Sıfır GV250 Sadeca ve sadece Hyosung markası var ST&Kanuni yok boşa uğraşmayın.
Kanuni Tiger satabilmek için bu model üzerinde fazla durmuyor haberiniz olsun yani.
Sıfır GV250 Sadeca ve sadece Hyosung markası var ST&Kanuni yok boşa uğraşmayın.
Kanuni Tiger satabilmek için bu model üzerinde fazla durmuyor haberiniz olsun yani.
Motor ikinci el bir arkadaşımdan aldım, yani rodaj problemi yok ama haklısın bir süre geçsin ıslak zeminde de uyarılarını dinleyerek biraz çalışma yapmam lasım yoksa acil durumda çaresiz kalırım, shinko lastikleri tabii kredi borcu bitene kadar değiştiremem ama kredi bitince bi ayar çekeriz, saol mrock senin tecrübelerinle çok daha sorunsuz kullanacağım sanırım bu motoru, ve kütahyalıymışsın, eskişehir e gidince yanına bi uğrarım inşallah
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
beklerim her zaman.hatta bu hafta Emok festivaline gelebilirsin.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
valla bu hafta gelemem malum acemilik, yani beceremem gelmeyi anlamında ama biraz daha antreman dan sonra her yere damlarım
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
3 temmuz günü Bilecik-Pazaryeri EMOK festivali için yola koyuldum.Motor sürekli bakımlı olduğu için yol için ekstradan bir bakım yaptırmadım.Sadece standart bujisi olan NGK CR-8E bujisini yenisiyle değiştirdim o kadar.
Sol taraftaki motoru bilen bilir efsane Midnight Star 1600cc ve yanında GV250 yanında yavrusu gibi kalır mı diye düşündüm ama pekte aşağı kalır yanı yok hani.
Midnight Star 1600 sahibininde dikkatini çekti GV250 ve başladık muhabbete.
Motorun sesi duyulmaya değer gerçekten. Yakıtını sorduğumda 1600cc lik araba ne yakıyorsa onu yakıyormuşşş aman Allahım bu devirde bu motora binmek her babayiğidin harcı değil. GV250 nin 3 katı yakıyor makine.
EMOK festivali hakkında tek söylenecek şey mükkemel bir organizasyondu.
Bu güzel doğada sürüş yapmak çok keyifliydi......
Yüzlerce motorun ve motorcunun katıldığı festivalde 3-4 tane GV250 gene 2-3 tane 250GTR dan başka hyosung makineler göremedim.
Böylesine kaliteli bir marka festivallerde kendini göstermesi lazım. Keşke Hyosung standı olsaydı da test sürüşleriyle hyo nun kalitesini yakından görselerdi.Motosiklet Festivalleri Cross,Race ve Cruiser modellerini tanıtmak için en büyük fırsattır bence.
Daha sonra aramıza katılan arkadaşla yolculuğumuzda GV250 sayısı 2 ye yükseldi. onun motoru(kırmızı olan) 2007 model ve 4000 km deydi.Benim motor artık 19000 e dayandı.Ama ne performansında ne de görünüşünde hiç bir yıpranma belirtisi yok.Her yaptığım yüzlerce binlerce km karşısında bendeki Hyosung saygınlığı kat kat artıyor.
Ve mudanyadayız......
Mudanyadan sonra hedefimiz Çanakkale Şehitliğini gezmekti fakat sıcaktan dolayı rotamızı Balıkkesire çevirelim dedik.......
Balıkkesiri geçiyoruz ve sırada Ayvalık var.......
sabahtan beri süren yolculuğumuz akşama kadar devam etti ve nihayet Ayvalıktayız....
Artık konaklama zamanı Çadır kampına girdik denize sıfır bir yerde çadırlarımızı kurduk....
Ertesi gün Ayvalık-Sarımsaklı dolaşmaya başladık ve tabiki deniz sefası
Tatil yerinde kimse kask takmıyordu ve bir süre sonra bizde çıkardık kasklarımızı malesef.Mayo,tişört ve sandaletle motorda gezmek tehlikeli ama yapık bi hata artık :p :p
Ayvalıktaki 3 günlük yol,deniz,kum ve sabaha kadar eğlenme keyfimizden sonra Kütahya ya dönüşe geçiyoruz.Dönüş yolunda sona geldiğimiz için üzüntüden olsa gerek pek fotoğraf çekilmemişiz.
Biraz konu dışı gezi yazısı gibi oldu ama......
Sonuç olarak dağ tepe,otoban,köy yolu,sıcak,yorgunluk demeden 1200 km re civarı bir yol yaptım.
GV250 nin uzun yol performansı çok başarılıydı.Tepemizdeki öğlen sıcağına rağmen en dik yokuşları virajları hiçbir performans kaybına uğramadan çok rahat geçtik.Yağ soğutma ne işe yarar diyenlere bir cevap işte. Hatta çevre yollarındaki lambalarda durduğumzda tekrar yeşil yanıp gazı açıp hareketi verdiğimde motor sıçrayarak ivmeleniyodu. Isındıkça tam performansı açığa çıkardı makine.Ortalama süratimiz 100 civarıydı.Bir kaç kez 135km hıza çıktım. yokuşlara hangi süratle girdiysek o süratlede tırmandım. 4. vites 6000 devir üstünde mükemmel bir tırmanma sağlıyor motor.
5. vitesle normal devirde tırmanırken veya sollama yaparken birden 4.vitese çekip motorun devrini uzattığınızda iyi bir ivmelenme hissediyorsunuz.4. vitesi 120 ye kadar uzattığım yerler oldu.
Yakıt konusuna gelince:
Evdeki hesap çarşıya uymadı!!!!!! :DD: :DD:
14lt lik deposuyla 340 km yol alabilirim diye hesaplarken.Çünkü uzun süredir bu civarda bi tüketimim vardı. Ama uzun yoldayken baktığımda 350 km yi tamaladığım halde gösterge daha kırmızıya girmemişti bile. Acaba şamandıramı arızalı diye düşünmeye başladım.363. km de yedeğe geçmediğim halde benzinliğe girdim.Çünkü yol aldığımız bölegede pek fazla benzinlik yoktu.
depoyu tekrar ağzına kadar fulledim ve 40 YTL lik benzin aldı(kurşunsuz 95 oktan 3,55 ten satıştaydı) Buradan şu anlaşılıyorki benzinliğe girdiğimde daha 2lt civarı benzinim varmış. sonuç 1 depoyla 400km yol.....
Yolda yaşadığım en kötü olumsuzluk:
ön fren balatalarıma toz kaçmasından dolayı sesli(çısıl çısıl) çalışması.birde gene tozlu ve bozuk yollarda çukurlara sert düştüğümde arka amortisörden "cik-cik" şeklinde sesler çıkarmasıydı. Bu iki basit sorunu yol yorgunluğumun ardından gidermeye çalışacağım.
Rahatlık konusuna gelince:
vibrasyon ne??? ben öyle bişiy hatırlamıyorum!!!! diyebilirim. Ön camın eksikliğini aramadım desem yalan olur.Birde koruma demiri ve ayakçık taktırırsam arkama yaslanıp ayağımıda uzatarak çok rahat bir şekilde yol alacağım diye düşünüyorum. :p :p :p
Bende cc yükseltmek için motorumu değiştirmeyi düşünüyordum vazgeçtim şu an için.bu performans bu ekonomiklik ve bu benzin fiyatlarıyla bu motora senelerce binilir arkadaşlar.....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Güzel gezi olmuş,teşekkürler.
Tam koruma altına birde bot giysen risk azalırdı.Koruma demirini her motosikletimde plaka bile takmadan takmışımdır.Düşme anında yararı tartışılmaz hem kullanıcıyı hemde gövdeyi korur. Kazasız,belasız,keyifli geziler dilerim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
honda-yamaha başka motor tanımamm bennn
teşekkürler
uzun yolda epey iyi yakıt performansı var..
sizin verdiğiniz değerlerle hesaplandığında
363 km'de 11.2 litre yakmışsınız.
0.030 cl eder km'de.. yani 30 km üst yol eder 1 litre ile.. bazı arkadaşların söyledikleri gibi hiç de otomobil kadar" yakmıyor...
fiyat olarak da kilometrede 10 kuruş gibi bir rakam çıkar.. tadından yenmez bu..
yakıt sorunu kısa mesafelerde ve motor ısınmadığı zamalarda herhalde
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
hayırlısı olsun. güle güle kullan
hIzZzz hAzZzz gAzZzz FULL Performans!
hayalimdeki motosiklet yatıyorum kalkıyorum onu düşünüyorum yakıt konusu zaten belli uzun yol az yakar şehir içi çok
ama ben bu motosikleti alıcam kararım kesin
DRİFT RELİGİON
4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır
Kısa mesafelerde marşa basmamak en iyisi aslında. En sıkıştırdığım zamanda bile bir depoyla 320 km gittim.Cruiserları bilirsiniz düşük hız, yüksek viteste gazı açtığıınızda eksozdan çok tatlı patırdamalar çıkar.Şehir içindeyken işin birazda şovuna kaçarak kullanınca yakıt tüketimi çok değişiyor.
Hyodan Pişman olmasın. ben Venox,Gv250,250intruder ve virago250 arasında kalmıştım. bunların hepside gerçekten iyi makineler. aralarında uçurum farklar yok zaten.
Yakında eksoz sesinin vidyosunu koyacağım.Biraz oynadım eksozla gayet başarılı bir sonuç aldım.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
mrock,sonderece sakin ve saygılı cevap vermişsin motosikletini tanımayan kardeşimize taktir ettim.
Ne zamanki marka populistleri kendi kullandıkları motosikletin teknik özelliklerini öğrenip,kıyasladığı marka ve modelle karşılaştırmasını eksik ve fazlalıklarını yazma kabiliyetine ulaşırsa bende saygıyla teşekkür ederim.
Dostum ilgilenirsen makina temiz fiyat uygun http://www.motorturkiye.com/detay.asp?urun=230
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Teşekkür ederim....Uslubu korumakta fayda var,bu site ve birçok üyesi saygısızlığı haketmiyor bence.
Dediğiniz ilana sahibinden.comda da baktım.Takas teklifinde bulundum ama sonuç çıkmadı.Kendi motoruma bi kaç talip var.Sonuç aldığım takdirde bu işi hızlandıracağım.Bu benim ilk motorum ve iyi bir motorcuyum denilecek bi km yapamadım.650cc ye geçiş için erken mi demektende alamıyorum kendimi .Hayır bi de makinedede tık yok maşallah.
CC yükselteceğim makine olarak kafam karışık değil şükür.Büyük ihtimal GV650 olacaktır.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Yaptığınız gezilerdeki kazanımlar bence yeterli olacaktır 650 cc için. GV650 sakin kullanımda uysal devirli kullanımda çok vahşi Bende 250cc den geçiş yaptım,acemilik en fazla 100 km sürer. Resimdeki motoru satan,takas olayına girmez.Sendekini satıp sıcak parayla alabilirsin.Dükkanında 500 cc altında motor bulundurmuyor.Fiyat inanılmaz uygun olunca kaçırmayın dedim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
güzel makine ama çok küçük..
benim gibi iri adamlara gelmiyor pek! (1.93m)
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
B.m.o. boy 1.91m motor hyosung gv250 çok da fena olmadı yaa, o kadar da sorun etme, valla ben de bu motoru başlangıç motoru olarak almıştım ama 300 km kadar, yol yaptıktan sonra ( tamam çok az ama daha yeni aldım ) sanırım uzun süre kullanıcam bu aleti dedim bir de boş vitese geçirmeyi başarsam tadından yenmez :D
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
Alışana kadar teker hareket halinde el devriyajda hafif aragaz vererek boşa geçirmeyi denersen sorun çıkmayacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)