[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
ne olmuş bu ruhsatlara yawww
neyse sizde takılın kafanıza göre
bakalım bizlerinkinde ne yazıcak
ama ben ehliyeti alırken tam olarak dogum günümde verdim trafik şubeye sordum bugunun tarihi yazsın dedim dogum günüm bugun dedim adam ok dedi zaten hemen işleme alırız bugunun tarihi yazar demişti ve ehliyetimdde dogumtarihim yazar
bu arada istanbul mt de bu motoru kullanan arkadaşlar varmı bu topiği takip eden ??
DRİFT RELİGİON
4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır
erdinc heralde aynı tarihlerde gv250 cilere katılacağız, ben ehliyeti bekliyorum haziran ortasında yollardayım, istanbul - antalya turu yapıcam sahil şeridinden, dönünce size motor hakkında her bilgiyi verebilirim heralde, 1500 km civarı yol yapıcam ne de olsa
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
Arkadaslar bende aynı tarihlerde gv 250 kavusacağım. Aslında su an alındı ama belli nedenlerden dolayı o zamana kayıyor. Bende çadırlar ile birlikte Kusadası-Bodrum-Marmaris-Fethiye turu yapmayı planlıyorum. Fakat hiç motorcu arkadasım olmadığı için bu iş yatacak gibi duruyor.Fakat bu konuda ciddi arkadaslar var ise neden olmasın?
Bu arada Moto Aktüel dergisinde yeni gördüğüm bir haber...."22-28 Haziran tarihleri arasında Aktur-Datça'da ki Kovanlık koyunda 3. Marmok Motosiklet Festivali varmış.
Yav ben bu festivale tek başıma olsam bile giderimmmmmm
Hyosung GV250 nin bazı süratlerdeki devirlerini çektim. bu fotolar artçılı ve yüklü çekildiğinide hatırlatmakta fayda var.
130km/h 9500 deviri gösteriyor ve bu devirde daha fazla gaz açtığın da bile hissedilir bir seviyede ivme kazanmaya devam ediyor.
artçı olduğu için daha fazla açmadım gazı.tek başıma çıkacağım sürati ve deviri gidona kamera aparatı taktıktan sonra sizlere sunacağım.
10000 devirden sonra motor 140 km/h geçmeye başlıyor.(yokuş aşağı değil!! tam düz yolda) ve red line soktuğumdaki sürati siz düşünün artık.ama ben redline kesinlikle geçmeyeceğim.
Bence birçok dragstar650-shadow600 kullanan motorcuları şaşırtacak bir durum. "bu makine kesinlikle 250cc değil" denmesine alıştım artık. :D
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
merhaba arkadaşlar.. yeni bir motor almak istiyorum.. ilk motorum olacağı içinde biraz tedirginim.. alacağım motor cruiser olacak ve gv250de araştırdıklarım arasında.. sizden ricam kullanan arkadaşlar acaba ne kadar sorunlu olup olmadığını yazabilirlermi..? pek sorunlu bir motor istemiyorum.. kimsede istemez heralde.. durmadan servise gideceğime honda shadow alırım daha iyi gibime geliyo.. kullanmayı öğreneceğim sorunsuz bir motor olabilirmi sizce gv250.. yorumlarınız motor seçmemde büyük rol oynuycak.. hepinize çok teşekkür ederim..
alacağın GV250 de bakacağın en önemli şey gaz yeme sorunu var mı yok mu.Genelde 2005-2006 model bazı gvlerde mevcut.sıfır alacaksan gaz yeme sorunun yok demektir zaten. Boşa geçmeme sorununa da yapacak bişiy yok artık.eminim 2008 modelleride zor geçiyordur. bakım harici servisle ustayla falan muhatap olmayacağın bir motor.uzun yıllar sorunsuz kullanırsın.ilk motoru olanlar i için gayet rahat ve kullanışlı.kafanda ki diğer markalarına söyleseydin daha fazla yardımcı olurdum.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
enjeksiyonlu gv 250 ler hala gelmemiş
güzel bakan , güzel görür.
GV 250 yi 2005 model 8 aydır kullanıyorum. ikinci el aldım ve 4500 kmdeydi. Şu anda 12 binde. Motorumu çok iyi tanıyorum artık. Buraya da bir yorum yazmak istedim.
Bir önceki motorum bir 150 lik Jinlun du. Bu motoru ilk aldığım zaman sevindim bir de sattığım zaman.
GV 250 ona göre çok çok üstün bir motor. Karşilaştırılması zaten yanlış olur.
Motor 140 kmye zorlanmadan çıkıyor ve bunu 10 bin devirde yapıyor. Bir kere 160 km hıza çıktım uzun yolda 11500 deviri gösteriyordu. Ve bu hızda bile gayet rahat gidiyordu motor. En ufak sallanma bile olmadı. Motor asfaltta çok iyi gidiyor. Motoru toprakta da denedim. Toprakta da performansı hiç de fena değildi. Jinlunden asfalttaki tozdan dolayı iki kere düşünce süper geliyor zaten.
Motorla iki kere İst - Ankara yaptım. Her gidişte 150 km de bir durak yapıp 20 YTL ile depoyu fuluyordum. Ortalama hızım 120 km 9 bin devir. Bu devirlerde işte bu kadar yakıyor. Şehir içinde yakıtı daha fazla biraz. Motorun kullanımı çok hafif ve kolay. Bir cruiser olmasına rağmen bir scooter kadar çevik. Çok zevkli bir motor. Performansı kesinlikle muhteşem. Altınızda sanki çevik bir tay vay. Hafif ve genç. Tüm kullanımım boyu servise gitmem hiç gerekmedi. Rutin bakımlardan başka hiç bir şey yapmadım. Hiç sorun çıkarmadı. Titreşim 0.
Şimdi eksiklerine gelelim.
Isınmadan 3 bin devirlerde baya zorlanıyor ve dolayısıyla ilk 10 dk jikle yarı açıkken gitmek zorundasınız. Bu rahatsız edici bir durum. Motor devirli çalışıyor ve bir cruiser motoru değil aslında. Düşük devirlerde daha fazla tork üretmesi gerekirdi. Bu yüzden kullanımda aslında bir cruiser değil sanki bir naked gibi davranıyor. Bu da bir cruiser oturuşuyla birlikte kimine göre vantaj kimine göre de olmayabilir. Kalkışı biraz yavaş ama ikinci viteste baya hızlanıyor. Selesi çok rahat ve uzun yolda hiç yormuyor ama oturuşu yine bir cruisera yakışmıyor. Benim boyum 173 ve dizlerim nedereyse deponun yarısına geliyor. Ayaklar yoruluyor uzatamadığın için. Düz bir sandaliyede nasıl oturursanız öyle.
Bunun dışında bir şey yok. Rahatsız edici başka şeyler de var. Asla sert çanta takamazsınız. Özel yaptırmanız gerekiyor. Deri çanta kullanacaksınız. Çantalar ufak bile olsa motorun üstünde kocaman duruyor. Orijinal camını 100 dolara satıyorlar. Bu paraya biraz düzgün bir şey yapsalardı barı. Uyduruk bir şey veriyorlar. Aksesuar olarak hiç bir şey takamazsın. Yeri yok çünkü. Uyduracaksın. Uzunlarla sinyal veremiyorsun gece. Düğme var sadece aç kapa. Çok rahatsız edici.
Genel olarak bence çok güzel bir alet. Ve şehir için günde fazla saat üstünde geçirmiyorsanız ideal.
Bir önceki motorum bir 150 lik Jinlun du. Bu motoru ilk aldığım zaman sevindim bir de sattığım zaman.
+++++++++++++++++++++++++++++++++
yorumlarına katılmamak elde değil. uzun veya kısa mesafe farketmez zevkli makine bu gv250. bakım hariç servis yüzü görmedim. bu hafta yaptığımız yoldan bir kaç kare gelsin.....
çamur ve toprak tutuşu başarılı,oturaklı makine lastiğide kaliteli olsa demek yola iyice yapışacak........
her bozuk yolda zincir koruma muhafazasını elime alıyorum. plastik muhafaza çok dayanıksız.....
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
merhaba gv 250 motorsiklete anlastık birazdan motoru getirecek.... sorun olacak neyi olabilir ilk bakmam gereken ne olabilir yardımcı olursanız sevinirm....
yokmu hiç kimsecikler......
:bounce:
hayırlı olsun arkdaşım.kaç model motorun ve km si kaçta.cdi ünitesini kontrol etmen için motoru bütün devirlerde kullan ve motorun sesini iyi dinle.gaz kesme,geç gaz yeme gibi durumlar varmı bi kontrol et.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
daha almadım göstermek için baktım sadece karsılacagım sorun neler olabilir diye en iyi kullanıcılarına sorayım dedim....sesi güzeldi 150cc motorum vardı sattım bundan sonra beni tatmin edebilmesi için güçlü bi makina istiyorum acıkcası...uygunmudur sizce...
:bounce:
cruiser makineler 250cc 650cc ve 1200 civarı olur genelde.250 ve 650 lik arasında güçlü ses ve 15-20 km daha fazla maks. sürat hariç pek bi fark yoktur.650cc üzeri alacam diyosan bişey diyemem tabiiii. 250cc gv250de 29 beygire ulaşıyor.sebebi 8 subablı oması. honda shadow bile 6 subablı. performans tatmin eder uzun süre sonra bi 600 üstü makineye geçersin...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Arkadaşlar keeway ss 250 den sonra gv 650 aldım plakayı bugün takmak kısmet olacak hayırlısıyla. şehir içinde 3. vitesin sonunu bile göremedim gücü net bir şekilde elinizin altında hissediyorsunuz. Globalde sorun varsa bile kanuni bana göre yedek parça güvencesi olacaktır.
Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
Çap: 81.5 mm
Strok: 62.0 mm
Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
Silindir hacmi: 647 cc
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
ooo bizimkilerin abisidir gv650. 72hp güce bakarmısınız ya cruiser mı racing mi anlamadım. 10 numara makine olmakla beraber, gv250 den sonra gv650 geçmeyi düşününen biri olarak çok iyi bir seçim yapmışsın. bu gv650yi görünce shadow ve dragstardan soğudum walla.hyosung veya ST farketmez 250cclerden başlayarak parça sıkıntısıda kalmayacak artık.
GV650 hakkına yorumlarınızı bekliyorum. tekrar hayırlı olsun...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)