arkadaslar forumda satan bır arkadas olursa haberım olsun tesekkurler.........
arkadaslar forumda satan bır arkadas olursa haberım olsun tesekkurler.........
slm arkadaşlar ismim hakan..uzun zamandır bu başlığı takip ediyorum.. çin işi bir 250 lik motosikletim var...2. sezonum ve seneye hyosung 250 almak istiyorum...250 cc satıp 250 cc alacağım..çünkü bende sizler gibi motosikletimi %80 şehir içinde kullanıyorum ,250 cc daha az yakıyor işime geliyor ve sizler gibi hızı fazla sevmiyorum...sizler gibi diyorum dediğim gibi bu başlığı uzun süredir takip ettiğim için üç aşağı beş yukarı tanıdım sizleri..peki bi soru şimdi??? sizde bu düşüncelerdeyken neden 600cc motosiklete geçmeyi düşünüyorsunuz...şehir içinde kullanım zorluğu hoşunuza gideceği yada binebzede olsa daha fazla benzin yakması umurunuzda olmayacağı içinmi?heleki kullandığınız motosikletten bukadar memnunken!!!!sınıfının en güçlüsü,sınıfının enaz yakanı ve şehiriçi olsun şehirler arası olsun kullanımı çok rahat olmasına rağmen..yani sadece satte 40 km daha fazla hız yapacaksınız sanırım hemen hemen(bu sorum bilgi edinmek içindir..mantığıma denk gelmiyorda )
Hakan kardeşim yazımla yerden göklere kadar hak veriyorum. Sanıırım senin bu sorunun ilk muhatabı benim. Hyosung GV250cc çok optimum bir motosiklet. Yani; GV250 asla bir 25.000 YTL lik yada 15.000 YTL lik motosiklet ile bir olamaz.
Ama 6000-7000 lira verdiğin yada ödediğin band aralığında sana 10000-12000 liralık hizmet vermesidir bu motosikleti iyi yapan.
Şu an benim herhangi bir marka motorum yok. Hyosung muda sattım. Yani yalan söylemem için hiçbir neden yok.
Gaz kesme var ama beni hiç rahatsız etmedi.
Boşa geçme sorunu var, ama tekniğini bulunca hiç sıkıntı olmadı.
Yakıtı elbette bazı arkadaşlar 4.2 demiş ama bende 3,85 lt yi hiç geçmedi. Ekonomik, dengeli bir makina idi.
Şu an sattım evet sattım ama bu memnuniyetsizlikten değil bu iş öyle bir sevda ki en memnun olduğun makinadan bile birgün diğerlerini denemek için ayrılmak istiyorsun.
Mesela GV250 hiçbir zaman üzerine binip İspanya'ya gideceğin bir motosiklet değildir. Ben eşimle seneye Macaristan'a gitmek istiyorum. Bunun için CBF600 mü yoksa GV250 mi daha uygun.
Elbette CBF600 dür. BU gv250 nin kötü olduğu anlamında olamazki. Birisi gezinti motoru diğeri seyahat motorudur. Amaçları farklıdır. Ama amaçlarının farklı olması bunların kalitesiz olduğunu göstermez.
BU motosikletin en kötü yanı mekanik değildir, konfor değildir. Türkiye 'de daima Honda, Yamaha, Suzuki'nin altında kalmış olmasıdır.
Bu da sanki motoru kalitesiz diğer çinli motosikletlerden farkı yok gibi göstermektedir.
Niye değiştiriyoruz? Bu kadar memnunuz... İŞte diğer bir arkadaşım üst sayfalarda sen daha soramadan yazmış bile...
Yani eninde sonunda boyunda en nihayetinde bu motosiklet ne kadar harikulade olsa bile 250cc dir. 110 dan 130 çıkması zaman alır. Evet çıkar 130'a. Ama zaman alır. 650cc gibi. Yada CBF600 gibi 2 sn de çıkmaz çıkamaz mekanik kurallara aykırıdır.
Bu motor bundan dolayı kötü müdür. HAyır asla. Ama 250cc 110-den 130 10 saniyede çıkarken 750cc 2 saniyede çıkar.
Ama bana 110-120 yeter di. Çünkü motosikletimde gezinti yapardım. Çek Cumhuriyetine 2 günde gitmeyi hiç düşünmedim de ondan.
Yani bu forumun başından beri hep bu sorulara yada benzerlerine cevap yazdım durdum. Bu motor sınıfında hatta 400cc lerde bile en iyi verimi veriri. Ödediğiniz paranın hakkını tepe tepe alırsın.
Ama 100 den 130'a 2 saniyede ulaşamazsın.
Bence üst cc ye geçmek; İlker arkadaşımın dediği gibi ve ayrıca başka model ve cc leri tanıma isteğimizle beraber bizlerin kullanım amacıdır.
GV ile Alanya, Korkuteli, Eğirdir seyahatleri mükemmeldir. Ama Antalyadan bir günde İstanbula geleceksem Honda CBF600'ü tercih ederim. Bu ne diğerini yüceltir ne de diğerini kötüler...
Umarım anlaşmısızdır..
Kalın sağlıcakla..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
dostum tabiki motosikletimi genelde uzun yolda kullanıyorum diyenler için 600cc ayarı bir makina şart,yada Macaristan gezisi için şart lakin dediğim gibi %80 şehir içi kullananlar için söylüyorum yada soruyorum...tüm sene ist. içi kullandık bi yaz tatilinde antalya yapacaz,sanki oda gv250 ile yapılır gibi geliyor bana..değerli yorumun için teşekkürler....umarım yeni motosikletin gönlüne göre olur
Selamlar hyocular..
bu motoru almayı düşünüyorum yakın tarihte lakin üstüne oturduğumda uzun bacaklı olmamadan ötürü peglere ulaşmam problem oldu..
yani bacaklarımı çok kırmam gerekti..vites değişiminde ve frenajda çok problem yaşadım..
boyum 190 cm e yakın olduğundan dolayı sorun yaşarım sanırım..
sorum ise ayak peglerini öne aldırmak mümkünmü bu motorda yada yaptıran varmı?
veya benim boyumda olup gv 250 kullanan varmı? ne gibi modifikasyonlar yapmıştır acep?
bunu soruyorum çünkü gv 250 hastalık yapan motorlardan birisi bunu biliyorum
günaydın arkadaşlar.
hakan hoşgeldin aramıza.selçuk abi sana olayın özetini anlatmış.tamamıyla katılıyorum selçuk abiye.eğer tüm sene şehir içinde kullanacaksan ve sadece yaz tatili birkaç hafta şehir dışına çıkacaksan gv250 senin için ideal bir seçim olacaktır.ben motoru alırkende şehir içi kullanacağım diye almadım.şehir içinde kullanmıyorum çünkü sürekli dur kalk fren falan yoruyor insanı şehir içinde.o yüzden şehir içinde arabamı kullanıyorum ama şehir dışına çıkacaksam ilk aklıma gelen motorumu kullanmak oluyor.çünkü uzun yolda gerçekten çok keyifli bir makina.yalnız...rüzgarlı havalarda insanı gerçekten yoruyor uzun yolda.sakin giderken bir anda rüzgar akımına maruz kalınca gerçekten fazladan efor sarfetmek gerekiyor.birde benim şimdiye kadar yaşadığım en büyük sıkıntı;uzun yolda araç sollarken bir anda sollayamıyorsun çünkü 100 ile seyir yaparken 90-100 arası giden bir aracı sollayacağın zaman,gazı açıp sinyalini verip sol şeride çıktığın anda o şeritte ne kadar çok kalırsan o kadar çok sıkıştırılmaya maruz kalıyorsun,o yüzden o şeridi biran önce geçip tekrar kendi şeridine dönme süren ne kadar kısa olursa o kadar sağlıklı oluyor benim için.bunu da gv250 karşılamakta zorluk çekiyor.bu motorun kötülüğünden yada kalitesizliğinden değil,motor hacminin küçük oluşundandır.bence ben en ideal ve bütçeme uygun en kaliteli motoru almışım.ve bana suzuki intruder 250 mi yoksa hyo gv250 mi deseler ben yine hiç düşünmeden gv250 derdim.bundan kesinlikle eminim.çünkü bizim motorlarımız o kadar heybetli duruyorlarki 250cc olduğuna inanmak tanımayan biri için ilk başta zor geliyor.hız olayına gelince bu motor 145'i de yapıyor ama hiç gerek yok çünkü 100-120 arası o kadar rahat gidiyorsunuzki,çok keyif alıyorsunuz.umarım derdimi anlatabilmişimdir..
devrim hoşgeldin dostum.resimleri en yakın zamanda bekliyoruz.
grognard daha önceki sayfalarda kendi çapımda,kendimce karşılaştırma yapmıştım ama kaçırmışsın demekki,tekrar yapayım:
-st 250 enjeksiyonlu,gv250 karbüratörlü bir motora sahip
-st250 tek egsozlu,gv250 de tek tarafta çift egsoz var.
-st250 +1 hp daha fazla güce sahip bildiğim kadarıyla
-st 250'de gv250 de olan gaz kesme olayının ortadan kaldırıldığını duydum.
-st 250 ile tek rankli motorlar piyasaya girdi.gv250 lerde tek renk seçeneği yok.
-st 250 kanuni tarafından piyasaya sürüldüğü için motor aksamıyla değil ama dış görünüşle,plastik aksam,kromajlar,aynalar,vs parçaları kanuni kendisi koymuş diye duydum(yanılıyor olabilirim).ve birkaç arkadaşta kromajların ve aynaların şimdiden kararmaya başladığını duyduk.tabi ne kadar kapsamlı bir durum bunu bilmiyoruz.belki sadece o arkadaşların şansızlığı.bilemeyiz.ama başlığımızda st sahibi birçok arkadaş var.onlar sana gerekli açıklamaları yaparlar.
sonuç olarak açıkçası çok da önemli değil st yada hyo olması.ama ben st nin başında kanuni olduğundan dolayı 2007 model sıfır km hyo kalmışsa ondan alırdım.bu benim şahsi fikrim ve yukarıda yaptığım yorumlar kesinlikle uzman yorumu değildir.eksik yorum da yapmış olabilirim.amacım sadece yardım etmek.
herkese saygılarımla..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
günaydın arkadaşlar...hafta sonu 2 günlük istanbuldan şarköye gezi yaptık bi arkadaşımla...yolculuk çok keyifliydi...tabi onda 250R vardı....biraz sıkmak zorunda kaldım....ilk kez 140 ları gördüm gvde ama baya bi yapışmak gerkiyor depoya doğru...birde ayakları arka ayaklıklara koyduğunuz zaman tam oluyo:D...resimler var ama...nasıl koyarım onu çözmem lasım sitede....dönerken bi aksilik oldu tabi...benzinliğe girdik...depodaki çantayı indirdim yere koydum..benzini doldurduk bi baktım yandan dumanlar çıkıyo yeni almış olduğum depo üstü çantam egsoza yapışmı...egsozamı yanayım çantayamı derken çektim hava-suyun yanına bezi ıslatıp egssozu temizlemeye başladım...malum sıcakken silince çıkıyo...bayağ büyük yüzeye yapışmıştı...20 dakkamı aldı temizlemek...bide güneşi altındayız tabi...neyse işim bitti..bindim motora marşa bastım tık yok...bas bas yok...meğer o telaşla kontağı açık unutmuşum farda yanıyo tabi akü bitmiş...neyse vurdurduk çalıştı:D bmle bi hafta sonu geçirdik ama uzun yolda yakıtım düştü onu söylemeliyim 3,7 litrelere kadar yani...
Merhaba. Ben motorumu daha buyuk cc alabilmek icin satmayı dusunuyorum. Buradan bakabilirsin. http://www.sahibinden.com/temiz_2005...XQQdisplayitem İlgilenirsen forumdan oldugun icin bir kolaylık saglamaya calısırım
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_...XQQdisplayitem
Bende cc büyütmek ve tarz değiştirmek için değiştireceğim. Makina çok temizdir. linki bi incele istersen.. eğer düşünürsen görüşürüz...
enjoy your ride and enjoy forever
Tekrardan selam arkadaşlar, sıkılmadan girip okuyorum bu forumu ne güzel Her sayfasında oldukça önemli bilgiler var. Bilgilerini paylaşan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Bu arada ruhsat, sigorta olayında fena kazık yemişim onu gördüm. Neyse, ders olsun bir dahakinde daha dikkatli olurum artık.
Erikli, Saros, Gelibolu taraflarına gelecek olursanız haberleşelim, ben de katılayım. Hem bilen birilerine motoru göstermek istiyorum.
yörük
öncelikle cevabın için tesekkur ederim...
gittim s&t yi de inceledim acıkcası kotu bir işçilik görememkle beraber gayet kaliteli duruyordu...tek egsoz da cok yakısmıs...
ben kararımı ts den yana kullanmaya karar verdim sıfır da olsa 2007 model almaktansa yeni model almayı tercih ettim...
en buyuk nedeni ise enjeksiyonlu olması diyebilirim...
en kısa zamanda fotoları koyarım...
yardımlarınız için tesekkur ederim...
güzel geziler de görüşmek üzere...
tesekkurler... ama benım butcemı bıraz gecıyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 PM ----------
ilginiz için tesekurler arkadaslar arastırmaya devam edıyorum onumuzdekı hafta karar verıcem ozaman sıkı bır pazarlık yaparız
Arkadaşlar merhaba,
Ben de ilk motorumu almaya karar verenlerdenim (Karar vermek başarmanın yarısıymış), şimdi sıra motoru seçmeye geldi, 5000-6000TL gibi bir bütçem olduğuna göre ya Sıfır KM GV250 (Evet 5750ye buldum, 2007 ama sıfır) ya da 8-10 yaşlarında Honda CMX250 Rebel, Suzuki VL250 Introder, Yamaha Dragstar XVS 250, Yamaha Virago XV250 den birini alacağım, ayrıca her ne kadar çocukluğum mobilet ve Suzuki Cros tepesinde gecsede yıllardır motora binmediğimden hiç tecrübem yok diyebilirim ki bu durumda Kavasaki EN500, Yamaha Virago XV535, Honda VT 600 Shadow, Hyosung GV650 gibi bir üst sınıf cruizer lar ile ilgilenmelimiyim...
Forumu zevkle okuyorum, yardımlarınızı bekliyorum,
Saygılarımla,
Mete Gönenç
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 PM ----------
Bu arada yazmayı unuttum, gönlümdeki aslan tabii ki 0Km Hysung GV250 (ST Kanuni değil) ama yine de Japon olsun çamurdan olsun mantığını sizlerin tecrübelerine sunmak ve son kararımı buna göre vermek istedim,
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,
Mete Gönenç
İpsala, Meriç yollarında yeterince yazık oluyor zaten, Erikli otoban gibi gelir
Bu arada, 7200 km'deyim. Dolu depo ile max 350 km gidebiliyorum. Çok yakıyor nedense. Sübap ayarı yaptırdım, hava filtrelerini ve karbüratörü temizlettim, silindirin biri çalışmıyormuş onu çalıştırdım şimdi düzelir inşallah.
Bir de, bir yerlerde yazmışlar 120-130 arasını 10 saniyede alıyor diye. Hafif aşağı meyilli yolda 90-140 arasını 13 saniyede aldım ben? (evet, hesapladım) ki 120-130 arasını da hiç bir zaman 7-8 saniyeden fazla bir zamanda almadım. Bu konuda gayet memnunum motorumdan.
Bir sorum olacak; egzosların birinden daha düşük bir basınç alıyorum. Elimi egzosun arkasına tuttuğumda, alt egzos daha güçlü bir hava basıncı yaparken, üst egzostan fazla bir basınç alamıyorum. Bunun sebebi nedir? Silindirin tam randımanlı çalışmaması mıdır acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.
selam arkadaslar bu motora bakanınız oldumu acaba bana bır fıkır verebılırmısınız
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_...XQQdisplayitem
selam arkadaşlar.nasılsınız bakalım?herşey yolundadır umarım.
grognard rica ederim.hayırlı olsun motorun o zaman.fotoğraflarını paylaşırsan seviniriz.
devrim sen nasılsın?nasıl gidiyor evlilik?herşey iyidir ve iyisindir umarım.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
herkese selamlar.Ayın 21 inde Ayvalığa Koray Abimizin yanına gidiyorum.Şu meşhur Ayvalık buluşmasından hiçbir haber çıkmadı.Ağustosu bitirmeden haftasonu kaçamağı yapayım dedim bende.Olur ya aklınızda Ayvalığa gitmek gibi bir fikir varsa bu tarihte gerçekleştirebilir.Cunda sahilinde uzun uzun sohbet eder,temiz havayı ciğerlerime soluruz.Gelmek isteyen varsa haberleşelim.....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
slm arkadaşlardır ne xzamandır giremiyordum foruma herkeze selam
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)