bu gaz kesme sorunum benım motordada var 2850 km de 2006 model.. bu cdi unitesini degıstırmemız gerekıyormu yoksam bu sekılde kullanımda daha buyuk sorunlar yasarmıyım yada yolda kalırmıyım..
bu gaz kesme sorunum benım motordada var 2850 km de 2006 model.. bu cdi unitesini degıstırmemız gerekıyormu yoksam bu sekılde kullanımda daha buyuk sorunlar yasarmıyım yada yolda kalırmıyım..
yolda falan kalmazsın ama ne olacağı da belli olmaz elektronik sonuçta. Madi durumun müsaitse değiştirilebilir. Beni rahatsız etmiyor ama seni ediyorsa değiştir derim.
cienfuegos o dediğin boşa geçmeme olayı ve hafif ara gazı ile boşa geçme olayı bende de var. bu aslında kronik birşey ama yağdan da fark ediyor birazcık.
enjoy your ride and enjoy forever
Bu CDI ünitesi degiştigi halde gaz kesme sorunu yaşayan arkadaş var mı?
sorun yaşayacağını zannetmiyorum. benim motor 35.0000 km de onunla ilgili hiçbir sorun yaşanmamış benim motosikletim üzerinde. komut geç işliyor yazılım hatası yeni alacağın CDI ünitesi aynı ünite fakat içindeki kodlama farklıdır diye düşünüyorum. daha bilgili arkadaşlar seni aydınlatacaktır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------
ELINT sen geçenlerde de gv 250 ile ilgili soru sormuştun sanırım sen bu motordan almayı düşünüyorsun ama kararsızsın yanılıyor muyum?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------
15W 40 yağı biraz daha kalın ondan oluyor diye düşünüyorum ama 15W 40 yağı da yaz için daha mantıklı gibi geliyor bana sonuçta daha geç ısınır. ama yağ değişiminden önce olmuyordu bende
bu gv250 lerın %90 nında gaz kesme ve bos vıtese gecmeme sorunu var su ana kadar duyduklarımdan yorumladıgım..
ayrıca bu cdi unitesi fiyatı ne kadar ve nerden temin ediyorsunuz .. yakın zamanda degıstıren varmı...
Okadar yakın tarih degil ama evet düşünüyorum. Bu motosikleti düşünmeme neden olan en büyük etken hyosung'un 250cc kategorisindeki en saglam modeli olması(evet CDI ünitesinde sorun olan modeller var ama çözülmeyecek bir sorun degil. Önemli olan motor bölümünde bir sorun olmaması). Bunun nedenide hyosung'un diger modellere göre daha düşük devirlerde kullanılıyor olması.Aslında cruiser modellerini pek sevmem ama şuda bir gerçekki düşük devir çevirmeleri nedeniyle en saglam modellerde cruiser'lerden çıkıyor.
Doğru tespit yapmışsın ben de almadan önce çok araştırdım ve 250 cc likler arasında performans / fiyat açısından gv 250 yi seçtim. yalnız bizim motorlar yüksek torku yüksek devirde üretiyor t-win motor olduğundan dolayı sanırım. normalde düşük devirle seyir halindeyken (örneğin sollama yapmadan önce) vites küçültüp deviri yükselttiğinde motor adeta çıldırıyor ve aniden ivmeleniyorsun ve böylelikle hemen sollayıp daha az risk alıyorsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:07 ----------
dostum motorun çok temiz görünüyor, kazasız belasız kullanman dileğiyle
arkadaşlar bir elektronik müh. olarak birşey eklemek isterim , sorun sadece program düzeyinde ise kolay bir şekilde eprom kopyalanarak bu hız kesme sorunu aşılabilir . Lazım olan sorunsuz bir cdi ünitesinde bulunan eprom'dan sağlam programın alınması ve arızalı cdi'lara kopyalanması.
Tabi cdi ünitesine bir bakmak lazım tam olarak beyin nasıl oluşturulmuş , yinede her zaman bir çözüm vardır yeterki zaman ayrılsın , tanıdığınız elektronikçiler varsa şansınızı denemenizi tavsiye ederim , tek problem çalışır cdi ünitesine göz atmanıza ( birazda kurcalamanıza ) izin verebilecek sıkı dostlar .....
Bir saglam birde sorunlu cdi ünitesini bana emanet edebilecek arkadaş varsa bende epromdan program kopyalayabilirim(sanırım). Tabiki bu işlemin sonucunda iki cdi ünitesininde kullanılmaz duruma gelmesi gibi bir risk'te var
Eee tabi kolay degil epromlar konusunu göreli 3-4 sene oldu bazı konuları hayal meyal hatırlıyorum
Tekrar hoş bulduk arkadaşlar. Ben Van'dayım, motoru İstanbul'dan aldım. Ben internette beğendim, bir arkadaşım kontrol etti. Daha elime geçmedi. İnşallah önümüzdeki hafta içinde elimde olacak. Gerçi gelse de binemeyeceğim, burda havalar -7 de. Van'da yaz gelmesini bekleyeceğiz. Yaz gelene kadar arkadaşların yorumlarını okuyarak motorumu biraz daha tanımaya çalışacağım. Saygılar...
Şarköy'de Sigortacı...
yukarıda yakıt konusu gectı bir depo benzin ile daha fazla km yapmak ısteyen arkadaslar ıcın bır onerım var.. ben otomobılımde ve motorda kullanıyorum basarılı bır yakıt katkısı. bu katkının adı nanotech yakıt katkısı.. 8 litreye bir cc yanı sırınganın ılk kademesı kadar buda bır depoya bır bucuk cc gıbı bır orana denk gelıyor.. bu yakıt katkısı benzının oktanını degıstırıyor motorun guc performans oranını artıyor ayrıca motor yanma odalarını temızlıyor ve 60-70 km daha fazla km yapıyorsun..
O Hyonun motor tipinden kaynaklanıyor, v-twinden değil kendileri cruiser kılığına girmiş bir naked
Beyine gelinirse yanmış beyinlerin bile tamir edildiğini gördükten sonra, bu sorun hiç bir şey diyorum... Motor sağlam olsun 10 sene sonra bile tek marşla çalışsın, o güveni versin yeter...
Parçaya gelirsek, her motorda başınıza gelir. Belki de hyoda çok daha kısa sürede ulaşabilirsiniz parçaya, ben dragstarın contasını arıyorum 5 gündür harıl harıl yok, neymiş yamaha beldeyamadan ayrılmış, yamaha tam hazıra geçene kadar stokta parça tutmuyorlarmış... Hiç istemediğim şeyi yapıp sanayide conta kestireceğim artık.
vay devrim sen yaşıyomuydun yaaa
sessiz motorcu
bu arada herkeze günaydın
herkeze benden çayyyyy
enjoy your ride and enjoy forever
Yaşıyorum Tarkan'ım ama motor Çorluda Orjinal conta bulucam diye sanayi contası istemedim, isteseydim karakızım yanımda olurdu
devrimcim geçmiş olsun acilen hallolur umarım da kavuşursun karakızına...
bu arada yakında görüşelim valla tüm yakımı çok özledim
yani arkadaşlarda var bak.
enjoy your ride and enjoy forever
İnşallah havalar güzel olursa neden olmasın
-------------------
motorun üretimi 2007 gözüküyor belgelerde 2008 model 2009 da aldım.. bu nasıl iş annamadım Ben İstanbul Motora götürim en iyisi motoru.. nasıl olsa ..
Peki İstanbulda İstanbul motordan daha iyi bu motoru tanıyan ve bilen bir yetkili servis mevcut mu ? tavsiye edebileceğiniz..
valla karşı tarafı bilmem ama istanbul motor işi bilir. Bu arada senin motor 2007 model benim anladığım yani 2 veya 1 yıl yatmış bir motor daha doğrusu sıfırdır ama beklemiştir demek istedim. 2009 model değildir yani.
2007 de üretilmiş olup satılmamış ve en son sana satılmış. eğer sana satarken 2009 model diye sattıysalar ST kanuni olmalıydı ve enjeksiyonlu olmalıydı ayrıca da cdi da sorun olmaması lazımdı.
Satın aldığın yer garanti verdi mi? verdiyse kesin git de ki bu arızalı değiştirin. bu benim fikrim hiç para filanb da verme
enjoy your ride and enjoy forever
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)