Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Temmuz 2008, 17:55
#361
öncelikle gv250 ailesine selamlar ve motorlarınızı iyi günlerde kullanmaya devam etmeniz dileğiyle.bendeki motor aşkını dayım aşıladı bana ama hep bastırmak zorunda kaldım.onda 3 motor vardı en eskisini bana verdi ve böylelikle bundan 4 yıl önce 1992 model 125cc yamaha kross motorum oldu ama baba baskısı yüzünden fazla kullanamadım ve araba aldım.motor 2 yıldır ölü gibi yatıyor garajda ve artık ondan bir hayır gelmez.bu kadar hayat hikayesinden sonra gelelim sadete: ilk başlayan biri olarak cruiser tarzı 250cc lik bir motor almak istedim.son bir aydır kanuni tiger 250cc üzerinde araştırma yaptım forumlarını okudum ve daha sonra gv250 ye bakayım dedim ve bu forumun tüm sayfalarını eksiksiz olarak sıkılmadan okudum.özellikle mrock'un verdiği birgiler ve fotoğraflar sayesinde gv250 baya yer etti kafamda.çünkü bende uzun yolda kullanmak istiyorum ve titreşim olayı beni ürkütüyor.gv250 de bu yokmuş okuduğum kadarıyla.şimdi ikinci el gv250 düşünüyorum temizinden ama motordan çok fazla anlamadığım için (henüz) alırken kime danışacağım biliyorum.izmirde yaşıyorum.birde yedek parça ve mahkeme olayı beni ürkütüyor şu sıralar ama sanırım yaz sonuna doğru uygun fiyatta almayı düşünüyorum.sizce başlangıç olarak hakkından gelebilirmiyim bu motorun?boyum 175cm kilom 80kg.şimdiden vereceğiniz bilgiler için çok teşekkürler.
Reklamlar
-
19 Temmuz 2008, 19:56
#362
Tiger tek silindir olduğu için mecburen titriyor,gv250 v-motor olduğundan titreşim yok denecek kadar azdır. Sakın 2 motoru kıyaslamayın arada kalite farkı çok fazla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
19 Temmuz 2008, 23:38
#363
ya bende ilk başta yerli malı gibi yedek parça sıkıntısı çekmem diye tiger düşünmüştüm ama gv250 ye taktım artık ama araştırmalarıma devam ediyorum.bu arada 5000 ytl ile temiz,az kilometre yapmış sorun çıkarmayacak bir ikinci el alabilirmiyim?yoksa çok şeymi istiyorum??
-
20 Temmuz 2008, 00:26
#364
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
ya bende ilk başta yerli malı gibi yedek parça sıkıntısı çekmem diye tiger düşünmüştüm ama gv250 ye taktım artık ama araştırmalarıma devam ediyorum.bu arada 5000 ytl ile temiz,az kilometre yapmış sorun çıkarmayacak bir ikinci el alabilirmiyim?yoksa çok şeymi istiyorum??
Gerçekten sizi gördükçe bi zamanlar kendi yaşadığım çelişkili dönemlerimi hatırladım.bende sizin gibi tiger düşünmüştüm bi aralar.tiger görüntü olarak kaslı, yüksek ve akseurlarıyla hele ki gösterişli bir motor, üstelik 2. el GV250 fiyatına sıfır gıcır gıcır naylonu üzerinde bir tiger alabilirsin.GV250 de sütten çıkma ak kaşık değil ama arkadaşım tigerla arsında çok büyük farklar var hemde fazlasıyla.Öncelikle benim boyum 177 ve kilom 75 daha önce koyduğum fotoğraflarda nasıl duruduğumu görmüşsündür.190 a kadar pek sıkınto yaratmaz.
Herşey bir yana Cruiser motor denince akla ne gelir.Su soğutma,boyu kilosu,deposu falan diğil........Viceroy dostumuzunda dediği gibi cruiser motor denince akla V-twin motor gelir. Tigerın tek silindir olması,sürekli arka saplama kırması,sigorta yakması,lamba patlatması,işçiliğin düşük olaması(bence),vibrasyon sıkıntısı,max. hızının düşüklüğü,hava soğutmalı,ÇİN YAPIMI!! olması ve sevisleri aslında yeteri kadar ehli olmaması durumu söz konusu.
GV250 ye gelince(eksileri olarak) muhtemel gaz kesme durumuyla karşılaşabilirsin 6000 devir civarı 1-2 saniyelik yığılma ve tekrar ivmelenmeye başlaması,tigera göre boşa zor geçer,tiger tek silindir diye biraz daha az yakabilir.Tigerın önemli parçaları daha ucuzdur(orjinal parçaları)
Ancaak geri kalan şeyler.... lastiğin hamurundan,hız göstergesinin okundan,etiket kalitesinden,boyasından........kısacası gv250de tepeden tırnağa daha kaliteli ve uzun ömürlü malzemeler kullanılmıştır.ek olarak GV250 nin eksileri seni yolda bırakacak şeyler değil.arada bir yapan gaz kesmeden yolda kalmazsın mesela.......
Ben kendi motorumu satılığa koydum daha önce dediğim gibi cc yükseltmek için. ama tam olarak kararda veremedim.Fiyatını çok yüksek yazmıştım tok satıcı olayım diye ondan vazgeçtim şimdi ama...... Şu an satılırsa motor gözüm arkada gider açıkçası,çünkü ülkemiz şartlarında bu görüntü, bu kalite ve ekonomikliği bulmak şahsım adına söyleyim baya zor.
http://www.sahibinden.com/tertemiz_b...XQQdisplayitem
Alacağın motor ne olursa olsun umarum hep güzel anlarına ortak olacak sorunsuz bi alet olur...saygılar.......
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
22 Temmuz 2008, 00:10
#365
mrock verdiğin bilgiler için sana ne kadar teşekkür etsem azdır.şimdi izmir mağazasını ve servisini bulup mesai dışında uygun bir zaman bulabilirsem gidip biraz da onlara soracağım.ama sen benim için gerçekten verdiğin bilgiler bakımından aydınlatıcı oldun çok teşekkür ederim arkadaşım..
-
25 Temmuz 2008, 13:14
#366
MERHABA arkadaslar ben daha yeni formunuza üye oldum, yaklaşık 15 gündür kendime cruiser tipi motor bakıyorum fiyatı fazla olsada sorun yaşamayacağım motorun gv250 olduğunu gördüm tabi bu kararı almamda forum üyesi arkadaşların tecrübeleri en büyük payı oluşturdu. ben hem yeni olması hem enjeksiyonlu sisteme geçmesi açısından 0 almayı düşünüyorum ama bazı sorular var kafamda. özellikle bu gaz kesme, vites boşa geçme sorunu bu yeni s&t kanunidede varmı? ayrıca ekzos sistemi değişip tek olmuş bu sesini iyimi yoksa kötümü yaptı? LÜTFEN ACİL TARAFINDAN KULLANAN YADA BU KONUDA FİKRİ OLAN ARKADAŞLAR BANA BİLGİ VERİRSE SEVİNİRİM. BİR AN ÖNCE ALMAK İSTİYORUM. HASTALIK GİBİ BİŞEY KARARSIZ KALMAK
-
25 Temmuz 2008, 13:31
#367
Bende yok ama bildiğimi ve gördüğümü aktarmamda sakınca da yok
İlk satılan partide cdı sorunları yaşandı,bunlar garantiden değiştirildi.Hız kesme olayı son bir senedir satılanlarda pek duyulmadı. Boşa geçip geçmeme olyı rodajla ve sizin motoru tanımanızla zamanla ortadan kalkıyor. Düşünmeden alınabilecek sağlam bir tercih,s&t de enjeksiyon da var işlem tamam daha ne olsun.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
25 Temmuz 2008, 13:37
#368
tesekkurler viceroy dostum internet stelerinde sordum bazıları uygun fiyat veriyo 7465 12 taksit yada 7250 peşin gibi ama 7250 peşin diyen plaka 100 masrafi sana ait diyo bide ellerinde henüzyokmus agustos belki diyor plaka ruhsat masrafı gercekten 100ytl mi bilgin varmı
-
25 Temmuz 2008, 14:06
#369
125-150 ytl arası takipçi ve sigorta işlemleri dahil.7200 ytl fiyat verenler globalin motorlarıdır.Uygun fiyat alınır.
Önümüzdeki ay s&t getirirmi,piyasaya sürermi bilemem ama getirsede yazdığın fiyattan vermeleri imkansız! Seni bağlayıp oyalıyor olmasınlar,sonra yüksek fiyat...
İnjeksiyonmu-karbüratörmü sorusuna güzel bir açıklama aktarıyorum.
kaldera´isimli üyeden Alıntı
bu enjeksiyon yakıt sistemleri genelde düşük yakıt sarfiyatı olarak algılanmakta.
oysa enjeksiyon yakıt sistemi diğer ekipmanları ile bir bütündür.motor üzerine ilave edilen hava kütle ölçer, vuruntu sensörü ,oksijen sensörü gibi parçalardan alınan uygun sinyaller bir beyin ile yakıt yanma odasına uygun karışımı hazırlarlar.
hava debimetresi ilk gelen havayı analiz edecek nem ,toz vb varsa ona göre sinyal gönderecek oksijen sensörü bu gelen hava ile yorumunu yapıp beyine gönderecek, beyinde en uygun yakıt hava karışımını belirleyip enjektöre ona göre yakıt püskürtecek.. basit anlatımı ile olay bu..
tabii bir miktar yakıt tüketimi düşecek.ancak tüm bu parçaların belli bir km ömrü var. yol durumuna göre bu dahada kısalabilir. tüm bunlar avrupa normlarına göre bir standart olsada işlevselliğine bakıldığında maliyetleri aşırı arttırmaktan öteye gitmeyecektir.
en ufak bir sensör arızasında ilk müdahaleyi imkansız kılacak, araç sahibini servis bağımlısı yapacaktır.masraflar ise inanılmaz yüksek.
enjeksiyonlu bir motoru yakıt düşüklüğü için tercih edenler tüm bu oluşacak masraflarla birlikte çok çok pahalıya gelecektir.
karbüratörlü yakıt sistemine bakacak olursak;
bununda kendine has eksi yanları var sıralamak gerekirse
yakıt buharlaşırken ortamdan ısı çeker ve ortam soğur. dolayısıyla havanın içinde su buharı oluşur.
karbüratör üzerindeki ventüri hava, yakıt kanalları yük kayıplarına neden olur, bu da neticede motorun gücünün düşmesine neden olur.
ikiden fazla silindirli motorlarda her silindire eşit miktarda yakıt gönderilemez bu da güç kaybına, silindirler arası ısınma ve emisyon farklılıklarına neden olur.
karbüratördeki yakıtın büyük bir oranı buharlaşır, bu durumda doğabilecek herhangi bir kaçak da yangın tehlikesi ve çevre kirliliği tehlikesi oluşturmaktadır.
Soğuk havalarda silindire giren karışım çok fakir olduğundan motorun çalışması, ilk hareketi zorlaşmaktadır.
eğer motor çalışmazsa sürekli marşa basmaktan boğulma tabir edilen olay olabilir..marş motoru arıza yapabilir. yada akü ile sıkıntı çıkabilir.
sonuç olarak karbüratörlü sistem bana göre daha sorunsuz ve işlevseldir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
25 Temmuz 2008, 15:30
#370
merhaba arkadaşlar
ben bu zamana kadar hep regal raptor class istiyordum ama hyosung gv 250 yi görünce biraz fikrim değişti 19 sayfanın 4 te 2 sini okumuşumdur bu forumun
şimdi asıl konuya geçmek istiyom regal raptor class su soğutmalı Q motor ama
çin malının en iyisi pekte onun hakkınd sorun görmedim ibresi 140km
hyosung gv 250 v twin motor yağ ve hava soğutması var ibresi 160km eski honda 600cc likle kapışır diyorlar.
şimdi bilmiyomda tam bilmişlik gibi olmasında sanırım asıl iş soğutmada hava ve soğutma mı daha iyi su soğuma mı daha iyi sorrcaktım bir hyosun gv 250 alırsam verdiğm 2 milyarlık farka değer mi? Şimdiden ilginiz ve alakanız için çok sağolun. Birde gv 250 nin 2008 yılı modellerinin tek egsoz olması canımı sıktı baktım zaten hiç gitmemiş çok kaba durmuş.
-
25 Temmuz 2008, 18:21
#371
Bu tarz motorlar gezi ve keyif motorudur.Kapıştırmak anlamsız olur. Ama 600cc segmentinde olan bir motor 250cc olanı her zaman her ortamda geçecektir.
Bilinen bir gerçekte 250 cc segmentinde 29 beygire ulaşan başka marka ben ne gördüm ne de duydum.Kendi klasmanında kesinlikle lider gv250.
2000 ytl farka değermi sorusuna benim şahsi düşüncem...2 tane raptor bir tane gv 250 ile değişilmez!!! Başka sitelerde de artık kullanıcıları yazıyor raptorda titreşim fazla,uzun yolda rahatsız bir motosiklet.Elinde anahtar vida sıkmaktan millet imdat diyor.Servisleri de yetersiz.Beş büyükler arasına girmek varken çin malı motosikletler ile gv250 kıyaslaması büyük hata olacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
25 Temmuz 2008, 20:10
#372
eyvallah sağol vıcereoy paylaşımın için o a zaman bizde 250 cc likte en iyi almak düşüyo gv 250 tercihim o zaman sağolasın
-
25 Temmuz 2008, 20:25
#373
ya arkadaşlar şu tek egsoz olayı benim de canımı sıktı.ya ben sıfır km mi yoksa az km yapmış ikinci el mi alsam arasında kararsız kaldım.kendimi zorlasam sıfır çıkar gibi geliyor ama daha bunun montu kaskı ekipmanı ve aksesuarı var.çok kasmanında zamanı değil gibi geliyor.bir de motoru şimdi almakla kışa doğru almak arasında kararsızım.yani kışa doğru alırsam sanki daha ucuza alırım gibi geliyor.tabi bu da bu yazı motorsuz geçireceğim anlamına geliyor yine arabayla devam.ne dersiniz,dönem olarak kışın almak mantıklı değilmi?
-
26 Temmuz 2008, 02:10
#374
Ekipmanı 300-400 ytl civarı halledersin kredi kartına taksitle.Sıfır motoru alabiliyorsan gerisi sorun değil.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
26 Temmuz 2008, 14:37
#375
yörük arkadaşım sana bak bir link veriyom 2007 0km satan yer var yani çift egsoz 7.100 e belki görmüşündür ben gene atayım
http://www.sahibinden.com/aguila_gv_...XQQdisplayitem
bir tane daha atıyom 6950 ye 12 taksit
http://www.sahibinden.com/gv_250_695...XQQdisplayitem
-
26 Temmuz 2008, 20:48
#376
biraz viceroy dostumuzun sözleriyle de olsa sonunda koruma demirimi taktırdım işte fotoları...
orjinal demir çok pahalıydı ben ucuza mal ettim fakat radyatöre yer bulmak zor oldu ve baya güzel icatlar çıkardık.koruma demirinin önemi büyük.uzun yolda da ayakçık takarak ayakları uzatarak gitmek çok rahat.Ek olarakta püskülleri taktırdım.sıra geldi ön cam ve kaslı büyük heybe çantalara....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
26 Temmuz 2008, 23:15
#377
teşekkürler thunderbolt 6950 çok iyi bir rakam gibi geldi birde 2008 model diye yazmışlar.sanırım eldeki fazlalıkları bitirmeye çalışıyolar.ama işin kötüsü ben izmirdeyim 6950 istanbulda.neyse bakıcaz artık.mrock motor harika olmuş.keşke bende alabilsem biran öncede başlasam bu tür ekipmanlar takmaya.koruma demiri çok yakışmış.bir de yolculuk camı taktırınca tadından yenmez senin motor inşallah kazasız belasız nice yolculuklar yaparsın.
-
27 Temmuz 2008, 01:24
#378
Merhaba Arkadaşlar,
Topici baştan sona kadar okudum (epey vaktimi aldı). Bende yeni başlayan bir motorcu olarak aslında kafamda ilk önce CBF 150 veya YBR 125 vardı. Aslında benim tarzım cruiser, fakat başlangıç olarak öğrenmek için bu YBR veya CBF ye karar kılmıştım. 2 günlük motor eğitimimide aldıktan sonra ehliyetimi beklemeye başladım. Bir gün forumda dolaşırken bu GV 250 yi gördüm ve biraz bilgi toplamaya karar verdim. Bu konuda motorları hakkında yorum yazan özellikle mrock ve diğer arkadaşlara teşekkür ediyorum. Sizlerin sayesinde sanırım ilk motorum GV 250 olacak.
-
27 Temmuz 2008, 03:01
#379
mrock,dostum çok isabetli bir iş yapmışsın koruma demiri takarak.
Allah kaza bela göstermesin.Orjinale gerek yok gayette şık durmuş.İyi günlerde kullanmanı dilerim tekrar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
27 Temmuz 2008, 14:05
#380
hoşgeldin orko_ye umarım sende bende birer gv250 sahibi oluruz. gv250 hakkında bilgi paylaşımlarını bekliyoruz..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler