Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mart 2009, 20:32
#3021
nicinide nasıl söyleyeceğiz bilmiyorum ama ikinokta arkadaş hoşgeldin.. umarım kısa zamanda kavuşursun gönlündeki motosiklete.. alacağın motosikleti bir ustanın görmesinde fayda var.. ben göstermedim umarım sende benim kadar şanslı olursun.. MURAT; buluşamadık yine hava muhalefetinden kardeşim.. bütün gün yağdı yine.. egzostlarıda taktıramadım yağış yüzünden.. haftaya inşallah pırıl pırıl olur..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Reklamlar
-
14 Mart 2009, 23:50
#3022
Koray ben haftaya buluşmak için niyetlenmeyeceğim artık arkadaş.Nasıl olsa yağmur yağıyor.Haftaya yağmazsa sürpriz olur.Daha bir sevindirik oluruz.
[..] Merhaba.Motor bakmak için bir tecrübeliden yardım almanda fayda var.Fakat yinede ilk bakılacak yer ön maşa ve gidondur.Buradaki vidaların ve ek yerlerinin orjinal olduğundan emin ol.Şasenin ön maşa birleşme yerindeki kaynaklar ve boyada orjinal olmalı.Benzin deposunun kapağını açıp içine bir el feneri ile bak göremediğin yerlere parmak kontrolü yap eğer motor yan yattı ve depo ezildi ise depoyu düzeltmeyip dışarıdan macun ile doldurup üzerine boya yaparlar.Haliyle deponun içine doğru bir çokuntu olur.Arka dişli ve zincirde kontrol edilmeli.Arka dişlinin formu bozulmamış olmalı.(Düz üçgenler şeklinde).Eğer aşınmış ise vampir dişi formunu alırki dişli değişmesi gerekir.Arka maşa üzerinde arka tekeri sabitleyen vida-somunların bulunduğu yerde zincirin ne kadar gerdirildiğini, daha ne kadar gerdirilebileceğini gösteren bir çizgilerden oluşan gösterge vardır.Eğer gerdirme payı kalmamışsa zincir eskidir ve değişmesi gerekir.Buda masraf demektir.Motosikletin motoru soğuk iken çalıştırdığında ilk bir kaç dakika beyaz duman atabilir.Ama ısındıktan sonra kesmesi gerekir.Eğer motosiklet ısındığı halde egzostlardan hala beyaz duman çıkıyorsa motorda sorun var demek olur.Bundan sonra motosikletle deneme sürüşü yapılmalı.Motorsiklette giderken sarsıntı vibrasyon olmamalı.Gaz kolu hareketlerine hemen tepki vermeli.Sabit bir hızla giderken yavaşlamadan vites düşürdüğünde motosiklet homurdanarak yavaşlamalı.Eğer yavaşlamıyorsa motor kompresyonunda sorun demek oluyorki ciddi bir sorundur.Tabiki motor ve şase numaraları ruhsatta yazan ile aynı olmalı.motosikletin kilometresi aşınabilecek yerlerin aşınmaları orantılı olmalı.mesela 5000km.de diye satılan bir motorun ayak koyma yerleri yada koltuğu yada elcikleri yada lastikleri yarıya kadar aşınmışsa bir terslik var demektir.
Umarım yazdıklarım sana faydalı olur.Ama tecrüben yetersiz ise bilen birinden yardım al derim.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
15 Mart 2009, 01:03
#3023
Murat süper açıklamışsın vallahi, keşke almadan önce senin bu önerilerini dinlemiş olsaydım Gerçi bende ustaya felan baktırmadan aldım ama beni hiç üzmedi daha.
Kardeşler artık plan yapmayın buluşma için, biraz önce arabayla nişanlımı bırakıp geldim. Yolda kar yağdı yahu!!!, tamam biraz yüksek bir yerdi geldiğim yer ama kar vallahi, hemde Mart ayında. Bu sene barajlar fullenmezse artık hayatta dolmaz
-
15 Mart 2009, 01:24
#3024
-
15 Mart 2009, 01:27
#3025
Bence beklentilerini verdigin parayla orantılı tut.3 milyara motor alıp sorun cıkartmamasını bekleme sakın.sonra buraya yazarsın gv 250 aldım basıma bela oldu diye.
-
15 Mart 2009, 01:30
#3026
bazen25 adlı üyeden alıntı
Bence beklentilerini verdigin parayla orantılı tut.3 milyara motor alıp sorun cıkartmamasını bekleme sakın.sonra buraya yazarsın gv 250 aldım basıma bela oldu diye.
bazen25 hangi cümleye cevap bu.. yeni almayı düşünen arkadaşamı? sorunlarmı yaşadın senin gv ile? bize bahsedersen çok sevinirim.. bilmediğimiz sorunlarıda varsa öğrenelim.. teşekkür ettim..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
15 Mart 2009, 01:54
#3027
emekkoray adlı üyeden alıntı
bazen25 hangi cümleye cevap bu.. yeni almayı düşünen arkadaşamı? sorunlarmı yaşadın senin gv ile? bize bahsedersen çok sevinirim.. bilmediğimiz sorunlarıda varsa öğrenelim.. teşekkür ettim..
Yok bence ucuzu etin yahnisi yavan olur diyor arkadaş o kadar ucuza ise vardır bir sorunu 5-6 ya da dragstar var ama alır pişman olur, motorun serviste yatar sen üzüntüden
-
15 Mart 2009, 02:02
#3028
hııı anladım şimdi.. ya bizim motorlarımızdan uçak olmasını beklemiyoruz tabi.. eğer piyasasından çokta ucuza ise biraz düşünmek gerek.. gerçi piyasadaki nakit darlığında yok pahasına gidiyor evler arabalar motorlar..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
15 Mart 2009, 02:24
#3029
emekkoray adlı üyeden alıntı
hııı anladım şimdi..
ya bizim motorlarımızdan uçak olmasını beklemiyoruz tabi.. eğer piyasasından çokta ucuza ise biraz düşünmek gerek.. gerçi piyasadaki nakit darlığında yok pahasına gidiyor evler arabalar motorlar..
ama yine de bir çinli fiyatına gidiyorsa vardır bir bit yeniği
-
15 Mart 2009, 02:35
#3030
evet insan huylanıyor tabi.. ankarada vardı bitane gerçi bi arkadaş alıp izmire götürdü..2007 modeldi yanılmıyorsam, 4000 km de.. ve 3500 tl idi.. umarım sorun yaşamamıştır..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
15 Mart 2009, 13:21
#3031
abilerim sağolun çok açıklayıcı şekilde yazmıssınız.Başlığı ve siteyi takip edeceğim.
-
15 Mart 2009, 14:17
#3032
Sevgili Orko-ye merhaba, daha öncede söylediğim gibi ben bir motosiklet uzmanı değilim.Mesleğimin ve motosiklete olan ilgimin getirdiği bir merak ve daha önce bir kez kazıklanmış olmanın verdiği bir araştırma hırsı var.Tüm bunların getirdiği tecrübeyi sizlerle paylaşmak banada mutluluk veriyor.Zaman içinde hepimizin öğrenecek daha çok şeyi olduğunu düşünüyorum.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
15 Mart 2009, 14:25
#3033
abi piyasada 4000 civarına 2005 ve 2006 modeller var bu modeller sorunlu mudur?Yoksa satılsın diye mi bu fiyattalar.Birde gv250 için alınabilecek kmler nelerdir.20.000 de alınabilir mi bu motor örneğin
-
15 Mart 2009, 14:42
#3034
[..] merhaba (nickin yüzünde sana hitap derken zorlanıyorum.);
Motorsikletin fiyatını belirleyen bir kaç şart vardır.Motosikletin modeli, kilometresi (çoğu zaman yanıltıcıdır.Km. sayacın üzerinde yazan değer ile motosikletin genel görüntüsü orantılı olmalı), aksesuarları (özellikle cruiser tipi motorlarda önemlidir.Aksesuarsız bir motora epeyce para harcaman gerekebilir).Piyasa koşulları ve yapılacak olası bakım masrafları ve bazen rengi.
Eğer uygun şartlarda kullanılmış ve bakımları aksatılmadan uygun ekipmanlarla yapılmış ise 20.000 Km. cruiser tipi bir motosiklet için sorun değildir.Fakat ilgilendiğin motosiklet için piyasada daha uygun Km.de seçenekler bulabileceğini düşünüyorum.
resimdeki benim motorsikletim.2005 model ve 12.000 km.de.Bir ay önce 4350 TL.ye satın aldım.Yanında birer takım ön arka fren balatası ve bir çift sis farı hediye edildi.Böyle bir konfigrasyondaki motosiklet uygun fiyatlıdır.Anlattıklarım umarım sana yardımcı olur.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
15 Mart 2009, 14:48
#3035
Noktalı parantez diyorlar abi nickime genellikle Örneğin http://www.sahibinden.com/2006_model...XQQdisplayitem
ve
http://www.sahibinden.com/doktordan_...XQQdisplayitem
örnek olarak veriyorum.Şu anda biraz eksiğim olduğu için almayı düşünmüyorum fakat içimin sindiği fiyatınıda iyi bulursam biraz borç alıp eksiğimi tamamlayıp motoru alırım.Bu motorlarda sanki iyi gibi duruyor.Ne dersin?
-
15 Mart 2009, 15:20
#3036
Evet motosikletler güzele benziyor.Fakat sana bu şartlarda satın alma tavsiyesi veremem.Bundan sonrası sana kalmış.Kolay gelsin.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
15 Mart 2009, 20:06
#3037
-
15 Mart 2009, 20:07
#3038
-
15 Mart 2009, 20:25
#3039
Koray, Orhan süpersiniz Güzel havayı kaçırmamışsınız
Koray dediğin gibi haftaya inşallah hepberaber oluruz
Ride hard or stay at home
-
15 Mart 2009, 20:29
#3040
bide şöyle tam kadro buluşabilsek çok keyifli olacak.. haftaya fuar..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler