merhaba burak sonuçları bende merak ediyorum
bu arada karşıda hava nasıl çorluda günlük güneşlik...
merhaba burak sonuçları bende merak ediyorum
bu arada karşıda hava nasıl çorluda günlük güneşlik...
enjoy your ride and enjoy forever
Tarkan walla tadını çıkar o tarafta güneşin bizim burda bildiğin sağanak yağmur var
Ha bu arada arkadaşlarınızdan bu sene barajlar doldu falan diyen olursa aa evet bizim Burak motor aldı ondandır deyin
Ride hard or stay at home
burak dün dalgınlığa geldi kutlayamadım.. hayırlı olsun kursun..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Arkadaşlar bu forum başlığını motosikletimiz olan "HYOSUNG GV250CC CRUISER" ı direkt tanımak isteyen arkadaşlarımız motosiklet sever dostlarımız çıkacaktır.
GV250cc 'yi daha önceleri özelliklerini anlatmama rağmen şu an itibarı ile 5000 km'yi GV250 imle hiçbir sorun yaşamadan geçirmiş bulunmaktayım. O sebeble bu motosiklet ile ilgilenen arkadaşlarım için resimli bir değerlendirme yapmak istiyorum... Ayrıca diğer arkadaşlarımın eklentileride beni memnun edecektir. Dilim döndüğünce faydalı olabilirsem ne mutlu bana...
Arkadaşlar burada ben motorsikletim olan Hyosung GV 250 cc yi tarafsızca tanıtmak olumlu ve olumsuz yönlerini siz forum kullanıcıları ile paylaşmak belki yeni motor alacak arkadaşlarıma yardımcı olma düşüncesi ile açmış bulunmaktayım. Yazılanlar tamamen bana ait düşüncelerdir. Herhangi bir kaynaktan alıntı değildir..
Hyosung GV 250 cc nin genel görüntüsü oldukça tok, kaslı ve kuvvetli görünmekte ve kendisinden üst grupta yer alan 650cc lik 750 cclik motorlarından hiç te geride bir görüntü çizmediğinden artı bir puan.
Hyosung GV 250 cc titreşimi azaltmak amacı ile 75 derece açı ile yerleştirilmiş V-Twin çift pistonlu 2 bloklu motoru 22NM/7600 rpm de yüksek tork ve 29HP ile (250cc) sınıfının en fazla gücünü üreterek artçı yolcu ile yapılan uzun yolculukları keyifli hale getirmeyi başarmıştır. Ayrıca her piston başına 4 er sübab toplamda ise 8 sübab takarak sınıfında görülmemiş bir ilke imza atmıştır. Bu fazladan sübablar ile motor hem güçlenmiş hemde yanma blokunda fazladan yakıt yerine fazladan hava sokarak motorun yüksek devir çeviriken çok daha ekonomik olması hedeflenmiştir. Yakıt sarfiyatı 11 Ykrş/km gibi bir rakam çıkmaktadır. Bakınız tüm diğer marka motorlar hepsi toplamda 4 sübabtır. Oysa GV 250 ler 8 sübablı DOHC karakterli motosikletlerdir
Bu yüksek güç ve tork sayesinde devir saati 14000 lere kadar uzanmakta, hız kadranında ise 160km/h lik hız skoru yazmaktadır. Ancak tarafımdan test edilen hız 125 km/h lik bir hızdır. Cruıse hız olarak bence 110 yada 120 km lik hızlar son derece konforlu ve titreşimsizdir. Sonuçta 130 km/h lik bir hıza titreşimsiz ulaşmaktadır. Ancak 125 km/h lik hızdan sınra bu motosiklet 140 km lik hızlara dahi varabilmekte ancak güvenli sürüş için 120 km lik hız geçilmemelidir...
Motorda hava soğutma ve yağ soğutma sistemi mevcuttur. Motor blokları hem hava ile hem yağ ile soğuyacak şekilde şaseye konuşlandırılmıştır. Yağ kimyası gereği çabuk ısınır çabuk soğur. Bu sebeble yatmış bir hyosung un ısınması 2 dakikada tamamlanırken lambalarda bekleme süresi uzun olunca bu sefer yağ çabuk ısınıp ısınan motoru daha da ısıtacaktır. Bu da şehir içi dur kalk durumlarında silinidir gömleğinin yada silindir bloğunun daha çabuk ısınmasına neden olacakatır. Ancak harekete geçince de derhal soğuyacaktır. Bu motor 150-200 km lik messafelerde gerçek karakterini bulan bir motordur. Takdir edersiniz ki; bu motor şehir içi değil cruiser modeldir uzun yolda sürülmek için dizayn edilmiştir. Resimde yağ radyatörünü görebilirsiniz...
Bu modelin ağılığı 181 kg olmasına rağmen diğer cruiser lar gibi düşük devirde yüksek tork üretmez. Çok seri bir hızlanması vardır. Devirli bir motordur. 250 cc lik bir motor bloğundan 29 HP güç almak için buna değer. Bu sebeble ben bu modele Cruiser yerine Sport Cruiser demeyi daha mantıklı buluyorum.
Şanzumanı şehir içinde sert ve kemiklidir. Şehir içi kısa sürüşleri sevmez. Bunu şanzumanından belli eder. Durulup mola verildiğinde diğer arkadaşlar sigaralarını yakarken siz boşa almaya hala devam edersiniz. Ancak uzun yolda bir 100 km sonra bu motorda herşey tereyağından çok daha kaygan ve akışkan olur. Uzunyolda şanzuman şiirleşir tıpkı müzik notası gibi kibar nazik ve cüretkar olur. Hatta siz o geçiş sesini duymak için sürekli şanzuman ile oynamak istersiniz.
Motoru kısaca özetlemek gerekir ise performans, güç, tork, ivmelenme, denge ve yakıt tasarrufu diyebiliriz.. Virajlarda sürücü yattığında sanki ters yönde dengeleyiciler motoru dengede tutmak için çalışıyorlar gibi... Yanlama çok eğlenceli ve keyifli bir sürüş sunar.....
Bu motorun en olumsuz yanı ithalatçı firması GLOBAL Motordur. Ne olduğu ve ileride ne olacağı belli değildir.... Global motorun battığına dair söylentiler vardır. Bu da 2. ele yansımaktadır. Aynı motosiklet Globalin ise sıfırını 6500 liraya Kanuni ST getirmişse 8890 YTL ye alabilirsiniz. Aradaki farkta garanti kağıdınız olur. Ancak şu ana kadar hiç kimse ithalatçıdan parça bekler duruma düşmemiştir..
Ancak buna rağmen fiyat fayda oranında fayda kesesine doğru ağır basmakta ve ödediğiniz her kuruşu haketmektedir. Bu motoru UĞUR getirmiş olsaydı.. MÜKEMMEL bir motor olacaktı...
Birçok arkadaş bu motorun yaklaşık 15 hızlanmada 1 kez olsada gaz kesen CDI beyin arızasından bahs etmektedir. Bu aslında bir arıza değildir. Bu 250 cc lik 8 sübablı ufak bir motor bloğundan 29 HP gibi bir devasa gücü almak istediğinizde (genelde bu gücü 500-600 cc lik motorlar üretir) düşük devirli çalışan motor parçacıkları yüksek devirde çalışan diğer parçacıklar ile zamanında yağ pompası tarafından aynı anda ve düzenli motorda yağlanamayabilinir. Bu sebeble CDI beyni; motoru korumak amaçlı siz gaz kolunu çevirseniz bile motor mekaniğinin tehlikeli olma ihtimalinden dolayı 1 yada 2 sn gazı kesecektir. O ara yağlanma tamamlanınca tekrar CDI tepki verecek motorunuz roket gibi olacaktır.
15000 Ytl lik motorların ürettiği bir gücü 7000 ytl lik bir motordan alıyorsanız bence bu tölere edilebilecek bir eksikliktir.
Uzun lafın kısası bu benim motorum ve motorumu seviyorum.. Kazasız sürüşler....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Selçuk hocam ellerine sağlık
Ride hard or stay at home
Ben yaklaşık 15000 km dir binmekteyim ve genel olarak nekadar ekmek okadar köfte mantığı ile bakıldığında oldukca memnunum vibrasyon 140 km ye geldiğinizde iyice artıyor,buda gayet normal,ama bu motorun en saçma özelliği 2 adet buji değiştirmek istediğinizde ortaya çıkıyor,bujiyi değiştirmek için benzin deposu ve yağ radyatörünü sökmeniz gerekiyor ayrıca elinizdeki bijon anahtarı ile bunu başarabilmeniz imkansız,çünkü boyu kısa geliyor,diyelimki söktünüz bir şekilde ,busefer yenisini takmak sorun,bir diş kaptırırsanız yandınız.Bütün bu olumsuzlukları azaltabilmek için en uygun çözüm(bence)uygun iridyum veya platinyum buji kullanmak, sebebide uzun ömürlü olmasından dolayı bu uzun ve zahmetli işleri yapma aralığını uzatmak.(ben öyle yaptım 6000 km sonunda iridyum bujim hala kullanılabilir durumdaydı)
Evet.. Ama buji değiştirmek için nerdeyse tüm model motorsikler depoyu çıkarıyor. Onu o sebeble eksiklik olarak görmedim.
BMW F650GS nin yakıtıda çok makul. Bence 650 lilikler için de en ekonomik motor 650GS.. Ancak bunu yedek parça fiyatı alıp bu avatajı yok etmekte...
http://www.komikler.com/komiktv/rekl...Sevgilim_Geldi
hARLEY rEKLAMI
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
nerde bu cumartesi buluşacak arkadaşlar ? emrah yoksunuz artık 10 günde bir beeelki geliyosunuz...
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Koray ben buralardayım aslında kuzendeyim de bi bakınıyim dedim yarınla ilgili bir gelişme var mı diye artık akşam eve gidince uğrarım bir daha ama eşimle ben yarın 12,00 12,30 arası bostancı ido iskele önündeyiz
Ride hard or stay at home
Bostancı bana da uygun ama 13:00 - 13:30 dan önce gelemem maalesef
saat 12 12,30gibi ordayım
umarım ekilmem
enjoy your ride and enjoy forever
tamam burak biz biraz gecikebiliriz muratla.. 1 gibi çıkıcaz buradan.. 1 buçuk 2 ye doğru orda oluruz sanırım.. draggy çok sevindim gelebileceğine.. aceofspades e özelden msj atayım gelecekmi acaba.. gadaşım sen kaçta geliyorsun ?
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
koray dediğin gibi bayağı kalabalık olacak sanırım ama topic aldı başını gidiyo ne yapacağımı şaşırdım bir de acemilik var daha ilk topicim. aslında amacımız biliyosunuz toplanıp tanışmaktı ama millet bayağı rağbet gösterdi bu hale geleceğini beklemiyordum açıkcası...
bir türlü yer bulamadım anketi de yanlış açtım şimdi de düzeltemiyorum
acemilik işte
enjoy your ride and enjoy forever
sıkma canını olur gider.. tarkan telefon numarasını özelden atıyorum.. burakın numarası var bende.. muhtemelen biz gelene kadar siz biyerlere oturmuş olursunuz biz orayı bulmak için telefon ederiz.. telefonlar açık olsun ordan geri dönmeyelim
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Selçuk bey ,
Bu motoru kanuni bile bu motoru bu kadar güzel tanıtmadı sitelerine. gerçi hangisi tanıyıyor ya. Ben pek tatmin olamıyorum web sitelerinden.güncellerme ve tanıtım çok zayıf.
Eline sğlık motoru bir kez daha tanıdık böylece.
Herhalde kısa mesafeler için kanuni seyhan 150 mi, uzun mesafeler içinde st kanuniyi kullanmak mantıklı olacak tabi tabi marttan sonra aldığımızda inşaaalah.
bir de gören var mı diye soruyorum 2009 modellerinde siyahtan başka renk yok mu?
ben görmedim de ve sade siyah da motorda pek çekici gelmiyor bana da
hayırlı gecler
tamam gönder bende gönderiyorum koraycım
enjoy your ride and enjoy forever
orhan gadaşım nerdesin? sen kaçta geliyorsun ?
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)