Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5161
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    brody, hayırlı uğurlu olsun tekrardan. Plaka GV süper olmuş
    ..::.. GO ..::..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5162
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Alıntı souvarine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vaaay brody, motorun çok yakışıklıymış...kazasız belasız güle güle kullan tekerin düz bassın...

    mitmuallim, vecihi şener şen'in unutulmaz bir karakteri. gülen gözler filminde münir özkul'un kızlarından birini isteyip duran fakat bir türlü alamayan sevimli bir pilot. vecihi karakteri, cumhuriyetin ilk pilotlarından olan ve sanırım soyadı bizzat mustafa kemal tarafından verilen (tayyareci vecihi bey) "vecihi hürküş"tan esinlenilerek yaratılmış efsanevi bir karakter...sevgilisinin evinin üzerinden her gün uçağıyla geçip sevgilisine bir kırmızı gül atan vecihi, en sonunda kız evinin duvarından içeri uçağıyla dalıveriyor))

    burdan vecihinin ünlü "vecihi geliyor" sahnesini izleyebilirsin;

    http://alkislarlayasiyorum.com/iceri...vecihi-geliyor

    Hocam bu karakteri biliyorum da sendeki bu Vecihi aşkı nedir acaba ? Neden bu karakteri bukadar benimseyerek motorunda ölümsüzleştirdin ?
    Tekirdağ-Çorlu

  3. #5163

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Motorun heybetli duruyor (zaten hepsi öyleee) brody.
    Güle güle, problemsiz, kazasız-belasız kullan inşallah...
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  4. #5164
    brody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 250 satıldı
    Teşekkürler arkadaşlar hepimize kazasız belesız sürüşler...

  5. #5165

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Motosikleti
    S&T GV250
    süleyman hocam valla ben böyle filmlerde, romanlarda falan yan karakterleri esas oğlanlardan daha çok sevmişimdir hep. mesela nick'imi aldığım souvarine de emile zola'nın germinal romanında hayran kaldığım bir yan karakter.
    neticede vecihi göklerde uçağıyla uçuyor, ben de yerde motorumla geziyorum...allah sonumuzu benzetmesin tabi, inşallah ben de bi evin duvarından içeri o şekilde bi giriş yapmam, her şeyden önce ev ahalisine terbiyesizlik olur çünkü
    (gerçi motoru garajdan her çıkardığımda balkona çıkan bir komşu kızı oluyor, kendisiyle aramızda sessiz bir uğurlama töreni yaşanıyor...aah vecihi geçiyor şeklinde neyse ki evleri ikinci kat olduğundan o şekil bir dalış söz konusu olmaz )
    mgokhan57 bunu beğendi.
    [B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]

  6. #5166
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Alıntı esmekaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, teknik destek lütfenn. Geçenlerde yedek parçacıdan iridyum buji sorduğumda bana:" GV250 ler enjeksiyonlu değiller ki karbürütörlü motorlara iridyum buji gerekmez!" dedi. Doğruluk payı nedir?
    Hiç alakası yok daha önceki syafalarda yazmıştım,uzun ömürlü ve değiştirme sıklığı uzun (bizim motorlarda buji değiştirmek baya bi iş) olduğundan daha faydalı diye , ancak şöyle bir durum var performansa yönelik çok bir fark olmuyor sanırm bununda nedeni,buji kabloları ve ateşleme bobinininde kaliteli,yada amaca yönelik olması gerekiyor.

  7. #5167

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç alakası yok daha önceki syafalarda yazmıştım,uzun ömürlü ve değiştirme sıklığı uzun (bizim motorlarda buji değiştirmek baya bi iş) olduğundan daha faydalı diye , ancak şöyle bir durum var performansa yönelik çok bir fark olmuyor sanırm bununda nedeni,buji kabloları ve ateşleme bobinininde kaliteli,yada amaca yönelik olması gerekiyor.
    Katılıyorum, bizim motorlardaki buji değiştirme zorluğu yüzünden uzun ömürlü buji kullanmak daha mantıklı, yani iridyum buji.
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  8. #5168

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    arkadaşlar iyi forumlar gv 250 enjektörlü almayı düşünüyorum bu konunun kaçıncı sayfada yer aldığını bilen varsa ve söylerse sevinirim

  9. #5169
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    İlker Afganistan'a gittin heralde sesin çıkmıyor
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  10. #5170
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    evet arkadaşlar hyosung un gv250 modeli diğer 250 lik motorlara göre çok güçlü ben bu motoru beğendim param olsa alırım

  11. #5171
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Haliyle bu motor 29 beygir.
    Tekirdağ-Çorlu

  12. #5172

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Al mutlaka arkadaşım, parasını sonuna kadar hakeden bir motor!!!
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  13. #5173

    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250...06 BY 7262
    mrb arkadaslar bugun gv250 ımle ankara ıcı baya gezdım..
    1 hafta oldu alalı ve scooterdan sonra yenı adapte olmaya basladım vıteslı motora ancak basta zorlanmama ragmen sımdı vıteslı motorun daha guvenlı ve kontrol edılebılır oldugu kanısındayım..


    bugun bısey dıkkatımı cektı motoru aldıgımda farın altında ekstra bır aydınlatma sıstemı vardı basta cokda onemsemedım hatta daha ıyı aydınlatır dıye sokmek ıstemedım; ancak on suspansıyon esnedıgı zaman camurluga az da olsa deydıgını farkettım demek kı farın altının bos olması gerekıyormus

    bu arada egzozun son tıpasını cıkarmayı dusunuyorum eskı sayfalarda bunun yeterlı oldugunu soylemıs arkadaslar sanırım benım ıcınde yeterlı olur..

    son olarak arka suspansıyon ayarının 5 de oldugunu gordum bugun sız hangı ayarda kullanıyosunuz ? ve bu ayarı degıstırmek ıcın bende bır aparat yok nasıl degıstırıyorsunuz ?

    hepınıze kazasız belasız surusler..

  14. #5174

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Motosikleti
    S&T GV250
    merhaba tolga hoşgeldin...bahsettiğin aparat selenin altındaki alet çantasında olmalı, benimki oradaydı...yanlış mı doğru mu bilmiyorum ama ben 1 de kullanıyorum, sanırım artçı aldığında ağırlığa bağlı olarak ayarlıyorsun onu...
    [B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]

  15. #5175
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    O ayar Senin sürüş konforun feya sürüş şeklinle alakalı.

    Asfaltta süreceksen ve performanslı kullanacaksan sert süspansiyon kullanmalısın.

    Yok ben performans istemıyorum daha rahat edeyım dıyorsan yumuşak kullanacaksın.

    İkisinden de briraz dıyorsan ortada bırakacaksın.

    Ayrıca bunun için aparat varmı bılmıyorum ben elimle yapıyordum.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  16. #5176
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar hyosung un gv250 modeli diğer 250 lik motorlara göre çok güçlü ben bu motoru beğendim param olsa alırım
    Burdaki arkadaşların çoğu almış durumda zaten.

  17. #5177

    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250...06 BY 7262
    saolun aslında benım eskı scooterımdada vardı yumusak kullanırdım yarın tekrar ugrasayım ızlenımlerımı soylerım

  18. #5178
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Suspansiyon ayarim benimde esimle surekli bindigim icin (kendisi 47 kg.dir) 4. kademede kullaniyorum. Kitapcikta ayarlamak icin aparat gosteriyor fakat benim motorun ilk sahibi kaybetmis sanirim. Bende elimle cevirerek degistiriyorum.
    ..::.. GO ..::..

  19. #5179
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    selam arkadaşlar.ben bandırmadayım.kayın biraderiminin nişanı var onun için geldim.

    serden abi daha gitmedim.kısmetse ekimde gideceğim.ama pazartesiden itibaren hazırlık safhası için mesai yapacağız.

    benim motorda süspansiyon aldığımda 2 deydi.bende değiştirmedim ama bende nişanlımla bindiğim için orhan gibi bende 4 e alacağım.yumuşak olsun istiyorum.çünkü herhangi bir çukura girince baya sarsıyor gibi hissediyorum.

    herkese iyi günler keyifli sürüşler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  20. #5180
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı direktkrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iyi forumlar gv 250 enjektörlü almayı düşünüyorum bu konunun kaçıncı sayfada yer aldığını bilen varsa ve söylerse sevinirim
    Merhaba arkadaşım.. Tam olarak 11.000 km dir sıfır olarak aldığım Hyosung GV250 Crusıer motoruma hiçbir sorun yaşamadan hala binmekteyim...

    GV250 Cruıser modelini kısaca herkese referans olacak şekilde izah etmek isterim.

    Bu model tamamen 200-300 km lik uzun mesafeli gezi amaçlı üretilmiş klasik görünümlü tamamen son model motor teknolojili bir motosiklettir.

    Hyosung GT250R modelinde kullandığı motor bloğunun aynısını GV250 Cruıser içinde kullanmıştır. Ama R modeli ile Cruıser modeli arasında ki temel fark şanzuman dişli oranlarındadır. Bu dişliler ile fabrikasyon olarak basitçe oynanarak GV250 az oranda tork verilirken HP yitirmiş GT250R modelinde ise az oranda tork kaybederken HP daha fazla verilmiştir.

    GT250R modeli rahatlıkla 150-160 km lik hızları görürken GV250 en son hız olarak 130 km dir.

    Ama şahsen ben gezi amaçlı bir motosiklet düşündüğümden yazın 40 derece sıcakta yüklü ve artçılı iken önümdeki 10 derecelik yokuşu çıkarken istediğim şey hız değil, tamamen çekiş gücüdür.. Yani GV 22 Nm tork 28 HP verirken
    sanırım buradan emin değilim GT250R 19Nm tork ile 30 HP vermektedir.

    Gelelim GV250 ye...

    Bence 250cc de Koreliler harikalar yaratmıştır. Tüm Cruıser modellerine bakınız. Bunlara japon, çin, Tayvan, alman, ingiliz her bi milleti dahil edin.
    250cc den 28 HP üretememişlerdir.

    Genelde 150cc motor bloğu 11 HP güç verirken, 250 cc ler 18 HP güç üretirler. Genellikle az kullanılan motor hacmi olan 350 yada 400cc ler 30 HP güç verirler.. Eski JAWA ve Mz ler 350cc idi sanırım..

    Yani motor 250cc ama kullanım 400cc gibi...

    Buradan Koreliler V-2 motor boğunu başarılı bir şekilde şaseye oturtduklarından ben titreşimim ne olduğunu bilmem. Hangi hızda olursa olsun.. Titreşim olsa eşim 48 kg dır asla binmez. Bu arada ben GV ile Antalyadan Harrana gittim ve geldim....

    V-2 motor 75 derece açı ile yerleşmiş.. Silindir başına 4 V (sübab) ve çift karbüratör koyarak toplamda 4*2=8 Valve çift karbüratörlü 28 HP lı 250cc bir motor çıkmış ortaya...

    Lütfen bakınız inceleyiniz hiçbir 250cc de 8 hava kapağı olmaz.. Çünkü motor bloğu küçüktür sığmaz.. Ama koreliler nasıl koymuş onu bilemiyorum..

    Böylece motora silindirlere çift karbüratörden benzin akışı sağlanırken 8Valve de motora rahat hava girişi sağlayarak motordaki karışımın fakir olmasını sağlamaktadır. Böylece benzin hava ile karışım patladığında 0.001 ml si bile ziyan olmaz kalori ve enerjiye döner..

    Bu da 30 hp lık motora 10.83 Ykrş luk yakıt maliyeti çıkarmaktadır ki araştırmalarıma göre bir çok 150cc lik scooterlardan azdır..

    Birde CDI denen bazılarına göre problem ama bana göre sebebi olan sözüm ona kronik arızadan bahs etmek isterim...

    Bu yüksek devirli çalışan GV250 motor bloğunda yüksek devirli çalışmayan bazı parçaların olduğu ustam tarafından beyan edildi. Bazen bu güç tam olarak 5000-6000 devir aralığında motorun maksimum tork eğrisine ulaşmak istediği anda yağ pompasının yüksek devirli çalışan parçacıkları zamanında yağlamaya yetememesinin bir sonucu olarak genelde 5500 -6000 devirde 2 sn kadar gazı siz çevirsenizde karbüratörüne göndermemesi olayı olduğunu söyledi.
    O sebeble ben CDI ünite mi değiştirmeyi hiç düşünmedim...

    Az önce Alanya'dan eşimle geldim. Toplamda 160 km lik 40 derece sıcaklıkta bir hava ile lastiklerim ısıdan hamur gibi olmuştu. Virajlara eşimle yattığımda ayak pegleri asflata değmeye çok yakındı. Çok keyif almıştık.. Hızım bu otoban gibi yolda 120 idi... Resmen suyun üstünde kayan yağ gibiydik.. Çok keyif aldım gene...
    Tam bin yanlama motoru, dengesi çok iyi ne kadar yatırırsan yatır hemen ayağa kalkıp doğrulan bir dengesi var...

    Şu an 11000 km de ve resmini çekip koyacağım tıpkı galeriden aldığım gibi.. Ne bir esneme, ne bir gevşeme, ne de paslanma hiçbişey yok...

    Bu motorun en büyük dezavantajı garantisinin olmamasıdır. Ama garantili ST ler 8400 lira iken Hyo lar 4500 5000 liradan işlem görmekte. İşte deve işte hendek. Ya garanti alır 8400 lira verirsenin yada diğerini..

    Ben şu an bile bile Hyo'yu tercih ederim..

    Uzun lafın kısası ben bu motorun hiçbir dezavantajını görmedim. Hem şehir içi hem şehir dışı, hemde karizmatik...

    Ha, değiştirmeyi düşünüyormuyum.. Elbette.. V-Strom F650 yada CBF600 neden olmasın...

    Ama diyorum ki onlarda acaba bana bu ödeyeceğim rakamı Hyo gibi geri verecek mi? Yoksa ya işte eh aldık biniyoruz. Bunda da 120-130 gidiyorum mu diyeceğim?

    Neyse alırsan hayırlı olsun diyeyim...

    Tüm arkadaşlarıma; Kalın Sağlıcakla...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (0 üye ve 32 misafir)

Bu Konudaki Etiketler