Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Şubat 2008, 22:17
#241
harbiturk adlı üyeden alıntı
Uzun süredir bu motoru takip ediyorum oldukça tatminkar ve performanslı olduğuna yorumları okuyarak kanaat getirdim
Almaya karar verdim
Ama bu abuk sabuk arızalardan dolayı oldukça endişeliyim
Ha bide birileri performans konusunda yamaha dragstar 650 ayarında demişti ama hiç deneyeniniz oldumu ( eğer öyleyse süper yane )
yamaha virago 535 e göre daha iyi diyebilirim.katıldığım motor grubunda(650dragstar,goldwing,1100 dragstar,shadow...) en düşük cc bende fakat yola çıktığımızda diğer motorcuları bile şaşırtan bi performasa sahip. grup sürüşünde hızımız bazı zamanlar 145-150 yi buluyor. ama onlar dikiz aynadan baktıklarında benim gv250 hemen diplerinde oluo.molalarda performansımı beğenen diğer motorcu abilerimin şaşkınlıklarına şahit olmak çok güzel. bi de vibrasyondan endişe ediyor onlar ama bilmiyolar ki vibrasyon denen bişy yok bu motorda. he he hem eko. hem perf. hem görüntü. nazar değmez inş.
Reklamlar
-
27 Şubat 2008, 22:24
#242
-
27 Şubat 2008, 23:00
#243
harbiturk adlı üyeden alıntı
Allah nazardan saklasın
Performas konusunu herkes dile getiriyorda arızalar hep geri planda kalıyor
Sen sorun yaşamıyorsun galiba
cdi ünitesi yani şu meşur beynini değiştirdm.şu an ki fiyatı 400-500ytl arasıdır.gaz kesme olayı sonlanmış oldu.her vites her devirde açtığım gaza anında tepki veriyor.
"abuk subuk" olarak nitelendirdiğiniz başka bi sorun olmadı bende. gaz kesme olayıda belli bi dönem çıkan motorlarda fabrikasyon hataydı zati. başka aklıma eksi olarak ne geliyoo... hı mesela orjinal lastikleri kalitesiz. iyi ses almak için fabrika egsozuyla oynamak şart, benzin göstergesi kesin bi bilgi vermiyor, boş vitese biraz nazlı geçiyo ama 2-3 denemede N ışığını yakabilirsin. bundan başka bi eksi göremiyorum klasmanına göre. 20ytl yağ filitre,30 ytl hava filitresi,parça fiyatrları hakkında biraz ipucu verirsize.japon kadar pahalı değil,çin kadar da ucuz değil yani..
-
28 Şubat 2008, 19:02
#244
-
28 Şubat 2008, 19:33
#245
Motorun gaz kesme problemi sonradan da oluşabiliyor, dikkatini çekerim... Alırken bu sorun mevcut olmayabilir..
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
-
28 Şubat 2008, 19:37
#246
Carlitoturco adlı üyeden alıntı
Motorun gaz kesme problemi sonradan da oluşabiliyor, dikkatini çekerim... Alırken bu sorun mevcut olmayabilir..
bana çok ilginç geldi neden sonra peki ben ilk zamanlar gaz açtığım zaman yanımda kimse kalmıyordu şimdi gaz kestiği için araba sollamakta biraz zorlanıyorum ama o cdı ünitesini bende yaptırıcam büyük ihtimal yoksa beni çok rahatsız ediyor bu gaz kesmesi
-
28 Şubat 2008, 20:16
#247
bende dikkatle bu modeli takip ediyorum ama cok sik rastlanan bu ariza biraz hevesimi kiriyo ozellikle ikinci el almak konusunda, bunun garanti kapsamina girmesi gerektigini dusunuyorum daha once garantiden degistirildiginide okumustum acaba bu konuda farkli uygulamalarmi var (servise gore degisen) yoksa asil sorun garantisi bitmis motorlardami
-
28 Şubat 2008, 20:39
#248
büyük ihtimal garantiden değişiyordur ama yine bi sormak lazım istanbul motoyu
-
29 Şubat 2008, 10:25
#249
-
29 Şubat 2008, 14:57
#250
şimdi buralarda olan benim gibi kardeşlerim doğal olarak yeni gelen modellerin önce satılıp sonra kullanıcı bildirimlerini bekleyecek.demekki nisandan evvel almaya kalkışmayacağız.
umarım yeni modellerde yeni distribütörle birlikte sorunsuz olarak yola devam edilir.
güzel bakan , güzel görür.
-
29 Şubat 2008, 15:39
#251
bu motou almak istiyorum ama bu ateşleme problemi benide düşündürüyo
DÖNERSEN ISLIKÇAL.
....Huzur islamda,sen nerdesin
-
-
gv 250 deki gaz kesme sorunu çok sinir bozucu haklısınız.. bende de vardı bu sorun ve sadece cdi unitesinin değiştirilmesiyle çözüldü ve bi daha da rastlamadım.. kafanızı karıştırmasına gerek yok servise götürdüğünüzde garantiden değişiyor eğer parça varsa sadece 5 dakka takılıyo o kadar.. en kötü 2-3 gün parça gelmesini beklersiniz..
Carlitoturco adlı üyeden alıntı
Bide benim elektrikte bi problem var, tablolar direksiyon düz konumdayken çalışmıyor, sola çeviriyorum çalışmaya başlıyor, buna benzer problemi olan arkadaş var mı?
aynı problemden şikayetçiydim.. benzin deposunun altından geçen elektrik kablolarında temassızlık veya kopma sonucu olabiliyo bu tip şeyler.. halletmesi kolay sadece depoyu çıkarmak falan uzun sürüyo.. çok kafaya takılacak bişey değil
-
Selamlar,
Bugün itibariyle bende bir gv250 sahibiyim. Tüm arkadaşlara selamlar saygılar.
-
hoşgeldin,Allah kaza bela vermez inş güle güle kullan motorunu
-
The massacre adlı üyeden alıntı
hoşgeldin,Allah kaza bela vermez inş güle güle kullan motorunu
hocam motorundaki sorunu hallettinmi @kutluhan garanti hallediyor demis
-
gvnzglr adlı üyeden alıntı
hocam motorundaki sorunu hallettinmi @kutluhan garanti hallediyor demis
yok en yakın zamanda istanbul motora götürmeyi düşünüyorum bi vakit bulabilirsem bu işi halledicem inş bitmemiştir garantisi
-
benim motorumda bazen boş vites ışığı yanmıyor , yanmadığı zmn motoru da çalıştıramıyorum. bir de ilk çalıştırmadan sonra ilk 10 15 km ye kdr durduğumda stop edebiliyor motor , sanırım ısınmadığı için ama elektrik aksamından olabilir mi acaba
-
boş vites ışığı yanmadığında motoru çalıştıramıyom diyosun! alla alla o nası oluomuş. ilk çalıştırma yöntemin nasıl bilmiyorum ama,ben ilk çalıştırırken jigleyi çekiyorum marş aldığında hemen indirip yaklaşık 50-60 saniye gaz verip düşük devrde tutup stop ettitrmiyorum ve 1. vitese ilk geçirişimde hafif gaz açıyorum ki stop etmesin. ilk 10-15 kmre içinde rolantide falan stop etmemesi lazım,mesefa çok fazla bece.ben kütahya gibi -18 gören karasal soğuk bi yerde yaşadığım halde çabuk ısıtabiliyorum motoru.rolantide stop etmeden durması için 2dakka yetiyor....
-
arkadaşlar bende bundan alıcam ama nısanı bekleyın demıssınız.nıye.eskısı mı ıyı yoksa nısanda cıacak olanlarımı.tabııkı yenısı dıceksınız ama fark ne.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler