arkadaşlar ansayfaya bakarsanız 250 lik motorları sordum yakalamışken sizees sorayım gv 250 ye 7500 verilirmi ben keeway 250 liğede şans tanıyorum onun fiyat 4700 ...sizce hangisi ...Ama rica ediyorum tarafsız olun
arkadaşlar ansayfaya bakarsanız 250 lik motorları sordum yakalamışken sizees sorayım gv 250 ye 7500 verilirmi ben keeway 250 liğede şans tanıyorum onun fiyat 4700 ...sizce hangisi ...Ama rica ediyorum tarafsız olun
[/IMG]
[/IMG]
Keeway Land Cruıser vs. Hyosung GV 250 cc
İşte Cevap...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
wayy çok güzel yakışmış.yakıyo resmen.kazasız belasız seyirler inşallah.fotoları açamadım ama küçük halleri bile hoş bir makina olduğunu gösteriyor.
[/IMG]
Arkadaşım bende senin gibi Keeway Land Cruıser ile GV arasında gittim geldim hatta model kıyaslamasına bununla ilgili forum başlığı açtım. Resimlerimi yolluyorum. İncele ben kararımı verdim. Şimdi benim motor 450 km de saat gibi. MAAŞALLAH!!!
[/IMG]
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
iyi akşamlar dostum.şimdi öncelikli olarak fiyatta ne kadar verebilirsin bunu düşünelim.eğer 7000 ytl ye kadar çıkabilirsen gv 250 al.keewayin 250 cc klasmanında iki motoru var.supershadow ve land cruiser.super shadow kullanıcısı olupta hyosung gv 650 ye geçen bir arkadaşımız var.viceroy.onun yazmış olduğu tecrübeleri ss forumundan okuyabilirsin.land cruiser a gelince o modeli tecrübe eden varmı yada sahip olan daha henüz rastlamadım.ama genel olarak markaları kıyasladığımızda hyosung çin malı değil ama keeway çin.ayrıca 250 cc klasmanında en güçlü motor gv 250 ve kymco venox.gv 250 keeway'e göre gerek işçilik gerek performans bakımından gerçekten çok fark atar.her iki motor da çift silindir olması avantaj.ama ss hava soğutmalı gv 250 ise hava+yağ soğutmalı.bu da uzun yolda sıkıntı yaşamamak anlamına gelebilir.öte yandan ss ile de uzun yolda seyehat edebilirsin ama gv 250 kadar rahat edebileceğini sanmıyorum.fırsatın varsa sana en yakın bayiden hem hyo hemde keeway'i git gör.selesine otur farkı hemen sende anlarsın.ayrıca sana bir diğer tavsiyem bu sitedeki forumlardan hem ss hemde gv250 forumlarını oku.çok daha iyi bilgiye sahip olacaksın.
Motor Blok'un olduğu Alan..
[/IMG]
Arka süspansiyonlar.. Yörük kardeş eyvallah saolasın. Yalnız büyük resimleri niye açamadın anlamadım. Bu arada Land Cruıser 18 Hp güç üretir, GV ise 28 Hp güç üretir, buda uzun yolda Hyo nun 250 cc lik motor blok unun daha az yorulacağı anlamına gelir..
[/IMG]
Hyosung GV 250 cc nin genel görüntüsü..
[/IMG]
GV nin genel ön görüntüsü itibarı ile hiç güçlü gibi durmuyor belki de rakiplerinin en yanıldısı bu olsa gerek...
[/IMG]
Bu da benim arkadaşlar, herkese kazasız sürüşler...
[/IMG]
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
herkese selamlar;
bende mondial zat 150 scooter var. hem iş için hemde gündelik ihtiyaçlarım için birazda trafikte tecrübe olsun diye almıştım. tabiki artık yetmiyor; daha önce hiç vitesli kullanmadım... ilk gözüme kestirdiğim gv650 idi. fakat tecrübesiz birinin altında çok tehlikeli olacağını düşündüğüm için gv 250'ye yöneldim...
bu forumu ilk sayfadan itibaren okudum ve gv 250 'nin bana uygun olduğuna karar verdim...çünkü yaş olmuş 32,hemde evliyim e bide eşimle biraz kiloluyuz üstünede gezmeyi seviyoruz.....yani gv 250 yetecek gibi görünüyor; tek sıkıntım scooter'ımı satmakta... ve uygun fiyatlı gv250 bulmakta...
hepinizin yorumlarını,fikirlerini,sevinçlerini ve hüzünlerini okudum; paylaşımlarınız için çoook teşekkürler..........
not: aslında dükkanımı saat 23:30-24:00 civarı kapatıyordum,foruma takıldım saat 01:25 olmuş.... hanım dövecek
arkadaşlar bişey soracağım...Benim GV 250 ye modifiye yaptırmak istiyorum(Egzoz,Gidon ve sticker) 'ttcustomchopper' sadece üretim mi yapıyor? yoksa getirdiğin bi makineyi customize ediyor mu?
ya da bildiğiniz sağlam egzozcu ve customize edebilen ustalar var mı
önümüzdeki cuma ayvalığa yola çıkıyorum şimdiden yağına lastiğine zincirine bakıtım motor yola hazır cuma sabahtan bol resimli bir yol beni ve sizleri bekliyor...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
mrock arkadaşım,, Yamaha sitesinde beni kollamamışsın.. Neyse; kazasız sürüşler... Dikkatli ol!
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
farkında olmadan hatalı birşey dediysem k.bakma arkadaşım. t.ederim...
bu forumda pek fazla değinmedim isterseniz yamaha sitesine yazdığım yazının daha detaylısını burayada yazarım.bu forma yazanların çoğu ilk motoru olduğu ve ilk motorunu almayı düşündüğü için pek fazla üstüne gidilmedi .....
.....ama GV250 nin düşük devir yüksek tork veren diğer cruiserların akisne, yüksek devir yüksek tork verdiği(tıpkı naked veya ss modellerde olduğu gibi) bir gerçektir.Hyosung 250GTR 175-180km/h hız yapan race motordur.Bunun vites aralıkları ve bir kaç ufak değişikliklere uğratılarak Gv250nin üzerine monte edilmiştir. Hatta bazı 250GTR modellerinin karter üzerinde GV250 yazar.Bu da Hyosung un 250cc katogorisinde tek tip motor üzerinden farklı modellde motor çıkarmak istemesinden kaynaklanmıştır.
Düşük devir yüksek torkun tadı bu motorda yoktur.Ben motorumu alırken bunları bilerek aldım size de almadan önce bunları bilmenizi istedim.
Shadow600, virago535 gibi makinelerle kafa kafaya gitmesinin nedeni motorun yüksek devir yüksek tork veren karakterinden kaynaklanmaktadır. Düz yolda giderken pek bir fark göremezsiniz ama dik yokuşlara geldiğinizde eğer devrinizi iyi alıp tırmanışa başlamazsanız kıyasladığımız diğer makineler düşük devir de "pata pata pata..." die yanınızdan geçip giderler...ama 250cc katagorisinde düzde yükte ve yokuşta alabileceğiniz en iyi verim GV250 dedir...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Dragstar dan vazgeçip Harleyle mi karşılaştırıyorsun artık, Allah akıl fikir versin ne diyeyim... Seviyosun motorunu belli ama yüksek devirde krank kırdığında ve distrübütürü belli olmadığından 3 ay motorun yattığında üzülme sakın...
Krank kıran GV250 varsa hemen söylede, bir ilk olarak notumu alayım bende.Limitörü olmayan 250GTR modelini baz alarak çamur attın ama bu modelde öyle bir sorun yoktur.Sanki Kawasaki EN500,Yamaha Virago 535 gibi motorlar krank kırdığında 10 gündemi çıkıyor arkadaşım.Şimdi iki motorun krankını kırıpta ne kadar sürede gelecek şeklinde test yapmanın manası yok. GV250 ile olaki kırank kırdın disrtübütör nasıl belli değilmiş. Globall motor halledemezse Kuralkanla halledersin genede madur olmazsın(Garantin bittikten sonra)
Dragstar ve Sposter modelleri yıllardır süre gelen efsane cruiserlardır.GV250 ancak bu modellere şekil olarak benzeyebilir.Sadece şekil olarak..........
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Yüksek devirde kırmayacağı ne malum, Forumda gt de krank kıran ve servis sorunu, garanti sorunu yaşıyanlar var. 2 kişi bindiğinde bide redline tavan yaptın mı ikisi de aynı motor, diğerinde kronik sorun varsa bunda da yaşanacaktır. Şasi engelleyecek değil ya bu sorunu. Ayrıca Kuralkan ve Global olayı hala muamma ve bazı şeyler gerçekten mide bulandırıyor, hala net cevaplar yok...
Gv250li yi limite(red line) istesenizde sokamazsınız.(düz yolda) Eğer yaşadığın yer bana yakınsa gelip motorumu kullanmanı çok isterim.zaten 250GTR den vites aralıkları farklı olduğu için bir nevi limitör görevi görmektedir.GTR modelindeki gibi 175-180 KM/h hıza sokamazsın bu motoru.Kaldıki 250cclik japon modellerinde krank kolları 180km/h gibi yüksek süratleri kaldıramadığı için limitör özelliği konmuştur. Konumuz GV250 olduğu için diğer modelleri karıştırmak gereksiz....
düz yolda en fazla 10.deviri biraz daha geçebilirsin ama 11.000 kesinlikle olmaz hızınız 140km/h gelir ve orda kalır.
aşağıdaki linkte 13.000 devir 175KM/h yapan 250GTR vidyoları var.Bu motorlar kullanıcıdan kaynaklı krank kırar tabiki.
http://www.ltunnel.com/index.php/101...49615104718146
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
;Yani aslında kronik bir sorun var ve açıkcası gv 250 ler görüyorum yollarda, şurada kaç senelik motorlar ama açıkcası sanki 10 yıllık gibi duruyorlar. Hyo nun çok ekmek yemesi lazım çok...
Arkadaşlar hepinize yardımlarınız için teşekkür ederim....Şunu belirtmek isterimki para limitim max.8500 ytl...herhangi bi tarzım yok chooper naked... olabiilir yani...hepsini seviyorum 2.el motor almak ta istemiyorum koltuk üzerindeki naylonları ben yırtmak istiyorum....Paso istiyorum
Kafam çok karışık...
gv 250 hakkaten güzel ama artık sonuçta hyosung değil sizce S&T nin kaliteside aynı mıdır.....
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)