selçuk abi bu sıralar biraz karışıkmış oralar ama sanrım bizim görev yapacağımız yer kabil merkez olacakmış.bakalım hayırlısı...
ee bakım için tavsiye göremedim daha.nerdesiniz millet?
selçuk abi bu sıralar biraz karışıkmış oralar ama sanrım bizim görev yapacağımız yer kabil merkez olacakmış.bakalım hayırlısı...
ee bakım için tavsiye göremedim daha.nerdesiniz millet?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Korayım geçmiş olsun :( Ben taşındığını biliyordum o yüzden nete giremiyorsun ama telefonun çalınmasına üzüldüm be kardeşim :( Özelden benim cep numaramı gönderiyorum sana.
İlker hayırlısı olur inşallah, görevini başarıyla tamamlar dönersin yurduna. Tavsiye olarakda çok fazla deneyimli olmadığımı bilirsin, ama geçen 17000 bakımında yağı kendim almıştım. Carrefourda Castrol 4T 10W-40 yağ alıp, bir servisten de 10 TL'ye yağ filtresi alıp lastikleri değiştirdiğim ustaya yağını ve filtresini de değiştirmiştim.
Devrim, nihayet evleniyorsun demek Yalnız tarih olarak 11 Temmuz ve 19 Temmuz yazmışsın nedir abi 2 kere mi evleniyorsun 11 Temmuz olursa maalesef ben gelemem aynı gün Safranbolu'da arkadaşımın düğünü var, damat benim üniversite arkadaşım, gelinde eşimin ilkokul arkadaşı o yüzden gitmek zorundayım. 19 Temmuz olursa eşimle birlikte seve seve katılırız
..::.. GO ..::..
arkadaşlar merhaba
nasılsınız hepiniz. valla çok özledim hepinizi görüşmek istiyorum ama kısmet olmuyor. Şu an silivrideyim ve hepinize çok uzaktayım...
arkadaşlar ben motorumu satıyorum :(
ilk göz ağrımı benim gibi üzerine titreyecek birine satmak istiyorum. sahibindene koydum ve linki yakında buraya koyarım. bilenler bilir tertemizdir...
hepiniz kendinize iyi bakın arkadaşlar. yakında başka bir makinayla yanınıza geleceğim eğer satarsam gv mi
enjoy your ride and enjoy forever
Hayırdır neden satıyorsun motoru ?
Tekirdağ-Çorlu
merhaba süleyman
satma sebebim motorun cc sini büyütmek. Yine muhtemelen Hyosung olacak ama Suzuki olma ihtimalide var. İlk tercihim hyo dur. 650cc ye geçmek istiyorum.
enjoy your ride and enjoy forever
650 lik harika gerçekten. Canan abinin Gv 250 ye sissy bar taktırmak için ustaya gittiğimizde görmüş ve incelemiştim. Sahibi süper sportlara bile toz yutturduğunu anlatıyordu. Gerçekten güçlü bir makineymiş. Duruşu görünüşü gerçekten 10 numara. Şimdiden hayırlı olsun diyorum.
Bu arada silivrilere gelip de buradaki hyo cu arkadaşlara uğramamak ayıp olur
Tekirdağ-Çorlu
Tarkan hayırlı olsun, inşallah istediğin fiyata satabilirsin motorunu. Yalnız 650'ye geçince benzinden dert yanmayasın sonra
..::.. GO ..::..
Aha bizim topiğe transfer var yavaş yavaş transferlerle yükselişe geçeceğiz. Hep GV250 başlığımı güncel olcak.Birazda biz kalabalıklaşalım ehu ehu hue kızmıyorsunuz demi
GV650 deki roket motoru Amerikada 1200cc ye kadar olan en güçlü chopper olarak tasfir ediliyor.Güçlü motor gaza çok ani tepki veriyor.Ve kalkışlarda motorun kuyruk kısmını bayrak gibi sallıyor.Bir gün u dönüşü yaparken gazı ayarlamadığım için öyle bir dönüş yaptım ki inanamadım, tokyo driftin chopper versiyonu.Dışardan güzel görüntü versemde zor toplamıştım motoru.Uzun yolu çok keyifli. 125-130 km/h ortalama hızla 100 km de 4.6 lt yaktım.GV250 kullanırken 100 km'de 4.3 lt yaktığım günler hatırlıyorumda.Aradaki fark 100 km de 2-3 lira cebinizden para çıkıyor.Ev arkadaşımın GV250si ile depoları fulleyip 100 km sonra tekrar tıkabasa benzin aldığımızda GV250 13.5TL lik GV650 ise 16.0 TL lik bir yakıt aldık.Bu 2 liralık farkaradaki performans keyfinin ufak bir yansıması.5. vitesin en düşük gidebileceği devirde giderseniz(gazı çok az açarak) yaklaşık 120km/h denk gelir ve motorun yorulmadığı ve tempolu bir hızla yakıtınızı 4.5 lt kadar düşürebilirsiniz.Ama biraz yaramazlık zamanı diyipte 200 km/h devirmeye başlarsanız 5.5lt e kadar yükseltirsiniz.Tabi bu süratleri söylerken yol durumu,koruma durumu ve zihninizin yerinde olmasında çok fayda var.Eminimki hiçbir chopper kullanıcısıda motorunu limitlerinde kullanmayı alışkanlık haline getirmiyordur.Cruiser için en iyi seyir hızı şüphesiz ki 85-120 km/h arasaıdır.Büyük cc de tek fark o gücü elinin altında hissetmek ve o gücü kullanmak istediğinde tepki vermesi ve motoru şahlandırmasıdır.Yüksek cc nin en iyi yanı uzun yolda sollamalar ve arkanıza yapışan tır ve yolcu otobüslerinden sıyrımanızdır.
küçük cc mi yoksa büyük cc mi tehlikelidir sorusu tartışmaya açık bir konu.Yüksek cc her zaman risklidir.İnsan nefsi rahat duramaz altında ki makineye güvenerek motorun fiziksel kabiliyetinin üstünde limitte sürmeye başlar ve riskli bir sürüş yapar.Ne yalan söyleyeyim bu nefse bende bazen yenik düşüyorum ve sonra kendime kızıyorum.
Düşük cc nin bu bakımdan riski düşüktür.Fakat bilinçli bir kullanıcı yüksek cc dede daha güvenlidir.Çünkü tehlikelerden kaçması ve frenlemesi üst seviyede.Ağırlık faktörüde yol kavrama,frenleme ve rüzgar bakımından çok önemli.Şu bi gerçek ki iyiki GV250 ile başlangıcı yapmışım.Şuanki motorumdan daha az baş ağrıttığı gerçek.Bakımından,ekonomikliğine kadar herşey çok kolay ve cep yakmayan cinsteydi.GV650 de yağ değiştirmeye kalksam 3,5-4lt yağ almak gerekiyor o da yaklaşık 80-100 TL işçilik hariç sadece yağ parası.100 liraya ben GV250 de komple bakım yapıyordum(filtreler,balatalar... vs dahil).İşte bu durumda benim gibi gaza gelipte üst cc ye geçen memur adamlarıda kara kara düşündürüyor.Seçim sizin,sizce terazinin kollarından hangisi ağır basarsa artık
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
emrah kesinlikle bizim gibi memurlar için önemli ama bu durumda benim terazim kesinlikle gv650 den yana olurdu.ileride enduroya geçmezde cruiser da devam edersem kesinlikle motorumun abisi olan gv650 yi alacağım.yav birde bizim motorlar 3 lt yağ alıyor dimi?
burak motor çok güzel parlamış.
orhanım teşekkür ederim 10-40 yarı sentetik castrol marka yağ alacağım.
devrim iki tarih olduğuna göre farklı memleketten evlenecek galiba.hayırlısı olsun.
koray abi bende gönderiyorum özelden numaramı..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
1,5 litre hımm.tamam.1,5 litre 10-40 yarı sentetik yağ.şimdi bir usta bulmaya geldi sıra..sağol kardeşim..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Hayır 1.1 litre alıyor fazla koymayın sakın motor heryerinden atmaya başlar yağı.
Zaten yağ göstergesi var.
Motoru çalıştırmadan düz bir zeminde dik tutun eğilip bakın motor kapağının üzerinde ayak frenın orda biyerlerde.
Birde silindirde var o da çalıştığı zaman yağlama yapıp yapmadığını görmek için.
Hadi kolay gelsin
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
arkadaşlar geçen hafta servise götürdüm 8000 bakımını yaptırdım filtre değişti 1.5 litre 15/50 yağ koydu.
şu 5000 devirdeki yığılma için cdı değiştiren arkadaşlar varmı? hangi serviste değiştirdiniz. benim motorun garanti bitmeden değiştireyim diyorum.
istanbul motor yığılmanın cdı dan olmadığını söylüyo ama değiştirdim düzeldi diyen arkadaşlarda var.
[B]34 [COLOR="Red"]FF[/COLOR] 4929[/B]
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_...XQQdisplayitem
işte linkim :(
enjoy your ride and enjoy forever
GV650 bence muhteşem bir makina. Aradaki 2-3 liralık fazla yakıt elbette olacak. Birisi 28 HP diğeri 70Hp.
Bence uzun yolda güç güvence demek. Hala iddiam şu 250cc bence Türkiye şartlarında yeterli lakin 650 cc ye bende geçmek istiyorum. Ve o gücü yaşamak için aradaki 2-3 lira farkı ödemeye razıyım. O sebeble bende GV mi satılığa koydum.
Bu arada GV 250 lilerde boşa alma sorunu şundan kaynaklanmaktadır. Mesela 5. vitesteisiniz duracaksınız kırmızı yanıyor. Siz direkt durup durduktan sonra vites ile uğraşırsanız vites kendi şanzuman dişlisini korumak amaçlı sabit mevcut olduğu viteste kalıyor. Oysa hareket halinde özellik 5000 devir ve üzerinde vites geçişlerim yağ gibi. Sadece düşük devirde vites atarsam kemikli oluyor. Dururken artık o sizin ustalığınıza kalmış motor hareket halinde iken ben "çık" diye boşa alıyorum. Ama durduktan sonra azıcık ileri hareket ile "çık" boşa geçiyor.. Bu bence bir sorun değildir. Bir arızada değildir. Her motorun bir karakteristiği vardır. GV 250 nin ki de budur.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
transfer yakındamı
gv650 3.5 litre yağ alıyor tam sentetik shell 70 ytl, yağ filtresi 30 ytl, ıvır zıvır kontrolleriyle beraber 20 ytl işçilik tutsa toplam bakım masrafı 120 ytl kadar. Bakkala manava bile motosikletle gitmiyorsanız bu yağ değişimi 3000 km uzun süre idare eder. Yakıt tüketimi açısından 100 km de 1 litre fazla yakmayı sürüş keyfi adına kabullenmek lazım. Motosiklet biraz lüks birazda keyif işi malum. Yoksa gv650 ye verilen paraya sıfır palio arabada alınır. Arabada olsa motosiklette olsa ortalama yıllık servis bakım ücretleri aynı sayılır. Her iki örnekte memur için uçuk nokta veya ulaşılmaz değildir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Şu an bu konu içerisinde 43 kullanıcı var. (0 üye ve 43 misafir)