Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Temmuz 2009, 21:40
#5181
merhabalar dun bahsettıgım gıbı suspansıyon ayarıyla oynadım elımle 1 e aldım tek kısı 1 ıdeal geldı bana malum bu hız motoru degıl rahatlıkda lazım..
ayrıca bugun bı egzozcu arkadasa gıttım egzozun son tıpasını cıkardık ses tam ıstedıgım gıbı oldu tok bı ses ısınınca daha guzel oluyo ..
bu arada aldıgımda on sınyalın tekı kırıktı yenı bı sınyal aldım takım halınde satılıyomus 30 tl ye hyosung bayııden aldım malum st kanunıler beyaz olarak cıkıyo..
yenı sınyalı taktık ancak bı sure sonra once bırı sonra ıkısıde yanmamaya basladı tekrar yan grenajı sokup baktım bı sorun gorunmuyo acaba sıgortası falan mı attı? normal ,uzun kısa, gosterge ısıklarında problem yok..
Reklamlar
-
18 Temmuz 2009, 21:52
#5182
Selka adlı üyeden alıntı
Hyosung GT250R modelinde kullandığı motor bloğunun aynısını GV250 Cruıser içinde kullanmıştır. Ama R modeli ile Cruıser modeli arasında ki temel fark şanzuman dişli oranlarındadır. Bu dişliler ile fabrikasyon olarak basitçe oynanarak GV250 az oranda tork verilirken HP yitirmiş GT250R modelinde ise az oranda tork kaybederken HP daha fazla verilmiştir.
GT250R modeli rahatlıkla 150-160 km lik hızları görürken GV250 en son hız olarak 130 km dir.
Ama şahsen ben gezi amaçlı bir motosiklet düşündüğümden yazın 40 derece sıcakta yüklü ve artçılı iken önümdeki 10 derecelik yokuşu çıkarken istediğim şey hız değil, tamamen çekiş gücüdür.. Yani GV 22 Nm tork 28 HP verirken
sanırım buradan emin değilim GT250R 19Nm tork ile 30 HP vermektedir.
Selçuk Bey, verdiğiniz bilgiler (tecrübe ile sabittir)'e katılmamak elde değil, sonuna kadar doğrudur. Sadece yanlış anlaşılma olmasını önlemek ve bir yanlışı düzeltmek için yukarıdaki yazdıklarınıza hitaben şunu belirtmek istiyorum.
Her iki motor (GV250 ve GT250) da motor beygir yani HP değerleri aynıdır.
Farklılık ürettikleri torkdadır. Tork = Güç(HP) / Hız (devir/dakika) olduğu için daha fazla tork için daha düşük hız, daha yüksek hız için daha az tork olduğunu söyleyebiliriz. Güç, her 2 koşulda da aynı kalmaktadır. Sadece gücün tork için mi yoksa hız için mi kullanılacağı değişmektedir.
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
18 Temmuz 2009, 22:10
#5183
selçuk müdürüm teknik kısmını anlatmış ben de bu v twin işinin görsel olarak ayrı bi hastasıyım...kapak çok şık bence, ilk gördüğümde de aklımı almıştı, sonunda kendiminkini de görüntülemek nasib oldu...
bu kapağı o kadar seviyorum ki, hakkaten severken () bi baktım bi gün depo vidalarından biri gevşemiş hafif bi benzin kaçağı olmuş kapakların üzerine...sevmesem farketmem yani öyle ufak bi sıkıntı. civata sıkıldı sorun kalmadı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 PM ----------
gtR de yok bu şıklık yeminlen
[B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]
-
18 Temmuz 2009, 22:29
#5184
selçuk,kardeşim yazdıkların tam bir referans mektubu tadında olmuş gv250 için, eline sağlık.
Maddi durumum müsait olsa şehir içi kullanım için 5.500 ytl sıfır hyosung bir saniye düşünmeden alırdım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
18 Temmuz 2009, 22:34
#5185
s&t hakkında pek müspet konuşulmuyor üzülüyorum
ben de minimum 5000'i göreyim döktürcem buraya...bu sizdeki hyo aşkı yüzünden yemnederim kendi motorumdan soğudum yahu enjeksiyonlu diye
[B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]
-
18 Temmuz 2009, 22:55
#5186
işin gerçeği 650cc de enjeksiyon farkı 100 km de yarım litre tasarruf sağlarsa 250cc de ciddi bir fark yaratmaz kanısındayım. Karbüratörlü cruser veya chooper ile performans eksozu takıp jetkid ilave edebilirken enjeksiyonlulara bu müdahaleyi yapamadıklarından chooperın anavatanı Amerika karbürator sisteminden vazgeçemedi desek doğru olur.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
18 Temmuz 2009, 23:52
#5187
evet ben de selçuk'a katılıyorum. ben 2.el aldım 9500 de, 16000 e geldi 1 yılda.buji bile sökmedim nerdeyse. yağ +filtre+benzin yola devam. 1 haftada 2200 km yol yaptık Havran/antalya arası tık bile demedi maşallah.
-
19 Temmuz 2009, 00:22
#5188
canantas adlı üyeden alıntı
Selçuk Bey, verdiğiniz bilgiler (tecrübe ile sabittir)'e katılmamak elde değil, sonuna kadar doğrudur. Sadece yanlış anlaşılma olmasını önlemek ve bir yanlışı düzeltmek için yukarıdaki yazdıklarınıza hitaben şunu belirtmek istiyorum.
Her iki motor (GV250 ve GT250) da motor beygir yani HP değerleri aynıdır.
Farklılık ürettikleri torkdadır. Tork = Güç(HP) / Hız (devir/dakika) olduğu için daha fazla tork için daha düşük hız, daha yüksek hız için daha az tork olduğunu söyleyebiliriz. Güç, her 2 koşulda da aynı kalmaktadır. Sadece gücün tork için mi yoksa hız için mi kullanılacağı değişmektedir.
Selka adlı üyeden alıntı
Yani GV 22 Nm tork 28 HP verirken
sanırım buradan emin değilim GT250R 19Nm tork ile 30 HP vermektedir.
...
Zaten o hususta tam emin olmadığımı beyan etmiştim. Teşekkür ederim. Umarım faydalı olabilmişimdir..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
19 Temmuz 2009, 01:52
#5189
Selka adlı üyeden alıntı
Hyosung GT250R modelinde kullandığı motor bloğunun aynısını GV250 Cruıser içinde kullanmıştır. Ama R modeli ile Cruıser modeli arasında ki temel fark şanzuman dişli oranlarındadır. Bu dişliler ile fabrikasyon olarak basitçe oynanarak GV250 az oranda tork verilirken HP yitirmiş GT250R modelinde ise az oranda tork kaybederken HP daha fazla verilmiştir.
GT250R modeli rahatlıkla 150-160 km lik hızları görürken GV250 en son hız olarak 130 km dir.
Ama şahsen ben gezi amaçlı bir motosiklet düşündüğümden yazın 40 derece sıcakta yüklü ve artçılı iken önümdeki 10 derecelik yokuşu çıkarken istediğim şey hız değil, tamamen çekiş gücüdür.. Yani GV 22 Nm tork 28 HP verirken
sanırım buradan emin değilim GT250R 19Nm tork ile 30 HP vermektedir.
Ben yukarıda işaretlediğim kısım için yorumda bulunmuştum.
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
19 Temmuz 2009, 04:27
#5190
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
19 Temmuz 2009, 10:14
#5191
-
19 Temmuz 2009, 19:19
#5192
selam arkadaşlar ben motorumu değiştirirken çok düşündüm , sizin bu paylaşımlarınızı okuduktan sonra zaten almak istediğim ama düşündüğüm gv 250 yi artık hiç düşünmeden koştum ve aldım. şu an 650 km yol yaptım ve gerçekten güzel bir motor bende bu motoru tavsiye edenler arasındayım artık...hepinize teşkkürler bende ilerleyen zamanlarda yorumlarda bulunarak sizin yanınızda olacağım....
-
19 Temmuz 2009, 21:59
#5193
-
19 Temmuz 2009, 22:38
#5194
-
20 Temmuz 2009, 00:50
#5195
-
20 Temmuz 2009, 01:39
#5196
Video paylaşımı için teşekkürler, çok güzel fikirler ve detaylar var o videoda.
GV250 de fiyat/performans oranı maksimum seviyede.
Benim gibi birçok forum üyesi bu başlık sayesinde GV250 almaya karar verdi.
Viceroy, mrock, Selka ve daha nick ini hatırlayamadığım arkadaşların tecrübe ve bilgi paylaşımları hem karar vermemizi kolaylaştırdı, hem bilgi kirliliğini ortadan kaldırdı hem de bilinçli motorcu (!!!) lar olmamızı sağladı. Herkese katkılarında ve paylaşımlarında ve samimiyetinden dolayı teşekkürler.
Umarım bu başlık hep böyle samimi ve doğru kalır, kirlenmden...
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
20 Temmuz 2009, 03:01
#5197
canantas adlı üyeden alıntı
Video paylaşımı için teşekkürler, çok güzel fikirler ve detaylar var o videoda.
GV250 de fiyat/performans oranı maksimum seviyede.
Benim gibi birçok forum üyesi bu başlık sayesinde GV250 almaya karar verdi.
Viceroy, mrock, Selka ve daha nick ini hatırlayamadığım arkadaşların tecrübe ve bilgi paylaşımları hem karar vermemizi kolaylaştırdı, hem bilgi kirliliğini ortadan kaldırdı hem de bilinçli motorcu (!!!) lar olmamızı sağladı. Herkese katkılarında ve paylaşımlarında ve samimiyetinden dolayı teşekkürler.
Umarım bu başlık hep böyle samimi ve doğru kalır, kirlenmden...
şahsım adıma rica ederim umarım yanlış yönlendime yapmamışımdır.Çok teşekkür ederim
Bu arada Koray abimizin GV si Ayvalıkta ufak bir sorun çıkarmış... bakalım yardımcı olmaya çalışıcam umarım bu sorunu halledeceğiz.Herkese iyi haftalar...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
20 Temmuz 2009, 09:32
#5198
mrock adlı üyeden alıntı
Bu arada Koray abimizin GV si Ayvalıkta ufak bir sorun çıkarmış... bakalım yardımcı olmaya çalışıcam umarım bu sorunu halledeceğiz.Herkese iyi haftalar...
Emrah haberim var benimde durumdan. Yardımcı olabileceğim bir şey olursa İstanbul'dan mutlaka haberim olsun. Zaten Koray'la sürekli irtibattayım
-
20 Temmuz 2009, 12:49
#5199
mrock adlı üyeden alıntı
şahsım adıma rica ederim umarım yanlış yönlendime yapmamışımdır.Çok teşekkür ederim
Bu arada Koray abimizin GV si Ayvalıkta ufak bir sorun çıkarmış... bakalım yardımcı olmaya çalışıcam umarım bu sorunu halledeceğiz.Herkese iyi haftalar...
Rica ederim,
Koray Arkadaşımızın problemi umarım kısa sürede çözülür.
Problemi burada paylaşmanız da mümkün mü?
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
20 Temmuz 2009, 19:15
#5200
herkese merhaba.. gerçekten moralim çok bozuk 2 gündür.. gece çalıştığım yerden çıkıp eve gitmek için motosiklete bindim marşa bastım fakat motor çalışmadı.. daha sonra 1 2 denemeden sonra çalıştı fakat sesi garip geliyordu.. viragosu olan bi abimiz yanıma geldi baktı ve silindirlerden birinin ( öndeki) çalışmadığını söyledi.. tek silindir yola koyulayım dedim ama 20 metre sonra stop etti.. bu arada ayvalıkta adı bilinen birkaç tane motor tamircilerinden biri denk geldi. ve bakmaya başladı sağına soluna.. depoyu söktü.. kablolara baktı.. en sonunda silindirlerin ön tarafındaki bobinlere ( galiba fincan deniyormuş) elektrik gelmediğini söyledi.. söylediğine göre silindirlerden birinin elektriğiyle ikisini birden çalıştırdı.. motoru cundadan ayvalıka kadar götürdük ( sabah 5 te ) ertesi gün pazardı açık olmadığından bu sabah gittim.. oraya bide elektrikçi çağırdılar.. ustalar baktı ve şunu söyledi.. beyinden çıkan ön silindire giden sarı siyah kabloya elektrik gelmiyor. alternatif olarak başka bir motorun beynini uydurabiliriz istersen dediler ama kabul etmedim.. onlarda önermediler.. neyse daha fazla uzatmayayım ben.. şimdi emrahtan beyni bekliyorum.. muratla konuştuk kuralkanda 350 lira imiş.. istanbul motoru aradım 550 lira dediler.. bunuda unutmadan paylaşayım.. sanırım istanbul motordakinin yazıları sedef altın ve yakut taşlarla süslü ama o kadarına gerek yok alacağım beyin biraz düşünsün yeter dimi ? ehehehee.. bu arada ilk önce biraz canım sıkıldı ama halen gv mi çok seviyorum.. saygılar herkese..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 52 kullanıcı var. (0 üye ve 52 misafir)
Bu Konudaki Etiketler