kanuni olayı 2.el satışlarını ve sıfır satışlarını ciddi anlamda olumsuz etkiledi gibi geliyor! Ne dersiniz? her ikiside 2005- 2006 model cbf 500 dolaylarında üstelik. Kolay kazanmayan ve madur olmak istemeyende detaylı bir şekilde hesabını yapıyor haklı olarak.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
E bu topic niye örümcek bağlamış ki hiç kimse binmıyormu bu motora yoksa hiç sorun çıkarmadığı için paylaşacak bişeyde mi yok
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Çok az kaldı 2 ay sonra motor ehliyetimi, gv 250 mi alacağım tanıdıktan olduğu için içim rahat problemsiz olacak benim ki ve yazın vuracam yollara, topiğin örümcek ağlarını temizlemek için yazdım bunu da gv250 sahipleri geri dönün foruma sahip çıkın ...
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
burayız gezip dolaşıoz işte ;) aksesuarları tamamladıktan sonra uzun uzuya bi gv250 tanıtmıı yapacağım size,3. yılına giren motorun artılarını ve eksilerini yazacağım. hadi gvciler ses ver bi bakiiim
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
hakkaten arkadaşlar, şu gv 250 forumunu ayakta tutalım. tamam anlıyoruz motorlar saat gibi ama arada yazarsak bizden sonrakilere ve adaylara yardımcı olmuş oluruz. bu arada cuma günü balıkesir e gidiyorum gv 250 mle,şuan 150 km deyim güzel bi rodaj olacak ben alet için.bilimum sarfiyat vs. bilgilerini yazacağım...
ya güzel makinede çok küçük yaa..
uzun boylular için Suzuki Intruder 250nin bile oturma pozisyonu daha rahat diyebilirim!
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
uzun boylular derken ben sadece 1.91 im, bana küçük gelmez heralde dimi bu arada mrock bekliyorum tanıtımını ayrıntılı bilgi iyi olur, herkese kazasız belasız eğlenceli sürüşler...
[B][COLOR="Red"]Hayatında birkez motora binip de zevk alan insan bir daha hiçbirşeyden zevk alamaz...[/COLOR][/B]
geçtiğimiz hafta sonu toplamda 400kmyi bulan bir yolculuk yaptım. ve 16000 kmye gelen motorun objektif olarak size anlatmaya çalışacağım.
bildiğimiz gibi koreli yapımı olana bu makine işçilik kalitesiyle hemen göze çarpıyor. her ayrıntı düşünülmüş. motordan geçen en küçük kablo bile sallantıda durmuyor. ilk çalışmaları yaz-kış farketmeksizin hiç sıkıntı çekmedim. sesi ısındıkça toklaşıyor ve tam olarak ısındığında rolantideyken 250cc ye göre tok ve hafif patlamalı bir ses duyuyorsunuz. ben şahsen eksozla oynama taraftarı değilim.ama daha iyi ses için eksozları açtırabilirsiniz.
Gelelim performansına, tek kişiyle 7-8 saniye içinde 100 km/h hıza ulaşabilirsin. torkun farkını anlamak çok kolay. zaten hyosung 250 gtrla aynı motora sahip olması size performans hakkında bir ipucu verir. asıl performansı diğer cruiserlar gibi düşük devirde değil yüksek devirlerde veriyor. bilhassa 4. viteste 5000-6000 devirden sonra gaz açmaya devam etsen bile şahlanma devam ediyor. en son uzun yolda 4. vites 7000 devir civarı 2-3 kez tekleme yaşadım neden olduğunu kestiremedim,ateşleme olamaz çünkü bujilerim yeniydi.tahminen yakıtta pislik geldi çünkü toplamda 2-3 kez böyle bişey yaşadım. Gelelim maksimum hızına 600 honda shadowla kapışabilirsiniz ben düz yolda tam gaz ön camsız tek başıma 150km/h çizgisisne dayandırabildim.yokuş buldun mu 155i geçme ihtimali var ama.krank kırmaktan korkuyorsanız benim gibi hiç çıkmayın bu süratlara.zira krank kırarsanız parçanın gelmesi için aylarca kargo bekleyebilirsiniz hazır beklemek derken yedek parça konusuna değineyim. ben kütahyda yaşadığım için hava,yağ filitresi gibi sarf malzemeleri e.şehir ve ankradan temin ediyorum ve güvendiğim ustada bakımını yaprıtırıyorum.
Uzun yolda 250cc lik diğer motorlardan farkın hemen ön plana çıkıyor.hem düz yolda hemde tırmanışta farkı gözle görünür derecede... diğer 250cclik motorlardan da az yakıyor nedenine gelince, diğer motorlar 110 km/h hızı tam gaz açarak giderken(örneğin regal raptor ve benzerleri) ben 2/4 3/4 oranın da gaz açtığım için yakıtta kar ediyorum. 14lt re lik deposu 42 ytlye doluyor ve yedeğe geçmeden 340 km yol yapıyorum ki agresif kullanmama rağmen.sabit 80-90 la gitmedim ama tahminen bu hızla 1 depoyla 360km yi görür. bu da kmrede 13 kuruşa falan denk geliyor.
Gelelim frenlemesine, ön teker disk,arka kampana. frenleme hiç bir sıkıntı yok.orjinal lastikleri zayıf olduğundan bilhassa yağmurda ani frenlemede kitlenme çabuk oluyor.
Ayrıca uzun yolda başta olmak üzere makine sıcakken boşa geçirmek çok sıkıntılı hatta imkansız.
parça sıkıntısı yok demek de zor uzun süre parça bekleyenlerin olduğunu biliyorum.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Herşey iyi hoş da herkesin japonlarala kıyasladığı bu motoru neden çinlilerle kıyasladın? Oldumu şimdi bu yakıştımı bir hyocuya ?
Ayrıca Km. demek Kilometre demektir. kmre yazarak yazıyı ......
Düzeltme için teşekkürederim
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
vitesin boşa geçmemesi ve 4. viteste tekleme yapması hiç de iyi değil .
bu durum kullanıcıya göre değişkenlik mi gösterir yoksa genel bir durum mu ?
güzel bakan , güzel görür.
kelimeyi düzelttim arkadaşım saol uzun yolda japon cruiserlarla yolculuğum olmadığından kıyaslama getiremem şimdi. ama kullandığım virago 535 göre arasındaki farkları bu forumda yazmıştım. shadow 600 kullanan arkadaşla konuşmamda motorunun 140-150 civarı gördüğünü ve kilometrede 20 Ykr yaktığını söyledi.Trafiğe kapalı boş alanda iki motorun kapıştırmak istiyorum. bakalım ben gv250 ye güveniyorum. ama sonuçta 250cc lik bir makine.
Fedos senin söylediğn konuya gelince. Evet boşa geçme tüm hyo 250 modellerinde mevcut. uzun süre yolculuklardan sonra mola yerinde aşırı ısınan motorları bir süre rolantide çalıştırmak gerekiyor. diğer motorcular motorlarını boşta ayaklığını açıp rolantide bırakıp sularını yudumlarken. ben hala boşa almak için uğraş veriyo oluyorum. ve sinirlenip boşa geçirmek için uğraşmıyorum, motorun tepesinde elim debrajda sıkılı olarak bir süre rolantide çalıştırmak zorunda kalıyorum. daha sonra mola bitip yola koyulmak için marşa bastığımda ilk denememde hemen boşa geçiyor. alıştım artık ben buna :( diğer arkadaşlar neden motordan inmiyorsun dediklerinde cevabımda hazır: - " olum benim ki V motor molaya ihtiyacım yok sizin gibi vibarasyondan elim ayağım uyuşmadı.
tekleme konusuna gelince ben motorun beynini değiştirdim. Teklemenin nedeni yakıttan gibi şu anda çünkü 400 kmre boyunca sadece 3 kez yaşadım.şimdilik kafaya takmıyorum.uzun yolda gene devam ederse çare aramaya başlarım.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
mrock vites boşa geçmediğinde ,debriyajı sıkıp motoru olduğu yerde, ileri geri 50 cm kadar oynatırsan hala boşa geçmiyor mu ?
güzel bakan , güzel görür.
yok arkadaşım vitesler taş gibi oluyor ve ileri geri yaptığım halde N ışığını yakamıyorum.1. viteste ister hasas ister sert bas çıt çıt ses çıkararak 1 den 2 ye,2 den 1 e atlıyor. inat yaparsan boşa alırsın ama dediğm gibi bu şehir içi değil de bilhassa uzun bir süre yol aldıktan sonra yapıyor.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
6 gündür kimse yok burda alooo
nerdesiniz yawwwww
şimdi benden size bir soru ?
kanuni aldı artık bu işleri
peki beygir düştü diyosunuz bu iyimi kötümü hiç yorum yapan olmamış
DRİFT RELİGİON
4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır
Boşuna uğraşmayın boşa geçmiyor işde.
Evet beygir düştü bu kötü ama yakıt tüketimide düştü bu da iyi eldevar gv250
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
evet kanuni caracala binen biri olarak gv 250 ye sölenenlar dogrultusunda hayran kaldım ama ilk etapta performansına tabi
he görüntüye gelirsek hani ne yalan söliyim benim çok çok hoşuma gitmedi ama bu kötü demek değil sitelerden resimlerini indirdim şöle bir baktım resimlere fena makina resimlere bakınca daha bir ilgimi çekti
performansına hayran kaldım
beygir i yüksek olanlardan almak isterim aslında
bu arada benim boyum 179 kilom 76 bu makina hreralde tam benim altıam göre ne dersiniz
DRİFT RELİGİON
4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)