Parça problemi tam olarak yok değil. Biraz sıkıntı olabilir. Olmayabilir de... Bu kullanıcının ne kadar azimli olduğuna bağlı.
2016 son modelidir. Enjeksiyonludur. 2009 yılı itibariyle enjeksiyona geçmiştir. Bu tarihten öncesi karbüratörlüdür.
Elektrik sistemi nanemolladır enjeksiyonluların. Sorun yaşamamak için elektriğe çok yüklenmeyeceksin. Işıkları led ile değiştirip tesisattaki yükü azaltmalısın vs. vs.
Üzerine 180 ibre koymuşlar ama topspeed denemesi yapan bi arkadaş 165 km/s ile kol çıkardı. Kelle motorla değişti sonra.
Diyeceğim odur ki her ne kadar üzerinde 250 cc racing bloğu olsa da cruiser makine ile topspeed denemesi yapmayın.
Uzun yolda kastırmadan tek kişi 5. vites 120-130 arası Afyon'a gitmişliğim var. Artçı ile beraber geçtiğimiz pazar günü Lüleburgaz'a gidip geldim. Artçı ile 100-110 bandında seyrediyorsun. Üstüne çıkmıyor. Rampada falan asla bayılmıyor.
Yukarıda bahsettiğim uzun yol seyahatlerinde motorun mola vermesine hiç gerek olmadı. Benim mola vermem gerekti
Motor zaten hava-yağ soğutmalı. Uzunda şişmez tıkanmaz. 6-7 bin devir en verimli olduğu aralıktır. Bu aralıkta 5. viteste iki kişi ortalama yakıtım 3,7 LT/100 KM oldu.
Afyon'a giderken 120-130 km/s arası 4,2 LT/100 KM şeklinde bir tüketimim oldu.
Diğer 250 cc makineleri bilemeyeceğim. Ben kendi tecrübelerimi yazdım. Farklı 250'likleri kullananlar varsa konuya yazacaktır.
Ben makinemden pişman mıyım? Performansından hiç de pişman değilim. Birçok kimseye göre 250 cc cruiserlerın kralı diye geçiyor bu makine.
Görüntü olarak kötü durmada bile uzun yolda bacaklarımı açma ihtiyacını çok hissediyorum. Bana küçük gelme sebebi budur aslında.
Bak sana bir de Hyosung servisi ustasından iki video koyayım buraya.
https://www.youtube.com/watch?v=7AYha2usdls
https://www.youtube.com/watch?v=CwG94xlyID4