canantas, hoşgeldin...
Gezdiklerini gördüklerini ve resimleri paylaşırsan seviniriz
balbar, egzos uçlarındaki tapaları çıkarman yeterli, fakat bana sorarsan çıkarma derim. Çünkü bazıları perçinli oluyor tekrar takmak istesen takamazsın. Ayrıca zevk meselesi elbette ama ben sevmiyorum onları çıkarınca çıkan sesi. Bu bir nevi şahin'e egzos takıp yüksek ses almaya benziyor. Bizim motorlar 250cc sonuçta, o hepimizin istediği tok sesi 600cc'lik bir cruiserden aşağısından alamayız diye düşünüyorum. Tabi yine de tercih senin.
..::.. GO ..::..
Merhaba arkadaslar bı motor alacağım bı türlü karar veremiyorum regal raptor 250 almayı düşünüyordum ancak hyosung gv 250 çok hoşuma gitti ikinci elde de uygun fiyatta gördüm sahibinden.com da. Bide 2900 gibi bı rakam komik geldi bana sizce bu fiyata gv 250 varmidir varsada sağlam olma ihtimali varmidir link aşağıda
http://www.sahibinden.com/kromlara_b...yword=Gv%20250
Hakkatten ya nasıl anlamadım hayret bide kaç kere okudum baktım Goz aldaniyo cok heveslenince
neyse hala bı tavsiye yok hangisinden almLiyim sıfır bi regalmi yoksa ikinci el hyosung gv 250 mı
teşekkürler şimdiden
Arkadaşlarım merhabalar; eski bir 11.000 km lik yol tecrübeli GV250 sahibi olarak dün itibarı ile 2006 model 10.000 km de Suzuki DL650 V-Strom modelline geçtiğimi belirtmek isterim. Eşimle Dün Aydın dan motosikleti aldık. Ve sürerek Antalya'ya getirdik. Eğelnceli bir yolculuk oldu. Ancak ilk motosikletim olan GV250 mi ve bu sayfayı ve sizleri asla unutmayacağımı söylemek istiyorum. Ve hala verilen paraya karşılık en iyi motosikletin GV250 olduğunu savunuyorum. Lakin birazda ayran gönüllülük olupyor. Yanlış anlamayın V-Strom ile 500 km lik yol tecrübem oldu. Tek olay ile kısaca DL650 yi ifade etmek gerekirse;
"Eşim Aydın çıkışında harika bir çöp şiş ci olduğunu ve yemeği orada yiyebileceğimizi söyledi bende onayladım. Noterden satışı alır almak benzinliğe gittik depoyu doldurduk ve çöp şişimizi 190km sonra Deniz'li çıkışında yedik. İşte DL650 böyle bir motosiklet..."
Ama 11.000 km boyunca daha marşa ikinci defa bastırmamış olan GV250 mi de asla ve asla unutmayacağım..[COLOR="Silver"]
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
selka yeni motosikletin hayırlı olsun... allah kaza bela vermesin...
fakat çöp şişle motosiklet arasındaki bağlantıyı anlamadım
bende hyosung gv-250 sahibi olarak bu makineye hayran kaldım, motoru bobin şasesinden sonra servise gonderdim 1 hafta ustunde yoktum anlaşılan ama o kadar bağlanmışımki sanki hep bişeyler eksik kaldı o hafta neyseki 700 kmye yakın yol yaptım motorumla allah herkeze kazasız belasız sürmeyi nasip etsin...
Evet biaz kapalı yazdım. Neyse açık açık yazayım;
V-Strom'a binince onu sürmeye başlayınca verdiği keyf bize açlık duygusundan daha baskın geldi, acıkmamıza ve sadece 3 km ilerideki restaurant için eşimle söz kesmemize rağmen bir anda 180 km yol gittik. Eğer aç ve yorgun olmasa idik molasız tek sürüşle V-Strom ile en az 300 KM yol yapılabilir demek istedim..
Kal sağlıcakla..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Hayırlı olsun Selka,
Kazasıs belasız güle güle kullanman dileği ile.
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
selam arkadaşlar.nasılsınız?canan abi hoşgeldin bu arada,geziden dönmüşsün.canın sağolsun başka zaman daha uygun şartlarda görüşürüz inşallah.
selçuk abi motorun çok güzel.kazasız belasız kullanman dileğiyle..
bu arada bende istiyorum yaa aynından ve mavisinden çok güzel yaa.bir terslik olmazsa bir sonraki motorum bu olacak inşallah.şuan gözüm dl650 den başka bişi görmüyor.hayırlısı ile gidip geleyim şu afganistana da..bu arada ne kadara aldın motoru selçuk abi?
neyse herkese şimdiden iyi seyirler ve tekerlerinizin düz basması dileğiyle hayırlı ramazanlar..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
abi silip partalacak kromların olmayacak artık motorla beraber tarzda değiştirmişsiniz, uzun yolu rahat olan bir makine.Şehiriçi biraz zorlar ama değmez mi değer bence.Uzak doğunun birçok firmaya motor üreten ST motor şirketinden çıkan Hyosung ile Suzikiye ve sonundada 2009 yılında Amerikanın race bir makinesinde kullandığı(modeli aklımda değil) 90 derece V motor bir makine.ST motor company grubunun içinden bağımsızlığını ilan eden Hyosung, race ve naked modellerindede bu motoru kullanır.Ayrıca bu motor üretimden kalkan Suziki SV650de kullanılmıştır.Mühendislikleri aynı olan gerek cuiser gerek enduro/touring gerekse race üstünde on yılı aşkın süredir var olan sağlam bir motor.Zamanın değişen şartlarına göre teknolijisi artırılarak bugüne kadar ulaşmıştır.Emok festivalinde GV650 ile DL 650 yi yan yana koyarak motorlarını karşılaştırdım.Gerçekten birebir olmasada hemen hemen aynı.(Silindir kafaları ve silindir blok kanalları birebir aynı, sadece şanzuman filtre vs. yerlerinde biraz değişiklik var)Bir çok parçası zaten birbirine uyuyor.Tek fark motorun tarzına göre değişen tork-hp değerleri ve şanzuman vites aralıkları.V-strom kaliteli işçiliğe sahip gerçekten. Kullandıkça deneyimlerinizi okumak isterim açıkcası.
Güzel günlerde gaz açmanızı dilerim...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Selcuk yeni motorun hayirli ugurlu olsun. Allah kazasiz belasiz binmeyi nasip etsin.
Bende İlker gibi bir sonraki motorumu DL650 yada F650 GS istiyorum. Motorunla ilgili deneyimlerini paylasirsan bize de fikir olur GV'den gecis yapan biri olarak Sakincasi yoksa ne kadara aldigini da soylermisin.
..::.. GO ..::..
satılık gt250...çok temiz sıfır ayarında enjeksiyonlu dijital kadranlı,ön-arka disk fren,çift silindir 30 hp,yağ soğutmalı,kırmızı gt 250.sarhoş bir sürücünün getz marka otomobilime çarpması sonucu yeni araba alacağımdan satmak zorunda kalıyorum.hiç bir sorunu yoktur.1000 km bakımı servisinde yaptırılmıştır.üstü kapalı bir şekilde apartmanımızın otoparkında üstü kapalı bir mekanda muhafaza edilmiştir.şu anda zaten kazanın şokundan dolayı kullanmıyorum.satılması için bayiye verdim.yanındaki sıfır motorlardan daha yeni duruyor.alacak olan arkadaşa hayırlı olsun...ilan linki:http://www.sahibinden.com/2500_km_20...t%20250%202500
ilan no:16040130
tel:0505 561 55 12
selka yeni motosikletinle kazasız belasız sürüşler dilerim sana.
Hayırlı olsun yeni motosikletin kardeşim. Emrahın dediği gibi gv650=sv650=dl650
Üzerindeki yağa dikkat API SL 10w-40 olmalı. v-storm türkiye sitesindeki kullanıcıların motosiklet yağlarının tamamı yanlış seçim sen hiç değilse 10.000 km den sonra uygun olanı seç. Sağlıcakla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
selam arkadaşlar
gene uzun zaman oldu yazmayalı kusuruma kalmayın artık. Geçen hafta 1 haftalığına kuşadasına gittim ve tatil yaptım ama rahat duramadım.
Konuyu sana getireceğim Selçuk. Gittim abimle 2 tane V-Strom kiraladım.
Yolculuk şu şekilde gerçekleşti
Kuşadası - Söke - Milas - Bodrum - Milas - Yatağan - Marmaris - Yatağan -Çine - Aydın - Söke - Kuşadası
Toplam da 550km lik bir parkur dehşet güzel virajlı yollarıyla olsun doğa güzellikleri ile olsun süper bir yol ve yatma ;) tecrübesi oldu.
İyi kaçıyor ve düz asfaltmı desem yoksa tam bilemediğim bir yol var oralarda. Aman dikkat çok güçlü makina altından kaçıveriyor.
Oldukçada iyi viraja giriyor. Ben biraz sınırlardaydın kendimi biraz test ettim. Makina çok dengeli ve 120-130km ile virajlara çok güzel giriliyor.
Selçuk demek istediğim motorun hayırlı uğurlu olsun ayrıca da 10 numara bir motor. Kazasız belasız.
enjoy your ride and enjoy forever
Orhan çok teşekkür ederim, bence F650 ve DL650 de güzel seçim. Bunlara GV650 yide dahil etmeni isterim. Ama tarz değişikliğide istiyorum diyorsan o başka. Rakamı ise piyasa şartlarında bir alım oldu diyebilirim. Çünkü rakam yazınca çok eleştiriliyorum. Geçen Hyosung u aldığım zaman şiddetli özel mesajlar gelmişti. Ne çok ucuz ne pahalı idi. Sahibinden.com da ki 2006 model ilanları al ve topladığın sayı adedine böl. 13.500 gibi bişey çıkar galiba. Lakin V-Strom um çok temiz. 10.000 km de hiç kullanılmamış. 2006 model acenta gibi. Plaka ve ruhsat değişiklikleri 170 YTL noter de 250 YTL tuttu. Motosikletide eşimle Aydın'dan aldık. Aydın dan Antalya ya bir solukta geldik kardeşim.
Emrah çığım, doğrusu motosikletimin motor tarihçesini ben bu kadar bilemiyorum. Ama hyosung ile kardeş olduğunu biliyorum.
Emrah; Bu arada motosiklet çok rahat. 60NM tork uzun yolda çok eğlenceli. Aydın İzmir otobanında 190 km/h lik hıza çok rahat ulaştı. Yaklaşık 5 dakika bu hızı korudum. Söke den Burdur Karamanlı ya gelene kadar rahat durmadık. Sürekli 130-140 km lik hızlar ile seyahat ettik ve gördüm ki 100 km de 5.04lt yakıt yakmış. 90 km sabit hızda gidilirse bence 4.5 lt lere kadar yakıtı düşer. Ama V-Strom'da uzun yolda kimse 90 km ile gidemez. Gidiyorum derse bir yanlışlık vardır. Benim eşim ki asla arabada 90 km yi geçirmez artçı durumunda iken 100 km de "eee, hadisene dedi"" Yakıtı az yakıyor ama ekonomik gitmek mümkün değil. İşin kötü yanı hızlı bir motosiklet olduğu için sürekli 140 km lik uzun yol seyahatleri lastikleri bitirir. Mesela 100 km lik bir hız ile 30.000 km kullanılacak bir lastik 140 km de 10.000 de biter. Mesela lastiğin üzerinde diyor ki 3 saat 200 km/h hıza dayanır oysa ben Aydın dan gelirken en az 5 dakika 190 ile gittim. Ve en az 45 dakika 150 km lik hız ile seyir ettik. Uzun lafın kısası yakıt ekonomisi avantaj ama her 15000 de lastik değişimi tuzlu olacağa benziyor. Bu dezavantaj.
Motosiklet inanılmaz konforlu. Asfalt bozuk asfalt otoban farkı hissetmiyorsunuz eski motorumda "vaoww asfalt kaliteli yada bozuk asfalt " derdim. Mesela Denizli çıkışı yol yapım çalışması vardı. Yol bozuktu ama eşim ile ben konforumuzdan hiç eksilme hissetmedik.
Diğer bir dezavantajı ve avantajı şu.
V-Strom hareket ettiği an benim eski Cruıser ımdan çok daha kolay idare edilebiliyor. Oyuncak gibi. Dengeli stabil ve kuvvetli. Kendinizi son derece güvenli, güçlü hissediyorsunuz. V-Strom hareket ettiği an sanki bisiklet sürüyorsunuz hareket ettiği sürece sorun yok. Ama duracağınız an son derece dikkatli olmak lazım. Durdunuz mu 200 kg mı tamamen ayaklarınızda hissediyorsunuz. ARtçı eğitimli olmalı. Duruşlarda sağa sola hareket etmemeli, aksi halde duran bir v-strom bence tehlikeli. Harekete geçince kapalı yolda ayak peglerinin üzerine çıktım zıpladım zıpadım sağa hareket sola hareket motosiklet son derece kararlı..
Mesela Yeşilova tarafında bir yerlede durup soda içmek istedik. Bakkal bayır aşağı. Ve yan tarafım hafif rampa. Dikkat etmedim. Motor o an kuş gibi "lay lay lom". Bakkalın önündeki gençlerde bana bakınca "bende eh! kafam havalarda" Durdum. Artçım allahtan stabil. Hooop Yana doğru ayağım yere değmiyor. Son anda değdi . Eşim ters tarafa ağırlık yaptı. Motosikletimi dengede tuttum.
Bunların dışında söyleceğim şeyler vites geçişleri kemikli. Yüksek devirli bir motor. Şİmdilik bu kadar..
İnşallah sen kazasız belasız Afgan görevini tamamlada V-Strom buluruz sana..
Canan teşekkür ederim.
İnşallah hep beraber..
Serden dostum teşekkür ederim. Senden ne kadar motosiklet bilginden faydalandım ölçemem. Tekrar teşekkürler...
Gerçekten dediğin gibi. Dengeli ve müthiş hızlı bir alet. Azıcık durduğın an ağırlığı hissediyorsun. Yakıt ve yağ ile 222 kg sanırım. ARtçı dengesiz ise vat haline. Ama Aydın da yemek yiyeceğimiz yerde 200 km sonra yemek yedik. Süper bişey.. Bence Türkiye V-Strom için küçük Tarkancığım... Umarım sende bir gün gönlündeki motora sahip olursun.
Tüm arkadaşlarım tekrar teşekkürler.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Şu an bu konu içerisinde 79 kullanıcı var. (0 üye ve 79 misafir)