Evet Hakan abi sağolasın bugunden basladık havalar yavas yavas ısınıyor bizde yavas yavas ısınıyoruz bakalım
Güzel bir gezide beraber yol tutmak kısmetiyle inş.
Evet Hakan abi sağolasın bugunden basladık havalar yavas yavas ısınıyor bizde yavas yavas ısınıyoruz bakalım
Güzel bir gezide beraber yol tutmak kısmetiyle inş.
Ayarlarız Burak'cım
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Yaz gelmesini iple çekiyorum bakalım, motor sürmek içimde bi hasret oldu her hava iyi oldugunda hevesle garaja koşuyorum belki uzun sure suremiyorum ama 10-15 dakka butun hevesimi alıyor.
bende gün içinde hava iyiyken heh tamam buakşam yağmur olmaz çıkar turlarım diyorum ama her güzel günün akşamı yağmurlu olup bütün hayallerimi alt üst ediyor
Aslında Yalova İstanbul'dan daha sıcak diye biliyorum ama abi, tabi sonuçta hava tahminini kimse tam bilemez.
Görüyorum ki benim gibi herkes hasretle bekliyor güzel havaları, turları, atraksiyonları
Şimdi hazırlanma vaktidir diye düşünerek , Ustalara, deneyimlilere soruyorum; gezilerde yanımızda alet, edevat ve yedek parça anlamında olması gerkenler nelerdir? Mesafe ye göre gidilen yere göre değişiklik olur diye tahmin ediyorum, bu durumda nelerdir dikkat etmemiz gerekenler.?
[I][COLOR="Navy"]İmkansız yoktur, mükemmel ise biraz zaman alır.[/COLOR][/I]
Genelde yanına tedbir-i muhaceret adına alacagın hersey iyidir neden dersen tedbir öldürmez, tedbirsizlik öldürür.Mesela lastik şişirme takımı ingiliz anahtarı gibi edavatlar olması iyidir.
Bende senin gibi yerler kuruysa, hava soğukmu scakmı bakmıyor ve 15-20 dk. da olsa çıkıp bir tur atıyorum mutlaka.
Esasında alet konusu ile bilikte esas öğrenmek istediğim motorun parçaları konusu. Mesela ben her 500 km de bir zinciri temizleyip tekrar yağlıyorum. Bu durumda bu mesefelerdeki gezilerde yağ bulundurmak gerekir diye düşünüyorum. Sonra Mesela filtreler gerekirmi, yada fren, debriyaj teli ve benzeri. Tabi bunları arıza halinde ne derece takabilirim oda ayrı. . Her şeyi yanına almak gibi bir durumda bir çantayı sadece bunlara ayırmakta ayrı bir konu tabi. Bu yüzden bizim motorlara özgü yanında şunlar mutlaka olmalı gibi bir liste yapmak amacım.
[I][COLOR="Navy"]İmkansız yoktur, mükemmel ise biraz zaman alır.[/COLOR][/I]
fren ve gaz telleri düzenli bakımlarda gözden geçirilip sorun çıkarma aşamasına gelmeden değiştirildiği için fren ve gaz teli yanında taşıman biraz fazla olur kanımca..ama debriyaj teli benim hep yanımda vardır...ilave olarak tornavida,pense,kurbacık,çok amaçlı çakı,minik bir el feneri,minicik göz damlası şişesinde yağ,küçük bir parça zımpara,buji anahtarı sosis çantamda sabit duran şeyler..yan çantada lastik şişirme tüpü olmassa olmazlarımdandır
Selamlar Arkadaşlar,
İlker umarım halledersin de internet işini kopmazsın forumdan.
Hakan, bu sosis çantanda olan ekipmanlar gerçekten lazım oluyor mu yoksa önlem olsun diye mi taşıyorsun? Buji anahtarı falan yanıma alsam ne olacak, arızanın bujide olduğunu anlamak mesele benim için
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum;
Özellikle motorla gaz kestiğimde, yavaşlarken falan "tak tak tak" diye bir ses geliyor, sanırım zincir vuruyor biryere..
Bu normal midir? Sizde de var mı?
Bu arada bir not, yeni GV700 de aktarma organı olarak kayış kullanılmış..
Yeri gelmişken söyliyim dedim.
İyi haftalar
Zincir in gevşemiş olabilir.
Kaç km dir aynı zinciri kullanıyorsun? Hiç gerdirdin mi?
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
çantamda taşıdığım aletler bana çok lazım olmadı.en azından çok kapsamlı bir sorun yaşamadım.lakin onların orada olduğunu bilmek rahatlatıyor insanı birde bana lazım olmadı ama lazım olan arkadaşlarım oldu ve çıkardım kullandık..senin sorununa gelince cananında dediği gibi zincir olma ihtimali çok yüksek..zincir gerginliğini elinle bir kontrol et..zinciri yukarı ittirdiğinde 2-3 cm'den daha fazla yukarı çıkmaması gerekir,yoksa bollaşmış demektir
Motorum daha 500km de.
Geçen gün motoru silerken bir yoklamıştım, pek bol gözükmüyordu. Bu akşam bir daha bakar size bilgi veririm.
Teşekkürler.
Buyuk ihtimalle zincir sallanıyordur, çunku benim motordada var ustundeyken sesi farkediyordum ama emin olamıyordum, arkadaşa verdim o sürdüğünde gördüm zincir halaya kalkıyor
Bugün incimi 4000 bakıma götürdüm öğlen arasında Bir kendine geldi oradan sonra silkelendi ohh dünya varmış edasıyla geldik iş yerine bakalım akşam da salına salına evimize gideriz Şimdi sıra köşe bucak yıkama ve krom parlatmada
Ride hard or stay at home
bende dün akşam 3 saat süren zincir temizleme ve motoru yıkama işlemiyle uğraştım canım çıktı..ama deydi tertemiz şıkır şıkır oldu,bu sabahda çıktım gezmeğe şimdi döndüm..pek keyifli oldu doğrusu
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)