Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Temmuz 2009, 13:47
#5081
harbiturk adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun gulegule kullan.
Ön fren balatası cok sert se garip sesler cıkarabılıyor. Değişmeni tavsiye ederim. Diski kontrol et çizilmiş olabilir.
Işıkların yanmaması daha oncede yazdığımız gibi biryerlerde şase yapıyor olmalı yada çıkmış bir kablo olabilir.
Ayak freni aşağıya alınamıyor. Ama iyi bir usta bulursan biraz uğraşarak halledebilir.
Motoru kaydırmayı nasıl başardın anlayamadım ?
saolun ıyı dıleklerınız ıcın ..
sanırım dısk cızme sesı baktırmam gerekıyor..
ayak frenı konum olarak cok ters geldı bana ayagımı ustunde uzun sure tutamıyorum altında olması da sanırım cok tehlıkelı anı bı durum ıcın ..
kaydırma sorunuma gelınce gırdıgım kavsaga ozgu bı durumdur dıyorum sımdı cunku asfalt cok sıcak olunca az da sıksam kayardı zaten ..bu kayma durumlarına scooterdan cok alısık oldugum ıcın cok onemsemıyorum hatta on fren kullanmaya da bu motorla tekrar basladım ama yınede maddıyatı ayarlayınca metzeler alırım oda yumusak ama eskı motorumda cok memnun kalmıstım ..
Reklamlar
-
11 Temmuz 2009, 13:51
#5082
TOLGADRB adlı üyeden alıntı
saolun ıyı dıleklerınız ıcın ..
sanırım dısk cızme sesı baktırmam gerekıyor..
ayak frenı konum olarak cok ters geldı bana ayagımı ustunde uzun sure tutamıyorum altında olması da sanırım cok tehlıkelı anı bı durum ıcın ..
kaydırma sorunuma gelınce gırdıgım kavsaga ozgu bı durumdur dıyorum sımdı cunku asfalt cok sıcak olunca az da sıksam kayardı zaten ..bu kayma durumlarına scooterdan cok alısık oldugum ıcın cok onemsemıyorum hatta on fren kullanmaya da bu motorla tekrar basladım
ama yınede maddıyatı ayarlayınca metzeler alırım oda yumusak ama eskı motorumda cok memnun kalmıstım ..
Shinko lastiklerden kurtlumak lazım gerçekten.Metzeller takılınca gidişi bile değişiyor makinenin...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
11 Temmuz 2009, 15:56
#5083
Hayırlı olsun Tolgadrb, bence de doğru seçim. Hoşgeldin.
Ayak freni dediğin gibi çok yukarıda. Ama şöyle bir gözlemim var;
Eğer geniş ayaklık değil de normal ayak peglerini kullanıyorsan bu yükseklik rahatsız etmiyor, eğer yine de ediyorsa şöyle bir ilave ile kurtulabilirsin bu rahatsızlıktan:
Ayak freni pedalı ile peg hizasında, pegin hafif altına (pegin takıldığı somunu kullanarak) kromajlı ikinci bir peg yaptırırsan ayağının topuk kısmını oraya koyabilirsin (destek olarak) ve rahatsızlık ortadan kalkmış olur.
Eğer geniş ayaklık varsa dediğin gibi ayak freni çok yukarıda kalıyor. Bende de geniş ayaklık var ve şöyle kullanıyorum, ayak freninin bir diş aşağı kaydırıp fren ayarını hassaslaştırdım. Bu şekilde kullanabiliyorum ama belli bir süre alışman lazım hassas ayak frenine yoksa zınk!!! diye durabiliyorsun.
MROCK, Metzeller in hangi modeli GV250 için uygun?
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
11 Temmuz 2009, 17:53
#5084
canantas adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Tolgadrb, bence de doğru seçim. Hoşgeldin.
Ayak freni dediğin gibi çok yukarıda. Ama şöyle bir gözlemim var;
Eğer geniş ayaklık değil de normal ayak peglerini kullanıyorsan bu yükseklik rahatsız etmiyor, eğer yine de ediyorsa şöyle bir ilave ile kurtulabilirsin bu rahatsızlıktan:
Ayak freni pedalı ile peg hizasında, pegin hafif altına (pegin takıldığı somunu kullanarak) kromajlı ikinci bir peg yaptırırsan ayağının topuk kısmını oraya koyabilirsin (destek olarak) ve rahatsızlık ortadan kalkmış olur.
Eğer geniş ayaklık varsa dediğin gibi ayak freni çok yukarıda kalıyor. Bende de geniş ayaklık var ve şöyle kullanıyorum, ayak freninin bir diş aşağı kaydırıp fren ayarını hassaslaştırdım. Bu şekilde kullanabiliyorum ama belli bir süre alışman lazım hassas ayak frenine yoksa zınk!!! diye durabiliyorsun.
MROCK, Metzeller in hangi modeli GV250 için uygun?
saol canantas önerilerin icin suan ayaklık yok ama dusunebılırım hıc kullanmadıgım ıcınde alısamamıs olabılırım
bu arada tuketım konusunda gercekten cok sasırdım ıstanbul cengelkoyde fulledım 30 tl verdım bırazda ıcınde vardı...10 tl de yolda aldım kı ıbre hep full gosterıyo sanırım yavas ınıyo gosterge ama hala yarı gosterıyo sonucta 453 km yaptım dun benım granddınk olsa cok fazla yakardı hem 2 sılındır hem bu performans supermıs gercekten..
-
11 Temmuz 2009, 21:52
#5085
perioğlu adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar bir haftadır tatildeyiz ve bir haftamız daha var tatile motorumuzla geldik ve çok güzel yerleri geziyoruz km şuanda 2000 oldu gelişte güzergahım istanbuldan izmir oradan antalya merkez oradan kaş kalkan hafta sonu fetiye,ye geçeceğim resimlerimden bazılarını görmek isterseniz.
http://www.facebook.com/photo_search...3705&view=all# bakabilirsiniz
muhterem bey foçada geçen haftasonu 34 ua... plakalı bir gv250 görmüştüm hatta geçtiğimiz sayfalarda sormuştum bu motor bizden birine mi ait diye?ama motorun başında kimse yoktu ve bende arabayla ayrılmak üzereydim gidemedim.sanırım sizdiniz.keyifli geziler diliyorm.
tolgadrb hoşgeldin aramıza.iyi bir seçim yapmışsın.bakımlarını düzenli yaptırdığın taktirde kesinlikle seni üzmeyecek bir motor.ön frenden gelen o ses balatadan.bende de var."cayık cayık" ötüyor.balata çok sert olduğu için geliyor.benim diskte çizilme yok sadece ses çıkarıyor.değiştirirsen sorun giderilmiş olur.motorunun fotoğraflarını da bekliyoruz.keyifli sürüşler..
emrahım çok teşekkürler kardeşim.
ha bu arada az kalsın unutuyordum.dün adana mt'den gv650 kullanıcılarından haluk abi ile görüştüm.sahil boyu yol alarak üç motor izmire gelmişler sonra buradan ayrılmışlar.benimde boş günümdü görüştük motor servisteyken birlikteydik.emrahı kaçırdım ya yanarım yanarım ona yanarım
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
11 Temmuz 2009, 23:03
#5086
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
muhterem bey foçada geçen haftasonu 34 ua... plakalı bir gv250 görmüştüm hatta geçtiğimiz sayfalarda sormuştum bu motor bizden birine mi ait diye?ama motorun başında kimse yoktu ve bende arabayla ayrılmak üzereydim gidemedim.sanırım sizdiniz.keyifli geziler diliyorm.
tolgadrb hoşgeldin aramıza.iyi bir seçim yapmışsın.bakımlarını düzenli yaptırdığın taktirde kesinlikle seni üzmeyecek bir motor.ön frenden gelen o ses balatadan.bende de var."cayık cayık" ötüyor.balata çok sert olduğu için geliyor.benim diskte çizilme yok sadece ses çıkarıyor.değiştirirsen sorun giderilmiş olur.motorunun fotoğraflarını da bekliyoruz.keyifli sürüşler..
emrahım çok teşekkürler kardeşim.
ha bu arada az kalsın unutuyordum.dün adana mt'den gv650 kullanıcılarından haluk abi ile görüştüm.sahil boyu yol alarak üç motor izmire gelmişler sonra buradan ayrılmışlar.benimde boş günümdü görüştük motor servisteyken birlikteydik.emrahı kaçırdım ya yanarım yanarım ona yanarım
saol yörük hosbulduk..
evet ses ıcın bugun ınceledım balatadan ama balatada yenı gıbı bu yuzden cızmez ama ses ıste..resmınıde en kısa zamanda koyarım gorusmek uzere..
-
11 Temmuz 2009, 23:17
#5087
dostum benim balatada yeni ama ses çıkarıyor.ben de değiştirmeyeceğim.sesi de idare edeceğiz artık.bu arada ben ilker..tolga dimi?memnun oldum..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
11 Temmuz 2009, 23:42
#5088
arkadaşlar GV650 almayı planlıyorum.önerileriniz varmı? artıları eksileri nelerdir.parçası v.s......
-
11 Temmuz 2009, 23:46
#5089
gv650 çok canavar makine kesinlikle bir iki sene sonra bende geçmeyi düşünüyorum ama anlamadığım nokta şu.gv 650 başlığı varken neden gv250 başlığına soruyorsun ki bu motoru?başlıktaki sayfaları üşenmeden baştan sona oku sonra gv650 kullanan arkadaşlara aklında soru işareti kaldıysa sor ve gv650 nin tadını çıkar..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
12 Temmuz 2009, 01:09
#5090
İlker Haluk hocamın motosikletini keşke bir deneseydin.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Temmuz 2009, 01:12
#5091
serden abi aklıma geldi ama haluk abinin motoru hiç göremedim ki.herhalde uygun değildi.benim motorun bakımı esnasında servisteyken bana eşlik etti sağolsun.baya vakit geçirdik ama kısmet olmadı..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
12 Temmuz 2009, 01:25
#5092
matpcy adlı üyeden alıntı
arkadaşlar GV650 almayı planlıyorum.önerileriniz varmı? artıları eksileri nelerdir.parçası v.s......
ilker doğru söylüyor yanlış sayfadasın. seni gv 650 sayfasına alalım. çok net bilgileri oradan alabilirsin. neleri bilmek istiyorsun. aklına gelen herşeyi sor.
hatta linkini vereyim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-27.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 AM ----------
yalnız arkadaşlar bir ara gv 650 yi satıp yerine 250 yi alayıp diye düşünmüştüm ama dün ilkerin motoruna bindikten sonra böyle birşeyin mümkün olmayacağını anladım. küçültmek çok zormuş.
-
12 Temmuz 2009, 01:34
#5093
Hocam bu motorun bir adım sonrası kesin HARLEY DAVIDSON V ROD olur 125 beygir gücüyle adamı çıldırtır
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Temmuz 2009, 01:54
#5094
-
12 Temmuz 2009, 09:17
#5095
[QUOTE=YÖRÜK;1673999]muhterem bey foçada geçen haftasonu 34 ua... plakalı bir gv250 görmüştüm hatta geçtiğimiz sayfalarda sormuştum bu motor bizden birine mi ait diye?ama motorun başında kimse yoktu ve bende arabayla ayrılmak üzereydim gidemedim.sanırım sizdiniz.keyifli geziler diliyorm.
evet bizdik meydana bırakıp kumru yemeye gitmiştik yeni foçayıda eski foçayıda gezdik zaten askerde 3ay yeni 3ay eski foçada kaldığım için özlemişim oraları.keşke karşılaşsaydık benim için çok güzel bir anı olurdu.
-
12 Temmuz 2009, 09:56
#5096
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
dostum benim balatada yeni ama ses çıkarıyor.ben de değiştirmeyeceğim.sesi de idare edeceğiz artık.bu arada ben ilker..tolga dimi?memnun oldum..
evt tolga bende memnun oldum..
-
12 Temmuz 2009, 23:11
#5097
Dün ve Bugün yaklaşık 300 km lik sakarya yalova çınarçık termal cıvarlarını gezdim.hem motoru açmak hemde motorla daha bir bütünleşmek için .Dün hava çok sıcaktı terden sucuk oldum.Sıcak havada motor sürmek insanı iki kat yoruyor.Bugün hava hafif rüzgarlı idi dünkünün iki katı sürmeme rağmen dünkü kadar yorukmadım ve terlemedim.Yakıt ortalaması 4,3 lt. Güya enjeksiyonlu bu st ler ama hysunglardan daha çok yakıyor gibi geliyor bana.
Ama asıl sorun şu motor çok ısındığı zaman,kalabalık trafikte dur kalk yaparken ve uzun rampa çıkarken boşa attığımda elektrik kesintisi gibi stop ediyor . marşa basınca çalışıyor,yola devam.Bu neden olur? hysunglardaki beyin sorunu st lerde böylemi tepki veriyor acaba?Tecrübe paylaşımı lütfen .. kalın sağlıcakal..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
12 Temmuz 2009, 23:17
#5098
Bu problemi ilk defa duyuyor ve okuyorum!!!
Sanki ısınma ile ilgili bir problemmiş gibi duruyor.
Dur kalklarda motor soğuyamaz, ya da rampalarda motor yüksek devirde kullanılır bu da ısınmaya sebep olur.
Acaba yeteri kadar soğuaymıyor mu, motor yağın az olmasın??
Tabi benimkisi sadece tahmin...
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
12 Temmuz 2009, 23:30
#5099
Bu sorunu ilk yağ değişinden öncede yapmıştı eyüp eminönü arasındaki yoğun trafikte hatta sigorta bile atmıştı . 1000 km bakımından sonra usta yağı eksik koymuş olamaz hatta geçen gün baktığımda yağ seviyesi normaldi.hararet ve elektrik ile bağlantılı bir sorun gibi gözüküyor ilk etepta ..
canan ilgin için teşekkürlerrrr
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
12 Temmuz 2009, 23:32
#5100
Rica ederim,
Umarım kısa zamanda çözülür problem, bizimle de paylaşırsan sevinirm elbette
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler