Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24961

    Üyelik
    15 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Pek sevgili abilerim, ablalarım. 2014 model bir GV250 sahibiyim.

    Geçen gün ufak bir kaza yaptık, sol tarafa yattı motor yatarken de aynam ters bir şekilde bir kapıya çarptı. Ayna bağlantı yerinden (kütükten) koptu. Yani şu an ayna alırsam kütüğe sabitleyebileceğim bir yuva yok.

    Şimdi sizlere sorum, motopit'e sordum stok yok tedarikçide de yok dedi. Ben nasıl bir yöntem izlemeliyim, bu parçayı nerede bulmalıyım ? Başka bir motorun kütüğü buna uyar mı ?

    https://www.motopit.com.tr/urun/debriyaj-kutuklugu-sol-komple-mtp0226562

    Yol gösterene bir çay kahve ısmarlarım. Sağolun cevaplar için.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24962
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı baklavaspor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pek sevgili abilerim, ablalarım. 2014 model bir GV250 sahibiyim.

    Geçen gün ufak bir kaza yaptık, sol tarafa yattı motor yatarken de aynam ters bir şekilde bir kapıya çarptı. Ayna bağlantı yerinden (kütükten) koptu. Yani şu an ayna alırsam kütüğe sabitleyebileceğim bir yuva yok.

    Şimdi sizlere sorum, motopit'e sordum stok yok tedarikçide de yok dedi. Ben nasıl bir yöntem izlemeliyim, bu parçayı nerede bulmalıyım ? Başka bir motorun kütüğü buna uyar mı ?

    https://www.motopit.com.tr/urun/debriyaj-kutuklugu-sol-komple-mtp0226562

    Yol gösterene bir çay kahve ısmarlarım. Sağolun cevaplar için.
    geçmiş olsun arkadaşım. bende beşiktaştayım bi ara çay ısmarlarsın artık

    https://urun.n11.com/branda-ve-sele-ortusu/lampa-fix-mirror-motosiklet-ayna-baglama-aparati-90485-P370388583?gclid=Cj0KCQjw3qzzBRDnARIsAECmryq7Yrw_j yRNAUt_3Se1y9As6-0mD_-IDGLGuR1VnAdvQLdCJ1ySsIgaAlsREALw_wcB&gclsrc=aw.ds
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  3. #24963
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı baklavaspor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pek sevgili abilerim, ablalarım. 2014 model bir GV250 sahibiyim.

    Geçen gün ufak bir kaza yaptık, sol tarafa yattı motor yatarken de aynam ters bir şekilde bir kapıya çarptı. Ayna bağlantı yerinden (kütükten) koptu. Yani şu an ayna alırsam kütüğe sabitleyebileceğim bir yuva yok.

    Şimdi sizlere sorum, motopit'e sordum stok yok tedarikçide de yok dedi. Ben nasıl bir yöntem izlemeliyim, bu parçayı nerede bulmalıyım ? Başka bir motorun kütüğü buna uyar mı ?

    https://www.motopit.com.tr/urun/debr...ple-mtp0226562

    Yol gösterene bir çay kahve ısmarlarım. Sağolun cevaplar için.
    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun arkadaşım. bende beşiktaştayım bi ara çay ısmarlarsın artık

    https://urun.n11.com/branda-ve-sele-...B&gclsrc=aw.ds
    izzmarit in çözümü mantıklı veya gidon çapına uyarsa başka bir motosikletinkine bakabilirsin.

    Orjinal istiyorsan yurtdışından getirtmen gerekebilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

    Aklıma gelmişken eğer farklı bir parça alacak isen çaplarına dikkat et uymazsa adaptör alman gerekir, bir de yetkili servisler ile bir görüş belki ellerinde vardır ya da getirtebilirler
    izzmarit bunu beğendi.

  4. #24964

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Merhaba arkadaşlar, bu aralar forumu takip edemedim. Motorumla hiç ilgilenemedim maalesef. Sağlık sorunlarından dolayı baya bi boşladım. Bursa'da yaşıyorum, 2016 model gv250 sahibiyim. Motorumdan henüz zevk alabilmiş değilim adam gibi servis bulamadığımdan. Tekyıldız'a gidiyordum motoru ordan aldığım için. Bi benzin damlatma ve sinyallerin çalışmama sorununu çözemediler. Kaç kere gittim, hallettik diyorlar tekrar aynı hata oluyor. Bıktım usandım, motosikletin garantisi de bitti zaten. Şöyle adam gibi işinin ehli bir usta biliyorsanız Bursa içerisinde paylaşırsanız çok sevinirim. Motosiklet çok bakımsız kaldı, 2 aydır sağlık sorunlarım olduğu için hiç ilgilenemedim. Biraz masraf çıkaracak ama olsun. Havalar ısınacak, motorun keyfini çıkarayım hiç değilse. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.

  5. #24965
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, bu aralar forumu takip edemedim. Motorumla hiç ilgilenemedim maalesef. Sağlık sorunlarından dolayı baya bi boşladım. Bursa'da yaşıyorum, 2016 model gv250 sahibiyim. Motorumdan henüz zevk alabilmiş değilim adam gibi servis bulamadığımdan. Tekyıldız'a gidiyordum motoru ordan aldığım için. Bi benzin damlatma ve sinyallerin çalışmama sorununu çözemediler. Kaç kere gittim, hallettik diyorlar tekrar aynı hata oluyor. Bıktım usandım, motosikletin garantisi de bitti zaten. Şöyle adam gibi işinin ehli bir usta biliyorsanız Bursa içerisinde paylaşırsanız çok sevinirim. Motosiklet çok bakımsız kaldı, 2 aydır sağlık sorunlarım olduğu için hiç ilgilenemedim. Biraz masraf çıkaracak ama olsun. Havalar ısınacak, motorun keyfini çıkarayım hiç değilse. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
    Arkadaşım, bana kalırsa istanbul a cengiz usta ya götürürdüm o motoru. 2 basit sorunu çözemeyen tamircimi olur. Feribot sonrası yarım saat sürüş yaparak ulaşabilirsin. belki cebinden extra yol parası çıkar ama cengiz usta o motoru düzeltmeden çıkarmaz.
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  6. #24966

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım, bana kalırsa istanbul a cengiz usta ya götürürdüm o motoru. 2 basit sorunu çözemeyen tamircimi olur. Feribot sonrası yarım saat sürüş yaparak ulaşabilirsin. belki cebinden extra yol parası çıkar ama cengiz usta o motoru düzeltmeden çıkarmaz.
    Şuan motosiklet sürülecek durumda değil maalesef. Aküsü de bitmiştir el değmiyor 2 aydır. Çekiciyle götürmek gerekecek. Teşekkür ederim ilgine

  7. #24967
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan motosiklet sürülecek durumda değil maalesef. Aküsü de bitmiştir el değmiyor 2 aydır. Çekiciyle götürmek gerekecek. Teşekkür ederim ilgine
    facebook veya cep numarasından cengiz ustaya sorununu anlatsan belki neden kaynaklandığını tahmin edebilir. 2016 modeli sıfır aldıysan eğer uzun süre beklediğinden oksitlenen kablo bağlantılarından kaynaklıdır.
    ilker_41 bunu beğendi.
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  8. #24968

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, bu aralar forumu takip edemedim. Motorumla hiç ilgilenemedim maalesef. Sağlık sorunlarından dolayı baya bi boşladım. Bursa'da yaşıyorum, 2016 model gv250 sahibiyim. Motorumdan henüz zevk alabilmiş değilim adam gibi servis bulamadığımdan. Tekyıldız'a gidiyordum motoru ordan aldığım için. Bi benzin damlatma ve sinyallerin çalışmama sorununu çözemediler. Kaç kere gittim, hallettik diyorlar tekrar aynı hata oluyor. Bıktım usandım, motosikletin garantisi de bitti zaten. Şöyle adam gibi işinin ehli bir usta biliyorsanız Bursa içerisinde paylaşırsanız çok sevinirim. Motosiklet çok bakımsız kaldı, 2 aydır sağlık sorunlarım olduğu için hiç ilgilenemedim. Biraz masraf çıkaracak ama olsun. Havalar ısınacak, motorun keyfini çıkarayım hiç değilse. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
    Bursalı hyosungcylardan beklentim büyük, bekliyorum

  9. #24969
    sash_009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 (2016)
    Arkadaşlar uzun zamandır gezmekten foruma giremiyordum. 10 küsür bin km sonra tekrar düştüm. Yağmurlu hava dikkatsiz fren falan filan. şu anda çok acil gösterge panelinin komplesine ihtiyacım var. motopit ve uniteks ile yazışmalarım devam ediyor fakat bulamıyoruz. 2016 model için çıkma sıfır farketmez komple gösterge paneline ihtiyacım var, yer izmir...
    Respect

  10. #24970

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Arkadaşlar 2016 model enjeksiyonlu gv250 için akü bakıyorum. YTX14-BS mi YTX12-BS mi almam gerekiyor. Bu akü konusu biraz enteresan. Deneyip memnun olan bi arkadaşımız paylaşırsa sevinirim.

  11. #24971

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2016 model enjeksiyonlu gv250 için akü bakıyorum. YTX14-BS mi YTX12-BS mi almam gerekiyor. Bu akü konusu biraz enteresan. Deneyip memnun olan bi arkadaşımız paylaşırsa sevinirim.
    Dostum,gv nin akusu ytx bs 12 volt 9 amperdir.

    12-14 amper arasi akuler 600-1000cc 4 silindir makinalara göre.hatta 10amper bile yeterli geliyor

    Marş motorunu zorlama.

  12. #24972

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum,gv nin akusu ytx bs 12 volt 9 amperdir.

    12-14 amper arasi akuler 600-1000cc 4 silindir makinalara göre.hatta 10amper bile yeterli geliyor

    Marş motorunu zorlama.
    Ytx14 mü ytx12 mi peki. Orjinal akülerde hep bir sorun çıktığı için daha yüksek amperli almak mantıklı mıdır? Hyosung gv250 için blog sayfası açan bir arkadaşımız vardı, onun blogundan baktım açıkçası. Akü kodu ytx14-bs olanlardan alın yazıyordu. Teşekkürler cevabın için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

    Bir de benim motor 2016 model enjeksiyonlu. Akü değişir mi bilmiyorum

  13. #24973
    sash_009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 (2016)
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum,gv nin akusu ytx bs 12 volt 9 amperdir.

    12-14 amper arasi akuler 600-1000cc 4 silindir makinalara göre.hatta 10amper bile yeterli geliyor

    Marş motorunu zorlama.
    Öncelikle ytx 12 bs orjinalinde üzerine takılan yuasa akünün kodudur ve 10,5 amperdir. Daha bir hafta önce letgo'dan sattım.

    Yani bizim motorun orjinali 10 amperdir. Ama 12 amperdir kullanmak konjektörü ve dolayısıyla motoru rahatlatır. Marş motorunu zorlama gibi bişey asla olamaz. Çünkü akü bir nevi bir depodur. Motorun elektrik aksamları ve özellikle marş motoru ihtiyacı olan elektriği bu depodan alır.

    Herhangi bir motorun hacmi ile akü değeri direk alakalı olmasa da hacim arttıkça kullanılan elektriksel ihtiyaçlarda bunun paralelinde arttığı için dolaylı olarak alakalı oluyor. Bu her hacimin sabit bir ihtiyacı vardır sonucunu oluşturmaz. Yani 1000 cc'lik bir BMW 19 amper akü kullanırken 900 cc'lik bir kawasaki'ye 10 amperlik akü yetebiliyor. Sonuç itibariyle bu matematiğin içinde sadece hacim değeri yok. Totaldeki motorun elektriksel ihtiyaçlarını baz almak lazım.

    Mesela sis farı veya radyo gibi ekstra elektrik kullanan cihazlar kullanıyorsanız 12 amperlik akü kesinlikle şarttır diyebilirim.
    Respect

  14. #24974

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ytx14 mü ytx12 mi peki. Orjinal akülerde hep bir sorun çıktığı için daha yüksek amperli almak mantıklı mıdır? Hyosung gv250 için blog sayfası açan bir arkadaşımız vardı, onun blogundan baktım açıkçası. Akü kodu ytx14-bs olanlardan alın yazıyordu. Teşekkürler cevabın için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

    Bir de benim motor 2016 model enjeksiyonlu. Akü değişir mi bilmiyorum
    2014 modeli kullanan arkadasim yuasa 9 Ah akuyu 3 sezon kullandi.herhangi bir sorun yasamadi.

    Hee,sicak kapali garaj faktorude var.

  15. #24975

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için. levend84 ve sash_009 çok sağolun.

  16. #24976

    Üyelik
    30 Haziran 2020
    Şehir
    Anywhere
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Merhabalar forumdaki ilk yazım olacak, tecrübeli abilerimden yardım bekliyorum.

    Şu anda FI 107, 122, 132, 137 ve 500 hata kodlarını veriyor.

    Bir gezi sırasındayken gaz yememe sorunu, debriyaja bastığımda devirin fazla düşmesi sonucu istop etme gibi sorunlarla karşılaştım.Bazen tekleme de yapıyordu. FI lambası bazen yanıyor bazen yanmıyordu. Karaman (küçük bir şehir) bir ustaya götürdüm ve usta bir yerlerden hava alıyordur dedi ama vermedim motoru. Kendim araştırdığımda sorunsal parçaları bujileri(NGK cr8e)ve buji pipolarını(NGK sd05f) değiştirdim. Belli bir süre sıkıntı yaratmadı ve Antalyaya yola çıktım. Antalya'ya giderken 250 km sonra aynı sıkıntıların hepsini verdi. Işıklardan sonra zor kaldırdım, çoğu zaman istop etti. Bir kaç yorum üstüne Tezak group Ahmet ustanın yanına gittim. Gaz kelebeği değişecek dedi. İşlerim olduğundan yoğunlaşamayıp tamam deyip motoru bıraktm. Değişen parçayı gördüğümde ise rölanti valfi değişmiş ama sorun hala çözülmemiş, sonra benzin pompası da olabilir deyip o da değişti. Ondan sonra gene motor rutin çalışmasına kavuştu. Ta ki bi 300 km sürene kadar ve aynı sıkıntıları tekrar verdi. Sağlam bir usta için araştırmaya girip konyada yada bursada iyi diye tanıtılan ustalar ellerindeki yatan hyosung marka motorları göstererek bakamayacaklarını söylediler. Konyada arıza tespit cihazına bağlayan usta iste TPS nin değişmesi gerektiğini söyledi ve hiç bi stokta bulamadık ürünü.

    Şu anda motorum çalışıyor ama tekleme sorunları var. FI ışığı bazen yanıyor bazen yanmıyor. Isındıktan sonra gaz yememe sorunu bazen oluyor. Bazen de rölantideyken kendi kendine devir yükseltiyor.

    1- Nasıl bi yol izlemem gerekir?
    2- Kesin sorunu halleder diyebileceğiniz usta önerisi?
    3- Motoru bu şekilde kullanmam motora zarar verir mi?

  17. #24977
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Merhabalar, GV250 almayı düşünen arkadaşlar var ise bu büyük motosiklet maceramı hem maddi sebepler hem de yeni hayalim olan dünyayı gezme tutkumu başlatmak için bitiriyorum. İlgilenen olursa her şeyimle birlikte tek seferde satışa koydum. Bana tüm gün boyunca ilandaki numaramdan ya da ilana mesaj atarak ulaşabilirler. Herkese iyi forumlar, iyi sürüşler dilerim. Elbet bir gün tekrardan motor sevdama geri döneceğim.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1344580/detay/
    Live To Ride, Ride To Live

  18. #24978
    lifegoeson13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Honda Transalp V600
    Selam hyosungdaşım. Aynı sorunları ben de yaşadım. Hem de motoru ilk aldığım dönemde. İleri seviye sürüş eğitimimde virajda gaz kesti ve enteresan bir refleksle düşmeden toparladım. Ama ben aküsü zayıf halde almıştım. Elektrik problemlerinden kaynaklı kodlar bunlar. Ben aküyü ve bujileri değiştirdim sorun çözüldü. FI ışığı hala yanıyor ama onu da makinaya bağlayıp söndürüyorlarmış. İzmirdeki servisleri çok tutmadığım için bu şekilde biniyorum.
    vivelavida bunu beğendi.

  19. #24979

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Selamlar arkadaşlar, yeni üye oldum foruma. İsmim Erkin, 8 senedir KKTC'de ikamet ediyorum. 96 model Honda Joker (Mondial Znu'ların orjinali) scooter ile başladım motor yaşamına. Restore edip 1. sene sonunda sattım. Motor eğitimini Honda'da aldım. Cbf150, Cbf 500, Honda Cb600f Hornet kullandım ki Hornet eğitim motorumuzdu. Şimdi bir motor arayışındayım, daha çok cruiser veya naked düşünüyorum ancak adada motor kültürü ne yazık ki çok gelişmedi ve burada motor bulmak da çok zor. Bir tane 2016 model Gv 250 denk geldi. İlk sahibi İngiltere'den getirmiş motoru ve şimdiki sahibine iş karşılığı vermiş. Şimdiki sahibi ise motor sürmesini bilmiyor ve satışa koymuş. Motor tertemiz daha 1000 km yapmamış. 20 Bin TL altına alma imkanım var kendisinden. Kararsız kaldım fakat. Konuda birçok sayfayı okudum, youtube videolarını inceledim. Parça bulma sıkıntısı ve elektronik problemler beni düşündürüyor. Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar? Alınır mı yoksa bu saatten sonra Gv 250 ile uğraşılmaz mı? Cevaplar için şimdiden çok teşekkür ederim.

  20. #24980

    Üyelik
    10 Eylül 2019
    arkadaşlar merhaba yeni sezona tam bir bakım ile girmek istiyorum herşey tamam ama dişli seti bulamıyorum RK'nın var 500 küsür tl
    https://urun.n11.com/sanziman/hyosun...set-P442758436
    şöyle birşey buldum ama emin değilim kalitesinden felan
    bu ve buna benzer dişli seti kullanan var mı aramızda ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler