Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Ağustos 2008, 12:06
#401
günaydın viceroy.arkadaşım verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.bu arada senin gv650 sayfanı da inceleme fırsatı buldum.sende mersin'den antalya'ya gitmişsin.işte bende böyle geziler istiyorum.tamam enduro daha iyi bu tür gezilerde ama sencede cruiser ile de keyifli olmuyor mu?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2008, 13:41
#402
Motosiklet hastalık gibi benim için.Tarzım kesinlikle gv650 de yerini buldu.Fakat dediğim gibi maksimum 300 km den sonrasında keyif yerini yorgunlukla beraber işkenceye bırakıyor. İzmir-Antalya arası kaç km tam bilmiyorum ama dediğim gibi 300 km ye kadar işin keyfi bozulmaz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
01 Ağustos 2008, 19:34
#403
izmir-antalya arası yaklaşık 585 km ama ben inşallah alırsam 150-200 km de bir geniş geniş mola vererek gitmeyi planlıyorum.inşallah bende tarzımı bulurum arkadaşım.iyi akşamlar.
ha aklıma gelmişken viceroy sende sanırım bir de keeway super shadow 250cc var.çin malı sanırım.ama uzun yol için tavsiye edermisin?hiç uzun yol yaptın mı onunla?
-
02 Ağustos 2008, 00:42
#404
super shadow sayfasında çok emeğim var. 10.000 km kullandım en az 9.000 km si artçılı. taş gibi motosiklet. En uzun gezim mersinden kayseri ilçesi yahyalıdaki kapuzbaşı şelalesi yolculuğu olmuştu. Sadece gidiş 350 km. Tek mola ile durumu kurtardım.Hava soğutmalı olmasının hiç bir eksisini yaşamadım,aksine ısındıkça daha çok keyif verdi.Virajı iyi ama arka freni zayıf.
super shadow ile ilgili kazanımlarım...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
02 Ağustos 2008, 01:36
#405
viceroy teşekkürler verdiğin bilgiler için.ben motor konusunda tecrübesiz olduğum için sana soruyorum aklıma geldikçe.umarım sorularımdan sıkılmıyorsundur.
-
02 Ağustos 2008, 01:45
#406
-
04 Ağustos 2008, 22:26
#407
sevgili GV 250ci dostlar bir şeyi merak ediyorum. Bu sıcaklarda, özellikle büyük kentlerde yaşayan dostlar, uzun süre kullandıklarında dur-kalklar nedeniyle ısınma yaşıyorlar mı?
yağ radyatörü için bir fan gerekmiyor mu? hızlı giderken motor soğur ama sıcak motor dur-kalklarda kendini soğutamaz...
sorunu nasıl çözüyorsunuz. Bilgi ve deneyimleriniz için şimdiden teşekkürler...
-
04 Ağustos 2008, 22:30
#408
reco58 adlı üyeden alıntı
sorunu nasıl çözüyorsunuz.
Ne sorunu dostum ne sorunu. Sorun falan olmuyor.
Zaten yağ radyatöründeki amaç trafikden dolayı meydana gelen ısıyı motordan uzaklaştırmak.
Eğer yağ soğutma olmasaydı ve viragoya dragstara biniyor olsaydın o zaman fanı düşünebilirdin.
Bilmem anlatabildimmi ?
-
05 Ağustos 2008, 01:01
#409
Hava soğutmalı Dragstar şehir içinde ağır kasasıyla nası gidebiliyorsa,gv250 de o denli rahat gider.ben tersini düşünüyorum ısındıkça sesi ve performansı daha da iyi oluyor....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
07 Ağustos 2008, 18:57
#410
Slm,forumu uzun zamandır takip ediyorum foruma ilk defa mesaj yazıyorum .Geçen hafta hyosung gv 250 motor aldım.Motor 3. vitesde 6000 devirde 2-3 saniye gaz yemiyor yada gaz kesiyor nasıl tabir ederseniz . Bir arkadaşımın motorundada aynı problem var .Bunu düzelte bilmek için nasıl bir prosedür izlememiz lazım .Servise gittiğimiz zaman sorunu çözemezlerse ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim .
-
08 Ağustos 2008, 11:47
#411
-
08 Ağustos 2008, 14:05
#412
Bisan lifan kullanıcısı savaş kardeşimizin geziler kısmındaki resimlerini ve yorumlarını mutlaka incele dostum. Endurolara taş çıkartıyor
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
08 Ağustos 2008, 15:03
#413
mersancan bildiğim kadarıyla tüm gvlerde var o
4000 bakımında söyledim servis birşey yapamadı
ben de onunla yaşamayı öğrendim şimdi, zamanla iyi bile oldu otomatik gaz kesme :-) hyo fan sitesinde detaylı bilgi bulabilirsin
-
10 Ağustos 2008, 15:12
#414
Ben yaklaşık 1.5 senedir bu aleti kullanıyorum motorum 22000 km'de, bence arkadaşların bahsettiği uzun yolları bu aletle pek keyif verici şekilde yapamazsınız. Rüzgar motoru çok sarsıyor, 140 a kadar rahat çıkıyorsunuz, ama bu hızı güçle koruyamıyorsunuz, zayıf kalıyor alet, 600cc ve üzeri uzun yol için ideal!!!
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
-
10 Ağustos 2008, 15:20
#415
Arkadaşlar dün bayide GV 250 ye bakmaya gittim ve üzerine oturdum inanılmaz keyif aldım kullansam ne kadar keyif alırdım düşünemiyorum bile :D Şu ehliyeti alayımda alıcam hemen bi GV 250, belkide ehliyete bi kaç hafta kala da alabilirim pazar sabahları trafik boşken acemiliği atarız.
-
12 Ağustos 2008, 00:12
#416
GV250limde genelde ilk 4 viteste ateşlemeden veya karbüratörden kaynaklı bir saniyeden daha az ve 2-3 kez ,arka arkaya tekleme yaşıyorum.Üstelik her zamanda olmuyor.Hatta istediğimde yapamıyorum, hiç beklemediğim bi anda tekrar kısa aralıklarla tekleme başlıyor ve sonra tekrar düzeliyor.Üstelik 5. viteste 140 giderken tekleme falan yapmıo hatta 6.000 devirden sonra hiç tekleme yaşamadım genelde 4500-6000 devir arası motor gidip gidip gelio. bu sorun gaz yemeyen diğer GV250lilerden farklı çünkü gaz yemeyi bırakın hız azalıp artıo resmen silkeliyor(bilhassa yükte).Bu tekleme bütün gün motor tepesinde geçiridiğm günlerde sadece 8-10 defa başıma geliyor.Genelde de trafikte yeşil ışık yanıp kalkışa geçtiğimde oluyor:(:(
19500 km deyim ve daha hiç karbüratör temizletmedim.İlk şüphem bujiler oldu ve değiştirdim fakat gene devam ediyor. Sorun ne olabilir arkadaşlar danıştığım bi kişi senkranizasyon ayarı yaptırmanın vakti gelmiş o zaman düzelir diyorlar bu konu hakkında bilgisi olna varmı????
Ama açıkçası yolda kalma korkum yok....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
12 Ağustos 2008, 15:19
#417
mrock hocam sanırım motorunu satılığa çıkarmışın senin yazılarını çok okudum satılığa çıkarınca şaşırdım.Ama sanırım 250cc yetmiyo artık hayırlısı olsun.
-
12 Ağustos 2008, 16:08
#418
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
en ilginci trabzon'da sümela manastırındaki ragal raptor'cu gruptu.resim çektim ilerleyen zamanlarda koyarım.istanbuldan kalkıp gelmişler yaklaşık 5 motor vardı hepsi de rr idi.aklıma hemen viceroy sen geldin dostum.tabi mrock da
bu hava soğutmalı tek silindir motorlar böle dağ taş dolaşabiliyorlarsa hyosung gv'ler için süper yollar dedim.
O Raptor cularin ikisi Artvin'den Istanbul'a döndü, kalanlari Erzincan-Sanliurfa-Bodrum-Istanbul üzerinden yolculugu tamamlayacak, bazilari yolda memleketlerine gelince ayrilacak, tabir-i caizse evlere dagilacak. Az buz yol degil. Ben Virago 535'i alinca RR'mi sattim ama hakkini vermek lazim, iyi motordu. Bu GV250 kadar yakisikli degildi tabii.
Yalniz hava sogutmali tek silindirli motorla hangisini kastettigini anlayamadim, RR iki silindirli ve su sogutmali cunku.
-
13 Ağustos 2008, 20:19
#419
vıceroy adlı üyeden alıntı
Motosiklet hastalık gibi benim için.Tarzım kesinlikle gv650 de yerini buldu.Fakat dediğim gibi maksimum 300 km den sonrasında keyif yerini yorgunlukla beraber işkenceye bırakıyor. İzmir-Antalya arası kaç km tam bilmiyorum ama dediğim gibi 300 km ye kadar işin keyfi bozulmaz.
Motosikletini sevmekle alakalı bu bana bi maraurer 800 olsun edirneden karsa giderim.....
:cat: Kendi Kader Taininde Her İnsan Bir Kumarbaz :cat:
:bounce: [COLOR="Red"]DRFİRARİ:[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]SINAVA KALEMSİZ GİREN COCUK[/COLOR]
-
13 Ağustos 2008, 21:50
#420
mrock adlı üyeden alıntı
GV250limde genelde ilk 4 viteste ateşlemeden veya karbüratörden kaynaklı bir saniyeden daha az ve 2-3 kez ,arka arkaya tekleme yaşıyorum.Üstelik her zamanda olmuyor.Hatta istediğimde yapamıyorum, hiç beklemediğim bi anda tekrar kısa aralıklarla tekleme başlıyor ve sonra tekrar düzeliyor.Üstelik 5. viteste 140 giderken tekleme falan yapmıo hatta 6.000 devirden sonra hiç tekleme yaşamadım genelde 4500-6000 devir arası motor gidip gidip gelio. bu sorun gaz yemeyen diğer GV250lilerden farklı çünkü gaz yemeyi bırakın hız azalıp artıo resmen silkeliyor(bilhassa yükte).Bu tekleme bütün gün motor tepesinde geçiridiğm günlerde sadece 8-10 defa başıma geliyor.Genelde de trafikte yeşil ışık yanıp kalkışa geçtiğimde oluyor:(:(
sorunu nasıl çözdün?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler