bile cila görmedi karakızım
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
21 Mart 2010, 17:03
#6536
geziye giden arkadaşlardan resim ve yorumlar bekliyoruz inş iyi geçmiştir hava çok güzel.
-
21 Mart 2010, 18:42
#6537
merhaba arkadaşlar, siteye yeni üye oldum.sizin de tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.
gv 250 yada kymco venox'la, almak üzere ilgileniyorum.
venox su-hava soğutma özelliğiyle daha iyi görünüyor. Birde Kanuni markasından kesinlikle daha prestijli.
gv 250 yağ-hava soğutmalı. yağ geç soğuyan bir sıvı. bu harareti gidermek için iyi bir sistem değil diye düşünüyorum. özellikle sıcak havalarda şehir içi veya rampa yollarda motorun performansı ve harareti nasıl?
Venox hala karbüratörlü sistemi mi kullanıyor?
gv 250 hala yarış motosikletleri gibi dijital hız göstergesi mi kullanıyor, bununla ilgili resimde bulamadım.
bir başka ve çok rahatsız olduğum konu da St-Kanuni markası. Hyosung parasına Kanuniye biniliyor Türkiye'de. ben bu kadar para vereceksem Hyosung'a binmek isterim. yani markanın prestiji de önemli benim için. kanuni'nin prestiji ne ki...
zaten prestij değerini almıyolarmı bizden. marka konusundaki itilaf çözülmeyecek sanırım ne dersiniz?
sadace kullanıcıların cevap yazmasını temenni ederim.
-
21 Mart 2010, 19:24
#6538
dostum öncelikle aramıza hoşgeldin..ben ve diğer arkadaşlarımız yaklaşık 3-4 sayfa öncesinde tekrar venox ile gv250 yi karşılaştırmıştık.başka arakdaşlar da iki motor arasında kalınca yorumlarımızı yapmıştık.istersen önce bir sayfaları oku sonra zaten tüm sorulara cevap bulacaksın.ben tekrar gv250 kullanıcısı olarak fikrimi söyleyim..öncelikle evet bizim motorlarımız yağ ve hava soğutmalıdır.ama sandığının aksine yağ sudan erken soğuyup erken ısınan bir sıvı olduğu için uzun yolda bizim motorlar daha serin kalmaktadır.ve kesinlikle bizim motorlar uzun yol için üretilmiştir.çünkü uzun yolda kesinlikle ne hararet nede şişme yapmaktadır ve binimine diyecek bişi yoktur.ama şehiriçinde de çabuk ısınır maalesef,tabi hiçbir zaman trafikte de şişme yaptığını duymadım.ben antalyalı olduğum için antalya sıcağını az çok bilirsiniz.hiçbir zaman sıkıntı yaşamadım trafikte.ayrıca gv250 lerin gösterge paneli dijital değil analogtur.yani klasik tarzdır.dijital göstergeler 2010 model hyo gv250 lerde yeni konmuştur.onun resmini de geçmiş sayfalara koymuştum,bakabilirsiniz.st&kanuni gv250 ler enjeksiyonludur.ama hyo gv250 ler karbüratörlüdür.venox da karbüratörlü diye biliyorum.güç olarak gv250 ve venox aynı seviyededirler.ama venoxun kendine has görüntüsü gv250 nin de kendine has görüntüsü vardır.venoxun kullanıcısı gördüğüm kadarıyla gv250 kadar çok değil bildiğim kadarıyla.ama venox a binmedim hiç ve venox ile bilgim çok değil.ha gv250 nasıl dersen o zaman ciğerini anlatırız gv250 lerin sana burada.marka konusuna gelince st&kanuni markası ile kanuni markası farklıdır.gv250 leri korede st firması Türkiyeye kanuni markası ile ortak olarak getirmektedir.hyo nun gv250 ile st nin gv250 si arasında şekil olarak biraz farklılık vardır.motor olarak da hyo karbüratörlü st enjeksiyonludur.ama çok fazla bir farklılık yoktur.ama global motor artık hyo ile anlaşması gereği motor getirmeyecektir.zaten iflas etmiş bir firmadır.
yasin abey hani nerde çantaların resimleri?
diğer arkadaşlardan da ses seda yok bu sıralar?
orhan kardeşim nasılsın?neler yapıyorsun?
herkese iyi sürüşler.havalar da iyiye gidiyor bakalım
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
21 Mart 2010, 19:43
#6539
bir de sormayı unuttuğum diğer konu,
daha önce 150 cc Kanuni sahibiydim. Onda yaşadığım gibi boş vitesi bulma problemi gv 250 Aquila'da da var diye duydum. Venox'da durum nedir acaba?
tecrübeli arkadaşlar ne diyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:39 ----------
yörük teşekkür ederim. dediğin sayfayı inceliycem. sonra takılırsam sorarım
-
21 Mart 2010, 20:01
#6540
kardeş ne demek elimizden ne gelirse yaparız..ama venox ile ilgili sorularını bence venox sahibi olanlar daha düzgün cevaplar.o yüzden onların başlıklarına ilet.bir de üşenmezsen eğer her iki modelin başlıklarını oku ve aklında soru işareti kalırsa o zaman yardımcı olalım..
gv250 nin vites geçişleri biraz kemiklidir.bu da karakteristik özelliklerinden biridir.boşa geçme güçlüğü diye bir durum var ama çok sıkıntılı bişi değil bence ve zamanla alışılacak bir durum diye düşünüyorum..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler