Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Eylül 2009, 00:15
#5441
beyler ben hysoungu 4250 ye malettim.4900yazdım. bir miktar iskonto yapabileceğimide ima ettim. ayrıca saklayacak birşeyim olsa satın aldığım kişinin adınıda belirtmezdim. ayıp bir durum olduğunu sanmıyorum.zarar etmemi gerektiren bir sebepte yok. ben galerici değilim.58 yaşımdayım 4 tane motorum var. motorsiklet sevdalı bir adamım.gerçekten bu trafikte çekiniyorum.pek zamanımda olmuyor. allah sizede uzun ömür versin motorsiklet merakınız geçmezse ancak ozaman anlarsınız. arkadaşlardan gıcık olanda var ayıplayanda hatda beni galerici yapanda. rahat iyi niyetli ve sevecen olalım.tabiiki tedbirsiz olalımda demiyorum.olumlu yorumlar ve iyi günler dilerim.
Reklamlar
-
03 Eylül 2009, 00:28
#5442
trafikten çekiniyorsanız, 4 tane motorla ne yapıyorsunuz sorması ayıp? satmak için almış olmayasınız bunları?? bu beni ilgilendirmez gerçi, ama satma sebebiniz bana pek inandırıcı gelmedi...
ayrıca, motoru kaça malettiğiniz hiç bir alıcının umrunda olmayacaktır, çünkü aynı ruhsat-noter işlemlerini alıcı da yapacak. 250 liralık artı masrafı burada mazeret göstermeniz demek, kendi ruhsat-noter işlemlerinizin maliyetini de yeni alıcıya yüklemek istemeniz demek oluyor ki bu zaten hiç iyi bir davranış şekli değil bana kalırsa. hadi 250'yi çıkardık, kaldı 4650. siz iskonto yapacağınızı belirtmişsiniz. o motorda 650 liralık indirime gidecek misiniz? bence hayır. pazarlıkla 4500'e çekilebilir en fazla. bu da 500 liralık kar demek oluyor ki, draggy arkadaşın bahsettiği mantıkla birebir örtüşüyor bu durum.
umarım burada satamazsınız bu motoru...
bu arada draggy, cevapların için teşekkürler
-
03 Eylül 2009, 09:22
#5443
stkanuni
Herhese merhabalar
Hyosung (daha dogrusu st kanuni ) gv250 ile ilgili aklıma takılan bir kaç soru var.
1 ) motor 4 subab mı 8 subab mı ? bir internet sayfasında 4 diğerinde 8 yazıyar.
2) Karbiratörlü mü yoksa enjeksiyonlu mu )
3) Motorun son hızı kaç
4) İlk defa motor süreek birisi için uyfun mu ?
Simdiden yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim
Bu yazdıgım soruların cevapları sonucunda hangi motoru alacağım sonucunda bir karara varmayı düşünüyorum.
-
03 Eylül 2009, 09:58
#5444
rock1979 arkadaşım merhaba,
Sorularına bildiğim kadarıyla cevap vereyim.
1) Bildiğim kadarıyla bizim motorlar 8 subab.
2) Hyosung olanlar karbüratörlü, ST olanlar 2008 yılından sonraki modeller enjeksiyonlu
3) Motorun son hızı ben 2-3 kere 135 km. gördüm. Ama yanda büyük çantalar varken rüzgarlı havalardı. Bence ideal hızı 110-120 km arası. Bazı arkadaşlar 150 km. hızdan bahsediyorlar ama ben daha göremedim kendi motorumda
4) Elbette olur. Mesela geçen sene tam bugün almıştım motorumu ben ve ilk motorum benim. Daha önce hiç deneyimim yoktu. Sadece 10 yıl önce tatilde 1 günlük scooter kiralamıştım. Yalnız İstanbul'da eğitim veren bir yerden haftasonu motosiklet eğitimi alıp öyle oturdum üzerine. Yani az çok biliyorsan zorlanmayacağını düşünüyorum. Trafik tecrübenin olması da önemli. Belki benim bu kadar kolay alışmamın sebebi bisiklet ve otomobil tecrübelerimin olmasıydı.
-
03 Eylül 2009, 12:35
#5445
Orko_ye adlı üyeden alıntı
rock1979 arkadaşım merhaba,
Sorularına bildiğim kadarıyla cevap vereyim.
1) Bildiğim kadarıyla bizim motorlar 8 subab.
2) Hyosung olanlar karbüratörlü, ST olanlar 2008 yılından sonraki modeller enjeksiyonlu
3) Motorun son hızı ben 2-3 kere 135 km. gördüm. Ama yanda büyük çantalar varken rüzgarlı havalardı. Bence ideal hızı 110-120 km arası. Bazı arkadaşlar 150 km. hızdan bahsediyorlar ama ben daha göremedim kendi motorumda
4) Elbette olur. Mesela geçen sene tam bugün almıştım motorumu ben ve ilk motorum benim. Daha önce hiç deneyimim yoktu. Sadece 10 yıl önce tatilde 1 günlük scooter kiralamıştım. Yalnız İstanbul'da eğitim veren bir yerden haftasonu motosiklet eğitimi alıp öyle oturdum üzerine. Yani az çok biliyorsan zorlanmayacağını düşünüyorum. Trafik tecrübenin olması da önemli. Belki benim bu kadar kolay alışmamın sebebi bisiklet ve otomobil tecrübelerimin olmasıydı.
Bende yıllar önce sadece 1 kez dayımın 90 cc vitesli bir motoru vardı onu sürmüştüm. Trafik tecrübem var 13 yıldır yolardayim .
st kanuni nin web sitesinde 4 subab diye yazıyor. Başka bir sitede ise 8 subab olarak gördüm. ordan aklım karıştı. Yardımcı olunursa sevinirim. Yada dogrudan firmayı arayıp sormam gerekecek
-
03 Eylül 2009, 14:38
#5446
Orko_ye adlı üyeden alıntı
3) Motorun son hızı ben 2-3 kere 135 km. gördüm. Ama yanda büyük çantalar varken rüzgarlı havalardı. Bence ideal hızı 110-120 km arası. Bazı arkadaşlar 150 km. hızdan bahsediyorlar ama ben daha göremedim kendi motorumda
hocam motorun nasıldır, sert kullanılmış mıdır bilmiyorum ama, bende yan çantaları yok, hafif eğimli bir yerde rahatlıkla 140 üzerine çıkabiliyorum. düz yolda da biraz rüzgar desteğiyle 140'ı görmüşlüğüm çoktur. bir ara resim çekebilirsem sana göstereyim 150'nin üstüne nasıl çıktığımı
-
03 Eylül 2009, 15:17
#5447
Maturin adlı üyeden alıntı
hocam motorun nasıldır, sert kullanılmış mıdır bilmiyorum ama, bende yan çantaları yok, hafif eğimli bir yerde rahatlıkla 140 üzerine çıkabiliyorum. düz yolda da biraz rüzgar desteğiyle 140'ı görmüşlüğüm çoktur. bir ara resim çekebilirsem sana göstereyim 150'nin üstüne nasıl çıktığımı
yokuşta el arabasıda 150 görür... yeterli mesafe olsun yeterki...
önemli olan düz yolda motoru çok fazla yemeden çıkılabilecek en yüksek hız nedir...
bence gv250 ile düz yolda tek kişi istenildigi zaman çıkılabilecek en yüksek hız 120-125 km dir... buda zaten senin belirttiğin değerlere denk geliyo... hafif eğimli yerde 130-140 görülebilir... ancak zaten 120 den sonra motor sizi tedirgin etmeye başlıyo... bişeyler ters gidiyomuş hissine kapılıyosunuz... rahat olamıyosunuz... yani bence siz siz olun gv250 ile 120 den fazlasını görmeye çalışmayın...
-
03 Eylül 2009, 15:45
#5448
PlayLoud adlı üyeden alıntı
yokuşta el arabasıda 150 görür... yeterli mesafe olsun yeterki...
önemli olan düz yolda motoru çok fazla yemeden çıkılabilecek en yüksek hız nedir...
işte öyle değil ne yazık ki her isteyen göremiyor 150'yi. al bir gv 250, dene. ya da sahiplerine sor.
kimseyle hız yarışına girmişliğim yok, yanlış anlaşılmasın. motorun kapasitesini belirtmeye çalışıyorum burada.
bence gv250 ile düz yolda tek kişi istenildigi zaman çıkılabilecek en yüksek hız 120-125 km dir... buda zaten senin belirttiğin değerlere denk geliyo... hafif eğimli yerde 130-140 görülebilir... ancak zaten 120 den sonra motor sizi tedirgin etmeye başlıyo... bişeyler ters gidiyomuş hissine kapılıyosunuz... rahat olamıyosunuz... yani bence siz siz olun gv250 ile 120 den fazlasını görmeye çalışmayın...
ayrıca, belirtme ihtiyacı duydum, bu işin sencesi bencesi yok belli sabit değerleri vardır bunun, düşünceye mahal bırakmayan. düz yolda çokca 140 görmüşlüğüm var demiştim yukarıda 120-125 nere, 140 nere?
zaten dediğin gibi 120'yi geçtikten sonra motorun kontrolünü pek tutamıyorsunuz. o yüzden düz yollar dışında 120' yi geçmemek lazım.
-
03 Eylül 2009, 17:49
#5449
Maturin, elbette görmüşsündür 150.yi. Ben aksini söylemedim zaten, foto çekmene gerek yok, ben kendi motorumda göremedim o hızları dedim dikkat edersen.
Benim motorun ilk sahibi nasıl kullanmış bilemiyorum ama ben genelde sakin kullanırım. Evet yanlarda kalıplı büyük çantalarım var ve önde de orjinal olmayan yan sanayi siperlik var. Dolayısıyla buda benim o hızlara çıkmamı engelliyordur. Zaten 120 km hız uzun yolda bile yetiyor bana. Dediğiniz gibi 120.den yukarısı insanı tedirgin ediyor ve yolda rahat gidemiyorsunuz.
Hatta topic ne zamandır fotosuz duruyor, kendi motorumun fotosunu koyayım En sevdiğim fotolarından biridir... Garipçe gezisinden....
-
03 Eylül 2009, 19:21
#5450
bu fotoğraf geçen sene Balıkkesir yolunda çekilmişti.Fotoğrafı artçım çekmişti 2x75kg ve 5-6 kilo civarı çanta yükümüz vardı.Yol düz ve pürüzsüzdü.Gaz kolunu tam dibe oturtmamıştım.Dikkat ettiyseniz 9500 devir 130km/h denk geliyor.Tek kişiyken devir saatinde red line girmeden 140 çizgisini biraz geçmiştim.1-2 kmninde pek lafı yapılmaz.Benim kanaatimde bu motor düz yolda tek kişi ve ön camsız 140km/h hızı ulaştırabilirsiniz.Tek kişiyken biraz daha zorlarsanız( örneğin tatlı bir eğim yakalyıp birde gövdenizi öne eğip vücudunuzu rüzgara karşı şişirmezseniz) 150 km/h ulaşabilirsiniz.Ben öyle bir işe bulaşmadım ki zaten şu fotoğraftaki hızda saniyelik süren deneme amaçlı çıkılmış bir hızdır.Siz gene 100-120km/h civarı kaygısız,güvenli ve konforlu sürüşü tercih edin.
Saygılarımla...
Orhan abi fotoğraf kartpostal gibi büyüt duvara as cinsinden
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
03 Eylül 2009, 23:28
#5451
Maturin adlı üyeden alıntı
işte öyle değil ne yazık ki
her isteyen göremiyor 150'yi. al bir gv 250, dene. ya da sahiplerine sor.
kimseyle hız yarışına girmişliğim yok, yanlış anlaşılmasın. motorun kapasitesini belirtmeye çalışıyorum burada.
ayrıca, belirtme ihtiyacı duydum, bu işin sencesi bencesi yok
belli sabit değerleri vardır bunun, düşünceye mahal bırakmayan. düz yolda çokca 140 görmüşlüğüm var demiştim yukarıda 120-125 nere, 140 nere?
zaten dediğin gibi 120'yi geçtikten sonra motorun kontrolünü pek tutamıyorsunuz. o yüzden düz yollar dışında 120' yi geçmemek lazım.
ya dostum hepimiz bu motoru kullanıyoruz yada kullandık... tabiki bunun belli bir degeri vardır sencesi bencesi yoktur ancak yokuşu rampasıda yoktur... benim bence derken demek istedigim istenildigi zaman rahat bi şekilde çıkılabilecek optimum hızdır... o zaman bende dimdik ve uzun bir yokuş bulayım ve 180 gördüm diyim olurmu yani... bu motorla normal koşullarda düz yolda yapılabilecek optimum hız 120-125 dir... sonrası zaten hem sizi tedirgin etmeye başlar hemde motora zarar... zaten bahsettigimiz makina bildigin gibi çok devirli bir makina... tam bir cruiser motoru değil yani...
yani bu motoru almayı düşünen arkadaşlar ''vay be 140 km yapıyomuş... 140 km hızda rahat rahat giderim yada pat diye 140 km hıza çıkabilirim diye düşünmesinler...'' dedigim gibi rahatlıkla çıkabilecekleri hızı 120 olarak düşünmeliler... tabi bu benim fikrim...
-
04 Eylül 2009, 10:57
#5452
PlayLoud adlı üyeden alıntı
ya dostum hepimiz bu motoru kullanıyoruz yada kullandık... tabiki bunun belli bir degeri vardır sencesi bencesi yoktur ancak yokuşu rampasıda yoktur... benim bence derken demek istedigim istenildigi zaman rahat bi şekilde çıkılabilecek optimum hızdır... o zaman bende dimdik ve uzun bir yokuş bulayım ve 180 gördüm diyim olurmu yani... bu motorla normal koşullarda düz yolda yapılabilecek optimum hız 120-125 dir... sonrası zaten hem sizi tedirgin etmeye başlar hemde motora zarar... zaten bahsettigimiz makina bildigin gibi çok devirli bir makina... tam bir cruiser motoru değil yani...
yani bu motoru almayı düşünen arkadaşlar ''vay be 140 km yapıyomuş... 140 km hızda rahat rahat giderim yada pat diye 140 km hıza çıkabilirim diye düşünmesinler...'' dedigim gibi rahatlıkla çıkabilecekleri hızı 120 olarak düşünmeliler... tabi bu benim fikrim...
doğrusu budur...
rahat ve güvenli sürüş için tercih edilecek bu makinada 100km/h dır. 120km/h sollamalarda işe yarıyor.
Tercih meselesi ben 100 - 110 giderim bu makinada en rahat en titreşimsiz en güvenli hali budur.
V strom ya da Bandit tarzı makinalarda kullandım en rahat 140 - 150km/h tir mesela. Ama 200-220 gideri var tabii.
Dediğim gibi bu tercih meselesidir. Diğeri kendini sürekli 180km/h de rahat hisedebilir. Ama motorun sesinden hangi hızda rahat olduğunu hissedersiniz
enjoy your ride
and enjoy forever
-
04 Eylül 2009, 13:07
#5453
-
04 Eylül 2009, 13:58
#5454
balbar adlı üyeden alıntı
takasa da evet demişsin hayırlı müşterıler valla düşünmek lazım senın acelen olmadığı gibi bu sefer kendımı sıkmadan bende acele etmeden bakıcam
uno arabam var kapıda duruyor bir arkadaşım talip oldu ama bakalım acelemiz yok
-
04 Eylül 2009, 16:42
#5455
askon adlı üyeden alıntı
takasa da evet demişsin hayırlı müşterıler valla düşünmek lazım senın acelen olmadığı gibi bu sefer kendımı sıkmadan bende acele etmeden bakıcam
uno arabam var kapıda duruyor bir arkadaşım talip oldu ama bakalım acelemiz yok
hyrlısı askon...alllah herkesin gönlüne göre versin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 PM ----------
arkadaşlar akümü değiştirmem gerekiyor bu arada...bana öneriniz varmı bu konuda
-
04 Eylül 2009, 18:23
#5456
balbar adlı üyeden alıntı
balbar motorun karbüratörlü mü enjeksiyonlu mu ?
-
05 Eylül 2009, 02:09
#5457
Arkadaşlar bu arada V-Strom forumunda ilginç bir ankete rast geldim.. Yaklaşık olarak her 10 adet V-Strom sahiplerinden birisinin önceki motoru GV250 imiş...
Bu arada hız konusu geçilmiş..
Ben 100-110 ve hatta 120 km lerde hiçbir titreşim hissetmemiştim. Ancak konforlu seyahat GV'lerde 100 ve 110 km dir. V-Strom larda 200-220 ya kadar çıkabilir. Ancak konforlu hızı 140-150 KM dir.. Ben benin V-Strom'umda 190 KM lik hızı gördüm.. Daha da giderdi..
Ancak bu hızlar bence gereğinin üzerinde hızlardır. Sadece sollamalarda konfor ve güven verir o kadar...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
05 Eylül 2009, 12:23
#5458
maksimum hız ve konforlu hız kavramlarını ayırmamız iyi olacak selka'nın dediği gibi. motor cidden çok sağlam bir motor. ben yukarıda yanlış anlaşıldım ama neyse, tekrar açmaya gerek yok
-
05 Eylül 2009, 12:43
#5459
bana soracak olursanız ben de 100 - 110 yaparken en ufak bir sıkıntı yaşamıyorum. daha çok şehir içinde motosiklet kullandığım için gördüğüm en yüksek hız 130 civarı idi. ama o kadar yüksek hızın, özellikle şehiriçinde çok gereksiz olduğunu düşünüyorum.
sonuçta kullandığımız motosiklet cruiser, şöyle 40 50 ile yolun keyfini ala ala gitmek için üretilmiş. ;)
-
06 Eylül 2009, 17:03
#5460
rock1979 adlı üyeden alıntı
balbar motorun karbüratörlü mü enjeksiyonlu mu ?
benimki hyosung yani karbüratörlü
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 46 kullanıcı var. (0 üye ve 46 misafir)
Bu Konudaki Etiketler